Zelfde hier, ik wil niet de rest van m'n leven doorbrengen als kasplantje omdat ik die helm zo ongemakkelijk vond.. Het is gewoon wennen, als je het vanaf begin af aan gewoon doet dan wen je er zo aan en dan weet je niet beter meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef No-P het volgende:
Als ik simpel door het dragen van een helm het verschil kan maken tussen hersenbeschadiging en geen hersenbeschadiging dan gaat hij bij mij altijd op.
Nee gewoon met inbus losdraaien en via de crank eraf halen. Crank kan dus gewoon blijven zittenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef marcodej het volgende:
Heb ik nog speciaal gereedschap nodig om een binnenblad vervangen? Is het gewoon losdraaien en blaadjes verwisselen of moet die hele crank er ook nog af?
Jij heldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef Pritt het volgende:
Ben total loss na mijn training vandaag, heerlijk. Expres extra veel kopwerk gedaan, extra trapje hier en daar.
Gelukt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee gewoon met inbus losdraaien en via de crank eraf halen. Crank kan dus gewoon blijven zitten
Dank u dank u. Dan mag jij mijn trouwe sidekick zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef Yankee het volgende:
[..]
Jij heldBij dezen, Pritt = de nieuwe tempobeul van Fok
Die schroefjes zetten zich vast in busjes. Als ze dan niet willen klemmen moet je even de andere kant het busje met een schroevendraaier vastklemmen en dan klemt het busje wel weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gelukt.Slechts één schroefje dolgedraaid, morgen even naar kijken.
Voor het eerste...neem een helm met gaas op de voortse openingen? En het tweede....Que?????quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
En ik ben nog altijd bevreesd dat er een keer een wesp in zo'n ventilatiegat vliegt en daar dan om zich heen begint te steken.
Overigens jammer dat het dansje topic alweer voorbij is.
Ja, dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Verlies ik al het respect hier als ik met zoiets op ga rijden trouwens?![]()
[ afbeelding ]
Met die helm zul je het ook warm hebben wanneer de zon schijnt. Lijkt mij vrij weinig ventilatie hebben. Die 2 die je daarna postte lijkt mij al grotere gaten en meer gaten te hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
Het mijne niet iig, als die helm voor jou als brildrager prettiger is dan moet je dat gewoon doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die schroefjes zetten zich vast in busjes. Als ze dan niet willen klemmen moet je even de andere kant het busje met een schroevendraaier vastklemmen en dan klemt het busje wel weer.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
Patroon:
Post eens een pic van die helm, kunnen we waarschijnlijk lachen. Volgens mij is er geen fatsoenlijke helm te koop die minder dan 222 gram weegt.
Haha vind ik niet ergquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:10 schreef jackson het volgende:
Dat je die foto's nog gaat posten ook... Laat die droeftoeters toch lullen man
Ja het klinkt misschien mierengeneukt maar je merkt het verschil op je hoofd wel. En ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn helm niet voel als ik hem op heb dus is er voor mij ook geen issue om hem niet op te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:11 schreef Yankee het volgende:
hehe, nice. Ik heb dat ding van mij net ook even gewogen, toch bijna 100 gram meer. Best veel eigenlijk
Voor dergelijke dansjes moet het niveau eerst omhoog in dit topicquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:16 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Aan het einde van het vorige topic stond een filmpje met een mooi dansje.
Al enig beeld bij wat je wilt qua fiets en schoenen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:16 schreef Blik het volgende:
Ik ga voor volgend seizoen ook maar flink wat nieuwe spullen kopen:
Nieuwe fiets
Nieuwe schoenen + plaatjes + pedalen
nieuwe helm
Ik hoop dat mijn eindejaarsbonus meevalt
Nog niet echt, was laatst in Zeist bij EP-bike en was wel gecharmeerd van de Felt. Koop deze fiets graag bij een fatsoenlijke fietsenmaker omdat ik niet echt van het onderhoud ben, en wil ook wat beter advies over de houding van de fiets.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Al enig beeld bij wat je wilt qua fiets en schoenen?
Het is toch weer 100gr wat je mee moet slepenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Afgezien van de warmte, merk ik m'n huidige helm al nauwelijks, en dat is een cheap zwaar geval. Misschien heb ik van die monumentale nekspieren, maar of een helm 300 of 200 gr weegt...merken julie dat serieus???
yep, heb het even veranderdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
In Zeist, bij EP bikes soms?
Nee, als ie je doppie maar heel houdtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Ik ben ook wel tita-fietsen fan. Met een onbeperkt budget zou het voor mij deze worden denk ik:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef Eirick het volgende:
Zoiets zie ik wel zitten voor als m'n Ridley ermee kapt!
[ afbeelding ]
Doet zo'n fiets in euro's dan? Niet mijn smaak overigensquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi! Ik ben ook wel tita-fietsen fan. Met een onbeperkt budget zou het voor mij deze worden denk ik:
[ afbeelding ]
Frame en vork 4000 $ geloof ik...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Doet zo'n fiets in euro's dan? Niet mijn smaak overigens
Ik merkte het wel tussen de 320 en 221 gram. Maar ik heb dan ook een teer Gesink nekjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Afgezien van de warmte, merk ik m'n huidige helm al nauwelijks, en dat is een cheap zwaar geval. Misschien heb ik van die monumentale nekspieren, maar of een helm 300 of 200 gr weegt...merken julie dat serieus???
Ja, geen wind, zand en insecten in mijn oogjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben vorige week ook nog goed geholpen daar. Toch zou ik er geen fiets kopen, maar alleen omdat ik niet zoveel heb met die merken die hij heeft staan.
Ik ben net van een halve kilo helm van de decathlon naar die 222 gram van Specialized gegaan en kan jullie vertellen dat je het niet merkt. Sterker nog, de decathlon zat beterMaar misschien is dat omdat ik nog even moet wennen, begon in de laatste ritjes al wel beter te zitten.
Hebben jullie eigenlijk allemaal zo'n bril op?
Nee, ik heb zelfs geen idee wat mijn helm weegt. Volgens mij is de pasvorm veel belangrijker. Als je hem niet voelt zitten, is het prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dit is een hardnekkig misverstand!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:29 schreef Blik het volgende:
Maar goed, voor de meeste amateurs boeit zo'n helm natuurlijk geen ene bal, kun je beter zelf een paar kilo afvallen
Voor het losdraaien (maar in ieder geval voor de montage) heb je naast een imbussleutel ook een contra sleutel met 2 pennetjes nodig. En of je zo maar een binnenblad kan vervangen zonder de cranks los te halen ligt aan het merk. Bij SRAM en CAMPA krijg je volgens mij het blad niet over de crank geschoven. Kwestie van proberen. Ik haal gewoon die cranks eraf wanneer ik die tandwielen wil schoonmaken. Vervangen doe ik nooit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef marcodej het volgende:
Heb ik nog speciaal gereedschap nodig om een binnenblad vervangen? Is het gewoon losdraaien en blaadjes verwisselen of moet die hele crank er ook nog af?
Wat voor bril is zo'n bril? Een zonnebril neem ik aan dat je bedoelt? Ja, die heb ik ook op.. Vooral omdat ik anders de hele weg met traanogen fiets en omdat mijn ogen nogal lichtgevoelig zijn.. Verder is het ook fijn tegen vliegjes en dergelijkequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben vorige week ook nog goed geholpen daar. Toch zou ik er geen fiets kopen, maar alleen omdat ik niet zoveel heb met die merken die hij heeft staan.
Ik ben net van een halve kilo helm van de decathlon naar die 222 gram van Specialized gegaan en kan jullie vertellen dat je het niet merkt. Sterker nog, de decathlon zat beterMaar misschien is dat omdat ik nog even moet wennen, begon in de laatste ritjes al wel beter te zitten.
Hebben jullie eigenlijk allemaal zo'n bril op?
Op honderd kilo is het niets, maar op je hoofd merk je het verschil echt wel als je een uurtje of acht op je fiets zit. Maar pasvorm en airflow zijn uiteraard veel belanrijker. En een goede airflow heb je bij geen ene goedkope helm.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef No-P het volgende:
Wat is nou 100 gram op 100kg of 67kg in mijn geval.
Tsja, dan zal die Patroon wel een heel klein hoofd hebben want de gewichten van helmen worden in het algemeen met maat M aangeduid. Maar ik zat er niet veel naast hé? Mijn opmerking was ook bedoeld naar een of andere goof die beweerde dat zijn helm maar 190 gram woog......quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:17 schreef Pritt het volgende:
Hey buzz je hebt nog niet gereageerd op het gewicht van de helm van Patroon!
In aantallen bitterballen of in hoeveelheid bier?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef No-P het volgende:
Wat is nou 100 gram op 100kg of 67kg in mijn geval.
Jawel: als je het buitenblad eraf hebt, dan kun je het binnenblad er ook af krijgen, gewoon van de crankpoten afhalen, het blad een klein stukje draaien en dan de ene kant buitenlangs en de andere kant binnenlangs de crankarm halen. Klinkt geschreven lastiger dan het in werkelijkheid isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voor het losdraaien (maar in ieder geval voor de montage) heb je naast een imbussleutel ook een contra sleutel met 2 pennetjes nodig. En of je zo maar een binnenblad kan vervangen zonder de cranks los te halen ligt aan het merk. Bij SRAM en CAMPA krijg je volgens mij het blad niet over de crank geschoven. Kwestie van proberen. Ik haal gewoon die cranks eraf wanneer ik die tandwielen wil schoonmaken. Vervangen doe ik nooit.
Ik heb het zelf uitgerekend:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef nogeenmaarten het volgende:
In aantallen bitterballen of in hoeveelheid bier?
Ja, dat is deze: http://www.futurumshop.nl(...)eon-helm-zwart.phtmlquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tsja, dan zal die Patroon wel een heel klein hoofd hebben want de gewichten van helmen worden in het algemeen met maat M aangeduid. Maar ik zat er niet veel naast hé? Mijn opmerking was ook bedoeld naar een of andere goof die beweerde dat zijn helm maar 190 gram woog......
Ik beweerde 199 gram omdat dat erin staat. Maar dat zal wel alleen het harde gedeelte zijn zonder binnenwerk. Mijn helm is een gewone M en mijn omtrek 59cm dus een normaal hoofd en helemaal geen klein hoofd. We zijn het eens over het belang van een goede lichte helm maar je blijft onzin praten met aanames.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tsja, dan zal die Patroon wel een heel klein hoofd hebben want de gewichten van helmen worden in het algemeen met maat M aangeduid. Maar ik zat er niet veel naast hé? Mijn opmerking was ook bedoeld naar een of andere goof die beweerde dat zijn helm maar 190 gram woog......
In de comments ernaast/eronder staat dat hij 222 gram weegt en niet de 189 gram die in de beschrijving staatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat is deze: http://www.futurumshop.nl(...)eon-helm-zwart.phtml
Deze dan: http://www.futurumshop.nl(...)t-zwart-carbon.phtmlquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:47 schreef Narcotical het volgende:
[..]
In de comments ernaast/eronder staat dat hij 222 gram weegt en niet de 189 gram die in de beschrijving staat
Het spijt me Cap, maar er komt echt géén brooks op mn racefiets..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, het nut van die slurfsleuf nmoet je vragen aan de mensen die het gebruiken, ik heb m'n lekker brede B17 zo afgesteld, dat ik ook zonder sleuf kan leven.
Alsof die Selle SMP er beter uit zietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:10 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Het spijt me Cap, maar er komt echt géén brooks op mn racefiets..
Die is ook niet bijster mooi, dat geef ik toe.. Maar als het voor mij zou werken dan zou ik het het overwegen waard vinden.. Daarbij zit je er toch met je reet op, dus zo erg valt het nou ook weer niet opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof die Selle SMP er beter uit ziet
Ik wil deze gaan proberen: http://www.sq-lab.com/content/view/32/151/lang,en/quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:14 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Die is ook niet bijster mooi, dat geef ik toe.. Maar als het voor mij zou werken dan zou ik het het overwegen waard vinden.. Daarbij zit je er toch met je reet op, dus zo erg valt het nou ook weer niet op
Brooks komt er niet bij mijn fiets op, niet dat ik er verder iets tegen heb ofzo hoor. Maar dat is weer typisch iets waar je van moet houden
Hij is inderdaad wel duur, maar mocht dit mijn probleem verhelpen dan zou ik er bij gebaat zijn en dan denk ik dat ik maar op de koop toe neem dat het iets minder mooi staat..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil deze gaan proberen: http://www.sq-lab.com/content/view/32/151/lang,en/
Selle SMP lijkt me wel goed zitten maar hij is wel erg duur en ik vind het er echt niet uit zien. Zou voor mij m'n hele fiets verpesten
Dan ben je toch juist géén echte kerel...??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:55 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb het al eens eerder geroepen: Echte kerels fietsen met een plank als zadel, of helemaal geen zadel...
Nice inderdaad!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi! Ik ben ook wel tita-fietsen fan. Met een onbeperkt budget zou het voor mij deze worden denk ik:
Wat bedoel je met fietsclub? Een vereniging? Veel van ons zijn lid van verenigingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:24 schreef huuuuuuuub het volgende:
Is iemand van jullie lid van een fietsclub? Heb het idee als ik ze zie rijden dat daar alleen maar oudere mannen lid van zijn...Ben zelf 28
Is er een verschil tussen een fietsclub en vereniging? Ik zie regelmatig groepjes renners in een club/verenigingstenue fietsen, maar dit lijken vaak wat oudere mannen (40+). Vraag me af of er ook "jongeren" dit weleens doen/interessant vinden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wat bedoel je met fietsclub? Een vereniging? Veel van ons zijn lid van verenigingen.
Yep. Ik ben er zelf een. Gemiddelde leeftijd zal inderdaad wel rond de 40 liggen, ben zelf één van de enkele jongeren bij onze club.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen een fietsclub en vereniging? Ik zie regelmatig groepjes renners in een club/verenigingstenue fietsen, maar dit lijken vaak wat oudere mannen (40+). Vraag me af of er ook "jongeren" dit weleens doen/interessant vinden?
Tssssssssssssk, zonder zadel fietsen betekend niet dat je met een stok in je kont fietst... Staan op die pedalen!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:06 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dan ben je toch juist géén echte kerel...??
Veel leuker om in clubverband te fietsen, ben zelf lid van 2 clubsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:40 schreef huuuuuuuub het volgende:
OK, das goed om te horen. Zal eens op zoek gaan naar een aansprekende vereniging in (omgeving) Rotterdam.
In onderstaande filmpje wordt wel goed uitgelegd wat het voordeel van zo'n zadel kan zijn. Wat is eigenlijk je probleem? Want zo'n zadel is enkel goed om de zenuwen niet af te knellen. Dus niet een oplossing voor elke zadelpijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel duur, maar mocht dit mijn probleem verhelpen dan zou ik er bij gebaat zijn en dan denk ik dat ik maar op de koop toe neem dat het iets minder mooi staat... Ik weet nog niet of ik voor een SMP ga of niet, maar vroeg me gewoon af hoeveel het nut is van de sleuf
. Want stel dat m'n huidige zadel toch de goede breedte blijkt te zijn voor mij, dan zit ik nog steeds met het probleem dat ik er niet lekker op zit en zal een ander zadel van dezelfde breedte ook weinig uithalen denk ik..
Anders moet je eens rondkijken naar een fietsenmaker die zo'n toestel heeft staan dat de drukpunten meet en op basis daarvan een zadel aanbeveelt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel duur, maar mocht dit mijn probleem verhelpen dan zou ik er bij gebaat zijn en dan denk ik dat ik maar op de koop toe neem dat het iets minder mooi staat... Ik weet nog niet of ik voor een SMP ga of niet, maar vroeg me gewoon af hoeveel het nut is van de sleuf
. Want stel dat m'n huidige zadel toch de goede breedte blijkt te zijn voor mij, dan zit ik nog steeds met het probleem dat ik er niet lekker op zit en zal een ander zadel van dezelfde breedte ook weinig uithalen denk ik..
Probleem is, om niet te veel in detail te treden, dat het perineum zeer gaat doen na zo'n 50 km waardoor ik max 75-80 km kan fietsen. De laatste 25 km van zo'n tocht probeer ik in principe gewoon maar vol te houden tot ik thuis ben en eindelijk van mn zadel afkan.. Na een tocht heb ik meestal 2 a 3 dagen nog wat pijn en rode en wat opgezette plekken..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
In onderstaande filmpje wordt wel goed uitgelegd wat het voordeel van zo'n zadel kan zijn. Wat is eigenlijk je probleem? Want zo'n zadel is enkel goed om de zenuwen niet af te knellen. Dus niet een oplossing voor elke zadelpijn.
ben zelf lid van een studenten wielervereniging, best lachenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:40 schreef huuuuuuuub het volgende:
OK, das goed om te horen. Zal eens op zoek gaan naar een aansprekende vereniging in (omgeving) Rotterdam.
Dat idee heb ik ook als ik jouw probleem zo lees. Ik heb een zadel gehad die was gebroken overdwars. Daardoor hadden de zitbotjes geen steun en kreeg ik ook last van de perineum. Nu met een goede ondersteuning is dat over.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:15 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Probleem is, om niet te veel in detail te treden, dat het perineum zeer gaat doen na zo'n 50 km waardoor ik max 75-80 km kan fietsen. De laatste 25 km van zo'n tocht probeer ik in principe gewoon maar vol te houden tot ik thuis ben en eindelijk van mn zadel afkan.. Na een tocht heb ik meestal 2 a 3 dagen nog wat pijn en rode en wat opgezette plekken..
Veel verder in detail zal ik hier niet gaan, aangezien sommigen daar niet van gedient zijn...
Persoonlijk heb ik het gevoel dat mijn zadel te smal is, waardoor ik niet op mn zitbotjes rust maar op mn perineum "hang", als je begrijpt wat ik bedoel
edit: Alsof je op je stang gaat zitten en je voeten van de grond tilt, veel plastischer kan ik het niet uitleggen
QFTquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
het is op zich best simpel, als j eerder last van je peridinges hebt, dan je zitbotjes, is het fout. Ik heb vorige week 4 dagen achterelkaar van 9 tot 5 in het zadel gezeten, en had alleen soms last van een beetje beurs gevoel bij m'n zitbotjes, omdat m'n hele gewicht daar op rust. De hoek waaronder je zadel zit is ook erg belangrijk! Als je te ver naar voren zit geleund, en daardoor je zitbotjes van het zadel kantelt, en op je perinuem rust...heb je een probleem. Of als je zadel dus TUSSEN je zitbotjes past. Dat is logisch!
Ik denk ook inderdaad dat het laatste het geval is, en mn zadel dus te smal is..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
het is op zich best simpel, als j eerder last van je peridinges hebt, dan je zitbotjes, is het fout. Ik heb vorige week 4 dagen achterelkaar van 9 tot 5 in het zadel gezeten, en had alleen soms last van een beetje beurs gevoel bij m'n zitbotjes, omdat m'n hele gewicht daar op rust. De hoek waaronder je zadel zit is ook erg belangrijk! Als je te ver naar voren zit geleund, en daardoor je zitbotjes van het zadel kantelt, en op je perinuem rust...heb je een probleem. Of als je zadel dus TUSSEN je zitbotjes past. Dat is logisch!
Geen valse bingo toch? Anders moet je een liedje zingenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef Yankee het volgende:
En met de woorden: Zadel, perineum en zitbotjes heb ik inmiddels de bingokaart weer vol![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
Shit, ik ben betraptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nope, geen bingo vuige valsspeler! Ik mis nog een woordje!
[ afbeelding ]
Minimaal 45 gemiddeld waarschijnlijk op die tandemquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het zij je vergeven, de bezitter van die groene jeweetwel is immers in Engeland aan het fietsen, en al een tijd niet meer online geweest. Ben erg benieuwd naar de heldenverslagen als ie terug is trouwens
Met zo'n tandem ga je minimaal 2 keer zo hard. Je zit er immers met 2 personen op. Ik zeg 2 keer 35 is een mooie 70 km/h gem.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
Minimaal 45 gemiddeld waarschijnlijk op die tandem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |