SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik had het wel gelezen maar nog niet gereageerd.. Maar ik dacht: ga nou eens lekker genieten skunk en laat sowieso al die dozen die nog met hun ex bezig zijn links liggen als potentieel relatiemateriaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:47 schreef skunkasaur het volgende:
Komt erop neer dat ik te snel me mogelijk aan iemand hecht, en vaker voor mezelf moet kiezen. Mijn leven, mijn geestesgesteldheid, mijn keuzes.
Dat lijkt me ook helemaal niks dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, ik hecht me aan niemand. Geen idee wat vervelender is onder de streep...
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen maar nog niet gereageerd.. Maar ik dacht: ga nou eens lekker genieten skunk en laat sowieso al die dozen die nog met hun ex bezig zijn links liggen als potentieel relatiemateriaal
Ik vind dat ik mijn plaat wel even genoeg gestoten heb de afgelopen tijd. Nu is mijn leven voor mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook helemaal niks dus.
Het is altijd linksom of rechtsom...
Je plaat stoten hoort erbij.
elena undone al gezien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:01 schreef skunkasaur het volgende:
Woooow filosofisch
Ik ga een skunkavond houden vanavond met pizza en kaas en bier. Iemand nog goede filmsuggesties?
Lapohunten, not done. Niet meer doen gaarne.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:30 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor films vind je leuk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:01 schreef skunkasaur het volgende:
Woooow filosofisch
Ik ga een skunkavond houden vanavond met pizza en kaas en bier. Iemand nog goede filmsuggesties?
Nee, waar gaat het over?quote:
Mijn all time favoriet (en misschien start ik die dus ook wel in vanavond) is Amelie, en verder Endless Sunshine of the Spotless Mind, Stranger than Fiction, Love Actually, Wall-E, The Lion King, eigenlijk heel veelquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lapohunten, not done. Niet meer doen gaarne.
Juist, wij doen dat gewoon hieroquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij doen we dat hier wel vaker.
Hop. Die is tof! Nieuwe animatiefilm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, waar gaat het over?
[..]
Mijn all time favoriet (en misschien start ik die dus ook wel in vanavond) is Amelie, en verder Endless Sunshine of the Spotless Mind, Stranger than Fiction, Love Actually, Wall-E, The Lion King, eigenlijk heel veel
O. Maar dat doen wij op FOK! niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij doen we dat hier wel vaker.
Nou. Grunst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
O. Maar dat doen wij op FOK! niet.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, waar gaat het over?
[..]
Mijn all time favoriet (en misschien start ik die dus ook wel in vanavond) is Amelie, en verder Endless Sunshine of the Spotless Mind, Stranger than Fiction, Love Actually, Wall-E, The Lion King, eigenlijk heel veel
Oh hey dat wist ik heus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Skunkie het is eteeeeeeeeeeeeeeeernal
In Frankrijk hebben ze van die lekker gedroogde pittige worstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef Nirak het volgende:
Zit ik masterchef australia te kijken, alwaar broodjes worst op t strand verkocht worden... Krijg ik me toch zin in een vettig broodje worst met saus
Heb ook helemaal niet net gegeten ofzo..
wij zijn lesbeaus... geen FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
O. Maar dat doen wij op FOK! niet.
datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lapohunten, not done. Niet meer doen gaarne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, doe maar een note, like I care![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
datmeen
je
niet
Laat die 10 regulars die hier zitten anders zélf even bepalen hoe ze hun reeks vormgeven.
Dus jij vind dat jullie (of iig de 10 regulars) hier mogen doen en laten wat ze willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, doe maar een note, like I careOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
t gaat niet om alles doen en laten. Het gaat om de laatste 4 posts maken zodat je je TT kunt maken die je in post 295 ineens bedenkt en erg toepasselijk is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij vind dat jullie (of iig de 10 regulars) hier mogen doen en laten wat ze willen?
Ik volg de lettertjes niet precies hoor. En nieuw kan je inderdaad tussen haakjes zetten. Ik loop nu ook al een jaar of 7 rond op dit forum.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:19 schreef Nizno het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het idd wel vervelend vind als er een 'nieuwe' mod komt en ineens volgens de precieze lettertjes wil gaan piepen.
Dus vin... als je ons nou ff lekker laat dollen net als in voorgaande 379 topics... dan laten wij jou toe in ons topic... als man zijnde....
En dat moet ook zo af en toe kunnen, maar niet elke keer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
t gaat niet om alles doen en laten. Het gaat om de laatste 4 posts maken zodat je je TT kunt maken die je in post 295 ineens bedenkt en erg toepasselijk is.
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat je voor lul staatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij vind dat jullie (of iig de 10 regulars) hier mogen doen en laten wat ze willen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
datmeen
je
niet
Laat die 10 regulars die hier zitten anders zélf even bepalen hoe ze hun reeks vormgeven.
Oeh, vingertje van lezzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, doe maar een note, like I care
Fijn dat ik niet de enige ben die even het idee had dat we in de Twilight Zone zaten.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik moest mezelf ook inhoudenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel een foute opmerking over dat broodje worst maken
drom zette ik nieuw ook tussen haakjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik volg de lettertjes niet precies hoor. En nieuw kan je inderdaad tussen haakjes zetten. Ik loop nu ook al een jaar of 7 rond op dit forum.
mee eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat je voor lul staat
Jamaar vanyel doet dat niet iedere keer, dus snap het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat moet ook zo af en toe kunnen, maar niet elke keer.
Waarom ga je dan joelen als ik t 1x doe?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat moet ook zo af en toe kunnen, maar niet elke keer.
Leuke woordkeuze.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat je voor lul staat
Mannenhumorquote:
Ik kom hier als mod? Verder zie ik niet wat mijn geslacht hier mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
drom zette ik nieuw ook tussen haakjes.
Gewoon ons laten klieren en dollen knul... kom op... niet gaan muggenziften nu.
[..]
mee eens.
als man zijnde in een lesbeau topic ineens moeilijk gaan lopen doen... Kan ik niet zo goed tegen.
En dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
JE moet komen piepen als hier weer zo'n kutpuber grappig komt doen.
Het was meer in het algemeen bedoelt, dat had ik er dan beter bij moeten zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jamaar vanyel doet dat niet iedere keer, dus snap het probleem niet zo.
Maar algoed, regels zijn er om te overtreden, binnen bepaalde marge. Geen slakken en zout aub, das irritant, als mod heb je vast wat beters te doen
Ik bedoelde het dus meer als een algemene opmerking, al kwam het daar waarschijnlijk niet echt op uit. Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom ga je dan joelen als ik t 1x doe?
Was het je trouwens opgevallen dat hier structureel 2 mods rondhangen?
Ho ho, niet iedereen over 1 kam scheren hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik nu grappen ga maken over jullie geaardheid ben ik opeens degene die fout bezig is, maar mijn geslacht heeft er dus blijkbaar mee te maken of jullie mij wel of niet serieus nemen?
Ik behandel jullie met respect, doe dat dan alstjeblieft andersom.
Van een zwangere pot...quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
In principe hebben de mods die hier posten (Elisa en eric?) hier weinig tot niets mee te maken aangezien ze hier (hier als in GC) geen mods zijn, maar users. Hun zij modden hun plekje, ik de mijne. Als hun zij hier iets zien wat echt niet door de beugel kan (Spam, zeer uit de hand lopende posts, tieten in plaatjes), dan kunnen ze gastmodden. Voor de rest dienen wij (de GC mods) dit te doen.
die opmerking over dat hier twee mods zitten gaat er om dat als het structureel was dat zij allang een opmerking hadden gemaakt.. zowel voor als achter de schermen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was meer in het algemeen bedoelt, dat had ik er dan beter bij moeten zetten.
Sorry daarvoor Vanyel.
[..]
Ik bedoelde het dus meer als een algemene opmerking, al kwam het daar waarschijnlijk niet echt op uit. Sorry daarvoor.
In principe hebben de mods die hier posten (Elisa en eric?) hier weinig tot niets mee te maken aangezien ze hier (hier als in GC) geen mods zijn, maar users. Hun modden hun plekje, ik de mijne. Als hun hier iets zien wat echt niet door de beugel kan (Spam, zeer uit de hand lopende posts, tieten in plaatjes), dan kunnen ze gastmodden. Voor de rest dienen wij (de GC mods) dit te doen.
sowieso mij niet scheren... kan ik zelf welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ho ho, niet iedereen over 1 kam scheren he
ow moet ik ff editten en al mn quotes per keer in een post gooien dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kom op lieverds, nog 249! Ik weet een leuke!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kom op lieverds, nog 249! Ik weet een leuke!
V? En ik vind het erg jammer om te horen dat ik hier als iemand die jullie "veiligheid" probeert te beschermen (dmv trolls enzo weg te houden, zie SSB eerder) gediscrimineerd word omdat ik een lul ipv een kut heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef Nizno het volgende:
Het gaat er om dat je een beetje loopt te piepen over 1 keer. en meteen met een vinger komt wijzen.
En dat je een man bent speelt dan wel mee ja... zou het van een vrouw beter kunnen hebben.. zeker met een UI als die van V ofzo
Graag. Sterker nog, zet een TR, post in het FB topic, stuur me een pm. Ik lees niet constant alle topics. Zo af en toe kijk ik (zoals nu).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
JE moet komen piepen als hier weer zo'n kutpuber grappig komt doen.
Ik snap dat het zo uit komt, ik heb zelf denk ik 50% van mijn topics in SC's staan. Zo niet meer. Het enige wat ik vraag is om voortaan iets minder te lapohunten, en ik krijg weerstand alsof ik de SC probeer op te doeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef wonderer het volgende:
We zullen proberen er zo veel mogelijk rekening mee te houden, maar af en toe komt het gewoon even zo uit, okee? Een slowchat laten hangen op een paar posts is gewoon frustrerend.
Probeer ik niet te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ho ho, niet iedereen over 1 kam scheren he
ja ja dat zeg je nu alleen omdat je zwanger bent.. ondertussen zit je in je tuinbroek met een sigaar op de bank normaal gesproken te wachten tot Mrs. N het eten klaar heeft en je bier komt brengen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ook als ik niet zwanger ben.. Das het ergste... Maar ik ben wel het vrohwtje van ons 2
Naisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
Sorry daarvoor Vanyel.
[..]
Ik bedoelde het dus meer als een algemene opmerking, al kwam het daar waarschijnlijk niet echt op uit. Sorry daarvoor.
Omdat als ik dit in een andere reeks ten sprake ben ik dan te horen krijg "Maar waarom mogen de lesbeau's het wel?"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nais
Maar nu nog even serieus over lapohunten. Ik stel me voor dat dat een issue is als je een heel druk topic hebt en Mesen zich eraan ergeren. Dat speelt hier totaal niet. Waarom er dan een issue van maken?
discrimineer ik je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
V? En ik vind het erg jammer om te horen dat ik hier als iemand die jullie "veiligheid" probeert te beschermen (dmv trolls enzo weg te houden, zie SSB eerder) gediscrimineerd word omdat ik een lul ipv een kut heb.
[..]
daar ben je dan ook MOD voor...quote:Graag. Sterker nog, zet een TR, post in het FB topic, stuur me een pm. Ik lees niet constant alle topics. Zo af en toe kijk ik (zoals nu).
Maak het kenbaar (zoals eerder een TR toen iemand vroeg of er wat te neuken was), en we doen er zsm wat aan.
[..]
Sssssssst!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja dat zeg je nu alleen omdat je zwanger bent.. ondertussen zit je in je tuinbroek met een sigaar op de bank normaal gesproken te wachten tot Mrs. N het eten klaar heeft en je bier komt brengen.
geef eens een voorbeeld dat dat gebeurd is?????????????quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat als ik dit in een andere reeks ten sprake ben ik dan te horen krijg "Maar waarom mogen de lesbeau's het wel?"
Worden voor dat soort pubers TRs aangemaakt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
Maak het kenbaar (zoals eerder een TR toen iemand vroeg of er wat te neuken was), en we doen er zsm wat aan.
ow ja en je pantoffels ook nog komt brengen..quote:
ja... * Nizno steekt hand opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Worden voor dat soort pubers TRs aangemaakt?
Maar waarom? Mobiel is er tegenwoordig ook een nieuwtopiclink.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso merk je hier altijd dat het stil dreigt te vallen overdag tegen de laatste aan omdat er een hoop mobiel zitten... Dan kan beter iemand op een pc dat ding even dichttikken, kunnen we verder.
Ik had niet eens door dat t was weggehaaldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... [me=Nizno]steekt hand op
[/me]
dan wordt t sneller weggehaald en krijgt die klojo zn aandacht niet die hij niet verdient.
Zeker als het overdag is... kan het mooi op tijd weg gehaald worden.. geen gemiep er over door anderen. Ik reageer dan dus ook niet op de post maar maak alleen een TR aan.
ze gaan niet gelijk.quote:
Flyer FTWquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Nizno het volgende:
nou ik ga dus echt niet met mn mobiel een nieuwe openen hoor...
pfff veel te priegelig
Ik heb niet eens overwogen het weg te halenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik had niet eens door dat t was weggehaald
hahaha in 1 geval is het volgens mij niet eens opgevallen dat hij er stond toen... ooit... eens...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat t was weggehaald
O.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar waarom? Mobiel is er tegenwoordig ook een nieuwtopiclink.
ow ja op mn ipad zou ik het wel kunnen doen... maar geen zin inquote:
1 vraag dan, wanneer ben ik niet nieuw meer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
discrimineer ik je?
Vind ik niet. Ik zou het van iedereen moeilijk vinden die 'nieuw' komt modden en ons de les wilt lezen....
Maar daarbij geef ik toe dat ik het van een vrouw eerder kan hebben aangezien ik me daar dan de strenge schooljuf bij voorstel... en dat dan gewoon weer geil is
Om alle topics door te lezen? Ik heb een fulltime baan en doe daarnaast nog vrijwilligerswerk, en dan wil ik ook nog tijd vrijhouden voor mijn hobby's. Als het mag.quote:[..]
daar ben je dan ook MOD voor...
Ik heb net een mogelijke situatie geschetst ja. Maar niet ondenkbaar. Sowieso moet er ergens een lijn getrokken worden. En zoals eerder aangegeven sta ik hier niet met een gestapmuts op te roepen NICHT LAPOHUNTEN! Meer als een politieagente uit de natuurfilms "Liefje, niet doen"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld dat dat gebeurd is?????????????
Of ga je nu alleen maar een situatie bedenken die niet aan de orde is?
Gelukkig wel. TR's mogen altijd als je denkt dat er iets niet in de haak is. Je kan het zelfs doen zonder dat wij zien wie het is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Worden voor dat soort pubers TRs aangemaakt?
tuulk wel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb niet eens overwogen het weg te halenJullie kunnen toch wel tegen een stootje
Drom. Gewoon overheen lezen en verder negeren. Of uitzoeken waar zijn huis woont en dan zijn moeder versierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:45 schreef Nizno het volgende:
Tuulk wel...
maar tis lekkerder op zo'n natte droom knul gewoon geen aandacht te geven toch
Toch zou ik het graag hebben! Als er gasten blijven komen kunnen we harder optreden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha in 1 geval is het volgens mij niet eens opgevallen dat hij er stond toen... ooit... eens...
als er al op gereageerd is dan maak ik geen TR aan trouwens.. dan heeft hij zn aandacht al gehad.
Ja, nu regent het en is mijn trainingsrondje in het water gevallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat wilde ik net voorstellen![]()
Anders gaat het maar door hč, je kent dat wel
Dat dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Nizno het volgende:
nou ik ga dus echt niet met mn mobiel een nieuwe openen hoor...
pfff veel te priegelig
Eik is dat het briefje-in-je-jas 2.0quote:
Ey, hoppa; in je strakke hotpants en hollen jijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, nu regent het en is mijn trainingsrondje in het water gevallen
They see me holling...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ey, hoppa; in je strakke hotpants en hollen jij
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eik is dat het briefje-in-je-jas 2.0
Nou zal ik dan ff? Ook voor de vorige, speciaal voor jou DP:quote:
Ik deed dat eik nooit. Cynische autist als ik wasquote:
tegen de tijd dat je net zo lang hier bent als de dames die posten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 vraag dan, wanneer ben ik niet nieuw meer?
[..]
nee om je werk te doen. reageren op TRs en als je dan toch steeds zo dwars komt doen om ons centraal te zetten ook meteen ff alle gekken een note te geven die in het oude topic dwars hebben gezeten.quote:Om alle topics door te lezen? Ik heb een fulltime baan en doe daarnaast nog vrijwilligerswerk, en dan wil ik ook nog tijd vrijhouden voor mijn hobby's. Als het mag.
[..]
moet je toch even leren om wat anders te tiepen als je dat gewoon liefjes bedoelde....quote:Ik heb net een mogelijke situatie geschetst ja. Maar niet ondenkbaar. Sowieso moet er ergens een lijn getrokken worden. En zoals eerder aangegeven sta ik hier niet met een gestapmuts op te roepen NICHT LAPOHUNTEN! Meer als een politieagente uit de natuurfilms "Liefje, niet doen"
[..]
quote:Gelukkig wel. TR's mogen altijd als je denkt dat er iets niet in de haak is. Je kan het zelfs doen zonder dat wij zien wie het is.
DP wil het topic vol hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat dus
Zullen we het anders over t weer gaan hebben ofzo, dadelijk lullen we heel het topic vol over vinnie
Bij mij op het werk spoot de poep vanmorgen omhoog uit de wc's. Wel lullig want zo liep ook de hal van het gemeentehuis onder... Het schoonmaakbedrijf heeft gelukkig speciale stofzuigers
maar t rook beetje vies
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou zal ik dan ff? Ook voor de vorige, speciaal voor jou DP:
THEY HATIN'!!!!
Deed je ook geen propjesschietenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik deed dat eik nooit. Cynische autist als ik was
Dus jullie nemen geen 1 mod serieus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je net zo lang hier bent als de dames die posten.
Dat doe ik. Zet een TR en ik kijk ernaar.quote:[..]
nee om je werk te doen. reageren op TRs en als je dan toch steeds zo dwars komt doen om ons centraal te zetten ook meteen ff alle gekken een note te geven die in het oude topic dwars hebben gezeten.
quote:[..]
moet je toch even leren om wat anders te tiepen als je dat gewoon liefjes bedoelde....
want het klonk als het vervelende vingertje van bromsnor die je op de hoek op staat te wachten of je idd die steen op pakt en dat verkeersbord er mee bekogeld
[..]
[..]
DP wil het topic vol hebben.
Alleen Elise... dat weet ze.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
Dus jullie nemen geen 1 mod serieus?
O jawel. En briefjes doorgeven aan mn matties en grappen en grollen en vooral heel erg onweerlegbaar gelijk hebben. En het weten.quote:
Hadden ze t maar moeten kammen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Nirak het volgende:
Propjesschieten ken ik, maar briefjes in je jas? Daar was ik niet popu genoeg voor denk ik
Wij gooiden trouwens met uit elkaar gedraaide paperclips in ongekamt kroeshaar... Heel gemeen achteraf
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
Ik voel een soort van "agressief" seksuele spanning tussen vinnie en nizno, jullie ook?
quote:
Dat is gewoon mishandelingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Nirak het volgende:
Propjesschieten ken ik, maar briefjes in je jas? Daar was ik niet popu genoeg voor denk ik
Wij gooide trouwens met uit elkaar gedraaide paperclips in ongekamt kroeshaar... Heel gemeen achteraf
OMG, dat zouden jullie niet verklappenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Nizno het volgende:
Alleen Elise... dat weet ze.....
die nemen we dan ook heel vaak....
SERIEUS!
ja duh dat komt omdat jij een buik hebt die in de weg zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
Ik voel een soort van "agressief" seksuele spanning tussen vinnie en nizno, jullie ook?
QFTquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O jawel. En briefjes doorgeven aan mn matties en grappen en grollen en vooral heel erg onweerlegbaar gelijk hebben. En het weten.
Ik was best naar. Maar op een grappige manier. Dan mag alles.
Ik was zo een gekkie.
Maar geneukt werd er nietook
ow ja... moet ik editten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMG, dat zouden jullie niet verklappen
![]()
![]()
Gelukkig zeg je buik, want als je m'n hormonen de schuld geeft flip ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja duh dat komt omdat jij een buik hebt die in de weg zit.
he trouwens. Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef wonderer het volgende:
Hee trouwens. Ik ga signeren in Vrolijk
Hebben ze daar plek voor? Het staat er altijd zo volquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef wonderer het volgende:
Hee trouwens. Ik ga signeren in Vrolijk
ja duh... dat wist ik al.. drom gebruik ik ook t excuus van je buik..... eigenlijk zijn het je hormonen waarom ik geen seksuele spanning met je wil nu... maar ja als ik dat zeg mep je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je buik, want als je m'n hormonen de schuld geeft flip ik
Vraag maar aan m'n mevrouwdie heeft dat maar 2 x geprobeert
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... moet ik editten?
o nee dat heeft geen zin want vinnie kan ook edithistory zien.....
sorry Elise... zal het niet meer vertellen...
* Nizno gaat op de knietjes voor vergeving.Elisa
Ja, te laat dus...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef Nizno het volgende:
ow ja... moet ik editten?
o nee dat heeft geen zin want vinnie kan ook edithistory zien.....
sorry Elise... zal het niet meer vertellen...
* Nizno gaat op de knietjes voor vergeving.
ik zou er idd ook alleen neerzetten dat ik op mn knietjes ging.. maar ja dan verklap ik weer dat ze zo graag gebeft wil worden.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou er idd ook alleen neerzetten dat ik op mn knietjes ging.. maar ja dan verklap ik weer dat ze zo graag gebeft wil worden.
Doe jij dat op je knieenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef Nizno het volgende:
ik zou er idd ook alleen neerzetten dat ik op mn knietjes ging.. maar ja dan verklap ik weer dat ze zo graag gebeft wil worden.
mn peetdochtertje heet elisE dus dat is macht der gewoontje in het tikken... Ik merk niet eens dat ik de E intik....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, te laat dus...
En dat je m'n maten niet weet, soit. Maar dat je gewoon - na alles wat we meegemaakt hebben - ElisE blijft zeggen terwijl ik toch echt ElisA heet... >>>![]()
![]()
Ze maken natuurlijk plek voor mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hebben ze daar plek voor? Het staat er altijd zo vol
ben jij er zo 1 die er alleen bij wil liggen????????quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe jij dat op je knieenHet is zonder dat al vermoeiend genoeg
Ja jij bent toch de baas...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe jij dat op je knieenHet is zonder dat al vermoeiend genoeg
Laat het niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef Nizno het volgende:
mn peetdochtertje heet elisE dus dat is macht der gewoontje in het tikken... Ik merk niet eens dat ik de E intik....
SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ELISA
Kan dat wel staand eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben jij er zo 1 die er alleen bij wil liggen????????
denk zequote:
Ik mep niet, ik krab.. Vrouwtjes krabben en ik ben t vrouwtje weet je nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja duh... dat wist ik al.. drom gebruik ik ook t excuus van je buik..... eigenlijk zijn het je hormonen waarom ik geen seksuele spanning met je wil nu... maar ja als ik dat zeg mep je.
Natuurlijk!quote:
jaquote:
Alles kan staand, maar ik zou er mijn voortanden niet aan wagen hoorquote:
goed plan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat het niet meer gebeuren
We moeten even een 'geboden van augustus-lijstje maken
is heul geen verschil of jij nou staat of ligt hoor..... je moet alleen niet ineens door je benen zakken... dat dan weer welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alles kan staand, maar ik zou er mijn voortanden niet aan wagen hoor
Wel vermoeiend vinnik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
erg goed zelfs... de beffer op de knieën en de gebefte staand.
14 oktober, 16:30-18:00quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
erg goed zelfs... de beffer op de knieën en de gebefte staand.
Dacht dat er misschien te weinig ruimte/bewegingsvrijheid zou zijn.quote:
Weet ik veel. Ik kom er niet wekelijksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:05 schreef Nirak het volgende:
Is t druk bij vrolijk op vrijdagmiddag?
Daar! Jij weet niet wat ik normaalgesproken aanricht, maar ik ben nogal gehecht aan mijn voortandenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:03 schreef Nizno het volgende:
is heul geen verschil of jij nou staat of ligt hoor..... je moet alleen niet ineens door je benen zakken... dat dan weer wel
Daar heb je een muur en vasthouddingen voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar! Jij weet niet wat ik normaalgesproken aanricht, maar ik ben nogal gehecht aan mijn voortanden
als ik onder je zit moet jij om jouw voortanden denken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar! Jij weet niet wat ik normaalgesproken aanricht, maar ik ben nogal gehecht aan mijn voortanden
ja precies.... tjong he.. zitten wij hier nu educatie voor de rest te geven?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar heb je een muur en vasthouddingen voor.
nou als je op zondagochtend een mep krijgt dat ze spierpijn heeft...... dan denk ik ook niet dat de Mac-dame te klagen heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Nirak het volgende:
Mij lukt het niet om te blijven staan hoor, maar mijn mevrouw kan dan ook uitzonderlijk goed beffen
Toooo much info denk ik nu...
Leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Super zeg! Mocht ik in de buurt zijn, dan wip ik ff aan
Nee mop, als ik voor mijn dame op de knieen zou gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Nizno het volgende:
als ik onder je zit moet jij om jouw voortanden denken?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Nizno het volgende:
kwartet!!
Maar goed dat het geen lapo is
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou als je op zondagochtend een mep krijgt dat ze spierpijn heeft...... dan denk ik ook niet dat de Mac-dame te klagen heeft
en die heeft het staand overleeft hoor
Ik vond m wel grappigquote:
Als je je arm maar hebt ontzien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou als je op zondagochtend een mep krijgt dat ze spierpijn heeft...... dan denk ik ook niet dat de Mac-dame te klagen heeft
en die heeft het staand overleefd hoor
Amsterdamquote:
Jij houdt er ook niet vanquote:
Ja ik moet dat eens doen met zij uit Amsterdam! Ik ga nu mailen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij houdt er ook niet van
Kom nog eens naar de andere hellemond.
niet?quote:
uiteraard... mn tong heeft overuren gedraaid... valt me mee dat ik daar geen spierpijn in hebquote:
ja heuj t ging nu om mij! Die voor jou op de knieën gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mop, als ik voor mijn dame op de knieen zou gaan
Niet alleen gedraaid hoop ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef Nizno het volgende:
uiteraard... mn tong heeft overuren gedraaid... valt me mee dat ik daar geen spierpijn in heb
veel te laat!!!quote:
neuj... en eerlijk gezegd heeft mn rechterhand ook best veel gedaan hoor...quote:
Wat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef skunkasaur het volgende:
Jezus mina dames, zo kan ie wel weer hoor.
wat????quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, ik kan zo een paar mensen quoten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel te laat!!!
Kom op.. vertel op.. wat zijn jouw ervaringen met staand beffen????
Nee niks! Jij moet het er ook gewoon eens van nemen en je goed laten bffn. En dan, als dat gebeurd is, praat je wel anders :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef skunkasaur het volgende:
ja heuj t moet niet altijd alleen comfortabel zijn... het moet ook eens spannend... spontaan... uitdagend... klierend zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik kan zo een paar mensen quoten.
Vermoeiend, toestanden om niks, kan veul comfortabeler
Hee, ik zou hier zo over mee kunnen praten, als ik dat wilde. Maar dat wil ik niet. Ik wil fijn slowchatten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee niks! Jij moet het er ook gewoon eens van nemen en je goed laten bffn. En dan, als dat gebeurd is, praat je wel anders :p
Muts. Volgende keer bind je die maar vast oid, is echt niet goed om nu teveel te belasten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef Nizno het volgende:
de linker wat minder... maar stiekem ook best een beetje te veel.. zaterdagochtend was mn hand was opgezet... grijnz.. oeps...
je lekker e is een beetje stuk denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee niks! Jij moet het er ook gewoon eens van nemen en je goed laten bffn. En dan, als dat gebeurd is, praat je wel anders :p
ahh kom op... het mag ook wel eens inhoudelijk hoor.. niet alleen flauwtjes er tegen aan laten hangenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hee, ik zou hier zo over mee kunnen praten, als ik dat wilde. Maar dat wil ik niet. Ik wil fijn slowchatten.
hangsequote:
Zalmfilets in de vriezerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef lezzer het volgende:
Ik zou die ingeblikte toestand niet doen, daar moest je de vorige keer bijna van overgeven meen ik...
Wat is fijn slowchatten voor jou dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hee, ik zou hier zo over mee kunnen praten, als ik dat wilde. Maar dat wil ik niet. Ik wil fijn slowchatten.
is misschien niet goed.. maar zo handig om twee handjes te kunnen gebruiken... heb vorige keer al genoeg moeten improviserenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Muts. Volgende keer bind je die maar vast oud, is echt niet goed om nu teveel te belasten.
die was ik idd aan het zoeken op googlequote:
Ik heb niet zo de behoefte om op te scheppen over mijn seksleven. Om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is fijn slowchatten voor jou dan?
Ik ben nl best fijn aan het slowchatten.
Ja doeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj t moet niet altijd alleen comfortabel zijn... het moet ook eens spannend... spontaan... uitdagend... klierend zijn
Zeg pop, er schept toch niemand op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte om op te scheppen over mijn seksleven. Om eerlijk te zijn.
Oh fuck...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef Nizno het volgende:
He DP... je weet je nieuwe TT toch nog wel he?
lekkere goede sex kan gewoon lijden tot kleine ongemakjes... maar die gaan best snel over zodra je er weer aan denkt hoe ze ontstaan zijn..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja doeg.
Ik wil gewoon lekkere sex en geen spierpijn/kramp/andere ongemakken.
Over iets minder dan een maand... volgens mij ben ik net weg als jij weer hier bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef wonderer het volgende:
Skunk, wanneer ga je ook alweer naar Zweden?
Eenschquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja doeg.
Ik wil gewoon lekkere sex en geen spierpijn/kramp/andere ongemakken.
Je hoeft niet op te scheppen om het erover te hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte om op te scheppen over mijn seksleven. Om eerlijk te zijn.
Waarom zou ik ongemakjes willen hebben als ik met Mrs gewoon vuurwerk kan hebben?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekkere goede sex kan gewoon lijden tot kleine ongemakjes... maar die gaan best snel over zodra je er weer aan denkt hoe ze ontstaan zijn..
nee he.. zitten we hier met ons alleen te zorgen dat jij kan lapohunten... en dan vergeet je je tekst???quote:
Wat wil je horen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je hoeft niet op te scheppen om het erover te hebben.
Ik ben 13 sept. in NL... ben je er dan nog? Anders is het wel heul jammerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Over iets minder dan een maand... volgens mij ben ik net weg als jij weer hier bent
waarom alleen gewoion vuurwerk als je ook eens het echte vuurwerk zoals in Sydney kan hebben?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom zou ik ongemakjes willen hebben als ik met Mrs gewoon vuurwerk kan hebben?
Ja! Nog wel!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben 13 sept. in NL... ben je er dan nog? Anders is het wel heul jammer
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan?wanneer gaan we daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
15 september in Utrecht? (koopavond, dacht ik)? 14 mag ook trouwens maar ik kan niet garanderen dat ik dan over mijn jetlag heen benquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja! Nog wel!Ik ga later die week weg! MEET!
Ben je niet noordelijker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
15 september in Utrecht? (koopavond, dacht ik)? 14 mag ook trouwens maar ik kan niet garanderen dat ik dan over mijn jetlag heen ben
Oh gemene editer. Ik vond die van die katten grappig. Die van mij zou erbij kruipen als ze de kans kreegquote:
Standplaats Veenendaal. Maar ik kan ook wel naar Zwolle komen hoor. En ja, zelfde nummer, maar brakke telefoon dus ik garandeer niksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ben je niet noordelijker?
En heb je je NL nummer nog? Dan smsen we gewoon ff
kat van ex ging op voetenjachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh gemene editer. Ik vond die van die katten grappig. Die van mij zou erbij kruipen als ze de kans kreeg
Zwolle zou helemaal ideaal zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Standplaats Veenendaal. Maar ik kan ook wel naar Zwolle komen hoor.
Waarom denk jij dat jij weet wat wij in bed doen? Misschien rennen we elkaar wel elke avond achterna in een serveersterspakje, weet jij veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom alleen gewoion vuurwerk als je ook eens het echte vuurwerk zoals in Sydney kan hebben?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat jij weet wat wij in bed doen? Misschien rennen we elkaar wel elke avond achterna in een serveersterspakje, weet jij veel
ook een optie idd.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat jij weet wat wij in bed doen? Misschien rennen we elkaar wel elke avond achterna in een serveersterspakje, weet jij veel
Als we Utrecht doen, kunnen er misschien nog wat meer mensen komen? (gluurt naar V) En dat kost mij minderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Zwolle zou helemaal ideaal zijn.Maar ik wil ook wel even verder reizen hoor
Zeg maar gewoon wanneer jij waar bent. Ik denk dat ik de 17e vertrek.
dat wil ik dus echt niet meemaken.. vond de voetenjachtkat al erg genoeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef Nirak het volgende:
Een starende hond is ook niet alles...
Vreselijk irritant
En mij meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als we Utrecht doen, kunnen er misschien nog wat meer mensen komen? (gluurt naar V) En dat kost mij minderMaar beide is een optie.
Ik wil alleen maar zeggen dat je gewoon niet weet hoe groot ons vuurwerk dan wel is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een optie idd.....
geen ongemakjes van de spierpijn van het rennen dan?
Oh ja, je bent van je OV-kaart af natuurlijk. We hebben het er tzt nog wel even overquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
En mij meer
Maar no problemo, ik wil heus echt meeten.
kijk al NCIS en chips.... cola....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef Nirak het volgende:
Ik ga een blokje kaas snijden en ncis kijken
Niet 's avonds toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef Vanyel het volgende:
V werkt doordeweeks W.
En ziet steeds lezzer in een wit schortje door die enorme tuin denderen
goed zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat je gewoon niet weet hoe groot ons vuurwerk dan wel is.
12 jaar bij elkaar heeft z'n voordelen kan ik wel zeggen.
goed.... nu kan ik de filmpjes niet meer uit zetten... lukte me nog aardig aangezien ik gewoon aan vuurwerk bleef denken.. maar dit is net te veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef Vanyel het volgende:
V werkt doordeweeks W.
1 blokje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef Nirak het volgende:
Zo'n potteuze tuinbroek schort zie je dan neem ik aan? Met een maillot en kisten eronderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef Vanyel het volgende:
V werkt doordeweeks W.
quote:Een baan waarin hij het al jaren prima naar zijn zin heeft
Nou, geen hondenbaan in ieder gevalquote:
Ik denk dat ik in plaats van een film kijken nog even lesbo's ga kijken op Noorderzon festival.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef Nirak het volgende:
Ja... helaasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, je bent van je OV-kaart af natuurlijk. We hebben het er tzt nog wel even over
Nee! Zo'n rond schortje met kanten rand. En misschien een klein zwart jurkje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zo'n potteuze tuinbroek schort zie je dan neem ik aan? Met een maillot en kisten eronder
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, geen hondenbaan in ieder geval
Dat lijkt me echt heel erg in mijn geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee! Zo'n rond schortje met kanten rand. En misschien een klein zwart jurkje.
Topfilm zeg ik jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel erg in mijn geval.
Heb 'm ff aan gezet, ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef Vanyel het volgende:
![]()
De man en vrouw des huizes gaan in Turkije diverse sportieve activiteiten aanbieden die ze zelf nog nooit gedaan hebben.
Echt een aanrader dit! Op 1.
das wel handig iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
En die dan weer in kleine blokjes, anders eet het zo lastig en boers.
OMNOMNOMNOMquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
En die dan weer in kleine blokjes, anders eet het zo lastig en boers.
Mis je dat niet? Fatsoenlijke kaas?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef wonderer het volgende:
Ik had gister een blokje Muenster maar die had een hele rare nasmaak
Grijns...30%quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef skunkasaur het volgende:
Oh, het zijn gevoelsmensen. Trouwens.
Vast nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Zouden ze ooit in Turkije geweest zijn?
Nee volgens mij zijn ze normaal minder debiel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef lezzer het volgende:
Is dit een leedvermaakprogramma?
"Hij zoekt de zee"
Cheddar is best te doen en Muenster ook (behalve deze dan). En het went hoor, als je het een jaar niet eetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mis je dat niet? Fatsoenlijke kaas?
Ja... moet je je indenken dat toeristen dat bij jou komen doen als je je ramen wast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef lezzer het volgende:
Oh ik heb een hekel aan "lokalen fotograferen"....
Ik heb die dikke poort niet voor niks op mijn opritquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:58 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja... moet je je indenken dat toeristen dat bij jou komen doen als je je ramen wast.
quote:
nog even volhouden.. jagen wij op 300... kun jij de laatste pakkenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Dan gaan ze met zn allen naar die poort kijken en bespreken hoe Nederlanders gesteld zijn op hun privacy.
Daar heb je toch een poets voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef lezzer het volgende:
Overigens, als ik de ramen was is dat bijna krantwaardig
Ik snap het niet. Ik snap het echt niet. Hoe kun je zoiets zo licht beschouwen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:00 schreef skunkasaur het volgende:
Mensen uit mijn geboortedorp hebben dat ooit gedaan, met ditzelfde programma. Ze waren na zes maanden weer thuis omdat het allemaal toch veel zwaarder was dan ze hadden gedacht.
toch niet dat stel uit P. he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:00 schreef skunkasaur het volgende:
Mensen uit mijn geboortedorp hebben dat ooit gedaan, met ditzelfde programma. Ze waren na zes maanden weer thuis omdat het allemaal toch veel zwaarder was dan ze hadden gedacht.
Niet lekker in je stringetje op het strand?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:00 schreef lezzer het volgende:
Ik zie wel dat ik niet naar Alanya op vakantie hoef...
Ik zag die hoogbouw met die balkonnetjes en werd er helemaal eng van. Hoe kleurig ze ook waren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet lekker in je stringetje op het strand?
Is dat ver?quote:Wij overwegen Kaapverdië voor de winter.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:02 schreef lezzer het volgende:
Is dat ver?
-ja, ik zal eerst eens googlen ja-
Nee, was uit H.quote:
ja joh en dan hebben we het nog niet eens over dat stel uit U. gehad met die P. om de T.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef lezzer het volgende:
Zullen wij nou met z'n allen random hoofdletters gaan roepen?
Jah, alleJ. nog aan T.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh en dan hebben we het nog niet eens over dat stel uit U. gehad met die P. om de T.
Naar Alanya of naar Kaapverdië?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef lezzer het volgende:
Oh, nu weet ik het helemaal zeker dat ik daar niet naar toe hoef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |