Haha gay spelquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.mmocrunch.com/(...)structured-pvp-mode/
Volgens dit interview komt het zeker niet terug omdat 'te hardcore'. Ze zullen toch ook wel moeten begrijpen dat 'hardcore' content nodig is om de speler op de langere termijn vast te houden. Alleen PvP in grote guilds gaat niet werken, grote guilds werken drama in de hand. Ik blijf hopen
Ah, het is een TOR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Biodrone
Jullie kunnen ook nooit goede argumenten geven
Je weet wanneer mensen games zonder reden games beginnen aan te vallen, een release datum niet zo lang meer duurtquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, het is een ToR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakken![]()
GW2 gaat groter worden
Altijd het positieve van iets proberen te zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:25 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je weet wanneer mensen games zonder reden games beginnen aan te vallen, een release datum niet zo lang meer duurt
Innovatie wordt niet bepaald gewaardeerd door het grote publiek tegenwoordig. Op enorm toegankelijke uitzonderingen na zoals een Wii of Kinect, merk je dat consumenten in grote getalen voor het vertrouwde kiezen. Een grote innovatieve leap zou dus net zo goed nadelig kunnen zijn voor GW2 en daar hebben actieve spelers ook last van, want voor ons wordt dan minder werk gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, het is een TOR adept. Allemaal bang voor games die het wel anders aan durven te pakken![]()
GW2 gaat groter worden
Hypocrisie en ironischheid kent geen tijd. Kijk eerst naar jezelf alvorens je een goed beoordeeld spel de kanker in probeert te praten met belachelijke ongefundeerde meningen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Biodrone
Jullie kunnen ook nooit goede argumenten geven
Geef mij een game die innovatief is en ondergewaardeerd wordt. Ik lul je er met gemak onderuit. Want komop, het is geen 1999 meer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Innovatie wordt niet bepaald gewaardeerd door het grote publiek tegenwoordig. Op enorm toegankelijke uitzonderingen na zoals een Wii of Kinect, merk je dat consumenten in grote getalen voor het vertrouwde kiezen. Een grote innovatieve leap zou dus net zo goed nadelig kunnen zijn voor GW2 en daar hebben actieve spelers ook last van, want voor ons wordt dan minder werk gedaan.
Kankerdwerg?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hypocrisie en ironischheid kent geen tijd. Kijk eerst naar jezelf alvorens je een goed beoordeeld spel de kanker in probeert te praten met belachelijke ongefundeerde meningen.
Kom niet bij mij aanzetten hoe 'gruwelijk' en 'vet' dit spel is. Je hebt het niet eens gespeeld, zoals die kankerdwerg van een AMDB. Desalniettemin kijk ik wel uit naar dit spel, de paar pauperige features die ze hebben laten zien spreken mij wel degelijk aan. Het is alleen zo dat jullie bezems elk ander topic proberen te overtuigen van jullie gelijkheid.
Derhalve zie ik jullie als Jehova verkondigers, die denken de waarheid in pacht te hebben. Daarom vind ik dat jullie een pijnlijke dood moeten sterven
Gr Gr,
MankeNelis
Wie heeft het over ongewaardeerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Geef mij een game die innovatief is en ondergewaardeerd wordt. Ik lul je er met gemak onderuit. Want komop, het is geen 1999 meer.
Laten we daar niet op hopen, er worden de laatste tijd teveel spellen verkracht daardoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:10 schreef Rivalo het volgende:
En ben ik bang dat sommige dingen te veel gecasualized worden.
Je hebt de vraag niet beantwoord. Wat voor spellen worden momenteel links gelegd door het grote boze publiek vanwege innovatie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wie heeft het over ongewaardeerdaltijd makkelijk in een discussie, woorden in de mond van een ander leggen en dan zeggen dat je gelijk hebt.
Feit is dat games als Modern Warfare of Gears of War vele malen beter verkopen dan vijf willekeurige innovatieve games bij elkaar. Dan kun je hier wel gaan zeggen dat innovatief populair is, maar de markt ervoor is veel kleiner dan voor het oude vertrouwde.
Totaal anders dan wat jij maakt van mijn woorden. Maar goed, gezien je eerdere gevloek hoef ik sowieso niet veel inhoud te verwachten op dit moment.
Bastion, VVVVV, Super Meat Boy, Scoregasm, Braid. Vijf games die aardig tot goed verkopen, maar dan wel in vergelijking met andere indietitels, want ze komen bij lange na niet aan verkoopcijfers van traditionele games als eerder genoemde Modern Warfare, Battlefield, Skyrim, Assassin's Creed, Fallout, FIFA en noem ze maar op. Games die voor 90% of meer het op safe spelen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je hebt de vraag niet beantwoord. Wat voor spellen worden momenteel links gelegd door het grote boze publiek vanwege innovatie?
ik denk 60quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef Gemini99 het volgende:
Om het topic dan maar OT te houden... hoe duur denken jullie dat GW2 gaat kosten? Ik hoop zo rond de 40-50 euro
GW1 was toentertijd tussen de 40-50 geloof ik. 60 zou gezien de serverkosten die ze nu gaan hebben meer reëel zijn. Maar misschien leveren ze hem nog steeds goedkoop aan met een beperkt aantal character slots (had de originele GW ook), die je dan weer bij kunt kopen.quote:
Uitbreidingen/stand alones komen er volgens mij zeker. Abilities en wapens verkopen (die beter zijn) doen ze niet aan. Wel verwacht ik een aantal dingen zoals ook in GW zaten, zoals extra character slots (deze betwijfel ik een beetje, aangezien er straks meerdere servers zijn en ik niet verwacht dat je zomaar kan wisselen), skill unlock packs voor PvP only en tegen betaling character van server laten veranderen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:54 schreef Gemini99 het volgende:
Dat is waar. Maar zolang er maar geen shop komt waar je met echt geld abilities en wapens kan kopen ben ik al tevreden. En misschien komen er wel uitbreidingen op GW2 waar je, uiteraard, ook weer een eurootje of 30 voor moet neertellen.
Kweet niet hoe het zit met pvp char only nu enz. Maar bij GW1 kon je nog elke skill kopen voor zoveel euro ipv zelf unlocken of vinden(elite skills).quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
GW1 was toentertijd tussen de 40-50 geloof ik. 60 zou gezien de serverkosten die ze nu gaan hebben meer reëel zijn. Maar misschien leveren ze hem nog steeds goedkoop aan met een beperkt aantal character slots (had de originele GW ook), die je dan weer bij kunt kopen.
Ik hoop dat ze dat nu ook weer doen, PvP only chars (al wordt je volgens mij automatisch 80 als je een PvP zone in gaat). De scheidslijn tussen PvP en PvE wordt dus stukken kleiner.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kweet niet hoe het zit met pvp char only nu enz. Maar bij GW1 kon je nog elke skill kopen voor zoveel euro ipv zelf unlocken of vinden(elite skills).
Ze hebben een tijdje geleden schema's met de kosten en inkomsten gepubliceerd. Op dit moment gaat er een paar miljoen naar serverkosten, de rest gaat allemaal naar PR enzo. Zal eens kijken of ik ze nog kan vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:52 schreef AMDB het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd hoe ze de kosten gaan dragen, maken Blizzard en Bioware nu gewoon superveel winst door maandelijkse abonnementen of zijn deze spellen gewoon stukken groter dan GW2 straks? GW1 had natuurlijk alles instanced, wat enorm in serverruimte scheelt, maar dat gaat straks toch niet helemaal op. Ik ben toch benieuwd wat voor een omvang het spel gaat hebben, hoeveel gebieden zijn er straks? Daar is jammer genoeg nog vrij weinig over bekend.
Even omgerekend naar Euro's (114 miljoen KWN) is dat ¤ 76.836,00 (per kwartaal). Dat valt inderdaad best mee eigenlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:22 schreef Rivalo het volgende:
Er wordt namelijk altijd gedaan dat serverkosten een enorme uitgave zijn van MMO uitgevers.
Deze is in November 2011 uitgegeven en ik heb even de serverkosten en (serverhuur? ookal dat kan ook wel van de kantoren zijn) onderstreept en dan zie je dat extern personeel bijna even veel kost.
En dit is dus van NCSoft die ook nog Lineage 1, Lineage 2 en Aion heeft.
[ afbeelding ]
Nu even wat map kaartjes over de omvang vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |