abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:07:27 #151
192683 AMDB
Visionair.
pi_106407214
Bij GW nooit veel gemerkt van de invloed van NCSoft. Verder eigenlijk nooit games van ze gespeeld.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:34:59 #152
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_106417679
Tsjah, sommige mensen hebben nou eenmaal moeite met het verschil tussen ontwikkelaar en uitgever :P
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:54:55 #154
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106430971
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef AMDB het volgende:

[..]

http://www.mmocrunch.com/(...)structured-pvp-mode/

Volgens dit interview komt het zeker niet terug omdat 'te hardcore'. Ze zullen toch ook wel moeten begrijpen dat 'hardcore' content nodig is om de speler op de langere termijn vast te houden. Alleen PvP in grote guilds gaat niet werken, grote guilds werken drama in de hand. Ik blijf hopen :P
Haha gay spel
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:31:30 #155
192683 AMDB
Visionair.
pi_106434198
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:54 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Haha gay spel
Goede comment.
pi_106437761
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:54 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Haha gay spel
Biodrone :')
Jullie kunnen ook nooit goede argumenten geven :')
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:18:47 #157
192683 AMDB
Visionair.
pi_106438067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Biodrone :')
Jullie kunnen ook nooit goede argumenten geven :')
Ah, het is een TOR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakken :P

GW2 gaat groter worden _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door AMDB op 05-01-2012 14:24:49 ]
pi_106438336
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ah, het is een ToR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakken :P

GW2 gaat groter worden _O_
Je weet wanneer mensen games zonder reden games beginnen aan te vallen, een release datum niet zo lang meer duurt :D
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:39:35 #159
192683 AMDB
Visionair.
pi_106438870
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:25 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Je weet wanneer mensen games zonder reden games beginnen aan te vallen, een release datum niet zo lang meer duurt :D
Altijd het positieve van iets proberen te zien 8-)
pi_106443342
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ah, het is een TOR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakken :P

GW2 gaat groter worden _O_
Innovatie wordt niet bepaald gewaardeerd door het grote publiek tegenwoordig. Op enorm toegankelijke uitzonderingen na zoals een Wii of Kinect, merk je dat consumenten in grote getalen voor het vertrouwde kiezen. Een grote innovatieve leap zou dus net zo goed nadelig kunnen zijn voor GW2 en daar hebben actieve spelers ook last van, want voor ons wordt dan minder werk gedaan.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:39:48 #161
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106443678
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Biodrone :')
Jullie kunnen ook nooit goede argumenten geven :')
Hypocrisie en ironischheid kent geen tijd. Kijk eerst naar jezelf alvorens je een goed beoordeeld spel de kanker in probeert te praten met belachelijke ongefundeerde meningen.

Kom niet bij mij aanzetten hoe 'gruwelijk' en 'vet' dit spel is. Je hebt het niet eens gespeeld, zoals die kankerdwerg van een AMDB. Desalniettemin kijk ik wel uit naar dit spel, de paar pauperige features die ze hebben laten zien spreken mij wel degelijk aan. Het is alleen zo dat jullie bezems elk ander topic proberen te overtuigen van jullie gelijkheid.
Derhalve zie ik jullie als Jehova verkondigers, die denken de waarheid in pacht te hebben. Daarom vind ik dat jullie een pijnlijke dood moeten sterven

Gr Gr,

MankeNelis
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:40:48 #162
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106443743
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

Innovatie wordt niet bepaald gewaardeerd door het grote publiek tegenwoordig. Op enorm toegankelijke uitzonderingen na zoals een Wii of Kinect, merk je dat consumenten in grote getalen voor het vertrouwde kiezen. Een grote innovatieve leap zou dus net zo goed nadelig kunnen zijn voor GW2 en daar hebben actieve spelers ook last van, want voor ons wordt dan minder werk gedaan.
Geef mij een game die innovatief is en ondergewaardeerd wordt. Ik lul je er met gemak onderuit. Want komop, het is geen 1999 meer.
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:57:36 #163
192683 AMDB
Visionair.
pi_106444577
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hypocrisie en ironischheid kent geen tijd. Kijk eerst naar jezelf alvorens je een goed beoordeeld spel de kanker in probeert te praten met belachelijke ongefundeerde meningen.

Kom niet bij mij aanzetten hoe 'gruwelijk' en 'vet' dit spel is. Je hebt het niet eens gespeeld, zoals die kankerdwerg van een AMDB. Desalniettemin kijk ik wel uit naar dit spel, de paar pauperige features die ze hebben laten zien spreken mij wel degelijk aan. Het is alleen zo dat jullie bezems elk ander topic proberen te overtuigen van jullie gelijkheid.
Derhalve zie ik jullie als Jehova verkondigers, die denken de waarheid in pacht te hebben. Daarom vind ik dat jullie een pijnlijke dood moeten sterven

Gr Gr,

MankeNelis
Kankerdwerg? :X Lekker opgefokt mannetje ben jij. Overigens ben ik in geen enkel ander topic actief. Ik heb me een beetje verdiept in SW:TOR maar het sprak me weinig aan, ben zelf op zoek naar iets anders.

En daarbij heb ik ook wel degelijk kritiek op GW2, ik ben het niet met alles eens wat er gaat gebeuren. Echter, als ze waarmaken wat ze beloven dan gaat het zeker één van de betere MMO's worden.
pi_106445173
Sowieso ik heb ook wel wat punten tegen GW2 hoor. Sowieso kan en mag Conquest en WvWvW niet de enige PvP zijn.

En ben ik bang dat sommige dingen te veel gecasualized worden.
pi_106445315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Geef mij een game die innovatief is en ondergewaardeerd wordt. Ik lul je er met gemak onderuit. Want komop, het is geen 1999 meer.
Wie heeft het over ongewaardeerd :{ altijd makkelijk in een discussie, woorden in de mond van een ander leggen en dan zeggen dat je gelijk hebt.

Feit is dat games als Modern Warfare of Gears of War vele malen beter verkopen dan vijf willekeurige innovatieve games bij elkaar. Dan kun je hier wel gaan zeggen dat innovatief populair is, maar de markt ervoor is veel kleiner dan voor het oude vertrouwde.

Totaal anders dan wat jij maakt van mijn woorden. Maar goed, gezien je eerdere gevloek hoef ik sowieso niet veel inhoud te verwachten op dit moment.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:14:15 #166
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106445332
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:10 schreef Rivalo het volgende:

En ben ik bang dat sommige dingen te veel gecasualized worden.
Laten we daar niet op hopen, er worden de laatste tijd teveel spellen verkracht daardoor ;(
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:16:12 #167
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106445429
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wie heeft het over ongewaardeerd :{ altijd makkelijk in een discussie, woorden in de mond van een ander leggen en dan zeggen dat je gelijk hebt.

Feit is dat games als Modern Warfare of Gears of War vele malen beter verkopen dan vijf willekeurige innovatieve games bij elkaar. Dan kun je hier wel gaan zeggen dat innovatief populair is, maar de markt ervoor is veel kleiner dan voor het oude vertrouwde.

Totaal anders dan wat jij maakt van mijn woorden. Maar goed, gezien je eerdere gevloek hoef ik sowieso niet veel inhoud te verwachten op dit moment.
Je hebt de vraag niet beantwoord. Wat voor spellen worden momenteel links gelegd door het grote boze publiek vanwege innovatie?
pi_106445762
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Je hebt de vraag niet beantwoord. Wat voor spellen worden momenteel links gelegd door het grote boze publiek vanwege innovatie?
Bastion, VVVVV, Super Meat Boy, Scoregasm, Braid. Vijf games die aardig tot goed verkopen, maar dan wel in vergelijking met andere indietitels, want ze komen bij lange na niet aan verkoopcijfers van traditionele games als eerder genoemde Modern Warfare, Battlefield, Skyrim, Assassin's Creed, Fallout, FIFA en noem ze maar op. Games die voor 90% of meer het op safe spelen.

Trouwens, kudos voor het blijven verdraaien van woorden :O het grote boze publiek :') weer een term in de mond leggen die ik niet gebruik en die ik ook helemaal niet wil gebruiken. Kun je ook reageren zonder te doen alsof ik dingen zeg die ik niet zeg, of ben je bang dat je dan geen gelijk krijgt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106446319
Om het topic dan maar OT te houden... hoe duur denken jullie dat GW2 gaat kosten? Ik hoop zo rond de 40-50 euro :D
pi_106446343
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef Gemini99 het volgende:
Om het topic dan maar OT te houden... hoe duur denken jullie dat GW2 gaat kosten? Ik hoop zo rond de 40-50 euro :D
ik denk 60
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:41:49 #171
192683 AMDB
Visionair.
pi_106446628
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef Lamabal het volgende:

[..]

