Misschien toch een idee voor TS, danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sterker nog, die neuken erop los als konijnen![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:52 schreef muhahaha het volgende:
Sorry hoor maar ontmaagding is penis in de vagina en niet anders
Zou iedereen die mening zo delen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:52 schreef muhahaha het volgende:
Sorry hoor maar ontmaagding is penis in de vagina en niet anders
Hoezo; als je een hoer neukt heb je daar toch ook moeite voor gedaan... je hebt eerst al geld bij elkaar moeten harken en daarna moet je ook nog een leuke uitzoeken. En tenslotte is het gewoon penis in de vagina dus ontmaagding.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Zou iedereen die mening zo delen?
Ik vind seks met een hoertje en voor de rest geen seks hebben gehad niet echt vallen onder geen maagd zijn. Naar mijn idee moet je dan wel echt je eigen stukje vlees gevangen hebben. Of dat nou een niet te missen nijlpaard is of een libelle, dat valt weer onder een andere gradatie. Maar is minder aan de orde.
Inderdaad, net als een normale relatie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
je hebt eerst al geld bij elkaar moeten harken en daarna moet je ook nog een leuke uitzoeken.
Wanhopige ontmaagding wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoezo; als je een hoer neukt heb je daar toch ook moeite voor gedaan... je hebt eerst al geld bij elkaar moeten harken en daarna moet je ook nog een leuke uitzoeken. En tenslotte is het gewoon penis in de vagina dus ontmaagding.
Ontmaagding = neuken = neuken, niet moeilijk doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Zou iedereen die mening zo delen?
Ik vind seks met een hoertje en voor de rest geen seks hebben gehad niet echt vallen onder geen maagd zijn. Naar mijn idee moet je dan wel echt je eigen stukje vlees gevangen hebben. Of dat nou een niet te missen nijlpaard is of een libelle, dat valt weer onder een andere gradatie. Maar is minder aan de orde.
Iemand moest het doen. Ze durfde zich niet meer onder haar vriendinnen te vertonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wanhopige ontmaagding wel.
Je bedoelt hij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Iemand moest het doen. Ze durfde zich niet meer onder haar vriendinnen te vertonen.
Ik denk ook niet dat de meeste mannen heel veel waarde aan hun eerste keer hechten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wanhopige ontmaagding wel.
Neequote:
Klopt. Maar toch blijft het wanhopig. Betalen voor seks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de meeste mannen heel veel waarde aan hun eerste keer hechten.
Als je het afvraagt waarom het zo is dan hoop je volgens mij dat ik zo veel (of zo weinig) mogelijk punten op kan noemen waarom het niet zo is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoezo; als je een hoer neukt heb je daar toch ook moeite voor gedaan... je hebt eerst al geld bij elkaar moeten harken en daarna moet je ook nog een leuke uitzoeken. En tenslotte is het gewoon penis in de vagina dus ontmaagding.
nevermind, te vergezochtquote:
Inderdaad. Al zou ik 't zelf niet raar vinden als iemand dat doet. Zou het zelf nooit doen, maar wie weet is het misschien een (begin van een) oplossing voor iemand als TS... ? Wanhopige oplossing voor wanhopige mensen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch blijft het wanhopig. Betalen voor seks.
Vergis je niet; ik ben ook maagd en twijfel ook wel eens om naar de hoeren te gaan; maar ik heb dit nog niet gedaan... waarom? Ik wil maar al te graag ontmaagd worden... maar ik scoor inderdaad ook liever mijn eigen stukje vlees (zoals je het noemde).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:04 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Als je het afvraagt waarom het zo is dan hoop je volgens mij dat ik zo veel (of zo weinig) mogelijk punten op kan noemen waarom het niet zo is.
Ik snap dat het alleen maar penis in een vagina is en onder het begrip ontmaagding valt, maar naar mijn idee komt daar wel meer bij kijken. Het enige wat ik in het voordeel van jou kan zeggen is dat er soms maatschappelijk zo naar wordt gekeken en hierdoor 'de jongen' zich mogelijk 'de man' voelt.
Betalen voor seks niet zozeer, maar ontmaagding wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch blijft het wanhopig. Betalen voor seks.
Ik geloof dat TS' probleem meer de confrontatie met het maagd zijn is dan de ontmaagding zelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
nevermind, te vergezocht
[..]
Inderdaad. Al zou ik 't zelf niet raar vinden als iemand dat doet. Zou het zelf nooit doen, maar wie weet is het misschien een (begin van een) oplossing voor iemand als TS... ? Wanhopige oplossing voor wanhopige mensen.
De maatschappij is overladen met sex (en symbolen daarvan), dus ik kan ook wel begrijpen dat iemand die lang maagd is begint te twijfelen.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef muhahaha het volgende:
Nee hoor, plat gezegd is ontmaagding sex en niks minder. Al die extra frutsels eromheen wordt verzonnen. Ja, ontmaagding tegen betaling zou ik ook niet doen nee maar het blijft een ontmaagding.
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef Ripley het volgende:
Net of seks met een hoer geen seks is
Maar het lijkt me niet de ultieme oplossing.
TS, heb je uberhaupt moeite met omgaan met vrouwen?
Nee dat vindt ik maar niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
nevermind, te vergezocht
[..]
Inderdaad. Zou het zelf nooit doen, maar wie weet is het misschien een (begin van een) oplossing voor iemand als TS... ?
Daar heb ik geen last van, ik heb geen vrienden meer. Maar zo'n situatie is inderdaad verschrikkelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:11 schreef muhahaha het volgende:
Vrienden die je niet accepteren zoals je bent zijn je imo niet waard. Vooral die vrienden die dan wel fftjes voor je op jacht gaan en een smatje uitzoeken die ze natuurlijk eerst zelf in hebben gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |