Daar heb je een muur en vasthouddingen voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar! Jij weet niet wat ik normaalgesproken aanricht, maar ik ben nogal gehecht aan mijn voortanden
als ik onder je zit moet jij om jouw voortanden denken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar! Jij weet niet wat ik normaalgesproken aanricht, maar ik ben nogal gehecht aan mijn voortanden
ja precies.... tjong he.. zitten wij hier nu educatie voor de rest te geven?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar heb je een muur en vasthouddingen voor.
nou als je op zondagochtend een mep krijgt dat ze spierpijn heeft...... dan denk ik ook niet dat de Mac-dame te klagen heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Nirak het volgende:
Mij lukt het niet om te blijven staan hoor, maar mijn mevrouw kan dan ook uitzonderlijk goed beffen
Toooo much info denk ik nu...
Leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Super zeg! Mocht ik in de buurt zijn, dan wip ik ff aan
Nee mop, als ik voor mijn dame op de knieen zou gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Nizno het volgende:
als ik onder je zit moet jij om jouw voortanden denken?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Nizno het volgende:
kwartet!!
Maar goed dat het geen lapo is
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou als je op zondagochtend een mep krijgt dat ze spierpijn heeft...... dan denk ik ook niet dat de Mac-dame te klagen heeft
en die heeft het staand overleeft hoor
Ik vond m wel grappigquote:
Als je je arm maar hebt ontzien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou als je op zondagochtend een mep krijgt dat ze spierpijn heeft...... dan denk ik ook niet dat de Mac-dame te klagen heeft
en die heeft het staand overleefd hoor
Amsterdamquote:
Jij houdt er ook niet vanquote:
Ja ik moet dat eens doen met zij uit Amsterdam! Ik ga nu mailen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij houdt er ook niet van
Kom nog eens naar de andere hellemond.
niet?quote:
uiteraard... mn tong heeft overuren gedraaid... valt me mee dat ik daar geen spierpijn in hebquote:
ja heuj t ging nu om mij! Die voor jou op de knieën gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mop, als ik voor mijn dame op de knieen zou gaan
Niet alleen gedraaid hoop ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef Nizno het volgende:
uiteraard... mn tong heeft overuren gedraaid... valt me mee dat ik daar geen spierpijn in heb
veel te laat!!!quote:
neuj... en eerlijk gezegd heeft mn rechterhand ook best veel gedaan hoor...quote:
Wat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef skunkasaur het volgende:
Jezus mina dames, zo kan ie wel weer hoor.
wat????quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, ik kan zo een paar mensen quoten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel te laat!!!
Kom op.. vertel op.. wat zijn jouw ervaringen met staand beffen????
Nee niks! Jij moet het er ook gewoon eens van nemen en je goed laten bffn. En dan, als dat gebeurd is, praat je wel anders :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef skunkasaur het volgende:
ja heuj t moet niet altijd alleen comfortabel zijn... het moet ook eens spannend... spontaan... uitdagend... klierend zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik kan zo een paar mensen quoten.
Vermoeiend, toestanden om niks, kan veul comfortabeler
Hee, ik zou hier zo over mee kunnen praten, als ik dat wilde. Maar dat wil ik niet. Ik wil fijn slowchatten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee niks! Jij moet het er ook gewoon eens van nemen en je goed laten bffn. En dan, als dat gebeurd is, praat je wel anders :p
Muts. Volgende keer bind je die maar vast oid, is echt niet goed om nu teveel te belasten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef Nizno het volgende:
de linker wat minder... maar stiekem ook best een beetje te veel.. zaterdagochtend was mn hand was opgezet... grijnz.. oeps...
je lekker e is een beetje stuk denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee niks! Jij moet het er ook gewoon eens van nemen en je goed laten bffn. En dan, als dat gebeurd is, praat je wel anders :p
ahh kom op... het mag ook wel eens inhoudelijk hoor.. niet alleen flauwtjes er tegen aan laten hangenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hee, ik zou hier zo over mee kunnen praten, als ik dat wilde. Maar dat wil ik niet. Ik wil fijn slowchatten.
hangsequote:
Zalmfilets in de vriezerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef lezzer het volgende:
Ik zou die ingeblikte toestand niet doen, daar moest je de vorige keer bijna van overgeven meen ik...
Wat is fijn slowchatten voor jou dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hee, ik zou hier zo over mee kunnen praten, als ik dat wilde. Maar dat wil ik niet. Ik wil fijn slowchatten.
is misschien niet goed.. maar zo handig om twee handjes te kunnen gebruiken... heb vorige keer al genoeg moeten improviserenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Muts. Volgende keer bind je die maar vast oud, is echt niet goed om nu teveel te belasten.
die was ik idd aan het zoeken op googlequote:
Ik heb niet zo de behoefte om op te scheppen over mijn seksleven. Om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is fijn slowchatten voor jou dan?
Ik ben nl best fijn aan het slowchatten.
Ja doeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj t moet niet altijd alleen comfortabel zijn... het moet ook eens spannend... spontaan... uitdagend... klierend zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |