is dat uitzonderlijk groot ofzo??quote:
QFTquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou heul niet van het strand
en niet van steden.
en niet van voetbal
chinese winkel mis ik wel in in mijn dorpje
nou uitzonderlijk genoeg om er bijna geen schoenen voor te kunnen vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is dat uitzonderlijk groot ofzo??
die hebben ze in rotterdam welquote:
tja ik heb n beetje overal een stukje leven, vrienden en familie in brabant, vrienden in zwolle ( 1e studie) vrienden en studie in rotterdam, werk in den haag, vriendje in castricumquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
denk dat je pas binding met een stad krijgt als je er woont..
ik kan e overigens niet voorstellen dat ik in een andere stad ( in NL) woon dan in den haag
ik was ook niet van plan om ook maar ergens in de randstad te gaan zoeken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. die vind je in den haag ook niet vrees ik
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja ik heb n beetje overal een stukje leven, vrienden en familie in brabant, vrienden in zwolle ( 1e studie) vrienden en studie in rotterdam, werk in den haag, vriendje in castricumik moet als ik afgestudeerd ben ergens voor kiezen maar nog geen idee wat ik wil
hoe heet die shoppaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die hebben ze in rotterdam welik heb ook n afwijkende maat
en ik kan er ook altijd slagen
ik geloof calland schoen(en) op de nieuwe binnenwegquote:
waar woon je nu ergens (in de buurt?) gianni?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was ook niet van plan om ook maar ergens in de randstad te gaan zoeken..
wij hebben wel chinese winkelsquote:
in de buurt van maastrichtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar woon je nu ergens (in de buurt?) gianni?
ok thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik geloof calland schoen(en) op de nieuwe binnenweg
de chinees tegen over mij is wel aardig ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij hebben wel chinese winkels
ahh bij LL in de buurtquote:
das ook beter hier in den haagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:43 schreef Yuki het volgende:
Wat een poepinternet bij m'n ouders op zolder
mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:43 schreef Yuki het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
... en naar Purmerend om m'n kamer uit te mesten.
schijtverrbindingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:43 schreef Yuki het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |