Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Gooooooooeeeeeeed!quote:
Oh mên, dit gevoel herken ik zoooo goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gooooooooeeeeeeed!
Wel eerste schooldag achter de rug [dat bedoelde ik dus, Nijner] en ik heb echt een rotklas
Zitten totaal geen vrienden bij, en alleen maar populaire klootzakjes waar ik ook nooit vriendjes mee zal worden
Nouja, ik wou dus ook van klas wisselen naar een hele goede vriendin van me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh mên, dit gevoel herken ik zoooo goedIn de 1e liet de m'n basisschoolvriendin (de enige leuke uit de klas toen) me keihard vallen
.
Yeahhhhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nouja, ik wou dus ook van klas wisselen naar een hele goede vriendin van me.
Maar dat kan waarschijnlijk dus ook niet omdat ik een klas van 24 heb, en zij en klas van 32![]()
maar dan komt ze waarschijnlijk naar mij toe
Da's wel balenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gooooooooeeeeeeed!
Wel eerste schooldag achter de rug [dat bedoelde ik dus, Nijner] en ik heb echt een rotklas
Zitten totaal geen vrienden bij, en alleen maar populaire klootzakjes waar ik ook nooit vriendjes mee zal worden
Ik heb nu cluster klassen, dus ik zit alsnog wel vaak bij vrienden. Maar ook vaak bij alle stomme peepz :")quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yeahhhh
Ik moet nog maar afwachten bij wie ik in de klas zit... Gelukkig zijn er niet zo veel kinderen op atheneum/gymnasium niveau, dus de kans is vrij groot dat ik bij leuke mensen zit
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[..]
Yeahhhh
Ik moet nog maar afwachten bij wie ik in de klas zit... Gelukkig zijn er niet zo veel kinderen op atheneum/gymnasium niveau, dus de kans is vrij groot dat ik bij leuke mensen zit
Waterbloempje! Da's al een tijdje geleden!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:23 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil ook een kusje! Ben in een knuffelbui!
Doeiselsquote:
IB4 KGquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's wel balen
Het is altijd maar afwachten
Mooi dat het verder wel goed gaat
Hier ookondanks dat ik aan een kutklus bezig ben
ja echt een enorme prestatiequote:
kom laten we lekker lui gaan doenquote:
ja echt een enorme prestatiequote:
Krijg ik nu een cookie?quote:
hier een awesoem cookiequote:
Dank u zeer, beste man!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier een awesoem cookie
[ afbeelding ]
Wat knap van je!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:00 schreef KeesWammels het volgende:
Zo, ik word gewoon tweemaal gecomplementeerd! Ik ben goed bezig vandaag zeg.
dát is er een van het tempo teamquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:00 schreef KeesWammels het volgende:
Zo, ik word gewoon tweemaal gecomplementeerd! Ik ben goed bezig vandaag zeg.
Als u dat doet bezeerd u uzelf nog, pas op!quote:
ik weet niet hoe een smiley op een forum mij pijn kan doen maar toe verras me met je uitlegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:02 schreef KeesWammels het volgende:
[..]
Als u dat doet bezeerd u uzelf nog, pas op!
ben ik geen vriend?quote:
baas bosquote:
Ik had het tegen die smiley, niet tegen u.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet hoe een smiley op een forum mij pijn kan doen maar toe verras me met je uitleg
pssst ik zal je een geheimpje verklappen, smileys praten niet terug hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:04 schreef KeesWammels het volgende:
[..]
Ik had het tegen die smiley, niet tegen u.
Musiquequote:
Jawel, maar dan wel een van de buitencategorie..quote:
Ahh, zodoende.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wel een van de buitencategorie..
Uit Alphen/in zijn buikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Musique
Waar kom je vandaan/Waar ben je aangekomen?
Mijn primaire doel is ook niet om bullshit van de smiley aan te horen, ik heb liever dat hij stopt met zichzelf slaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssst ik zal je een geheimpje verklappen, smileys praten niet terug hoor
ander geheim, niet verder vertellen hoor, ze luisteren ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:10 schreef KeesWammels het volgende:
[..]
Mijn primaire doel is ook niet om bullshit van de smiley aan te horen, ik heb liever dat hij stopt met zichzelf slaan.
TFMquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Musique
Waar kom je vandaan/Waar ben je aangekomen?
Ik zal het geheim bewaren. Bedankt voor de nuttige informatie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ander geheim, niet verder vertellen hoor, ze luisteren ook niet
pom?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:12 schreef KeesWammels het volgende:
[..]
Ik zal het geheim bewaren. Bedankt voor de nuttige informatie.
Nu ga ik pom kijken.
Niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssst ik zal je een geheimpje verklappen, smileys praten niet terug hoor
Prima.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mag ik iemand op zn bek slaan? Moet even wat agressie kwijt
ja ik heb hier iemand voro jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mag ik iemand op zn bek slaan? Moet even wat agressie kwijt
geef eens uitleg danquote:
En ik?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wel een van de buitencategorie..
Ben je in Utrecht?quote:
hihi zulke pillen wil ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb anders vaak genoeg hoogstaande gesprekken met ze hoor
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb hier iemand voro je
[..]
geef eens uitleg dan
Nee, helaas.quote:
mensen die niet naar festini peer kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:15 schreef KeesWammels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik urenlang naar kijken.
Bazenijsje inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die niet naar festini peer kijken_!
die baas wordt nu gepwnd door mijn mondquote:
Tevens enige ijsje waar je aan mag likken wat je wilt als baas zijndequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
die baas wordt nu gepwnd door mijn mond
Vèèèèr buiten de buitencategoriequote:
toch nog iets goedsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Bij Trevs BBQ waren er ook perenijsjes aanwezig..
Tjaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vèèèèr buiten de buitencategorie.
logisch tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja
Ach hier heb ik niet echt vrienden, wel mensen waarmee ik het wel naar mijn zin heb. Maar vrienden is om eerlijk te zijn een TE GROOT woord voor jullie..
Duhh, zou vreemd zijn als je ons als vrienden zagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja
Ach hier heb ik niet echt vrienden, wel mensen waarmee ik het wel naar mijn zin heb. Maar vrienden is om eerlijk te zijn een TE GROOT woord voor jullie..
Ik heb het aanbod om er 1 te nemen afgeslagen..quote:
quequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het aanbod om er 1 te nemen afgeslagen..
Het zou wel kunnen in principe. Stel er was iemand van hier geweest met wie ik al een tijdje contact zou hebben buiten deze topicreeks om enzo. Dan zou je best wel van een vriendschap kunnen spreken. Maar dat is bij mij niet aan de orde. Kijk maar naar bijvoorbeeld Sym en Marijke.. Toek en Muck, hebben elkaar toch ook hier op FOK ontmoet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Duhh, zou vreemd zijn als je ons als vrienden zag.
Ja, ik ben niet zo dol op Peren en ijs is ook niet iets waarvan ik watertand. DUs heb nee gezegd.quote:
er zullen vast wel mee rzijn hier die echt vrienden zijn, dat is tof voro ze maar ik snap je helemaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen in principe. Stel er was iemand van hier geweest met wie ik al een tijdje contact zou hebben buiten deze topicreeks om enzo. Dan zou je best wel van een vriendschap kunnen spreken. Maar dat is bij mij niet aan de orde. Kijk maar naar bijvoorbeeld Sym en Marijke.. Toek en Muck, hebben elkaar toch ook hier op FOK ontmoet?
bier, varkenshaasjes (citroen en honing als je dat niet hebt), aardappelschijfjes en groente naar keuze svpquote:
Maar dat is heel andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen in principe. Stel er was iemand van hier geweest met wie ik al een tijdje contact zou hebben buiten deze topicreeks om enzo. Dan zou je best wel van een vriendschap kunnen spreken. Maar dat is bij mij niet aan de orde. Kijk maar naar bijvoorbeeld Sym en Marijke.. Toek en Muck, hebben elkaar toch ook hier op FOK ontmoet?
dorp zequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat is heel andersIk bedoel in mijn geval van nog niet meeten
Ik ga het dorp in, daag iedereen
Ja precies, maar los daarvan is een "vriendschap" tussen een meisje van 15 en een man van 30 sowieso wat vreemd..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat is heel andersIk bedoel in mijn geval van nog niet meeten
Ik ga het dorp in, daag iedereen
Hopen van niet DMquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
En weer twee tijgers gevoerd. Hopelijk nu minder last van allergie vanavond.
Eendjequote:
En een vader heeft ze ook alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies, maar los daarvan is een "vriendschap" tussen een meisje van 15 en een man van 30 sowieso wat vreemd..
Lees je Whatsapp eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
En weer twee tijgers gevoerd. Hopelijk nu minder last van allergie vanavond.
Ja, al zou ik niet eens een vaderfiguur voor haar of wie dan ook willen zijn..quote:
Maak ze en smakelijk !quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest werken, dus dan reageer ik niet zo snel.
Nu eerst eten maken!
Pasta gaat bij mij eigenlijk altijd opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:44 schreef wel.o.k het volgende:
ok, 2 kilo spaghetti is genoeg om over te houden voor in de vriezer
Pasta.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:44 schreef wel.o.k het volgende:
niet voor nicquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:44 schreef wel.o.k het volgende:
normaal hier ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pasta gaat bij mij eigenlijk altijd op
als ik echt mijn best ga doen ....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pasta.![]()
2 kilo is alleen wel een beetje veel ja.
gelukkig had ik een toetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
voor nic nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pasta.![]()
2 kilo is alleen wel een beetje veel ja.
daar ben ik gestoptquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik mijn best doe kom ik tot de helft
van pasta word je toch ook niet dik?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor nic niet![]()
en toch blijft ze slank
Koffiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef wel.o.k het volgende:
nu koffie met rokertje in het zonnetje op het balkon![]()
en daarna de papieren weer in
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor nic niet![]()
en toch blijft ze slank
Eerder van de saus denk ik ja..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van pasta word je toch ook niet dik?
ik ookquote:
zij iig nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van pasta word je toch ook niet dik?
Tuurlijk niet, tenminste bij ons is de saus op basis van tomaat. En pasta zijn allemaal koolydraten, daar word je dus juist dik van.quote:
treuzelen met koffie en nog een rokertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koffie
Rokertje
Zon
En daarna sterkte
Gehakt in de saus wel. Verder is het voornamelijk tomaat, daar word je echt niet dik van.quote:
GMTAquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tenminste bij ons is de saus op basis van tomaat. En pasta zijn allemaal koolydraten, daar word je dus juist dik van.
Geniet ervanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
treuzelen met koffie en nog een rokertje
* wel.o.k vreet de rest ook opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gehakt in de saus wel. Verder is het voornamelijk tomaat, daar word je echt niet dik van.
Pasta is een koolhydratenbom. Als je dan niet lichamelijk actief bent, worden de koolhydraten omgezet in vet en word je er dus wel dik van.
En ik vind pasta zo lekker
Koelt wel gelijk goed af dus vind het wel lekker zo.quote:
daar gaat mijn voorraad voor eind van de maandquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh Wok, al iets van je laten horen aan de receptioniste? Gewoon een alles goed?
ik wok zeker 6 keer in de weekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind pasta ook heerlijk. Eet het meestal wel 2 keer in de week. Maar de laatste tijd is het toch wel mie/noodles wat ik het meest klaar maak. En dan wat vlees en groente wokken/roerbakken.
Pasta in de Wok? Kan dat dan? Moet je die niet eerst koken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wok zeker 6 keer in de week
veel roer gebakken groente met een stukje vlees
of pasta, maar dat doe ik ook in de wok
die heb ik vandaag al genoeg gehadquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pasta in de Wok? Kan dat dan? Moet je die niet eerst koken?
dat wordt het altijd s'avondsquote:
Maar in deze tijd van het jaar niet om deze tijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt het meestal s'avonds
ik zit nog in de zonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar in deze tijd van het jaar niet om deze tijd.
O zo ja. Dat doe ik ook wel als ik pasta eet. Eerst koken en daarna even in de pan en roeren en even er in laten.Met noedels idem..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ja, je hebt gelijk.
pasta koken maar de saus en vlees maak ik in de wok en dan de gekookte pasta erbij.
nog even door warmen en laten trekken
en dan het meeste tot alles in wok laten verdwijnen
Dat ook jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
het is hier gewoon vies warm en klam en zweterig en benauwd. Bah.
er staat hier een heel zacht fris briesjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hier is het lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het ook best lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er staat hier een heel zacht fris briesje
echt heerlijk buiten nu :y
Zon hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
Voor de verandering begint het weer te regenen.
Herstel: stortregenenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
Voor de verandering begint het weer te regenen.
Was dan niet gaan wonen in dat 27-kamer appartementquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef Yuki het volgende:
Al gedaan:
Commodekast
Toiletspullenkastje
Bed
Computerbureau
TV-tafeltje
Losse tafeltjes
Stoelen
En nog ben ik niet klaar_!
Dus de:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef Yuki het volgende:
Al gedaan:
Commodekast
Toiletspullenkastje
Bed
Computerbureau
TV-tafeltje
Losse tafeltjes
Stoelen
Dit is de slaapkamer bij m'n oudersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dan niet gaan wonen in dat 27-kamer appartement
jij hebt bekant meer spullen op je slaapkamer dan ik in mijn huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef Yuki het volgende:
Al gedaan:
Commodekast
Toiletspullenkastje
Bed
Computerbureau
TV-tafeltje
Losse tafeltjes
Stoelen
Misschienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar gaat mijn voorraad voor eind van de maand
[..]als ik ja zeg, geloof je me dan?
Het is hier best vol jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt bekant meer spullen op je slaapkamer dan ik in mijn huis
tegen haar niet natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MisschienNiet als ja alles is wat je hebt gezegd
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tegen haar niet natuurlijk
dat is een verhaaltje geworden
dat het me leuk lijkt maar nu druk en bladibla maar over een tijdje leuk enzo
Eet smakelijk, doei, 4 wortels gekocht door buurmeisje voor je cavia. Ik leg de 2 die over blijven wel in je koelkastquote:
MIquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eet smakelijk, doei, 4 wortels gekocht door buurmeisje voor je cavia. Ik leg de 2 die over blijven wel in je koelkast
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]MI van KG die wortels in koelkast legt?
wat je met die andere wortels en je buurmeisje doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]MI van KG die wortels in koelkast legt?
tmiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat je met die andere wortels en je buurmeisje doet
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat je met die andere wortels en je buurmeisje doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Welkomquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Niets, ik heb een winterpeen die lang genoeg vol kan houden om de hele nacht niet aan wortels te denken
Ik wil niet weten waar je aan denkt bij/met een peen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel met mijn winterpeenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Welkom
[..]
Ik wil niet weten waar je aan denkt bij/met een peen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel met mijn winterpeen
vooral het binnen komenquote:
quote:
diepe?quote:
Met een stukje potwortel maak ik als internetheld geen indruk natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met een stukje potwortel maak ik als internetheld geen indruk natuurlijk
quote:
dit is ook echt een priem moment om binnen te komenquote:
Priempjequote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
dit is ook echt een priem moment om binnen te komen
Voor Worteltjes Theequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik googlede potwortel
[..]
Whut?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben nu beheerder van de kscfeestboek
En overigens dus wel mensen gaan invitenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Heb er al op gereageerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
en nu moet ik echt wat gaan doen aan die papieren op mijn tafel
Gaat niet samenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En overigens dus wel mensen gaan inviten
already donequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En overigens dus wel mensen gaan inviten
Weggooien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
en nu moet ik echt wat gaan doen aan die papieren op mijn tafel
quote:
Bedankt wokquote:
Ik heb het niet op een USB staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Waar ben je met je Glee USB stick?
Eh ik kan het proberenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Joysa ook lid geworden. Joysa, jij hebt wel tijd om wat moois te maken van de feestboek pagina toch? Dan maak ik je ook even admin
Zet het op je fancy nieuwe laptop en neem die mee. Seizoen twee graag, 1 heb ik bijna afgekeken nu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het niet op een USB staan.
huh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mijn laptopje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zet het op je fancy nieuwe laptop en neem die mee. Seizoen twee graag, 1 heb ik bijna afgekeken nu.
http://www.facebook.com/p(...)g-is/244571558888068quote:
Ik wil weer productief zijn, dus even wachten danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn laptopje.
Kom hier maar heen want ik kan niet weg.
Whutwhat, productief zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/p(...)g-is/244571558888068
[..]
Ik wil weer productief zijn, dus even wachten dan
Inderdaadquote:
Tot wanneer moet ik wachten dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
InderdaadHoewel dat vandaag weer kut was door die stomme mail
Voel me echt een beetje in de steek gelaten door bepaalde mensen nu
Tot in ieder geval de komende twee dagen nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot wanneer moet ik wachten dan?
Kan ik wel begrijpen ja, wat een naaistreek.
Jij telt niet mee, jij hebt ons niet gelikedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef Koen66 het volgende:
Wat is dat nu met Facebook(K zit mobiel)
Overmorgen moet ik al naar school.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tot in ieder geval de komende twee dagen niet
Ik was er eigenlijk al, maar ik moest me scheren (door problemen met de wasbak heb ik dat een paar dagen niet kunnen doen) en daarna gedouched en toen hadden mijn huisgenoten me nodigquote:
AH plastic tasjes zijn tegenwoordig heel hip ivm hergebruik en duurzaamheid enzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overmorgen moet ik al naar school.Ik heb alleen nog geen tas.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
AH plastic tasjes zijn tegenwoordig heel hip ivm hergebruik en duurzaamheid enzo
Ja. uh. nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
AH plastic tasjes zijn tegenwoordig heel hip ivm hergebruik en duurzaamheid enzo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij telt niet mee, jij hebt ons niet geliked
Dat je als je thuis bent even moet reageren op je feestboek invite voor KSCquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal wel
Ff computerklussie elders
Latersss
Leerzaamquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/p(...)g-is/244571558888068
Wat?quote:
Ik zie ineens allemaal voor- en achternamen langskomenquote:
Dus? Is toch onze eigen schuld als we een facebook aanmakenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie ineens allemaal voor- en achternamen langskomen
die van mij mogen ze wel wetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je daar problemen mee hebt gewoon niet meedoen, dat is makkelijk tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En dat is dus precies het ALLERLAATSTE wat ik wilquote:Met Facebook ben je verbonden en deel je alles met iedereen in je leven.
Dat weten we ondertussen welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En dat is dus precies het ALLERLAATSTE wat ik wil
quote:
Ik ben het overigens nog steeds niet eens met de correcte spelling van chagrijn.quote:
saggurein?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben het overigens nog steeds niet eens met de correcte spelling van chagrijn.
Sjacherijn naar mijn meningquote:
Daar hoef jij het ook helemaal niet mee eens te zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben het overigens nog steeds niet eens met de correcte spelling van chagrijn.
Wacht maar tot ik baas van de wereld ben als ik later groot benquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hoef jij het ook helemaal niet mee eens te zijn
Hey Joysaquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik baas van de wereld ben als ik later groot ben
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Joysa![]()
Of kan ik al toekomstige fam zeggen?![]()
Veel plezier en Bis Laterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Yuki het volgende:
Wastafel ook weer eens schoon
Ik ga spullen pakken zodat ik zo naar Hoorn kan. Tot later vanavond![]()
Is goed, ik wacht welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik baas van de wereld ben als ik later groot ben
Heb de afgelopen maand al genoeg geredenquote:
Ik heb geen autoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb de afgelopen maand al genoeg geredenen daar komt aankomend weekend nog wat bij dus kom maar brengen
Niet aanstellen dus Joysaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef Bos81 het volgende:
Zo ver is het niet van Venlo naar Varsseveld. Ik heb die route ook gehad.. Dan wel in omgekeerde volgorde..
Op de heenweg was ik te druk met navi volgen, en de terugweg sliep ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar dat je dat zelfs in de auto was
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet aanstellen dus Joysa
Heel dom heb ik gemerktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
Echt, hoe dom kunnen mensen zijn
Het lijkt me sterk dat je toen al sliepquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Op de heenweg was ik te druk met navi volgen, en de terugweg sliep ik
Hey STquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
Vertel..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ik kijk naar 'Ik vertrek'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heel dom heb ik gemerktSup?
Je bent dus niet in slaap gevallen door Schaapjes te gaan tellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Op de heenweg was ik te druk met navi volgen, en de terugweg sliep ik
Ik heb zulke buren gehad in Oostenrijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik kijk naar 'Ik vertrek'![]()
Laten we ergens een bedrijf gaan beginnen in iets waar we niets van weten, we verkopen alles thuis en gaan wel even in een hotelkamer zitten met onze puberzoon.
Dat we de taal niet spreken en verder niets geregeld hebben nog, ach, dat maakt niet uit, toch?
Daarom kijk ik ook niet naar dat programma, achterlijk kut programmaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laten we ergens een bedrijf gaan beginnen in iets waar we niets van weten, we verkopen alles thuis en gaan wel even in een hotelkamer zitten met onze puberzoon.
Dat we de taal niet spreken en verder niets geregeld hebben nog, ach, dat maakt niet uit, toch?
Ach misschien doen ze zich zo wel voor en doen dit alleen maar om in dat programma te komen..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb zulke buren gehad in OostenrijkOngelofelijk inderdaad
Ik vind het wel leuk, maar echt niet te geloven dat ze echt bestaan, die mensenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook niet naar dat programma, achterlijk kut programma
Ehm...neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach misschien doen ze zich zo wel voor en doen dit alleen maar om in dat programma te komen..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, hihi, een schildpad, wat is die ver van de zee!
Dat is een landschildpad...
En dat wil dan wandelingen door dat gebied gaan organiseren
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar echt niet te geloven dat ze echt bestaan, die mensen
[..]
Ehm...nee
Hun zoon had thuis Turkse vrienden, die weet er meer van dan papa en mama bij elkaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Die mensen komen niet voor niets op TV
Die hadden de kinderen in Belgie van school afgehaald om iets op te bouwen in Oostenrijk. Hadden er alleen niet aan gedacht om werk en woning te zoeken voor ze vertrokken, dachten met een week hotel wel iets gevonden te hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hun zoon had thuis Turkse vrienden, die weet er meer van dan papa en mama bij elkaar![]()
Maar vertel, wat deden die mensen in Oostenrijk?
en hoe is het met het gedoe met de ex-baas?
Ah ja, zoiets doen deze ook ja..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die hadden de kinderen in Belgie van school afgehaald om iets op te bouwen in Oostenrijk. Hadden er alleen niet aan gedacht om werk en woning te zoeken voor ze vertrokken, dachten met een week hotel wel iets gevonden te hebben
Kut, nog geen reactie. Wel excollega's opgebeld, dat voelt al beter.
Uiteindelijk hebben ze het gered, maar alleen omdat papa riolen schoon ging maken en mama achter de bar van een nachtclub ging staan. De kinderen zijn ook prima, op de oudste na die nog steeds terug wilt gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets doen deze ook ja..
En ach, hij spreekt de taal dan niet, maar dat komt wel goed met onze zoon op school![]()
KlotezooiMaar dat het door de ex-collega's beter voelt is wel fijn
![]()
Jezusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die hadden de kinderen in Belgie van school afgehaald om iets op te bouwen in Oostenrijk. Hadden er alleen niet aan gedacht om werk en woning te zoeken voor ze vertrokken, dachten met een week hotel wel iets gevonden te hebben
Ach, deze meneer deed al iets met kattenbakken in Nederland, dan is de stap naar riool niet zo groot meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben ze het gered, maar alleen omdat papa riolen schoon ging maken en mama achter de bar van een nachtclub ging staan. De kinderen zijn ook prima, op de oudste na die nog steeds terug wilt gaan.
Inderdaad. Ik moet me ook niet zo op laten fokken, slecht van me.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En zoals te doen gebruikelijk: de oogst![]()
[ afbeelding ]
Snap ik, maar tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, deze meneer deed al iets met kattenbakken in Nederland, dan is de stap naar riool niet zo groot meer![]()
Logisch toch, het zit je nog heel hoog allemaal en dan kan je heftig reageren![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al verteld dat Thijs mijn lippenbalsem had gebruikt?
Voor over zijn hele lijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |