Ik kreeg hem graties... Van de kroegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat Heineken shirt in je fobo heb ik ook
Ik kreeg hem gratiesj van de Jumboquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kreeg hem graties... Van de kroeg
Mag ik het kussen zijn?quote:
Kan jou het schelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik wou hem nog een dag daarna dragen, maar dat staat raar.
En chacho Oerbeer die net een idee topique had geopend over een ONZ-SC. Wat een discussiestorm.quote:
Ga maar even op msn, FOK! is sloomquote:
Nee hoor, ik ben niet perse van ONZ. Maar ik kom er wel vaker, dus een SC leek ons op z'n plaats.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh we zijn tegenwoordig de vluchthaven voor ONZ-ers die hun eigen forum niet meer aankunnen. Kee.
Ons nog wel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet perse van ONZ. Maar ik kom er wel vaker, dus een SC leek ons op z'n plaats.
Ach ja, als ze toch leuk meepostenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh we zijn tegenwoordig de vluchthaven voor ONZ-ers die hun eigen forum niet meer aankunnen. Kee.
Die snap ik nietquote:
Waar blijkt dat uit dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, als ze toch leuk meeposten![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Fixedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
Ik meldt me ook!Ik kom ook van ONZ vandaan. Ja, ik weet het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |