Het enige wat je dus wel wilt, is baggeren. Succes dan, want daar is NB voor, en die opent over precies 50 minuten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil verdorie geen grappige plaatjes posten
maar ze wil dat met een vast groepjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze wil SC'en terwijl dat zowat overal kan op FOK!
Problem?
Nee.
Ja nu toevallig wel ja over 50 minuten. En die andere 12 uur van de dag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het enige wat je dus wel wilt, is baggeren. Succes dan, want daar is NB voor, en die opent over precies 50 minuten.
Ja en daarom is de vorige dus gesloten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ze wil dat met een vast groepje
je krijgt geen posts score?xdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IRC en tinychat zijn anders dan FOK!
Ik heb je vraag uiteindelijk gewoon beantwoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij negeert mijn vraag, ik de jouwe.
Groetekes.
Laatmeraden. Ook tegen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
"Een mooie OP"
Whoopty fuckin' doo.
De "SC" in NB is pure bagger, niks geen fatsoenlijke SC aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja nu toevallig wel ja over 50 minuten. En die andere 12 uur van de dag?
En met baggeren bedoelde ik ook SC'en.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De "SC" in NB is pure bagger, niks geen fatsoenlijke SC aan.Maar goed, dat zul jij wel weer anders zien.
En dat wil jij dan ook gezellig overdag gaan doen met de mede baggeraars, feest!
Ja, heel anders, je moet een paar seconden langer wachten op reactie op FOK!.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Klopt, daar kan je chatten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil wel SC'en hoor, ik zit in de ABO SC, maar er zijn al genoeg SC's op FOK!, er hoeven er niet meer bij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat een huillies hier, sjonge jonge. Als je niet wilt SC'en dan klik je er toch niet op. Problem solved.
Anyways, ik zie het wel. Komt er wss toch niet.
Ja en bij ons kom je nooit meer langsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil wel SC'en hoor, ik zit in de ABO SC, maar er zijn al genoeg SC's op FOK!, er hoeven er niet meer bij.
Precies dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil wel SC'en hoor, ik zit in de ABO SC, maar er zijn al genoeg SC's op FOK!, er hoeven er niet meer bij.
Wat had je verwacht in ONZ? Dat iedereen het een tof idee zou vinden? Of had je gehoopt dat alleen dat selecte groepje users zou reageren die jij toevallig sympathiek vindt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat een huillies hier, sjonge jonge. Als je niet wilt SC'en dan klik je er toch niet op. Problem solved.
Anyways, ik zie het wel. Komt er wss toch niet.
Jouw posts bestaan voor mij niet, derhalve niet gelezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat had je verwacht in ONZ? Dat iedereen het een tof idee zou vinden? Of had je gehoopt dat alleen dat selecte groepje users zou reageren die jij toevallig sympathiek vindt?
Missen jullie me dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en bij ons kom je nooit meer langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |