quote:Leveling In GW2 the level cap has been raised to 80, though like everything else ANet is looking to innovate here as well. Most MMOs all have a very exponential leveling curve where each level takes progressively longer than the level before it. ANet has designed a linear curve where each level takes only a tiny bit longer than the last so youre never going to dread stretches of leveling where leveling hits a huge incline. Their aim is to eliminate that grind feeling. Right from level 1 youre playing the game, not waiting to hit that one special number that says okay you can play the game now, for real this time.
wortels zijn gezond en lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:13 schreef Rivalo het volgende:
Beetje stil weer hier. Dan maar een stripje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef LinQ het volgende:
2 woorden, 9 lettersCorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zit echt te wachten op deze en D3quote:
Same.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef LinQ het volgende:
[..]
Zit echt te wachten op deze en D3Als ze allebei dit jaar, ongeveer tegelijk, uitkomen moet mijn vriendin maar een minnaar zoeken
Dag dag, sociaal leven! Scheelt dat de helft van m'n vrienden ook GW2 en D3 gaan spelen
Onthoud wel dat D1 en D2 door de oprichters van Arenanet, was eerst Blizzard North, gemaakt zijn. Iets wat veel mensen vergeten. Ik heb hier een plaatje, beetje te pro-Arenanet en ze kraken Blizzard te veel af maar toch de tijdlijn klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef LinQ het volgende:
[..]
Zit echt te wachten op deze en D3Als ze allebei dit jaar, ongeveer tegelijk, uitkomen moet mijn vriendin maar een minnaar zoeken
Dag dag, sociaal leven! Scheelt dat de helft van m'n vrienden ook GW2 en D3 gaan spelen
Ach ja, TOR is al uit en is al een zinkend schip. Helaas kunnen Biodrones nooit met goede voorbeelden komen met negatieve aspecten van een game. Ook op andere fora's is het niks anders van "OMG JULLIE GAME IS ZO SLECHT LOL XD"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef RickoKun het volgende:
Jammer hé dat er meer animo is voor TOR dan GW 2U MAD BRAH!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 15:10:21 ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ach ja, TOR is al uit en is al een zinkend schip. Helaas kunnen Biodrones nooit met goede voorbeelden komen met negatieve aspecten van een game. Ook op andere fora's is het niks anders van "OMG JULLIE GAME IS ZO SLECHT LOL XD"
En de animo komt nog wel. Er is nog geen eens een release datumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er nu wat meer helderheid over de beta? In Keulen zeiden ze nog eind 2011, maar obviously niet want ik speel nog niet.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef Morthill het volgende:
[..]Closed beta is er al wel :>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er nu wat meer helderheid over de beta? In Keulen zeiden ze nog eind 2011, maar obviously niet want ik speel nog niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef Morthill het volgende:
[..]Net of er geen animo voor GW2 is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er nu wat meer helderheid over de beta? In Keulen zeiden ze nog eind 2011, maar obviously niet want ik speel nog niet.
Het is hier op FOK! alleen wat minder.
Er is nu een Closed beta aan het draaien met een non disclosure agreement. Ik hoop ongeveer maart op een open beta maar dat is alleen maar speculatie.
Ik bedoelde openquote:
Er is nog best weinig bekend over het Guild systeem. Wel ironisch trouwens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef AMDB het volgende:
De animo in NL lijkt inderdaad nogal tegen te vallen. Toch jammer, aangezien GW1 toch ook door redelijk wat NL-ers gespeeld werd, al had ik het idee dat de community daar toch relatief wat 'oudere' spelers had dan een WoW. Zal te maken hebben met het feit dat je bij GW ook met een wat drukkere baan toch nog redelijk mee kan komen. Ik hoop dat GW2 dezelfde type spelers aantrekt. Heb me altijd prima vermaakt met de GW community![]()
Daarnaast gun ik de makers natuurlijk ook wel een mega-succes, dat WoW overtreft! En als ze waarmaken wat ze zeggen, dan moet dat ook zeker lukken. Ik hoop alleen wel dat Guild vs. Guild blijft bestaan, grote WvWvW battles zie ik persoonlijk niet zo zitten. Vond altijd de HoH en GvG battles het leukste om te spelen. Hopen dat een dergelijk mechanisme blijft bestaan
Wie zegt dat GvG weg is? Nog niet alles is bekent, hoop ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef AMDB het volgende:
Wat ik overigens ook jammer ga vinden is dat er straks überhaupt verschillende servers komen. Maakt het toch lastiger om via forums gelijkgezinden te vinden die hetzelfde speelschema als jij hebben.
Daarbij moet GvG eigenlijk wel terugkomen, anders ga ik uiteindelijk toch wel m'n interesse verliezen gok ik.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wie zegt dat GvG weg is? Nog niet alles is bekent, hoop ik.
Plan was dacht ik een release in de zomerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietSpreek meer mijn hoop uit dat het blijft. Nu ik dit topic zo doorlees kan ik nog slechter wachten. Hopen op een release in april, dan heb ik flink de tijd om te gamen
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Plan was dacht ik een release in de zomer
Ik speel ongeveer Factions vanaf toen ongeveer Nightfall uit was. En daarna heb ik later toen EotN uit was gewoon alle delen gekocht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:09 schreef Candaasje het volgende:
Er is best wel animo voor GW2 (ik ken zelfs een aantal fanatieke WoW-ers die niks van GW moesten weten, maar GW2 toch wel erg zien zitten...) alleen tja, de meeste spelers wachten nu al een paar jaar dus hoewel ik de blogs van Arenanet met enthousiasme volg, juich ik gewoon lekker thuis mee, en niet zozeer op internet. (Alleen nu hier dan)
En ja, ik kan dus niet wachten! Ik ben er nu bijna vanaf het begin bij (op een paar maandjes na, ik speelde nooit echt fanatiek games tot mijn buurjongen me op GW wees..)en ik vind de game al geweldig, (zowel GW als het vooruitzicht van GW2) maar het artwork-team is door mij tot heilig verklaard!
Ik weet alleen nog niet wat ik wil kiezen.....een rangertype vind ik wel erg tof, zeker als het pet-systeem verbeterd is....alleen...Salvari, Norn, of toch wel een lekker dierlijk karakter zoals een Char? Keuzes keuzes keuzes...
Nou vol? Het is voller geweest. Je zag dat het wat drukker werd doen de Hall of Monuments een doel kreeg. De laatste keer dat ik er op zat heeft het nogal een vergane glorie gevoel, kan helaas ook geen enkele Nederlandse Guild meer vinden, en die waren er wel. Zelfs hele alliances.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef AMDB het volgende:
Ik twijfel nu wel of ik EotN misschien nog ga spelen binnenkort, misschien toch leuk om de aansluiting te maken.
Al die gekke titels enzo overzetten kan me echter weinig schelen, daar had ik nooit zoveel mee.
Zijn de servers nog een beetje vol? Of is het echt uitgestorven?
Ik heb zelf bagger weinig delen helemaal uitgespeeld, maar ik 'huppelde' dan ook overal rond en deed 20x dezelfde quest, soms alleen om mensen uit de guild (GOT guild toentertijd - niet dat ik enig verstand heb van computers maar ik was een meisje en in het begin een van de weinigen...dus dan mag je overal lid worden...) te helpen. Schoot voor mij alleen geen meter op omdat ik niet full-time gamede, dus al mijn tijd daar in stak, maar het was wel leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik speel ongeveer Factions vanaf toen ongeveer Nightfall uit was. En daarna heb ik later toen EotN uit was gewoon alle delen gekocht.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar Factions uitgespeeld. EotN bijna
Haha, GoT heb ik ook nog bijgezeten, al is het maar een hele korte periode. Vrij kort daarna afgesplitst met wat PvP-ers (om daar ook weer snel weg te gaan naar de guild waar ik de rest van mijn dagen doorgebracht heb).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb zelf bagger weinig delen helemaal uitgespeeld, maar ik 'huppelde' dan ook overal rond en deed 20x dezelfde quest, soms alleen om mensen uit de guild (GOT guild toentertijd - niet dat ik enig verstand heb van computers maar ik was een meisje en in het begin een van de weinigen...dus dan mag je overal lid worden...) te helpen. Schoot voor mij alleen geen meter op omdat ik niet full-time gamede, dus al mijn tijd daar in stak, maar het was wel leuk(Ik was een echt 'wijf' wat dat betreft, kletste soms meer via TeamSpeak dan dat ik creatures neerhaalde, hoewel ik dat ook altijd wel met plezier deed)
Door tig keer als trapper mee te gaan toen er nog waardevolle Greens gedropped werden in The Tombs of the huppeldepup Kings, heb ik zelfs mijn vriend ontmoet![]()
![]()
En EoTN is wel een mooi deel. Ik ben zelf een Prophechies fan (vanwege de landschappen alleen al...maar ik hou dan ook wel van lieflijk en natuurlijk) en Nightfall en EoTN komen voor mij daarna. Factions werd voor mij pas interessant na die grauwe sloppenwijk-stad.
Misschien dat je op de Amerikaanse server kunt spelen, daar zat de laatste tijd nog wel iets meer volk dan op de Europese server (goed, op wat Duisters na dan). 't is lang niet zo druk als in de begindagen.
(Ik bedenk me net dat ik nog 1 puntje moet in The Hall of Fame voor een mini-pet wasbeer....toch maar eens aan de slag gaan)
Ah, de spliting van de Guild bedoel je? Tja daar was ik niet zo'n voorstander van. (Sindsdien had ik niet zo'n goed contact meer met een paar 'Officers'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha, GoT heb ik ook nog bijgezeten, al is het maar een hele korte periode. Vrij kort daarna afgesplitst met wat PvP-ers (om daar ook weer snel weg te gaan naar de guild waar ik de rest van mijn dagen doorgebracht heb).
Nope. En ik denk dat dit een andere afsplitsing was. Waren een paar officers en wat mensen die veel PvP speelden, niet meer dan een man of 10-12 volgens mij (afsplitsing heette geloof ik Mostly/Fairly Harmless, niet zeker meer). Volgens mij zijn ze later wel weer in een Alliance met elkaar gegaan, maar toen was ik al lang weer weg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, de spliting van de Guild bedoel je? Tja daar was ik niet zo'n voorstander van. (Sindsdien had ik niet zo'n goed contact meer met een paar 'Officers')
Heb je de dierentuin-meet meegemaakt?
Die bedoel ik wel ja, 't is een tijdje goed gegaan maar daarna (met de Alliance) niet meer echt goedgekomen, zoals het eerst was. (De eh 'eenheid'was er een beetje uit.)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nope. En ik denk dat dit een andere afsplitsing was. Waren een paar officers en wat mensen die veel PvP speelden, niet meer dan een man of 10-12 volgens mij (afsplitsing heette geloof ik Mostly/Fairly Harmless, niet zeker meer). Volgens mij zijn ze later wel weer in een Alliance met elkaar gegaan, maar toen was ik al lang weer weg.
Heel herkenbaar, echter heb ik zelf beide games met veel plezier gespeeld. GW was toentertijd mijn opstap binnen het MMO-genre. Daarna ook een hele tijd met veel plezier WoW gespeeld, maar de PvP daar vond ik altijd maar matig. Qua PvP daarna nooit meer zo'n goede game als GW gespeeld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:39 schreef Rivalo het volgende:
Wat ik wel altijd vond van het GW publiek. Niemand die GW speelde vond WoW echt leuk. En omgekeerd ook. Het was altijd een flinke scheur tussen die twee games in het MMO genre.
Oh grappig, toch dezelfde dus. Ik ga voor GW2 proberen een paar oude guildmembers terug te zoeken, al zal dat toch lastig worden aangezien iedereen ouder is geworden en dus waarschijnlijk minder tijd heeft om te gamen (iets waar ik zelf ook wel last van heb).quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die bedoel ik wel ja, 't is een tijdje goed gegaan maar daarna (met de Alliance) niet meer echt goedgekomen, zoals het eerst was. (De eh 'eenheid'was er een beetje uit.)
Maar ik hoop dat ze weer iets van een guild opzetten in GW2
Nee niet van GOT, maar van de Melted Choclate Bunnies [EaT] (geen idee hoe we ooit op die naam gekomen zijn).quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:40 schreef Candaasje het volgende:
Je bedoelt van GOT?
Er zaten natuurlijk wel wat die-hard GW-ers tussen (CommDante, Agrippa, Zephyer, Haas kon dr ook wel wat van, Cyber Angel, en voor de rest zou ik moeten kijken of ik de adressenlijst nog ergens heb)
Maar inderdaad, toen ik GW begon te spelen zat ik op de middelbare school, nu moet ik eerst nog afstuderen.....(als GW2 uitkomt wordt dat nog een hele opgave)
Gathering of Tweakers was dat inderdaad. Zelf ooit begonnen bij de Lowland Lions, guild van een andere fansite.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef Rivalo het volgende:
Jullie bedoelen met GoT toch Tweakers?
Nooit in die Guild gezeten, ik kende FOK! en Tweakers toen amper of niet.
Maar misschien is het wel leuk om, als GW2 eenmaal uit is, een GoT/FOK guild te maken.
Ik kan niet geloven dat Arenanet de wat meer competitieve PvP modes zoals GvG weg zou halen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:04 schreef AMDB het volgende:
http://www.teamquitter.com/viewtopic.php?f=55&t=27150
Als ik deze post lees maak ik me toch wel lichtelijk zorgen over PvP in GW2. Maar toch: eerst zien, dan geloven!
http://www.mmocrunch.com/(...)structured-pvp-mode/quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat Arenanet de wat meer competitieve PvP modes zoals GvG weg zou halen.
Conquest lijkt me trouwens wel leuk. Maar dat en WvWvW mogen niet de enige modi zijn.
Als je het hebt over het zuigende van NCSoft. Arenanet is NCSoft West begonnen, NCSoft zelf heeft niks meer te zeggen over hun game.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Morthill het volgende:
mijn vertrouwen in GW2 is zojuist gedaald, de zuurstok van NCSoft is pepermuntsmaak
Zolang Conquest een goede vervanging is maakt het mij niet heel veel uit. Capturepoints zijn echter nooit mijn favoriete vorm van PvP geweest. Zolang player organised tournaments goede GvG kan vervangen vind ik het prima.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Morthill het volgende:
mijn vertrouwen in GW2 is zojuist gedaald, de zuurstok van NCSoft is pepermuntsmaak
Ik maakte gewoon een flauw grapje (al is het wel zo dat ik niet snap waarom die zuurstok pepermuntsmaak heeft)quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:54 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Als je het hebt over het zuigende van NCSoft. Arenanet is NCSoft West begonnen, NCSoft zelf heeft niks meer te zeggen over hun game.
Okequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik maakte gewoon een flauw grapje (al is het wel zo dat ik niet snap waarom die zuurstok pepermuntsmaak heeft)niet zo serieus.
Haha gay spelquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.mmocrunch.com/(...)structured-pvp-mode/
Volgens dit interview komt het zeker niet terug omdat 'te hardcore'. Ze zullen toch ook wel moeten begrijpen dat 'hardcore' content nodig is om de speler op de langere termijn vast te houden. Alleen PvP in grote guilds gaat niet werken, grote guilds werken drama in de hand. Ik blijf hopen
Ah, het is een TOR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Biodrone
Jullie kunnen ook nooit goede argumenten geven
Je weet wanneer mensen games zonder reden games beginnen aan te vallen, een release datum niet zo lang meer duurtquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, het is een ToR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakken![]()
GW2 gaat groter worden
Altijd het positieve van iets proberen te zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:25 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je weet wanneer mensen games zonder reden games beginnen aan te vallen, een release datum niet zo lang meer duurt
Innovatie wordt niet bepaald gewaardeerd door het grote publiek tegenwoordig. Op enorm toegankelijke uitzonderingen na zoals een Wii of Kinect, merk je dat consumenten in grote getalen voor het vertrouwde kiezen. Een grote innovatieve leap zou dus net zo goed nadelig kunnen zijn voor GW2 en daar hebben actieve spelers ook last van, want voor ons wordt dan minder werk gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, het is een TOR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakken![]()
GW2 gaat groter worden
Hypocrisie en ironischheid kent geen tijd. Kijk eerst naar jezelf alvorens je een goed beoordeeld spel de kanker in probeert te praten met belachelijke ongefundeerde meningen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Biodrone
Jullie kunnen ook nooit goede argumenten geven
Geef mij een game die innovatief is en ondergewaardeerd wordt. Ik lul je er met gemak onderuit. Want komop, het is geen 1999 meer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Innovatie wordt niet bepaald gewaardeerd door het grote publiek tegenwoordig. Op enorm toegankelijke uitzonderingen na zoals een Wii of Kinect, merk je dat consumenten in grote getalen voor het vertrouwde kiezen. Een grote innovatieve leap zou dus net zo goed nadelig kunnen zijn voor GW2 en daar hebben actieve spelers ook last van, want voor ons wordt dan minder werk gedaan.
Kankerdwerg?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hypocrisie en ironischheid kent geen tijd. Kijk eerst naar jezelf alvorens je een goed beoordeeld spel de kanker in probeert te praten met belachelijke ongefundeerde meningen.
Kom niet bij mij aanzetten hoe 'gruwelijk' en 'vet' dit spel is. Je hebt het niet eens gespeeld, zoals die kankerdwerg van een AMDB. Desalniettemin kijk ik wel uit naar dit spel, de paar pauperige features die ze hebben laten zien spreken mij wel degelijk aan. Het is alleen zo dat jullie bezems elk ander topic proberen te overtuigen van jullie gelijkheid.
Derhalve zie ik jullie als Jehova verkondigers, die denken de waarheid in pacht te hebben. Daarom vind ik dat jullie een pijnlijke dood moeten sterven
Gr Gr,
MankeNelis
Wie heeft het over ongewaardeerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Geef mij een game die innovatief is en ondergewaardeerd wordt. Ik lul je er met gemak onderuit. Want komop, het is geen 1999 meer.
Laten we daar niet op hopen, er worden de laatste tijd teveel spellen verkracht daardoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:10 schreef Rivalo het volgende:
En ben ik bang dat sommige dingen te veel gecasualized worden.
Je hebt de vraag niet beantwoord. Wat voor spellen worden momenteel links gelegd door het grote boze publiek vanwege innovatie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wie heeft het over ongewaardeerdaltijd makkelijk in een discussie, woorden in de mond van een ander leggen en dan zeggen dat je gelijk hebt.
Feit is dat games als Modern Warfare of Gears of War vele malen beter verkopen dan vijf willekeurige innovatieve games bij elkaar. Dan kun je hier wel gaan zeggen dat innovatief populair is, maar de markt ervoor is veel kleiner dan voor het oude vertrouwde.
Totaal anders dan wat jij maakt van mijn woorden. Maar goed, gezien je eerdere gevloek hoef ik sowieso niet veel inhoud te verwachten op dit moment.
Bastion, VVVVV, Super Meat Boy, Scoregasm, Braid. Vijf games die aardig tot goed verkopen, maar dan wel in vergelijking met andere indietitels, want ze komen bij lange na niet aan verkoopcijfers van traditionele games als eerder genoemde Modern Warfare, Battlefield, Skyrim, Assassin's Creed, Fallout, FIFA en noem ze maar op. Games die voor 90% of meer het op safe spelen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je hebt de vraag niet beantwoord. Wat voor spellen worden momenteel links gelegd door het grote boze publiek vanwege innovatie?
ik denk 60quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef Gemini99 het volgende:
Om het topic dan maar OT te houden... hoe duur denken jullie dat GW2 gaat kosten? Ik hoop zo rond de 40-50 euro
GW1 was toentertijd tussen de 40-50 geloof ik. 60 zou gezien de serverkosten die ze nu gaan hebben meer reëel zijn. Maar misschien leveren ze hem nog steeds goedkoop aan met een beperkt aantal character slots (had de originele GW ook), die je dan weer bij kunt kopen.quote:
Uitbreidingen/stand alones komen er volgens mij zeker. Abilities en wapens verkopen (die beter zijn) doen ze niet aan. Wel verwacht ik een aantal dingen zoals ook in GW zaten, zoals extra character slots (deze betwijfel ik een beetje, aangezien er straks meerdere servers zijn en ik niet verwacht dat je zomaar kan wisselen), skill unlock packs voor PvP only en tegen betaling character van server laten veranderen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:54 schreef Gemini99 het volgende:
Dat is waar. Maar zolang er maar geen shop komt waar je met echt geld abilities en wapens kan kopen ben ik al tevreden. En misschien komen er wel uitbreidingen op GW2 waar je, uiteraard, ook weer een eurootje of 30 voor moet neertellen.
Kweet niet hoe het zit met pvp char only nu enz. Maar bij GW1 kon je nog elke skill kopen voor zoveel euro ipv zelf unlocken of vinden(elite skills).quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
GW1 was toentertijd tussen de 40-50 geloof ik. 60 zou gezien de serverkosten die ze nu gaan hebben meer reëel zijn. Maar misschien leveren ze hem nog steeds goedkoop aan met een beperkt aantal character slots (had de originele GW ook), die je dan weer bij kunt kopen.
Ik hoop dat ze dat nu ook weer doen, PvP only chars (al wordt je volgens mij automatisch 80 als je een PvP zone in gaat). De scheidslijn tussen PvP en PvE wordt dus stukken kleiner.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kweet niet hoe het zit met pvp char only nu enz. Maar bij GW1 kon je nog elke skill kopen voor zoveel euro ipv zelf unlocken of vinden(elite skills).
Ze hebben een tijdje geleden schema's met de kosten en inkomsten gepubliceerd. Op dit moment gaat er een paar miljoen naar serverkosten, de rest gaat allemaal naar PR enzo. Zal eens kijken of ik ze nog kan vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:52 schreef AMDB het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd hoe ze de kosten gaan dragen, maken Blizzard en Bioware nu gewoon superveel winst door maandelijkse abonnementen of zijn deze spellen gewoon stukken groter dan GW2 straks? GW1 had natuurlijk alles instanced, wat enorm in serverruimte scheelt, maar dat gaat straks toch niet helemaal op. Ik ben toch benieuwd wat voor een omvang het spel gaat hebben, hoeveel gebieden zijn er straks? Daar is jammer genoeg nog vrij weinig over bekend.
Even omgerekend naar Euro's (114 miljoen KWN) is dat ¤ 76.836,00 (per kwartaal). Dat valt inderdaad best mee eigenlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:22 schreef Rivalo het volgende:
Er wordt namelijk altijd gedaan dat serverkosten een enorme uitgave zijn van MMO uitgevers.
Deze is in November 2011 uitgegeven en ik heb even de serverkosten en (serverhuur? ookal dat kan ook wel van de kantoren zijn) onderstreept en dan zie je dat extern personeel bijna even veel kost.
En dit is dus van NCSoft die ook nog Lineage 1, Lineage 2 en Aion heeft.
[ afbeelding ]
Nu even wat map kaartjes over de omvang vinden.
Je rekent nu geloof ik de totale kosten om? Naja, dat zijn ook gewoon de normale uitgaven, maar die server kosten zijn echt weinigquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Even omgerekend naar Euro's (114 miljoen KWN) is dat ¤ 76.836,00 (per kwartaal). Dat valt inderdaad best mee eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 19:32:43 ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je rekent nu geloof ik de totale kosten om? Naja, dat zijn ook gewoon de normale uitgaven, maar die server kosten zijn echt weinig
Trouwens dit zijn de maps:Totale kosten gaat het natuurlijk uiteindelijk wel om. Hoe meer servers hoe meer personeel je nodig hebt gok ik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die maps zien er prima uit, genoeg gebieden om lang bezig te zijnWel weer wat nostalgische gevoelens bij het zien van die map. Crystal Desert, die leek echt onmogelijk toen ik daar voor het eerst kwam
Met m'n wammo met mending proberen doppelganger te verslaan. Wat een geweldige n00b was ik toen nog
![]()
![]()
Ook een geweldig gebied ja! Maar zelf niet zo'n fan van sneeuwgebieden. Vond het hele stuk na Lion's Arch echt geweldig mooi. Ben nu ook al grote fan van de Sylvari! Pre-searing Ascalon was ook echt geweldig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Rivalo het volgende:
Mijn thuisplek is echt de Shiverpeaks, mooi vormgegeven gebied, maar die route tussen Lions Arch en Drognar's Forge was echt verschrikkelijk![]()
Wat ben ik daar vaak gestorven, zelfs nog toen mijn character Lvl 20 was.
Vond ik ook jammer dat ik die hemelse plek verlaten moest voor zo'n bedorven helquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook een geweldig gebied ja! Maar zelf niet zo'n fan van sneeuwgebieden. Vond het hele stuk na Lion's Arch echt geweldig mooi. Ben nu ook al grote fan van de Sylvari! Pre-searing Ascalon was ook echt geweldig.
Verder meer dan 75% van m'n GW tijd in Tombs of Ascension (?) (later HoH) en de Guild Halls doorgebracht![]()
Factions en Nightfall hebben toch echt nooit meer dat echte GW gevoel gegeven zoals Prophecies dat had. Alhoewel ik het stedelijke gebied in Factions echt geweldig vond en ook Nightfall zeker een aantal hele toffe plekken had.
Was volgens mij t tutorial gedeelte (pre searing) waar je begon bij originele guild wars, zag er allemaal zoe mooi groen uit met allemaal bloemen enzo (nohomoquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef Rivalo het volgende:
In welk gedeelte van de Main story is dat? Na de missies rond Lions Arch, Bloodstone Fen(Jezus, wat was dat saai, geen moeilijke enemy's en fucking veel lopen) enzo.
Of Pre-searing?
En wat was daar trouwens allemaal te doen, ik ben namelijk bij Factions begonnen. Ik heb wel een Proph character nu maar die was al vrij snel na de searing.
Pre-searing Ascalon gewoon ja, het startgebied voor Prophecies characters. Niet veel te doen maar gewoon legendarisch omdat het je eerste aanraking is met het spel en je daarna in een doods gebied komt. (post-searing is echt te saai voor woorden). Missies als Bloodstone Fen vond ik dan weer geweldigquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef Rivalo het volgende:
In welk gedeelte van de Main story is dat? Na de missies rond Lions Arch, Bloodstone Fen(Jezus, wat was dat saai, geen moeilijke enemy's en fucking veel lopen) enzo.
Of Pre-searing?
En wat was daar trouwens allemaal te doen, ik ben namelijk bij Factions begonnen. Ik heb wel een Proph character nu maar die was al vrij snel na de searing.
En iedereen was natuurlijk gewoon stiekem verliefd op Gwen, dat vooral.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was volgens mij t tutorial gedeelte (pre searing) waar je begon bij originele guild wars, zag er allemaal zoe mooi groen uit met allemaal bloemen enzo (nohomo)
Er komen genoeg storymode dungeons toch? Ik hoop dat deze inderdaad hetzelfde gevoel kunnen geven. Want dat was in GW echt geniaal, stukken beter dan de dungeons in WoW bijvoorbeeld, die niet een hele grote rol in het verhaal speelden (voor zover er een 'main' verhaal was).quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef Rivalo het volgende:
Die momenten ken ik, hoop dat GW2 weer diezelfde ervaring gaat brengen, ik ben alleen bang van niet.
Wat was dat 'standaard' of 'master' ook alweer? Ben zulke dingen een beetje kwijt omdat PvE voor mij nooit echt op de eerste plaats kwam.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:20 schreef Gemini99 het volgende:
Guild Wars is toch echt wel een van de weinige spellen waar ik goede herinnering aan over heb gehouden.
Met zo'n groep een missie proberen te doen, en vervolgens discussieren of je voor de standard, of Master ging. Oh wat was ik kwaad toen mijn moeder ineens de router uitdeed en mijn internet verbinding dus wegviel toen we net een moeilijke missie hadden gehaald...
In Proph waren dat secondary punten en in factions en later een timelimit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat was dat 'standaard' of 'master' ook alweer? Ben zulke dingen een beetje kwijt omdat PvE voor mij nooit echt op de eerste plaats kwam.
Dit sprak me in het begin nogal erg tegen. Je hebt namelijk veel minder vrijheid in het kiezen van de skills, en het voor eigenlijk 'voor je' gedaan. Iets wat eigenlijk simpel gezegd casualation is. Maar goed iedereen die PvP speelde haalde toch zijn build van PvWiki. En WoW heeft ook sites waar je talent builds vandaan kunt halen die toch allemaal beter zijn dan de builds die jij maakt, dus snap die zet toch wel ergens.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Lamabal het volgende:
http://vigilantfans.blogs(...)lbar-goes-to-15.html
Wel interessant. Als je altijd een groot aantal skills tot je beschikking hebt zul je een stuk minder 'best practice' builds zien. Heb me altijd een beetje geërgerd aan guilds en teams die alleen maar populaire builds runden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Lamabal het volgende:
http://vigilantfans.blogs(...)lbar-goes-to-15.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |