In de Nachtbagger wordt er vaak geSC hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat gaat er nooit komen, serieus niet.
Dat is ook geen SC natuurlijk.
Dus omdat het geen kliekje was ging ie dicht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef TWP het volgende:
[..]
De vorige ONZ SC was ook geen kliekje. Andere users waren echt wel welkom. Maar toch ging hij dicht.
Oh wacht, je wilt een SC of een nachtbagger maar je weet niet wat het verschil is?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
SC, bagger, wat is het verschil eigenlijk?
Veel plezier kinders, doe voorzichtig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef [url=http://forum.fok.nl
afbeelding ]
Welkom in GRTDEen leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.
[b]Oké klinkt heel leuk, maar ben ik hier wel welkom?
UiteraardMits je maar gezellig meedoet. Deze SC is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Wie zijn de vaste slowchatters?
Ik noem geen namen, want we willen geen kliekjesvorming. Als je gezellig mee post, dan kom je er vanzelf wel achter wie hier altijd in de SC aanwezig is.
Oké ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen?
Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
LaPo?! De OP van deze SC is hier te vinden![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus omdat het geen kliekje was ging ie dicht?
Volgens de mod's en de (F)A's was het wel een kliekje en ging hij dicht. En omdat msn posts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus omdat het geen kliekje was ging ie dicht?
Hij ging dicht omdat mensen dingen als "oijsdaodas" gingen postenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef TWP het volgende:
[..]
De vorige ONZ SC was ook geen kliekje. Andere users waren echt wel welkom. Maar toch ging hij dicht.
Nee, ik zie GEEN verschil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Oh wacht, je wilt een SC of een nachtbagger maar je weet niet wat het verschil is?
Dit ook onder andere.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef speedking het volgende:
[..]
mensen gebruikten topic om posts te scoren
ok lees edit ok gr grquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Speak up dan en doe niet zo vaag.
Hier kan ik mij niet in vinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij ging dicht omdat mensen dingen als "oijsdaodas" gingen posten
Jawel. Maar de ONZ SC is gesloten en komt er gewoon niet meer. Probeer het over een paar jaar weer eens, als er andere mods zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef coban het volgende:
Alsof alle andere sc geen kliekjes zijn.
En snij de internetkabel door in plaats van de polsen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Coban kom samen in een hoekje huilen.
Alsof jullie geen kliekje zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef coban het volgende:
Alsof alle andere sc geen kliekjes zijn.
Ok. Kan iemand het foreveralone plaatje zoeken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Coban kom samen in een hoekje huilen.
Ik probeer samen met deze users iets creatiefts op te starten. Een 'dagbagger of SC' waar IEDEREEN welkom is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alsof jullie geen kliekje zijnEr zijn ongeveer 5 á 6 man die nonstop in dit topic posten die voor zijn.
Als dat geen kliekje is weet ik het ook niet meer
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Het was WEL een kliek en nieuwkomers werden WEL de tent uit gejaagd. Damn.
Ik ben sowieso een van de users die geenkliekjes vormtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alsof jullie geen kliekje zijnEr zijn ongeveer 5 á 6 man die nonstop in dit topic posten die voor zijn.
Als dat geen kliekje is weet ik het ook niet meer
zakenvrouw deel 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een van de users die kliekjes vormt, ik mag deze users gewoon wel. Ik ben eenmanszaak jeweet
Dat was het niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Het was WEL een kliek en nieuwkomers werden WEL de tent uit gejaagd. Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |