abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105856182
http://www.arena.net/blog(...)d-development-update
:D

.

Wat hebben ze dat geweldig bedacht met die thief skills.

Edit : Nog een leuk overzicht.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=440171

Screenshots: http://omlech.imgur.com/gw2#11

Ik blijf bezig. Dat level systeem is ook gewoon briljant.

quote:
Leveling In GW2 the level cap has been raised to 80, though like everything else ANet is looking to innovate here as well. Most MMOs all have a very exponential leveling curve where each level takes progressively longer than the level before it. ANet has designed a linear curve where each level takes only a tiny bit longer than the last so youre never going to dread stretches of leveling where leveling hits a huge incline. Their aim is to eliminate that grind feeling. Right from level 1 youre playing the game, not waiting to hit that one special number that says okay you can play the game now, for real this time.

[ Bericht 28% gewijzigd door Lamabal op 21-12-2011 15:03:32 ]
pi_106012590
Beetje stil weer hier. Dan maar een stripje :P

pi_106019576
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:13 schreef Rivalo het volgende:
Beetje stil weer hier. Dan maar een stripje :P

[ afbeelding ]
wortels zijn gezond en lekker :9
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:15:50 #105
123411 LinQ
Met een Q
pi_106348917
2 woorden, 9 letters

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_106349023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef LinQ het volgende:
2 woorden, 9 letters

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct :( :(
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:24:04 #107
123411 LinQ
Met een Q
pi_106349200
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Correct :( :(
Zit echt te wachten op deze en D3 :( Als ze allebei dit jaar, ongeveer tegelijk, uitkomen moet mijn vriendin maar een minnaar zoeken :P Dag dag, sociaal leven! Scheelt dat de helft van m'n vrienden ook GW2 en D3 gaan spelen :P
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_106349333
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef LinQ het volgende:

[..]

Zit echt te wachten op deze en D3 :( Als ze allebei dit jaar, ongeveer tegelijk, uitkomen moet mijn vriendin maar een minnaar zoeken :P Dag dag, sociaal leven! Scheelt dat de helft van m'n vrienden ook GW2 en D3 gaan spelen :P
Same.

Ik gok eigenlijk dat D3 eerder uitkomt dan GW2. Niet te hopen dat ze tegelijk uitkomen.
pi_106351441
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef LinQ het volgende:

[..]

Onthoud wel dat D1 en D2 door de oprichters van Arenanet, was eerst Blizzard North, gemaakt zijn. Iets wat veel mensen vergeten. Ik heb hier een plaatje, beetje te pro-Arenanet en ze kraken Blizzard te veel af maar toch de tijdlijn klopt.
Ik ga denk ik toch D3 spelen, ben benieuwd wat Blizzard er van gemaakt heeft.

Oja, en voor die geweldige voiceacting, en het geweldige dialoog van SWTOR hoeven we ook niet bang voor te zijn:
:')

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 13:43:20 ]
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:58:21 #110
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106355894
Jammer hé dat er meer animo is voor TOR dan GW 2 :D U MAD BRAH!?
pi_106356243
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef RickoKun het volgende:
Jammer hé dat er meer animo is voor TOR dan GW 2 :D U MAD BRAH!?
Ach ja, TOR is al uit en is al een zinkend schip. Helaas kunnen Biodrones nooit met goede voorbeelden komen met negatieve aspecten van een game. Ook op andere fora's is het niks anders van "OMG JULLIE GAME IS ZO SLECHT LOL XD"

En de animo komt nog wel. Er is nog geen eens een release datum ;(

SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 15:10:21 ]
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:39:38 #112
192683 AMDB
Visionair.
pi_106364954
Hier ook maar eens posten. Game waar ik al jaren op wacht! Vroeger met veel plezier Guild Wars gespeeld (alleen Eye of the North nooit gespeeld). Vroeger vooral veel PvP gespeeld en ik hoop dat deze ook weer op geniale wijze in het spel komt. Nu nog hopen dat ik m'n oude guild misschien weer bij elkaar kan krijgen, dat zou het helemaal perfect maken.
pi_106370665
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ach ja, TOR is al uit en is al een zinkend schip. Helaas kunnen Biodrones nooit met goede voorbeelden komen met negatieve aspecten van een game. Ook op andere fora's is het niks anders van "OMG JULLIE GAME IS ZO SLECHT LOL XD"

En de animo komt nog wel. Er is nog geen eens een release datum ;(

SPOILER
SPOILER
Is er nu wat meer helderheid over de beta? In Keulen zeiden ze nog eind 2011, maar obviously niet want ik speel nog niet.
pi_106372087
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

SPOILER
Is er nu wat meer helderheid over de beta? In Keulen zeiden ze nog eind 2011, maar obviously niet want ik speel nog niet.
Closed beta is er al wel :>
pi_106372408
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

SPOILER
Net of er geen animo voor GW2 is?
Het is hier op FOK! alleen wat minder.

Er is nu een Closed beta aan het draaien met een non disclosure agreement. Ik hoop ongeveer maart op een open beta maar dat is alleen maar speculatie.
pi_106372932
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Closed beta is er al wel :>
Ik bedoelde open :) (al weet ik niet meer zeker dat ze daar ook daadwerkelijk over praatten, tis alweer tijdje terug)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:51:53 #117
192683 AMDB
Visionair.
pi_106373675
De animo in NL lijkt inderdaad nogal tegen te vallen. Toch jammer, aangezien GW1 toch ook door redelijk wat NL-ers gespeeld werd, al had ik het idee dat de community daar toch relatief wat 'oudere' spelers had dan een WoW. Zal te maken hebben met het feit dat je bij GW ook met een wat drukkere baan toch nog redelijk mee kan komen. Ik hoop dat GW2 dezelfde type spelers aantrekt. Heb me altijd prima vermaakt met de GW community :)

Daarnaast gun ik de makers natuurlijk ook wel een mega-succes, dat WoW overtreft! En als ze waarmaken wat ze zeggen, dan moet dat ook zeker lukken. Ik hoop alleen wel dat Guild vs. Guild blijft bestaan, grote WvWvW battles zie ik persoonlijk niet zo zitten. Vond altijd de HoH en GvG battles het leukste om te spelen. Hopen dat een dergelijk mechanisme blijft bestaan :)
pi_106373838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef AMDB het volgende:
De animo in NL lijkt inderdaad nogal tegen te vallen. Toch jammer, aangezien GW1 toch ook door redelijk wat NL-ers gespeeld werd, al had ik het idee dat de community daar toch relatief wat 'oudere' spelers had dan een WoW. Zal te maken hebben met het feit dat je bij GW ook met een wat drukkere baan toch nog redelijk mee kan komen. Ik hoop dat GW2 dezelfde type spelers aantrekt. Heb me altijd prima vermaakt met de GW community :)

Daarnaast gun ik de makers natuurlijk ook wel een mega-succes, dat WoW overtreft! En als ze waarmaken wat ze zeggen, dan moet dat ook zeker lukken. Ik hoop alleen wel dat Guild vs. Guild blijft bestaan, grote WvWvW battles zie ik persoonlijk niet zo zitten. Vond altijd de HoH en GvG battles het leukste om te spelen. Hopen dat een dergelijk mechanisme blijft bestaan :)
Er is nog best weinig bekend over het Guild systeem. Wel ironisch trouwens. :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:56:17 #119
192683 AMDB
Visionair.
pi_106373879
Wat ik overigens ook jammer ga vinden is dat er straks überhaupt verschillende servers komen. Maakt het toch lastiger om via forums gelijkgezinden te vinden die hetzelfde speelschema als jij hebben.

Daarbij moet GvG eigenlijk wel terugkomen, anders ga ik uiteindelijk toch wel m'n interesse verliezen gok ik.
pi_106374201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef AMDB het volgende:
Wat ik overigens ook jammer ga vinden is dat er straks überhaupt verschillende servers komen. Maakt het toch lastiger om via forums gelijkgezinden te vinden die hetzelfde speelschema als jij hebben.

Daarbij moet GvG eigenlijk wel terugkomen, anders ga ik uiteindelijk toch wel m'n interesse verliezen gok ik.
Wie zegt dat GvG weg is? Nog niet alles is bekent, hoop ik.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:08:35 #121
192683 AMDB
Visionair.
pi_106374517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Wie zegt dat GvG weg is? Nog niet alles is bekent, hoop ik.
Zo bedoelde ik het niet :) Spreek meer mijn hoop uit dat het blijft. Nu ik dit topic zo doorlees kan ik nog slechter wachten. Hopen op een release in april, dan heb ik flink de tijd om te gamen _O_
pi_106374554
Er is best wel animo voor GW2 (ik ken zelfs een aantal fanatieke WoW-ers die niks van GW moesten weten, maar GW2 toch wel erg zien zitten...) alleen tja, de meeste spelers wachten nu al een paar jaar dus hoewel ik de blogs van Arenanet met enthousiasme volg, juich ik gewoon lekker thuis mee, en niet zozeer op internet. (Alleen nu hier dan ;) )

En ja, ik kan dus niet wachten! Ik ben er nu bijna vanaf het begin bij (op een paar maandjes na, ik speelde nooit echt fanatiek games tot mijn buurjongen me op GW wees..)en ik vind de game al geweldig, (zowel GW als het vooruitzicht van GW2) maar het artwork-team is door mij tot heilig verklaard!

Ik weet alleen nog niet wat ik wil kiezen.....een rangertype vind ik wel erg tof, zeker als het pet-systeem verbeterd is....alleen...Salvari, Norn, of toch wel een lekker dierlijk karakter zoals een Char? Keuzes keuzes keuzes... ;)
pi_106375190
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef AMDB het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet :) Spreek meer mijn hoop uit dat het blijft. Nu ik dit topic zo doorlees kan ik nog slechter wachten. Hopen op een release in april, dan heb ik flink de tijd om te gamen _O_
Plan was dacht ik een release in de zomer :)
pi_106375327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef Morthill het volgende:

[..]

Plan was dacht ik een release in de zomer :)
Ik hoop het :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:09 schreef Candaasje het volgende:
Er is best wel animo voor GW2 (ik ken zelfs een aantal fanatieke WoW-ers die niks van GW moesten weten, maar GW2 toch wel erg zien zitten...) alleen tja, de meeste spelers wachten nu al een paar jaar dus hoewel ik de blogs van Arenanet met enthousiasme volg, juich ik gewoon lekker thuis mee, en niet zozeer op internet. (Alleen nu hier dan ;) )

En ja, ik kan dus niet wachten! Ik ben er nu bijna vanaf het begin bij (op een paar maandjes na, ik speelde nooit echt fanatiek games tot mijn buurjongen me op GW wees..)en ik vind de game al geweldig, (zowel GW als het vooruitzicht van GW2) maar het artwork-team is door mij tot heilig verklaard!

Ik weet alleen nog niet wat ik wil kiezen.....een rangertype vind ik wel erg tof, zeker als het pet-systeem verbeterd is....alleen...Salvari, Norn, of toch wel een lekker dierlijk karakter zoals een Char? Keuzes keuzes keuzes... ;)
Ik speel ongeveer Factions vanaf toen ongeveer Nightfall uit was. En daarna heb ik later toen EotN uit was gewoon alle delen gekocht.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar Factions uitgespeeld. EotN bijna :@
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:26:47 #125
192683 AMDB
Visionair.
pi_106375445
Ik twijfel nu wel of ik EotN misschien nog ga spelen binnenkort, misschien toch leuk om de aansluiting te maken.

Al die gekke titels enzo overzetten kan me echter weinig schelen, daar had ik nooit zoveel mee.

Zijn de servers nog een beetje vol? Of is het echt uitgestorven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')