ik denk 60
GW1 was toentertijd tussen de 40-50 geloof ik. 60 zou gezien de serverkosten die ze nu gaan hebben meer reëel zijn. Maar misschien leveren ze hem nog steeds goedkoop aan met een beperkt aantal character slots (had de originele GW ook), die je dan weer bij kunt kopen.
pi_106446947
Hm, gekeken naar de vorige delen die eigenlijk in een vrij lage prijsklasse zaten, denk ik iets van 45-50 euro.
Ik heb Prophecies in de begintijd voor nog geen 30 euro gekocht geloof ik, en alle expansions voor iets van 20-25. En niet toen ze pas in de budgetbak lagen. (wel via internet, misschien scheelt dat.)
En het artbook ligt ook al in prijs erg laag (meeste artbooks kosten toch wel 50 euro of meer, die van GW2 ongeveer 30 euro als ik het me goed herinner)
Ik heb niet het idee dat GW haar spelers op enorme kosten wil jagen om zelf maar enorme winsten te kunnen draaien. Wel moet er natuurlijk onderhoud gepleegd worden en als er uitbreidingen komen moet er ook geld zijn voor nieuwe ontwikkelingen. Maar gekeken naar GW1 is ze dat toch aardig op 'spelervriendelijke' wijze gelukt. :)
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:52:53 #173
192683 AMDB
Visionair.
pi_106447136
Toch ben ik wel benieuwd hoe ze de kosten gaan dragen, maken Blizzard en Bioware nu gewoon superveel winst door maandelijkse abonnementen of zijn deze spellen gewoon stukken groter dan GW2 straks? GW1 had natuurlijk alles instanced, wat enorm in serverruimte scheelt, maar dat gaat straks toch niet helemaal op. Ik ben toch benieuwd wat voor een omvang het spel gaat hebben, hoeveel gebieden zijn er straks? Daar is jammer genoeg nog vrij weinig over bekend.
pi_106447205
Dat is waar. Maar zolang er maar geen shop komt waar je met echt geld abilities en wapens kan kopen ben ik al tevreden. En misschien komen er wel uitbreidingen op GW2 waar je, uiteraard, ook weer een eurootje of 30 voor moet neertellen.
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:02:06 #175
192683 AMDB
Visionair.
pi_106447545
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:54 schreef Gemini99 het volgende:
Dat is waar. Maar zolang er maar geen shop komt waar je met echt geld abilities en wapens kan kopen ben ik al tevreden. En misschien komen er wel uitbreidingen op GW2 waar je, uiteraard, ook weer een eurootje of 30 voor moet neertellen.
Uitbreidingen/stand alones komen er volgens mij zeker. Abilities en wapens verkopen (die beter zijn) doen ze niet aan. Wel verwacht ik een aantal dingen zoals ook in GW zaten, zoals extra character slots (deze betwijfel ik een beetje, aangezien er straks meerdere servers zijn en ik niet verwacht dat je zomaar kan wisselen), skill unlock packs voor PvP only en tegen betaling character van server laten veranderen.

Mooiere armor/wapens voor geld verkopen zie ik ze ook niet doen, ik denk dat alle items gewoon in-game verkrijgbaar moeten zijn en niet tegen betaling (volgens mij ook Anet's filosofie).
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:05:36 #176
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106447699
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:41 schreef AMDB het volgende:

[..]

GW1 was toentertijd tussen de 40-50 geloof ik. 60 zou gezien de serverkosten die ze nu gaan hebben meer reëel zijn. Maar misschien leveren ze hem nog steeds goedkoop aan met een beperkt aantal character slots (had de originele GW ook), die je dan weer bij kunt kopen.
Kweet niet hoe het zit met pvp char only nu enz. Maar bij GW1 kon je nog elke skill kopen voor zoveel euro ipv zelf unlocken of vinden(elite skills).
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:07:55 #177
192683 AMDB
Visionair.
pi_106447787
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Kweet niet hoe het zit met pvp char only nu enz. Maar bij GW1 kon je nog elke skill kopen voor zoveel euro ipv zelf unlocken of vinden(elite skills).
Ik hoop dat ze dat nu ook weer doen, PvP only chars (al wordt je volgens mij automatisch 80 als je een PvP zone in gaat). De scheidslijn tussen PvP en PvE wordt dus stukken kleiner.

Alleen hoop ik echt dat Conquest niet helemaal uit capturing bestaat, AB was vroeger echt mijn minst favoriete vorm van PvP.
pi_106450171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:52 schreef AMDB het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd hoe ze de kosten gaan dragen, maken Blizzard en Bioware nu gewoon superveel winst door maandelijkse abonnementen of zijn deze spellen gewoon stukken groter dan GW2 straks? GW1 had natuurlijk alles instanced, wat enorm in serverruimte scheelt, maar dat gaat straks toch niet helemaal op. Ik ben toch benieuwd wat voor een omvang het spel gaat hebben, hoeveel gebieden zijn er straks? Daar is jammer genoeg nog vrij weinig over bekend.
Ze hebben een tijdje geleden schema's met de kosten en inkomsten gepubliceerd. Op dit moment gaat er een paar miljoen naar serverkosten, de rest gaat allemaal naar PR enzo. Zal eens kijken of ik ze nog kan vinden.

En qua omvang? Gewoon een veranderde Prophecies. Daar zijn nog wel wat mapkaarten, zelfs met plekken waar Dynamic Events plaatsvinden, en het is aardig groot kan ik je zeggen. GW1 had ook niet één van de kleinste werelden.

Extra Character Slots komen er zeker. Ze willen geloof ik gewoon graag dat je alts maakt. En ik zie ook niet in waarom je dat niet zou doen, vooral naast je main. De professions hebben allemaal een flink andere speelstijl en per Race begin je ook in een ander gedeelte van het continent. Nog aangepast aan je 'Personal Story' blijkt het of je begint in een boeren dorpje of de grote stad.
En in het midden ligt de opnieuw opgebouwde Lions Arch (Overstromingen en shit) en dat is echt de hoofdstad die niet echt een race heeft.

En PvP Only characters? Ik weet ik niet. Grote kans dat die er niet meer zijn.

Game wordt ¤50-¤60 denk ik. Maar ik ga natuurlijk voor de LE of CE.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 19:13:18 ]
pi_106451039
Er wordt namelijk altijd gedaan dat serverkosten een enorme uitgave zijn van MMO uitgevers.
Deze is in November 2011 uitgegeven en ik heb even de serverkosten en (serverhuur? ookal dat kan ook wel van de kantoren zijn) onderstreept en dan zie je dat extern personeel bijna even veel kost.
En dit is dus van NCSoft die ook nog Lineage 1, Lineage 2 en Aion heeft.



Nu even wat map kaartjes over de omvang vinden.
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:26:46 #180
192683 AMDB
Visionair.
pi_106451256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:22 schreef Rivalo het volgende:
Er wordt namelijk altijd gedaan dat serverkosten een enorme uitgave zijn van MMO uitgevers.
Deze is in November 2011 uitgegeven en ik heb even de serverkosten en (serverhuur? ookal dat kan ook wel van de kantoren zijn) onderstreept en dan zie je dat extern personeel bijna even veel kost.
En dit is dus van NCSoft die ook nog Lineage 1, Lineage 2 en Aion heeft.

[ afbeelding ]

Nu even wat map kaartjes over de omvang vinden.
Even omgerekend naar Euro's (114 miljoen KWN) is dat ¤ 76.836,00 (per kwartaal). Dat valt inderdaad best mee eigenlijk.
pi_106451506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef AMDB het volgende:

[..]

Even omgerekend naar Euro's (114 miljoen KWN) is dat ¤ 76.836,00 (per kwartaal). Dat valt inderdaad best mee eigenlijk.
Je rekent nu geloof ik de totale kosten om? Naja, dat zijn ook gewoon de normale uitgaven, maar die server kosten zijn echt weinig :P

Trouwens dit zijn de maps:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 19:32:43 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:43:59 #182
192683 AMDB
Visionair.
pi_106452164
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Je rekent nu geloof ik de totale kosten om? Naja, dat zijn ook gewoon de normale uitgaven, maar die server kosten zijn echt weinig :P

Trouwens dit zijn de maps:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totale kosten gaat het natuurlijk uiteindelijk wel om. Hoe meer servers hoe meer personeel je nodig hebt gok ik zo.

Die maps zien er prima uit, genoeg gebieden om lang bezig te zijn :) Wel weer wat nostalgische gevoelens bij het zien van die map. Crystal Desert, die leek echt onmogelijk toen ik daar voor het eerst kwam _O- Met m'n wammo met mending proberen doppelganger te verslaan. Wat een geweldige n00b was ik toen nog :') :D
pi_106452394
Mijn thuisplek is echt de Shiverpeaks, mooi vormgegeven gebied, maar die route tussen Lions Arch en Drognar's Forge was echt verschrikkelijk :'(
Wat ben ik daar vaak gestorven, zelfs nog toen mijn character Lvl 20 was.

Crystal Desert ben ik nog nooit geweest. Misschien eens tijd om met echt een Proph character te beginnen. Want met mijn Factions character waren sommige missies echt dood saai.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 19:49:59 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:51:24 #184
192683 AMDB
Visionair.
pi_106452624
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Rivalo het volgende:
Mijn thuisplek is echt de Shiverpeaks, mooi vormgegeven gebied, maar die route tussen Lions Arch en Drognar's Forge was echt verschrikkelijk :'(
Wat ben ik daar vaak gestorven, zelfs nog toen mijn character Lvl 20 was.
Ook een geweldig gebied ja! Maar zelf niet zo'n fan van sneeuwgebieden. Vond het hele stuk na Lion's Arch echt geweldig mooi. Ben nu ook al grote fan van de Sylvari! Pre-searing Ascalon was ook echt geweldig.

Verder meer dan 75% van m'n GW tijd in Tombs of Ascension (?) (later HoH) en de Guild Halls doorgebracht :P

Factions en Nightfall hebben toch echt nooit meer dat echte GW gevoel gegeven zoals Prophecies dat had. Alhoewel ik het stedelijke gebied in Factions echt geweldig vond en ook Nightfall zeker een aantal hele toffe plekken had.

En Crystal Desert moet je echt eens proberen _O_ Dat was zo'n grote schok en zulke op het eerste oog 'onmogelijke' missies als n00b. Goede tijden gekend daar.
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:53:55 #185
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106452779
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ook een geweldig gebied ja! Maar zelf niet zo'n fan van sneeuwgebieden. Vond het hele stuk na Lion's Arch echt geweldig mooi. Ben nu ook al grote fan van de Sylvari! Pre-searing Ascalon was ook echt geweldig.

Verder meer dan 75% van m'n GW tijd in Tombs of Ascension (?) (later HoH) en de Guild Halls doorgebracht :P

Factions en Nightfall hebben toch echt nooit meer dat echte GW gevoel gegeven zoals Prophecies dat had. Alhoewel ik het stedelijke gebied in Factions echt geweldig vond en ook Nightfall zeker een aantal hele toffe plekken had.
Vond ik ook jammer dat ik die hemelse plek verlaten moest voor zo'n bedorven hel ;( (na de searing)
pi_106452980
In welk gedeelte van de Main story is dat? Na de missies rond Lions Arch, Bloodstone Fen(Jezus, wat was dat saai, geen moeilijke enemy's en fucking veel lopen) enzo.
Of Pre-searing?
En wat was daar trouwens allemaal te doen, ik ben namelijk bij Factions begonnen. Ik heb wel een Proph character nu maar die was al vrij snel na de searing.
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:59:17 #187
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106453081
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef Rivalo het volgende:
In welk gedeelte van de Main story is dat? Na de missies rond Lions Arch, Bloodstone Fen(Jezus, wat was dat saai, geen moeilijke enemy's en fucking veel lopen) enzo.
Of Pre-searing?
En wat was daar trouwens allemaal te doen, ik ben namelijk bij Factions begonnen. Ik heb wel een Proph character nu maar die was al vrij snel na de searing.
Was volgens mij t tutorial gedeelte (pre searing) waar je begon bij originele guild wars, zag er allemaal zoe mooi groen uit met allemaal bloemen enzo (nohomo :') )
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:59:21 #188
192683 AMDB
Visionair.
pi_106453086
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef Rivalo het volgende:
In welk gedeelte van de Main story is dat? Na de missies rond Lions Arch, Bloodstone Fen(Jezus, wat was dat saai, geen moeilijke enemy's en fucking veel lopen) enzo.
Of Pre-searing?
En wat was daar trouwens allemaal te doen, ik ben namelijk bij Factions begonnen. Ik heb wel een Proph character nu maar die was al vrij snel na de searing.
Pre-searing Ascalon gewoon ja, het startgebied voor Prophecies characters. Niet veel te doen maar gewoon legendarisch omdat het je eerste aanraking is met het spel en je daarna in een doods gebied komt. (post-searing is echt te saai voor woorden). Missies als Bloodstone Fen vond ik dan weer geweldig _O_

Ring of Fire was natuurlijk ook episch.
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:00:05 #189
192683 AMDB
Visionair.
pi_106453136
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Was volgens mij t tutorial gedeelte (pre searing) waar je begon bij originele guild wars, zag er allemaal zoe mooi groen uit met allemaal bloemen enzo (nohomo :') )
En iedereen was natuurlijk gewoon stiekem verliefd op Gwen, dat vooral.
pi_106453750
En ik vind dat zo'n aanstellerig huilwijf...maar daar ben ik dan misschien wel vrouw voor :+
(Ik vond er veel leukere female characters tussen zitten, die wat minder liepen te piepen en te zaniken, want dat kon Gwen erg goed, zeker in EotN.......)

mijn vriend vind Gwen trouwens nog steeds geweldig......dus als we samen spelen mag die hero nooit mee van mij :P
(Geintje hoor, ik voel me niet echt bedreigd door een ingame character...)
pi_106453779
Ja ik heb dat niet echt. Ik vond het wel prachtig toen ik éénmaal in Kaieng City was :D
Maar EotN vind ik het vetste deel.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 20:17:52 ]
pi_106454306
Guild Wars is toch echt wel een van de weinige spellen waar ik goede herinnering aan over heb gehouden.

Met zo'n groep een missie proberen te doen, en vervolgens discussieren of je voor de standard, of Master ging. Oh wat was ik kwaad toen mijn moeder ineens de router uitdeed en mijn internet verbinding dus wegviel toen we net een moeilijke missie hadden gehaald...
pi_106454464
Die momenten ken ik, hoop dat GW2 weer diezelfde ervaring gaat brengen, ik ben alleen bang van niet.
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:26:52 #194
192683 AMDB
Visionair.
pi_106454705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef Rivalo het volgende:
Die momenten ken ik, hoop dat GW2 weer diezelfde ervaring gaat brengen, ik ben alleen bang van niet.
Er komen genoeg storymode dungeons toch? Ik hoop dat deze inderdaad hetzelfde gevoel kunnen geven. Want dat was in GW echt geniaal, stukken beter dan de dungeons in WoW bijvoorbeeld, die niet een hele grote rol in het verhaal speelden (voor zover er een 'main' verhaal was).

GW2 is wel weer heel erg storybased, dus wat dat betreft verwacht ik toch wel datzelfde gevoel. Verschil is dat ik nu toch een stuk ouder en ervarener ben, en dus (hopelijk, niet te arrogant worden) niet meer faal bij missies. Al hangt dat natuurlijk ook sterk van je medespelers af.
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:27:50 #195
192683 AMDB
Visionair.
pi_106454769
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:20 schreef Gemini99 het volgende:
Guild Wars is toch echt wel een van de weinige spellen waar ik goede herinnering aan over heb gehouden.

Met zo'n groep een missie proberen te doen, en vervolgens discussieren of je voor de standard, of Master ging. Oh wat was ik kwaad toen mijn moeder ineens de router uitdeed en mijn internet verbinding dus wegviel toen we net een moeilijke missie hadden gehaald...
Wat was dat 'standaard' of 'master' ook alweer? Ben zulke dingen een beetje kwijt omdat PvE voor mij nooit echt op de eerste plaats kwam.
pi_106455058
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:27 schreef AMDB het volgende:

[..]

Wat was dat 'standaard' of 'master' ook alweer? Ben zulke dingen een beetje kwijt omdat PvE voor mij nooit echt op de eerste plaats kwam.
In Proph waren dat secondary punten en in factions en later een timelimit.
pi_106455437
quote:
Dit sprak me in het begin nogal erg tegen. Je hebt namelijk veel minder vrijheid in het kiezen van de skills, en het voor eigenlijk 'voor je' gedaan. Iets wat eigenlijk simpel gezegd casualation is. Maar goed iedereen die PvP speelde haalde toch zijn build van PvWiki. En WoW heeft ook sites waar je talent builds vandaan kunt halen die toch allemaal beter zijn dan de builds die jij maakt, dus snap die zet toch wel ergens.
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:38:54 #199
192683 AMDB
Visionair.
pi_106455449
quote:
Wel interessant. Als je altijd een groot aantal skills tot je beschikking hebt zul je een stuk minder 'best practice' builds zien. Heb me altijd een beetje geërgerd aan guilds en teams die alleen maar populaire builds runden.
pi_106457182
de Charr plushie is weer te koop.
http://eu.plaync.com/eu/store/item/guild_wars_2_charr_plush/
Wel duur en fucking useless :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')