Tuurlijk niet, tenminste bij ons is de saus op basis van tomaat. En pasta zijn allemaal koolydraten, daar word je dus juist dik van.quote:
treuzelen met koffie en nog een rokertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koffie
Rokertje
Zon
En daarna sterkte
Gehakt in de saus wel. Verder is het voornamelijk tomaat, daar word je echt niet dik van.quote:
GMTAquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tenminste bij ons is de saus op basis van tomaat. En pasta zijn allemaal koolydraten, daar word je dus juist dik van.
Geniet ervanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
treuzelen met koffie en nog een rokertje
* wel.o.k vreet de rest ook opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gehakt in de saus wel. Verder is het voornamelijk tomaat, daar word je echt niet dik van.
Pasta is een koolhydratenbom. Als je dan niet lichamelijk actief bent, worden de koolhydraten omgezet in vet en word je er dus wel dik van.
En ik vind pasta zo lekker
Koelt wel gelijk goed af dus vind het wel lekker zo.quote:
daar gaat mijn voorraad voor eind van de maandquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh Wok, al iets van je laten horen aan de receptioniste? Gewoon een alles goed?
ik wok zeker 6 keer in de weekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind pasta ook heerlijk. Eet het meestal wel 2 keer in de week. Maar de laatste tijd is het toch wel mie/noodles wat ik het meest klaar maak. En dan wat vlees en groente wokken/roerbakken.
Pasta in de Wok? Kan dat dan? Moet je die niet eerst koken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wok zeker 6 keer in de week
veel roer gebakken groente met een stukje vlees
of pasta, maar dat doe ik ook in de wok
die heb ik vandaag al genoeg gehadquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pasta in de Wok? Kan dat dan? Moet je die niet eerst koken?
dat wordt het altijd s'avondsquote:
Maar in deze tijd van het jaar niet om deze tijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt het meestal s'avonds
ik zit nog in de zonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar in deze tijd van het jaar niet om deze tijd.
O zo ja. Dat doe ik ook wel als ik pasta eet. Eerst koken en daarna even in de pan en roeren en even er in laten.Met noedels idem..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ja, je hebt gelijk.
pasta koken maar de saus en vlees maak ik in de wok en dan de gekookte pasta erbij.
nog even door warmen en laten trekken
en dan het meeste tot alles in wok laten verdwijnen
Dat ook jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
het is hier gewoon vies warm en klam en zweterig en benauwd. Bah.
er staat hier een heel zacht fris briesjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hier is het lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het ook best lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er staat hier een heel zacht fris briesje
echt heerlijk buiten nu :y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |