abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101128317
Sorry hoor maar ontmaagding is penis in de vagina en niet anders :P
pi_101128358
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:51 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Sterker nog, die neuken erop los als konijnen :') _O-
Misschien toch een idee voor TS, dan :P
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:56:49 #253
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101128468
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:52 schreef muhahaha het volgende:
_O- simpeler en duidelijker kan het niet omschreven worden.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_101128478
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:52 schreef muhahaha het volgende:
Zou iedereen die mening zo delen?

Ik vind seks met een hoertje en voor de rest geen seks hebben gehad niet echt vallen onder geen maagd zijn. Naar mijn idee moet je dan wel echt je eigen stukje vlees gevangen hebben. Of dat nou een niet te missen nijlpaard is of een libelle, dat valt weer onder een andere gradatie. Maar is minder aan de orde.
pi_101128575
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Ik vind seks met een hoertje en voor de rest geen seks hebben gehad niet echt vallen onder geen maagd zijn. Naar mijn idee moet je dan wel echt je eigen stukje vlees gevangen hebben. Of dat nou een niet te missen nijlpaard is of een libelle, dat valt weer onder een andere gradatie. Maar is minder aan de orde.
Hoezo; als je een hoer neukt heb je daar toch ook moeite voor gedaan... je hebt eerst al geld bij elkaar moeten harken en daarna moet je ook nog een leuke uitzoeken. En tenslotte is het gewoon penis in de vagina dus ontmaagding.
pi_101128598
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

je hebt eerst al geld bij elkaar moeten harken en daarna moet je ook nog een leuke uitzoeken.
Inderdaad, net als een normale relatie. :P
pi_101128600
quote:

[..]

Hoezo; als je een hoer neukt heb je daar toch ook moeite voor gedaan... je hebt eerst al geld bij elkaar moeten harken en daarna moet je ook nog een leuke uitzoeken. En tenslotte is het gewoon penis in de vagina dus ontmaagding.
Wanhopige ontmaagding wel. :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:01:22 #258
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101128614
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Ontmaagding = neuken = neuken, niet moeilijk doen. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101128630
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Iemand moest het doen. Ze durfde zich niet meer onder haar vriendinnen te vertonen. :@
pi_101128650
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:01 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Iemand moest het doen. Ze durfde zich niet meer onder haar vriendinnen te vertonen. :@
Je bedoelt hij? :').
pi_101128657
Net of seks met een hoer geen seks is :')

Maar het lijkt me niet de ultieme oplossing.

TS, heb je uberhaupt moeite met omgaan met vrouwen?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:03:00 #262
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101128668
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat de meeste mannen heel veel waarde aan hun eerste keer hechten.
pi_101128679
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Je bedoelt hij? :').
Nee :P
pi_101128699
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat de meeste mannen heel veel waarde aan hun eerste keer hechten.
Klopt. Maar toch blijft het wanhopig. Betalen voor seks. :')
pi_101128706
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nee :P
Wie is 'zij' dan :P
pi_101128707
quote:

[..]

Als je het afvraagt waarom het zo is dan hoop je volgens mij dat ik zo veel (of zo weinig) mogelijk punten op kan noemen waarom het niet zo is.

Ik snap dat het alleen maar penis in een vagina is en onder het begrip ontmaagding valt, maar naar mijn idee komt daar wel meer bij kijken. Het enige wat ik in het voordeel van jou kan zeggen is dat er soms maatschappelijk zo naar wordt gekeken en hierdoor 'de jongen' zich mogelijk 'de man' voelt.
pi_101128804
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Wie is 'zij' dan :P
nevermind, te vergezocht
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Inderdaad. Al zou ik 't zelf niet raar vinden als iemand dat doet. Zou het zelf nooit doen, maar wie weet is het misschien een (begin van een) oplossing voor iemand als TS... ? Wanhopige oplossing voor wanhopige mensen.

De maatschappij is overladen met sex (en symbolen daarvan), dus ik kan ook wel begrijpen dat iemand die lang maagd is begint te twijfelen.
pi_101128827
Nee hoor, plat gezegd is ontmaagding sex en niks minder. Al die extra frutsels eromheen wordt verzonnen. Ja, ontmaagding tegen betaling zou ik ook niet doen nee maar het blijft een ontmaagding.
pi_101128861
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:04 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Als je het afvraagt waarom het zo is dan hoop je volgens mij dat ik zo veel (of zo weinig) mogelijk punten op kan noemen waarom het niet zo is.

Ik snap dat het alleen maar penis in een vagina is en onder het begrip ontmaagding valt, maar naar mijn idee komt daar wel meer bij kijken. Het enige wat ik in het voordeel van jou kan zeggen is dat er soms maatschappelijk zo naar wordt gekeken en hierdoor 'de jongen' zich mogelijk 'de man' voelt.
Vergis je niet; ik ben ook maagd en twijfel ook wel eens om naar de hoeren te gaan; maar ik heb dit nog niet gedaan... waarom? Ik wil maar al te graag ontmaagd worden... maar ik scoor inderdaad ook liever mijn eigen stukje vlees (zoals je het noemde).
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:10:00 #270
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101128885
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Betalen voor seks niet zozeer, maar ontmaagding wel.
pi_101128892
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

nevermind, te vergezocht

[..]

Inderdaad. Al zou ik 't zelf niet raar vinden als iemand dat doet. Zou het zelf nooit doen, maar wie weet is het misschien een (begin van een) oplossing voor iemand als TS... ? Wanhopige oplossing voor wanhopige mensen.

De maatschappij is overladen met sex (en symbolen daarvan), dus ik kan ook wel begrijpen dat iemand die lang maagd is begint te twijfelen.
Ik geloof dat TS' probleem meer de confrontatie met het maagd zijn is dan de ontmaagding zelf. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef muhahaha het volgende:
Nee hoor, plat gezegd is ontmaagding sex en niks minder. Al die extra frutsels eromheen wordt verzonnen. Ja, ontmaagding tegen betaling zou ik ook niet doen nee maar het blijft een ontmaagding.
Dat wel ja.
pi_101128911
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef Ripley het volgende:
Net of seks met een hoer geen seks is :')

Maar het lijkt me niet de ultieme oplossing.

TS, heb je uberhaupt moeite met omgaan met vrouwen?
Dat hoor je mij niet zeggen.

Misschien dat het op de zeer korte termijn een oplossing is, maar ik kan mij niet voorstellen dat TS de volgende dag dan alsnog hetzelfde probleem heeft. En dat het daarna verschuift naar: ze moeten er niet op doorvragen met wie ik seks heb gehad.
In combinatie, met: ik kan alleen maar seks hebben als ik er voor betaal.

Een ontmaagding zou in jullie termen ook kunnen betekenen dat je de hond van de buren te grazen neemt. Iets wat ik betwijfel of dat breed wordt gedragen.
pi_101128913
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

nevermind, te vergezocht

[..]

Inderdaad. Zou het zelf nooit doen, maar wie weet is het misschien een (begin van een) oplossing voor iemand als TS... ?
Nee dat vindt ik maar niks.
Eigenlijk is mijn vraag ook niet eens zozeer hoe wordt ik ontmaagd. Dat snap ik ook wel.
Ik heb wat achterstand opgelopen door psychische klachten. Nu ga ik dus aan mezelf werken en kort weg gezegd een leven proberen op te bouwen.
Mijn "probleem" is dus de reactie die ik mogelijk krijg van andere wat betreft het maagd zijn en mijn ongemakkelijke gevoel in de buitenwereld door angst voor de mogelijke reactie.
pi_101128940
Vrienden die je niet accepteren zoals je bent zijn je imo niet waard. Vooral die vrienden die dan wel fftjes voor je op jacht gaan en een smatje uitzoeken die ze natuurlijk eerst zelf in hebben gereden :r
pi_101128973
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:11 schreef muhahaha het volgende:
Vrienden die je niet accepteren zoals je bent zijn je imo niet waard. Vooral die vrienden die dan wel fftjes voor je op jacht gaan en een smatje uitzoeken die ze natuurlijk eerst zelf in hebben gereden :r
Daar heb ik geen last van, ik heb geen vrienden meer. Maar zo'n situatie is inderdaad verschrikkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')