Opruimenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ben je lekker aan het opruimen yuuks?
Dit dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Opruimen is lekker
Want dan is alles weer aan kant
Alles schoon en netjes is wel lekker ja, maar dat maakt het opruimen niet leuker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Opruimen is lekker
Opgeruimd is lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Opruimen is lekker
Dit dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles schoon en netjes is wel lekker ja, maar dat maakt het opruimen niet leuker.
klopt, maar ik weet dat het uiteindelijk voldoening geeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles schoon en netjes is wel lekker ja, maar dat maakt het opruimen niet leuker.
Ik ben ook druk bezigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
klopt, maar ik weet dat het uiteindelijk voldoening geeft.
En hoe sneller je klaar bent hoe sneller je er vanaf bent.
Ik gaat nu naar huis en werken
Wat een naaistreekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Net even met een paar ex-collega's gebeld. Er is 1 iemand die verhalen over mij rond loopt te strooien. Niet eenmalig maar bijna dagelijks, over mij of over S uit N. Echt fijn, nog even een mes in je rug krijgen van iemand die nu niet meer in het hotel zou werken als ik met de plannen van de directie was meegegaan.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Net even met een paar ex-collega's gebeld. Er is 1 iemand die verhalen over mij rond loopt te strooien. Niet eenmalig maar bijna dagelijks, over mij of over S uit N. Echt fijn, nog even een mes in je rug krijgen van iemand die nu niet meer in het hotel zou werken als ik met de plannen van de directie was meegegaan.
Vooral opvallend dat ze het blijkbaar erg belangrijk vindt om de aandacht op mij gericht te houden.quote:
Verdommequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pff, kinderachtig hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Beentje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |