O die is het al es geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef Ringo het volgende:
Bas Heijne. Lekker oldskool-elitair de diepte in.

Nee, Van Gogh zou de ideale kandidaat zijn maar die is dood, en in tegenstelling tot wat hij lijkt te denken is Theodor Holman niet zijn plaatsvervanger op aarde.quote:

Van Gogh of Ischa Meier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, Van Gogh zou de ideale kandidaat zijn maar die is dood, en in tegenstelling tot wat hij lijkt te denken is Theodor Holman niet zijn plaatsvervanger op aarde.

Eindelijk iemand die het ook ziet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, Van Gogh zou de ideale kandidaat zijn maar die is dood, en in tegenstelling tot wat hij lijkt te denken is Theodor Holman niet zijn plaatsvervanger op aarde.

Precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:33 schreef kingmob het volgende:
Wie het ook wordt, 1 ding is zeker, iedereen zal er over zeiken.

quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:48 schreef rubje het volgende:
De enige persoon die zomergasten tot grote hoogte kan brengen is.
[ afbeelding ]

quote:

Gadverdamme ik moet nog etenquote:

Dan zijn er geen gasten meer nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:48 schreef rubje het volgende:
De enige persoon die zomergasten tot grote hoogte kan brengen is.
[ afbeelding ]

Liever niet in Catherine Keylquote:

quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Harmke Pijpers zou ik ook wel OK vinden.

Ja geweldig is die. Helaas niet meer op TV te zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Harmke Pijpers zou ik ook wel OK vinden.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |