Dat zou inderdaad een goede zijn.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef Specularium het volgende:
Of Matthijs van Nieuwkerk. Duurt die hele show nog maar 3 kwartier.
Bij Adriaan van Dis liepen Willem Oltmans en Hugo Claus weg uit zijn programma.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Weakling het volgende:
Ik zou wel eens een presentator willen zien die de gasten durft aan te pakken als ze lopen te zwammen of alert genoeg is om echt door te vragen. De laatste presentatoren waren te lief voor de gasten. Voor mijn part loopt er een keer een gast kwaad weg, maar er mag wel wat meer pit in. Wie dat zou moeten doen?
Die ken ik nog van 20 jaar geleden op de radio. Goeie keuze.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Rik Zaal. Een aantal jaar geleden had hij een programma bij AT5, Zaal over de Vloer, ik vond hem daar altijd erg goed. Kon luisteren en stelde goede vragen. Sympathieke man ook.
Die moet zijn spiekbriefje eens weggooien. Zich voor de uitzending verdiepen in zijn gasten en ingaan op wat een gast zegt. Beetje humor kan ook geen kwaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:28 schreef Ringo het volgende:
Wat is er nu weer mis met Jelle Brandt Corstius..
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef tong80 het volgende:
Die moet zijn spiekbriefje eens weggooien. Zich voor de uitzending verdiepen in zijn gasten en ingaan op wat een gast zegt. Beetje humor kan ook geen kwaad.
Wat is er niet mis met hem? Kom op zeg. Interviewen is een vak.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:28 schreef Ringo het volgende:
Ah. De FOK! deskundige.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat is er niet mis met hem? Kom op zeg. Interviewen is een vak.
Daar hoef je geen deskundige voor te zijn hoor. Hij hakkelt en stottert zich door de saaie vragen heen.quote:
Onzin. Hij interviewt heel degelijk en doordacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Daar hoef je geen deskundige voor te zijn hoor. Hij hakkelt en stottert zich door de saaie vragen heen.
Omdat ze veel meer is dan een nieuwslezer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had deze blijkbaar gemist. Echt waar, hoezo?
Ja eigenlijk is het een onbegrepen genie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:57 schreef Ringo het volgende:
En dat tong80 zijn humor niet begrijpt, pleit vooral voor JBC.
Wat doet ze tegenwoordig ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Omdat ze veel meer is dan een nieuwslezer.
Van alles, dagvoorzitter, coaching in de media, interviewer, etc etc etc.quote:
O die is het al es geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef Ringo het volgende:
Bas Heijne. Lekker oldskool-elitair de diepte in.
Nee, Van Gogh zou de ideale kandidaat zijn maar die is dood, en in tegenstelling tot wat hij lijkt te denken is Theodor Holman niet zijn plaatsvervanger op aarde.quote:
Van Gogh of Ischa Meier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, Van Gogh zou de ideale kandidaat zijn maar die is dood, en in tegenstelling tot wat hij lijkt te denken is Theodor Holman niet zijn plaatsvervanger op aarde.
Eindelijk iemand die het ook ziet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, Van Gogh zou de ideale kandidaat zijn maar die is dood, en in tegenstelling tot wat hij lijkt te denken is Theodor Holman niet zijn plaatsvervanger op aarde.
Precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:33 schreef kingmob het volgende:
Wie het ook wordt, 1 ding is zeker, iedereen zal er over zeiken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:48 schreef rubje het volgende:
De enige persoon die zomergasten tot grote hoogte kan brengen is.
[ afbeelding ]
quote:
Gadverdamme ik moet nog etenquote:
Dan zijn er geen gasten meer nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:48 schreef rubje het volgende:
De enige persoon die zomergasten tot grote hoogte kan brengen is.
[ afbeelding ]
Liever niet in Catherine Keylquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Harmke Pijpers zou ik ook wel OK vinden.
Ja geweldig is die. Helaas niet meer op TV te zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Harmke Pijpers zou ik ook wel OK vinden.
Helaas ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geweldig is die. Helaas niet meer op TV te zien.
Hij is Ischa Meijer niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:28 schreef Ringo het volgende:
Heeft ook wel een beetje een hoofd voor de radio zoals dat zo mooi heet, maar vooral ook een stem voor de radio. Het is me wel een type in ieder geval, ik mag haar wel en zou het zeker goed doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geweldig is die. Helaas niet meer op TV te zien.
Piet Vroon was briljant. Hoogleraar/intellectueel/columnist/essayist maar deed ook aan kleiduivenschieten en parachute springen. Reed ook op een motor. Trieste laatste jaren van zijn leven had ie helaas.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:55 schreef GeorgKacher het volgende:
Frenk van der Linden zou het als geen ander kunnen. Coen Verbraak is ook goed, maar haalt vaak aan wat al verteld is. Maar het is ook belangrijk dat de gast wat te vertellen heeft. Zie Piet Vroon met Ischa Meijer en later met Martin Simek. Dat waren fenomenale gesprekken van een man die heel veel wist en hierover heel smakelijk kon vertellen.
Dat ie dan tussendoor vraagt 'Wat vinden jullie er tot dusver van ?'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |