Ik zal het geheim bewaren. Bedankt voor de nuttige informatie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ander geheim, niet verder vertellen hoor, ze luisteren ook niet
pom?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:12 schreef KeesWammels het volgende:
[..]
Ik zal het geheim bewaren. Bedankt voor de nuttige informatie.
Nu ga ik pom kijken.
Niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssst ik zal je een geheimpje verklappen, smileys praten niet terug hoor
Prima.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mag ik iemand op zn bek slaan? Moet even wat agressie kwijt
ja ik heb hier iemand voro jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mag ik iemand op zn bek slaan? Moet even wat agressie kwijt
geef eens uitleg danquote:
En ik?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wel een van de buitencategorie..
Ben je in Utrecht?quote:
hihi zulke pillen wil ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb anders vaak genoeg hoogstaande gesprekken met ze hoor
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb hier iemand voro je
[..]
geef eens uitleg dan
Nee, helaas.quote:
mensen die niet naar festini peer kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:15 schreef KeesWammels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik urenlang naar kijken.
Bazenijsje inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die niet naar festini peer kijken_!
die baas wordt nu gepwnd door mijn mondquote:
Tevens enige ijsje waar je aan mag likken wat je wilt als baas zijndequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
die baas wordt nu gepwnd door mijn mond
Vèèèèr buiten de buitencategoriequote:
toch nog iets goedsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Bij Trevs BBQ waren er ook perenijsjes aanwezig..
Tjaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vèèèèr buiten de buitencategorie.
logisch tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja
Ach hier heb ik niet echt vrienden, wel mensen waarmee ik het wel naar mijn zin heb. Maar vrienden is om eerlijk te zijn een TE GROOT woord voor jullie..
Duhh, zou vreemd zijn als je ons als vrienden zagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja
Ach hier heb ik niet echt vrienden, wel mensen waarmee ik het wel naar mijn zin heb. Maar vrienden is om eerlijk te zijn een TE GROOT woord voor jullie..
Ik heb het aanbod om er 1 te nemen afgeslagen..quote:
quequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het aanbod om er 1 te nemen afgeslagen..
Het zou wel kunnen in principe. Stel er was iemand van hier geweest met wie ik al een tijdje contact zou hebben buiten deze topicreeks om enzo. Dan zou je best wel van een vriendschap kunnen spreken. Maar dat is bij mij niet aan de orde. Kijk maar naar bijvoorbeeld Sym en Marijke.. Toek en Muck, hebben elkaar toch ook hier op FOK ontmoet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Duhh, zou vreemd zijn als je ons als vrienden zag.
Ja, ik ben niet zo dol op Peren en ijs is ook niet iets waarvan ik watertand. DUs heb nee gezegd.quote:
er zullen vast wel mee rzijn hier die echt vrienden zijn, dat is tof voro ze maar ik snap je helemaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen in principe. Stel er was iemand van hier geweest met wie ik al een tijdje contact zou hebben buiten deze topicreeks om enzo. Dan zou je best wel van een vriendschap kunnen spreken. Maar dat is bij mij niet aan de orde. Kijk maar naar bijvoorbeeld Sym en Marijke.. Toek en Muck, hebben elkaar toch ook hier op FOK ontmoet?
bier, varkenshaasjes (citroen en honing als je dat niet hebt), aardappelschijfjes en groente naar keuze svpquote:
Maar dat is heel andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen in principe. Stel er was iemand van hier geweest met wie ik al een tijdje contact zou hebben buiten deze topicreeks om enzo. Dan zou je best wel van een vriendschap kunnen spreken. Maar dat is bij mij niet aan de orde. Kijk maar naar bijvoorbeeld Sym en Marijke.. Toek en Muck, hebben elkaar toch ook hier op FOK ontmoet?
dorp zequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat is heel andersIk bedoel in mijn geval van nog niet meeten
Ik ga het dorp in, daag iedereen
Ja precies, maar los daarvan is een "vriendschap" tussen een meisje van 15 en een man van 30 sowieso wat vreemd..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat is heel andersIk bedoel in mijn geval van nog niet meeten
Ik ga het dorp in, daag iedereen
Hopen van niet DMquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
En weer twee tijgers gevoerd. Hopelijk nu minder last van allergie vanavond.
Eendjequote:
En een vader heeft ze ook alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies, maar los daarvan is een "vriendschap" tussen een meisje van 15 en een man van 30 sowieso wat vreemd..
Lees je Whatsapp eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
En weer twee tijgers gevoerd. Hopelijk nu minder last van allergie vanavond.
Ja, al zou ik niet eens een vaderfiguur voor haar of wie dan ook willen zijn..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |