SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik had het wel gelezen maar nog niet gereageerd.. Maar ik dacht: ga nou eens lekker genieten skunk en laat sowieso al die dozen die nog met hun ex bezig zijn links liggen als potentieel relatiemateriaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:47 schreef skunkasaur het volgende:
Komt erop neer dat ik te snel me mogelijk aan iemand hecht, en vaker voor mezelf moet kiezen. Mijn leven, mijn geestesgesteldheid, mijn keuzes.
Dat lijkt me ook helemaal niks dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, ik hecht me aan niemand. Geen idee wat vervelender is onder de streep...
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen maar nog niet gereageerd.. Maar ik dacht: ga nou eens lekker genieten skunk en laat sowieso al die dozen die nog met hun ex bezig zijn links liggen als potentieel relatiemateriaal
Ik vind dat ik mijn plaat wel even genoeg gestoten heb de afgelopen tijd. Nu is mijn leven voor mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook helemaal niks dus.
Het is altijd linksom of rechtsom...
Je plaat stoten hoort erbij.
elena undone al gezien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:01 schreef skunkasaur het volgende:
Woooow filosofisch
Ik ga een skunkavond houden vanavond met pizza en kaas en bier. Iemand nog goede filmsuggesties?
Lapohunten, not done. Niet meer doen gaarne.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:30 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor films vind je leuk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:01 schreef skunkasaur het volgende:
Woooow filosofisch
Ik ga een skunkavond houden vanavond met pizza en kaas en bier. Iemand nog goede filmsuggesties?
Nee, waar gaat het over?quote:
Mijn all time favoriet (en misschien start ik die dus ook wel in vanavond) is Amelie, en verder Endless Sunshine of the Spotless Mind, Stranger than Fiction, Love Actually, Wall-E, The Lion King, eigenlijk heel veelquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lapohunten, not done. Niet meer doen gaarne.
Juist, wij doen dat gewoon hieroquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij doen we dat hier wel vaker.
Hop. Die is tof! Nieuwe animatiefilm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, waar gaat het over?
[..]
Mijn all time favoriet (en misschien start ik die dus ook wel in vanavond) is Amelie, en verder Endless Sunshine of the Spotless Mind, Stranger than Fiction, Love Actually, Wall-E, The Lion King, eigenlijk heel veel
O. Maar dat doen wij op FOK! niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij doen we dat hier wel vaker.
Nou. Grunst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
O. Maar dat doen wij op FOK! niet.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, waar gaat het over?
[..]
Mijn all time favoriet (en misschien start ik die dus ook wel in vanavond) is Amelie, en verder Endless Sunshine of the Spotless Mind, Stranger than Fiction, Love Actually, Wall-E, The Lion King, eigenlijk heel veel
Oh hey dat wist ik heus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Skunkie het is eteeeeeeeeeeeeeeeernal
In Frankrijk hebben ze van die lekker gedroogde pittige worstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef Nirak het volgende:
Zit ik masterchef australia te kijken, alwaar broodjes worst op t strand verkocht worden... Krijg ik me toch zin in een vettig broodje worst met saus
Heb ook helemaal niet net gegeten ofzo..
wij zijn lesbeaus... geen FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
O. Maar dat doen wij op FOK! niet.
datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lapohunten, not done. Niet meer doen gaarne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, doe maar een note, like I care![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
datmeen
je
niet
Laat die 10 regulars die hier zitten anders zélf even bepalen hoe ze hun reeks vormgeven.
Dus jij vind dat jullie (of iig de 10 regulars) hier mogen doen en laten wat ze willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, doe maar een note, like I careOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
t gaat niet om alles doen en laten. Het gaat om de laatste 4 posts maken zodat je je TT kunt maken die je in post 295 ineens bedenkt en erg toepasselijk is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij vind dat jullie (of iig de 10 regulars) hier mogen doen en laten wat ze willen?
Ik volg de lettertjes niet precies hoor. En nieuw kan je inderdaad tussen haakjes zetten. Ik loop nu ook al een jaar of 7 rond op dit forum.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:19 schreef Nizno het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het idd wel vervelend vind als er een 'nieuwe' mod komt en ineens volgens de precieze lettertjes wil gaan piepen.
Dus vin... als je ons nou ff lekker laat dollen net als in voorgaande 379 topics... dan laten wij jou toe in ons topic... als man zijnde....
En dat moet ook zo af en toe kunnen, maar niet elke keer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
t gaat niet om alles doen en laten. Het gaat om de laatste 4 posts maken zodat je je TT kunt maken die je in post 295 ineens bedenkt en erg toepasselijk is.
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat je voor lul staatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij vind dat jullie (of iig de 10 regulars) hier mogen doen en laten wat ze willen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
datmeen
je
niet
Laat die 10 regulars die hier zitten anders zélf even bepalen hoe ze hun reeks vormgeven.
Oeh, vingertje van lezzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, doe maar een note, like I care
Fijn dat ik niet de enige ben die even het idee had dat we in de Twilight Zone zaten.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik moest mezelf ook inhoudenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel een foute opmerking over dat broodje worst maken
drom zette ik nieuw ook tussen haakjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik volg de lettertjes niet precies hoor. En nieuw kan je inderdaad tussen haakjes zetten. Ik loop nu ook al een jaar of 7 rond op dit forum.
mee eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat je voor lul staat
Jamaar vanyel doet dat niet iedere keer, dus snap het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat moet ook zo af en toe kunnen, maar niet elke keer.
Waarom ga je dan joelen als ik t 1x doe?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat moet ook zo af en toe kunnen, maar niet elke keer.
Leuke woordkeuze.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat je voor lul staat
Mannenhumorquote:
Ik kom hier als mod? Verder zie ik niet wat mijn geslacht hier mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
drom zette ik nieuw ook tussen haakjes.
Gewoon ons laten klieren en dollen knul... kom op... niet gaan muggenziften nu.
[..]
mee eens.
als man zijnde in een lesbeau topic ineens moeilijk gaan lopen doen... Kan ik niet zo goed tegen.
En dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
JE moet komen piepen als hier weer zo'n kutpuber grappig komt doen.
Het was meer in het algemeen bedoelt, dat had ik er dan beter bij moeten zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jamaar vanyel doet dat niet iedere keer, dus snap het probleem niet zo.
Maar algoed, regels zijn er om te overtreden, binnen bepaalde marge. Geen slakken en zout aub, das irritant, als mod heb je vast wat beters te doen
Ik bedoelde het dus meer als een algemene opmerking, al kwam het daar waarschijnlijk niet echt op uit. Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom ga je dan joelen als ik t 1x doe?
Was het je trouwens opgevallen dat hier structureel 2 mods rondhangen?
Ho ho, niet iedereen over 1 kam scheren hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik nu grappen ga maken over jullie geaardheid ben ik opeens degene die fout bezig is, maar mijn geslacht heeft er dus blijkbaar mee te maken of jullie mij wel of niet serieus nemen?
Ik behandel jullie met respect, doe dat dan alstjeblieft andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |