abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:04:46 #201
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101120350
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

In dit geval is dat wel zo.
-nevermind ik kom niet uit mn woorden :') -
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101120370
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar je kan het ook zo zien. jij vindt een hoer per definitie laag en vies. Dat begreep ik. Maar een huisvrouw kan net zo 'vies' zijn. Hoer of huisvrouw zijn beiden echte vrouwen hoor. Of je het treft met een slet of niet is aan ander verhaal.
Dan nog hoeft hij niet alle vrouwen over een kam te scheren en te roepen dat er geen verschil zit tussen hoeren en niet-hoeren. :')
pi_101120400
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Het is zo erg geworden dat hij alle vrouwen als hoertjes ziet. Ernstig dit. :')
Ja ga nu maar verder je eigen verhaaltje bedenken doosje, doei en fijne dag verder :) :W

Aan TS, misschien is die Marokkaanse Soepkip wat voor jou, alleen voor de ontmaagding bedoel ik maar geef haar vooral GEEN GELD!!!!
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
pi_101120429
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef milliondollarbill het volgende:
Er hangt een soort taboe om heen maar ik ben dus nog maagd op me 26e. Het gaat er niet om waardoor dat komt maar vooral de impact die het heeft in de omgang met andere mensen.
Zo ga ik liever niet te veel met andere mensen om alleen maar omdat ze mogelijk er achter kunnen komen dat ik nog maagd ben.
Vooral tijdens gesprekken of grappen over seks voel ik de grond on me voeten weg zakken.
Ook raak ik lichtelijk in paniek tijdens zulke opmerkingen en situaties, alsof het van me gezicht af te lezen is. Zelf mannelijke vriendschappelijke contacten ga ik uit de weg, alsof ik ze niet meer onder ogen durf te komen voordat "het" eens gebeurt is. Ik voel me geen echte man op deze manier.

Ik denk ook dat des te ouder ik wordt des te moeilijker ik het mezelf maak. Zijn er nog meer 25+ maagden op fok? Hoe gaan jullie ermee om?
Ik ben ooit voor mijn werk op gesprek geweest bij een instituur waar ze oudere maagden hielpen te ontdekken waarom ze nog maagd waren en wat ze er mee konden doen.

Ik vond het wel opmerkelijk dat de dame daar zei dat veel maagden te hoge verwachtingen opbouwden waardoor het een bijna onoverkomenlijke berg wordt. Het leren relativeren en ook een eventuele partner niet te zoeken in de perfectie zou al schelen.

Daarnaast vind ik 26 niet enorm oud om nog maagd te zijn eerlijk gezegd :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101120461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:06 schreef oink_oink het volgende:

[..]

Ja ga nu maar verder je eigen verhaaltje bedenken doosje, doei en fijne dag verder :) :W
Oke, veel plezier straks als je je dagelijkse ronde bij de hoertjes maakt.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:09:40 #206
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_101120486
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Ripley het volgende:
En als je de 40 haalt kun je er een leuke comedy over maken!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 11:09:41 #207
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101120487
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Oke, veel plezier straks als je je dagelijkse ronde bij de hoertjes maakt.
Flikker nou eens op met je gezeik.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_101120512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Flikker nou eens op met je gezeik.
Ik blijf lekker hier. :*
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 11:14:50 #209
16180 crew  CoolGuy
pi_101120629
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ik blijf lekker hier. :*
Oh dat interesseert me geen moer, als je maar ophoudt met dat proberen het laatste woord te hebben. Leer er maar mee leven dat mensen een andere mening hebben dan jij. Dat constant proberen toch nog de laatste bijdehandte opmerking te hebben siert je absoluut niet.
pi_101120665
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh dat interesseert me geen moer, als je maar ophoudt met dat proberen het laatste woord te hebben. Leer er maar mee leven dat mensen een andere mening hebben dan jij. Dat constant proberen toch nog de laatste bijdehandte opmerking te hebben siert je absoluut niet.
Hij was anders degene die begon te janken over dat IK een andere mening heb in eerste instantie. Go figure. :*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:17:18 #211
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101120720
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Dan nog hoeft hij niet alle vrouwen over een kam te scheren en te roepen dat er geen verschil zit tussen hoeren en niet-hoeren. :')
Je behoeft zijn comments niet zo letterlijk te lezen/te analyseren alsof je een woordenboek leest denk ik. Denk ook niet dat hij dat zo letterlijk bedoelde.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101120779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je behoeft zijn comments denk ik niet zo letterlijk lezen en te analyseren alsof je een woordenboek leest. Ik denk ook niet dat hij dat zo letterlijk bedoelde.
Lees zijn comments eens terug zou ik zeggen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:21:56 #213
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101120870
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Lees zijn comments eens terug zou ik zeggen.
Als je een ex-pooier bent ben je zoiezo wel wat platter gebekt denk ik. Ik denk dat je daardoroheen moet kijken. Een beetje. Bij mij ook trouwens.
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 11:22:35 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_101120893
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Hij was anders degene die begon te janken over dat IK een andere mening heb in eerste instantie. Go figure. :*
"ja maar meester hij begon!" *huildrein* Ja en? Dat betekent niet dat jij dan maar door moet gaan met op iedereen proberen als laatste te reageren, gewoon om maar wat terug te zeggen.
pi_101120907
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

"ja maar meester hij begon!" *huildrein* Ja en? Dat betekent niet dat jij dan maar door moet gaan met op iedereen proberen als laatste te reageren, gewoon om maar wat terug te zeggen.
I couldn't care less.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:28:30 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101121094
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ben ooit voor mijn werk op gesprek geweest bij een instituur waar ze oudere maagden hielpen te ontdekken waarom ze nog maagd waren en wat ze er mee konden doen.

Ik vond het wel opmerkelijk dat de dame daar zei dat veel maagden te hoge verwachtingen opbouwden waardoor het een bijna onoverkomenlijke berg wordt. Het leren relativeren en ook een eventuele partner niet te zoeken in de perfectie zou al schelen.

Dat klinkt heel erg aannemelijk en ik vind het herkenbaar bij de probleemmaagden op dit forum. Die halen hun neus al op voor een vrouw met schoenmaat 40/41.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:32:50 #217
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101121247
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat klinkt heel erg aannemelijk en ik vind het herkenbaar bij de probleemmaagden op dit forum. Die halen hun neus al op voor een vrouw met schoenmaat 40/41.
Klink eerder als: Overal een excuus voor verzinnen, zodat je geen actie hoeft te ondernemen. Niet zozeer dat ze nou zulke hoge verwachtingen hebben.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 12:46:36 #218
16180 crew  CoolGuy
pi_101123573
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

I couldn't care less.
Blijkbaar wel, dat is toch de hele reden dat je blijft reageren.
pi_101123791
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja moet eigenlijk huilen hiervan.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:54:59 #220
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101123867
quote:

[..]

Wees dan zelf ook verstandig en reageer niet :') Nietus ! Wellus ! enz..
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_101125191
quote:

[..]

Dat je nog niet de metafoor hebt in gezien van een kip waar de kop van af is en toch nog even stuiptrekkend om aandacht schreeuwt´.
pi_101125212
Jezus wat is dit topic hard gegaan. Ik heb geen zin om op schenkstroop z'n posts in te gaan dus dat doe ik dan ook niet.

Het maagd zijn is het gevolg van andere problemen. Maar nu weerhoudt het maagd zijn me om stappen te nemen in het sociale leven.
Dat is eigenlijk mijn probleem, ik heb het idee er niet bij te horen. En ben dus enorm gespannen in vrijwel iedereen informele situatie. Omdat ik bang ben dat het opeens over seks zal gaan, of dat ik vragen krijg over mijn vrijgezellen bestaan.
Het is niet zo dat ik perse nu seks wil hebben. Maar ik wil me wel comfortabel kunnen voelen met vrienden etc. ook al ben ik maagd.
En ja ik weet dat het laat is maar ik kan de tijd nu helaas niet meer terug draaien. Bedenk wel dat sommige andere mensen maagd vinden op deze leeftijd wel een enorme afgang vinden. Ik zelf misschien niet eens perse. Maar die reactie van andere daar kan ik niet tegen. Of eigenlijk daar vrees ik voor. Waardoor al mijn sociale contacten stroef verlopen, omdat ik constant op me hoede ben voor "het onderwerp".
Ik blijf nu liever veilig thuis zitten dan mogelijke afgang te moeten ondergaan voor het oog van andere mensen.
pi_101125288
quote:
12s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Dat je nog niet de metafoor hebt in gezien van een kip waar de kop van af is en toch nog even stuiptrekkend om aandacht schreeuwt´.
Moet ik jou kennen?
pi_101125375
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef milliondollarbill het volgende:
Jezus wat is dit topic hard gegaan. Ik heb geen zin om op schenkstroop z'n posts in te gaan dus dat doe ik dan ook niet.

Het maagd zijn is het gevolg van andere problemen. Maar nu weerhoudt het maagd zijn me om stappen te nemen in het sociale leven.
Dat is eigenlijk mijn probleem, ik heb het idee er niet bij te horen. En ben dus enorm gespannen in vrijwel iedereen informele situatie. Omdat ik bang ben dat het opeens over seks zal gaan, of dat ik vragen krijg over mijn vrijgezellen bestaan.
Het is niet zo dat ik perse nu seks wil hebben. Maar ik wil me wel comfortabel kunnen voelen met vrienden etc. ook al ben ik maagd.
En ja ik weet dat het laat is maar ik kan de tijd nu helaas niet meer terug draaien. Bedenk wel dat sommige andere mensen maagd vinden op deze leeftijd wel een enorme afgang vinden. Ik zelf misschien niet eens perse. Maar die reactie van andere daar kan ik niet tegen. Of eigenlijk daar vrees ik voor. Waardoor al mijn sociale contacten stroef verlopen, omdat ik constant op me hoede ben voor "het onderwerp".
Ik blijf nu liever veilig thuis zitten dan mogelijke afgang te moeten ondergaan voor het oog van andere mensen.
Ik vrees dat je toch echt de enige bent die hier iets aan kan veranderen.. Het heeft geen zin om de hele tijd te roepen 'ja als ik sociaal contact met iemand heb beginnen ze daar en daar over' ..
Het beste wat je kunt doen is gewoon niet eraan denken mja begrijp dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is. Nogmaals jij bent de enige die er iets aan kan doen. ;)
pi_101125580
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk; maar ik vind dit echt onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')