Daar heb je een muur en vasthouddingen voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar! Jij weet niet wat ik normaalgesproken aanricht, maar ik ben nogal gehecht aan mijn voortanden
als ik onder je zit moet jij om jouw voortanden denken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar! Jij weet niet wat ik normaalgesproken aanricht, maar ik ben nogal gehecht aan mijn voortanden
ja precies.... tjong he.. zitten wij hier nu educatie voor de rest te geven?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar heb je een muur en vasthouddingen voor.
nou als je op zondagochtend een mep krijgt dat ze spierpijn heeft...... dan denk ik ook niet dat de Mac-dame te klagen heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Nirak het volgende:
Mij lukt het niet om te blijven staan hoor, maar mijn mevrouw kan dan ook uitzonderlijk goed beffen
Toooo much info denk ik nu...
Leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Super zeg! Mocht ik in de buurt zijn, dan wip ik ff aan
Nee mop, als ik voor mijn dame op de knieen zou gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Nizno het volgende:
als ik onder je zit moet jij om jouw voortanden denken?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Nizno het volgende:
kwartet!!
Maar goed dat het geen lapo is
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou als je op zondagochtend een mep krijgt dat ze spierpijn heeft...... dan denk ik ook niet dat de Mac-dame te klagen heeft
en die heeft het staand overleeft hoor
Ik vond m wel grappigquote:
Als je je arm maar hebt ontzien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou als je op zondagochtend een mep krijgt dat ze spierpijn heeft...... dan denk ik ook niet dat de Mac-dame te klagen heeft
en die heeft het staand overleefd hoor
Amsterdamquote:
Jij houdt er ook niet vanquote:
Ja ik moet dat eens doen met zij uit Amsterdam! Ik ga nu mailen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij houdt er ook niet van
Kom nog eens naar de andere hellemond.
niet?quote:
uiteraard... mn tong heeft overuren gedraaid... valt me mee dat ik daar geen spierpijn in hebquote:
ja heuj t ging nu om mij! Die voor jou op de knieën gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mop, als ik voor mijn dame op de knieen zou gaan
Niet alleen gedraaid hoop ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef Nizno het volgende:
uiteraard... mn tong heeft overuren gedraaid... valt me mee dat ik daar geen spierpijn in heb
veel te laat!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |