Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
hihiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
lol jij komt altijd zo schattig over pezu
My thoughtsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
lol jij komt altijd zo schattig over pezu
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:12 schreef Barreltje het volgende:
en gianni.. den haag is zo slecht nog niet hoor
strand, festivals, oude binnenstad, gezellige winkelstraatjes, iedere 15 minuten een trein, iedere 10 minuten een bus/tram, alles binnen bereik.. een (bijna europees spelende) voerbal club,
heerlijke restaurantjes, grootste chineese gemeenschap in nl ( met bijbehorend eten![]()
), veel musea, niet achterlijk veel toeristen, etc
accentquote:
1x heb ik er geshopt voor schoenen, in die heel fucking stad niks te vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:12 schreef Barreltje het volgende:
strand, festivals, oude binnenstad, gezellige winkelstraatjes, iedere 15 minuten een trein, iedere 10 minuten een bus/tram, alles binnen bereik.. een (bijna europees spelende) voetbal club,
heerlijke restaurantjes, grootste chineese gemeenschap in nl ( met bijbehorend eten![]()
ik hou heul niet van het strandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:12 schreef Barreltje het volgende:
strand, festivals, oude binnenstad, gezellige winkelstraatjes, iedere 15 minuten een trein, iedere 10 minuten een bus/tram, alles binnen bereik.. een (bijna europees spelende) voetbal club,
vrijheidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kon echt niet wachten tot ik op mn 17e ging studeren en op kamers kon
blijf jij dan maar tussen de varkensstrontquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou heul niet van het strand
en niet van steden.
en niet van voetbal
chinese winkel mis ik wel in in mijn dorpje
ligt er aan wat voor schoenen je wilt he..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
1x heb ik er geshopt voor schoenen, in die heel fucking stad niks te vinden![]()
voor de rest een puike stad, leuek cafeetjes
denk dat je pas binding met een stad krijgt als je er woont..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk er soms ook over om in den haag te gaan wonenmaar ik heb niet echt binding met die stad verder. Ik kom oospronkelijk uit brabant maar daar hoef ik niet echt meer te wonen, niet echt lekker bereikbaar en qua werkgelegenheid ook niet heel optimaal
graag, maar vind maar eens ergens een leuke vrijgezelle boerinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
blijf jij dan maar tussen de varkensstront
maatje 48.5quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor schoenen je wilt he..
tsja.. die vind je in den haag ook niet vrees ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
graag, maar vind maar eens ergens een leuke vrijgezelle boerin
is dat uitzonderlijk groot ofzo??quote:
QFTquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou heul niet van het strand
en niet van steden.
en niet van voetbal
chinese winkel mis ik wel in in mijn dorpje
nou uitzonderlijk genoeg om er bijna geen schoenen voor te kunnen vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is dat uitzonderlijk groot ofzo??
die hebben ze in rotterdam welquote:
tja ik heb n beetje overal een stukje leven, vrienden en familie in brabant, vrienden in zwolle ( 1e studie) vrienden en studie in rotterdam, werk in den haag, vriendje in castricumquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
denk dat je pas binding met een stad krijgt als je er woont..
ik kan e overigens niet voorstellen dat ik in een andere stad ( in NL) woon dan in den haag
ik was ook niet van plan om ook maar ergens in de randstad te gaan zoeken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. die vind je in den haag ook niet vrees ik
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja ik heb n beetje overal een stukje leven, vrienden en familie in brabant, vrienden in zwolle ( 1e studie) vrienden en studie in rotterdam, werk in den haag, vriendje in castricumik moet als ik afgestudeerd ben ergens voor kiezen maar nog geen idee wat ik wil
hoe heet die shoppaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die hebben ze in rotterdam welik heb ook n afwijkende maat
en ik kan er ook altijd slagen
ik geloof calland schoen(en) op de nieuwe binnenwegquote:
waar woon je nu ergens (in de buurt?) gianni?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was ook niet van plan om ook maar ergens in de randstad te gaan zoeken..
wij hebben wel chinese winkelsquote:
in de buurt van maastrichtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar woon je nu ergens (in de buurt?) gianni?
ok thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik geloof calland schoen(en) op de nieuwe binnenweg
de chinees tegen over mij is wel aardig ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij hebben wel chinese winkels
ahh bij LL in de buurtquote:
das ook beter hier in den haagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:43 schreef Yuki het volgende:
Wat een poepinternet bij m'n ouders op zolder
mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:43 schreef Yuki het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
... en naar Purmerend om m'n kamer uit te mesten.
schijtverrbindingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:43 schreef Yuki het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |