Alsof jullie geen kliekje zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef coban het volgende:
Alsof alle andere sc geen kliekjes zijn.
Ok. Kan iemand het foreveralone plaatje zoeken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Coban kom samen in een hoekje huilen.
Ik probeer samen met deze users iets creatiefts op te starten. Een 'dagbagger of SC' waar IEDEREEN welkom is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alsof jullie geen kliekje zijnEr zijn ongeveer 5 á 6 man die nonstop in dit topic posten die voor zijn.
Als dat geen kliekje is weet ik het ook niet meer
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Het was WEL een kliek en nieuwkomers werden WEL de tent uit gejaagd. Damn.
Ik ben sowieso een van de users die geenkliekjes vormtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alsof jullie geen kliekje zijnEr zijn ongeveer 5 á 6 man die nonstop in dit topic posten die voor zijn.
Als dat geen kliekje is weet ik het ook niet meer
zakenvrouw deel 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een van de users die kliekjes vormt, ik mag deze users gewoon wel. Ik ben eenmanszaak jeweet
Dat was het niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Het was WEL een kliek en nieuwkomers werden WEL de tent uit gejaagd. Damn.
Geachte MarokkaanseKip,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beste,
in zulke SC's is er al sprake van een soort 'groepsverband', het is niet leuk om daar zomaar met een groep users te gaan posten. Er werd bijvoorbeeld het 'rokershoekje' gesuggereerd, maar waarom zouden we daar gaan posten als we daar niet 'thuishoren'.
Ik zie het probleem niet, mocht er toch een SC komen en u bent daar op tegen, raad ik u aan er gewoon NIET op te klikken, dan heeft u er verder ook geen last van.
Een soort van 'dagbagger' lijkt me inderdaad wel een goed idee ja, aangezien de nachtbagger, tot zover ik weet, nooit een doorn in het hoog is geweest.
Met vriendelijke groet,
MarokkaanseKip
Allemaal slechte voorbeelden die topics.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geachte MarokkaanseKip,
Iedere user in die SC's, is daar ooit eens begonnen met posten. Dus ook de overige ONZ users kunnen daar hun start maken. Overigens hoeft het gespreksonderwerp in de gesuggereerde SC's helemaal niet op één lijn met de naam van de SC te liggen.
Tevens, alle (nuttige) zaken die langskomen in de [NACHTBAGGER] reeks, zijn prima te verdelen in de reeds bestaande reeksen binnen ONZ.
Zo kun je :
• Hier je Hi-la-rische linkjes,pics, en clipjes kwijt;
Funny links, pics & clips - #62 - Not a single duck was given that day
• Hier je fantastische moppen kwijt;
Moppentrommel #6
• Hier bril-jante gifjes kwijt;
Je allterbeste gifjes #6
• Hier je zelfbedachte kutgrappen kwijt;
slechte zelfbedachte grappen, deel 28
• En kun je hier zelfs nog tieten kwijt;
1476 Gijsjes gewoon de laatste
Hoogachtend,
BBQSausage
Niet mijn faal quotenquote:
Ja, want dat is wat er gebeurt in NB.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Allemaal slechte voorbeelden die topics.Ik ben niet iemand die constant gifjes, grappige plaatjes post oid. Dat wil ik niet, ik wil gewoon slowchatten.
In Nachtbagger SC ik vaak genoeg hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, want dat is wat er gebeurt in NB.
Oerbeer, het komt wel goed schatje, neem wat roosvicee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Oerbeer het volgende:
Ik wist niet dat dit mij zo'n koppijn zou opleveren. Damn...
Ahh stop met wenen manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Oerbeer het volgende:
Altijd die misgunnersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Oerbeer, het komt wel goed schatje, neem wat roosvicee.
Er komt toch nikspessimist tot in de dood
Dat is toch hetzelfde allemaal... SC of bagger. What's the difference.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In Nachtbagger SC ik vaak genoeg hoor.
Wat dacht je van ons?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Oerbeer het volgende:
JA DUS WAT IS HET PROBLEEM?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde allemaal... SC of bagger. What's the difference.
Remlof ouwe bierstier.quote:
Waarom denk je dat baggertopics altijd een slotje krijgen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA DUS WAT IS HET PROBLEEM?
Ik ga niet sc/baggeren in die reeksen.
Als ik ga baggeren in een van die reeksen als grappige plaatjes ditdat denk je dan dat ik geen gezeur krijg?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom denk je dat baggertopics altijd een slotje krijgen?
Maak gezellig een tinychatroom aan, en ga daar gezellig babbelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef coban het volgende:
Mensen die niet begrijpen wat we willen
Duidelijke uitleg:
We willen 1 groot msngesprek, van ons priveleven gescheiden en iedereen mag komen en gaan whenever
Skypequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef coban het volgende:
Duidelijke uitleg:
We willen 1 groot msngesprek, van ons priveleven gescheiden en iedereen mag komen en gaan whenever
Komt er niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef coban het volgende:
Duidelijke uitleg:
Nee en nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maak gezellig een tinychatroom aan, en ga daar gezellig babbelen.
Of wacht, nee, join de FOK! IRC!
Wat gek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben een x weggepest in die IRC.
Als jij in het grappige plaatjes topic, "grappige plaatjes" post, krijg je geen gezeur nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als ik ga baggeren in een van die reeksen als grappige plaatjes ditdat denk je dan dat ik geen gezeur krijg?
Ik wil verdorie geen grappige plaatjes postenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als jij in het grappige plaatjes topic, "grappige plaatjes" post, krijg je geen gezeur nee.
Baggeren moet gewoon niet, dat is dus ook gewoon de reden dat baggeren niet toegestaan is, en er slechts een uitzondering is in de nacht, gezien er dan toch niet zoveel simpele zielen rondlopen.
Ze wil SC'en terwijl dat zowat overal kan op FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als jij in het grappige plaatjes topic, "grappige plaatjes" post, krijg je geen gezeur nee.
Baggeren moet gewoon niet, dat is dus ook gewoon de reden dat baggeren niet toegestaan is, en er slechts een uitzondering is in de nacht, gezien er dan toch niet zoveel simpele zielen rondlopen.
Het enige wat je dus wel wilt, is baggeren. Succes dan, want daar is NB voor, en die opent over precies 50 minuten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil verdorie geen grappige plaatjes posten
maar ze wil dat met een vast groepjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze wil SC'en terwijl dat zowat overal kan op FOK!
Problem?
Nee.
Ja nu toevallig wel ja over 50 minuten. En die andere 12 uur van de dag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het enige wat je dus wel wilt, is baggeren. Succes dan, want daar is NB voor, en die opent over precies 50 minuten.
Ja en daarom is de vorige dus gesloten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ze wil dat met een vast groepje
je krijgt geen posts score?xdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IRC en tinychat zijn anders dan FOK!
Ik heb je vraag uiteindelijk gewoon beantwoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij negeert mijn vraag, ik de jouwe.
Groetekes.
Laatmeraden. Ook tegen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
"Een mooie OP"
Whoopty fuckin' doo.
De "SC" in NB is pure bagger, niks geen fatsoenlijke SC aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja nu toevallig wel ja over 50 minuten. En die andere 12 uur van de dag?
En met baggeren bedoelde ik ook SC'en.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De "SC" in NB is pure bagger, niks geen fatsoenlijke SC aan.Maar goed, dat zul jij wel weer anders zien.
En dat wil jij dan ook gezellig overdag gaan doen met de mede baggeraars, feest!
Ja, heel anders, je moet een paar seconden langer wachten op reactie op FOK!.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Klopt, daar kan je chatten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil wel SC'en hoor, ik zit in de ABO SC, maar er zijn al genoeg SC's op FOK!, er hoeven er niet meer bij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat een huillies hier, sjonge jonge. Als je niet wilt SC'en dan klik je er toch niet op. Problem solved.
Anyways, ik zie het wel. Komt er wss toch niet.
Ja en bij ons kom je nooit meer langsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil wel SC'en hoor, ik zit in de ABO SC, maar er zijn al genoeg SC's op FOK!, er hoeven er niet meer bij.
Precies dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil wel SC'en hoor, ik zit in de ABO SC, maar er zijn al genoeg SC's op FOK!, er hoeven er niet meer bij.
Wat had je verwacht in ONZ? Dat iedereen het een tof idee zou vinden? Of had je gehoopt dat alleen dat selecte groepje users zou reageren die jij toevallig sympathiek vindt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat een huillies hier, sjonge jonge. Als je niet wilt SC'en dan klik je er toch niet op. Problem solved.
Anyways, ik zie het wel. Komt er wss toch niet.
Jouw posts bestaan voor mij niet, derhalve niet gelezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat had je verwacht in ONZ? Dat iedereen het een tof idee zou vinden? Of had je gehoopt dat alleen dat selecte groepje users zou reageren die jij toevallig sympathiek vindt?
Missen jullie me dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en bij ons kom je nooit meer langs
Ik welquote:
Ok.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jouw posts bestaan voor mij niet, derhalve niet gelezen.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh we zijn tegenwoordig de vluchthaven voor ONZ-ers die hun eigen forum niet meer aankunnen. Kee.
Is jou ooit geadviseerd om als ONZ'er in GC te zitten SC'en dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Oerbeer het volgende:
Kijk, dit bedoel ik als je dus in andere SC gaat zitten![]()
[..]
[..]
Ja, goh, moet je nagaan wat wij meemaakten toen wij naar de KLB SC verhuisden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet perse een onz'er. Valt heus wel mee. Ik post genoeg in andere subs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is jou ooit geadviseerd om als ONZ'er in GC te zitten SC'en dan?
Als je een weekje een beetje regelmatig mee post is er niks aan de hand hoor. Je hebt van die zure gasten die eerst zo gaan doen. Maar bijvoorbeeld Rock_Nijntje reageert er al heel normaal op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Geweldig daar, echt geen kliekje of zo die nieuwkomers niet ontvangen met open armen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, er is een verschil tussen "KSC is stukken relaxter en lang niet zo incrowd als just about elke andere SC op fok" en "KSC staat met zijn armen wijd open te wachten op elke kansloze asielzoeker aan deze kant van de dampkring". Een grap is leuk, maar er zijn grenzen.
Vind ik dan
En wat doet je denken dat ONZ-SC anders wordt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geweldig daar, echt geen kliekje of zo die nieuwkomers niet ontvangen met open armen.
Dat is maar een enkele user. De ander zegt dat het wel wat grof is en nog een ander valt hem aan door te zeggen dat hij nogal last heeft forum-xenophobie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geweldig daar, echt geen kliekje of zo die nieuwkomers niet ontvangen met open armen.
onz users zijn coolquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wat doet je denken dat ONZ-SC anders wordt?
Ik begrijp je niet sk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef speedking het volgende:
ik vind niet dat er sc moet komen voor de sukkels die overdag ook niks te doen hebben, de mensen die snachts geen slaap hebben kunnen in nachtbagger elkaar altijd vinden overdag is onzin hea eh dat was niet mijn bedoeling:L onzin in onzin klinkt logisch , ik noem het wel dom.
Ja, je hebt waarschijnlijk en helaas gelijk. Maar waar moeten we nu heen dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wat doet je denken dat ONZ-SC anders wordt?
Waddafak am i readin?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef speedking het volgende:
ik vind niet dat er sc moet komen voor de sukkels die overdag ook niks te doen hebben, de mensen die snachts geen slaap hebben kunnen in nachtbagger elkaar altijd vinden overdag is onzin hea eh dat was niet mijn bedoeling:L onzin in onzin klinkt logisch , ik noem het wel dom.
Echt, als je even leuk meedoet in een willekeurige andere SC is er geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je hebt waarschijnlijk en helaas gelijk. Maar waar moeten we nu heen dan.
Dan ga ik er gewoon lekker posten, die user met forum-xenophobie kan de tering krijgen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is maar een enkele user. De ander zegt dat het wel wat grof is en nog een ander valt hem aan door te zeggen dat hij nogal last heeft forum-xenophobie.
Gelukkig is dit topic bijna dicht, een nieuw deel lijkt me overbodig.quote:Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
Als ik me goed herinner was je Mika vanquote:
Mwah, in die SC zou ik Dr_Flash niet de tering in wensen, dan valt er weinig meer te beginnen denk ik. Maar iets subtieler zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ga ik er gewoon lekker posten, die user met forum-xenophobie kan de tering krijgen.
Ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner was je Mika van!
Eey dan ken ik jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |