tegen de tijd dat je net zo lang hier bent als de dames die posten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 vraag dan, wanneer ben ik niet nieuw meer?
[..]
nee om je werk te doen. reageren op TRs en als je dan toch steeds zo dwars komt doen om ons centraal te zetten ook meteen ff alle gekken een note te geven die in het oude topic dwars hebben gezeten.quote:Om alle topics door te lezen? Ik heb een fulltime baan en doe daarnaast nog vrijwilligerswerk, en dan wil ik ook nog tijd vrijhouden voor mijn hobby's. Als het mag.
[..]
moet je toch even leren om wat anders te tiepen als je dat gewoon liefjes bedoelde....quote:Ik heb net een mogelijke situatie geschetst ja. Maar niet ondenkbaar. Sowieso moet er ergens een lijn getrokken worden. En zoals eerder aangegeven sta ik hier niet met een gestapmuts op te roepen NICHT LAPOHUNTEN! Meer als een politieagente uit de natuurfilms "Liefje, niet doen"
[..]
quote:Gelukkig wel. TR's mogen altijd als je denkt dat er iets niet in de haak is. Je kan het zelfs doen zonder dat wij zien wie het is.
DP wil het topic vol hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat dus
Zullen we het anders over t weer gaan hebben ofzo, dadelijk lullen we heel het topic vol over vinnie
Bij mij op het werk spoot de poep vanmorgen omhoog uit de wc's. Wel lullig want zo liep ook de hal van het gemeentehuis onder... Het schoonmaakbedrijf heeft gelukkig speciale stofzuigers
maar t rook beetje vies
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou zal ik dan ff? Ook voor de vorige, speciaal voor jou DP:
THEY HATIN'!!!!
Deed je ook geen propjesschietenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik deed dat eik nooit. Cynische autist als ik was
Dus jullie nemen geen 1 mod serieus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je net zo lang hier bent als de dames die posten.
Dat doe ik. Zet een TR en ik kijk ernaar.quote:[..]
nee om je werk te doen. reageren op TRs en als je dan toch steeds zo dwars komt doen om ons centraal te zetten ook meteen ff alle gekken een note te geven die in het oude topic dwars hebben gezeten.
quote:[..]
moet je toch even leren om wat anders te tiepen als je dat gewoon liefjes bedoelde....
want het klonk als het vervelende vingertje van bromsnor die je op de hoek op staat te wachten of je idd die steen op pakt en dat verkeersbord er mee bekogeld
[..]
[..]
DP wil het topic vol hebben.
Alleen Elise... dat weet ze.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
Dus jullie nemen geen 1 mod serieus?
O jawel. En briefjes doorgeven aan mn matties en grappen en grollen en vooral heel erg onweerlegbaar gelijk hebben. En het weten.quote:
Hadden ze t maar moeten kammen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Nirak het volgende:
Propjesschieten ken ik, maar briefjes in je jas? Daar was ik niet popu genoeg voor denk ik
Wij gooiden trouwens met uit elkaar gedraaide paperclips in ongekamt kroeshaar... Heel gemeen achteraf
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
Ik voel een soort van "agressief" seksuele spanning tussen vinnie en nizno, jullie ook?
quote:
Dat is gewoon mishandelingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Nirak het volgende:
Propjesschieten ken ik, maar briefjes in je jas? Daar was ik niet popu genoeg voor denk ik
Wij gooide trouwens met uit elkaar gedraaide paperclips in ongekamt kroeshaar... Heel gemeen achteraf
OMG, dat zouden jullie niet verklappenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Nizno het volgende:
Alleen Elise... dat weet ze.....
die nemen we dan ook heel vaak....
SERIEUS!
ja duh dat komt omdat jij een buik hebt die in de weg zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
Ik voel een soort van "agressief" seksuele spanning tussen vinnie en nizno, jullie ook?
QFTquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O jawel. En briefjes doorgeven aan mn matties en grappen en grollen en vooral heel erg onweerlegbaar gelijk hebben. En het weten.
Ik was best naar. Maar op een grappige manier. Dan mag alles.
Ik was zo een gekkie.
Maar geneukt werd er nietook
ow ja... moet ik editten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMG, dat zouden jullie niet verklappen
![]()
![]()
Gelukkig zeg je buik, want als je m'n hormonen de schuld geeft flip ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja duh dat komt omdat jij een buik hebt die in de weg zit.
he trouwens. Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef wonderer het volgende:
Hee trouwens. Ik ga signeren in Vrolijk
Hebben ze daar plek voor? Het staat er altijd zo volquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef wonderer het volgende:
Hee trouwens. Ik ga signeren in Vrolijk
ja duh... dat wist ik al.. drom gebruik ik ook t excuus van je buik..... eigenlijk zijn het je hormonen waarom ik geen seksuele spanning met je wil nu... maar ja als ik dat zeg mep je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je buik, want als je m'n hormonen de schuld geeft flip ik
Vraag maar aan m'n mevrouwdie heeft dat maar 2 x geprobeert
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... moet ik editten?
o nee dat heeft geen zin want vinnie kan ook edithistory zien.....
sorry Elise... zal het niet meer vertellen...
* Nizno gaat op de knietjes voor vergeving.Elisa
Ja, te laat dus...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef Nizno het volgende:
ow ja... moet ik editten?
o nee dat heeft geen zin want vinnie kan ook edithistory zien.....
sorry Elise... zal het niet meer vertellen...
* Nizno gaat op de knietjes voor vergeving.
ik zou er idd ook alleen neerzetten dat ik op mn knietjes ging.. maar ja dan verklap ik weer dat ze zo graag gebeft wil worden.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou er idd ook alleen neerzetten dat ik op mn knietjes ging.. maar ja dan verklap ik weer dat ze zo graag gebeft wil worden.
Doe jij dat op je knieenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef Nizno het volgende:
ik zou er idd ook alleen neerzetten dat ik op mn knietjes ging.. maar ja dan verklap ik weer dat ze zo graag gebeft wil worden.
mn peetdochtertje heet elisE dus dat is macht der gewoontje in het tikken... Ik merk niet eens dat ik de E intik....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, te laat dus...
En dat je m'n maten niet weet, soit. Maar dat je gewoon - na alles wat we meegemaakt hebben - ElisE blijft zeggen terwijl ik toch echt ElisA heet... >>>![]()
![]()
Ze maken natuurlijk plek voor mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hebben ze daar plek voor? Het staat er altijd zo vol
ben jij er zo 1 die er alleen bij wil liggen????????quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe jij dat op je knieenHet is zonder dat al vermoeiend genoeg
Ja jij bent toch de baas...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe jij dat op je knieenHet is zonder dat al vermoeiend genoeg
Laat het niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef Nizno het volgende:
mn peetdochtertje heet elisE dus dat is macht der gewoontje in het tikken... Ik merk niet eens dat ik de E intik....
SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ELISA
Kan dat wel staand eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben jij er zo 1 die er alleen bij wil liggen????????
denk zequote:
Ik mep niet, ik krab.. Vrouwtjes krabben en ik ben t vrouwtje weet je nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja duh... dat wist ik al.. drom gebruik ik ook t excuus van je buik..... eigenlijk zijn het je hormonen waarom ik geen seksuele spanning met je wil nu... maar ja als ik dat zeg mep je.
Natuurlijk!quote:
jaquote:
Alles kan staand, maar ik zou er mijn voortanden niet aan wagen hoorquote:
goed plan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat het niet meer gebeuren
We moeten even een 'geboden van augustus-lijstje maken
is heul geen verschil of jij nou staat of ligt hoor..... je moet alleen niet ineens door je benen zakken... dat dan weer welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alles kan staand, maar ik zou er mijn voortanden niet aan wagen hoor
Wel vermoeiend vinnik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
erg goed zelfs... de beffer op de knieën en de gebefte staand.
14 oktober, 16:30-18:00quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
erg goed zelfs... de beffer op de knieën en de gebefte staand.
Dacht dat er misschien te weinig ruimte/bewegingsvrijheid zou zijn.quote:
Weet ik veel. Ik kom er niet wekelijksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:05 schreef Nirak het volgende:
Is t druk bij vrolijk op vrijdagmiddag?
Daar! Jij weet niet wat ik normaalgesproken aanricht, maar ik ben nogal gehecht aan mijn voortandenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:03 schreef Nizno het volgende:
is heul geen verschil of jij nou staat of ligt hoor..... je moet alleen niet ineens door je benen zakken... dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |