quote:Leveling In GW2 the level cap has been raised to 80, though like everything else ANet is looking to innovate here as well. Most MMOs all have a very exponential leveling curve where each level takes progressively longer than the level before it. ANet has designed a linear curve where each level takes only a tiny bit longer than the last so youre never going to dread stretches of leveling where leveling hits a huge incline. Their aim is to eliminate that grind feeling. Right from level 1 youre playing the game, not waiting to hit that one special number that says okay you can play the game now, for real this time.
wortels zijn gezond en lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:13 schreef Rivalo het volgende:
Beetje stil weer hier. Dan maar een stripje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef LinQ het volgende:
2 woorden, 9 lettersCorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zit echt te wachten op deze en D3quote:
Same.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef LinQ het volgende:
[..]
Zit echt te wachten op deze en D3Als ze allebei dit jaar, ongeveer tegelijk, uitkomen moet mijn vriendin maar een minnaar zoeken
Dag dag, sociaal leven! Scheelt dat de helft van m'n vrienden ook GW2 en D3 gaan spelen
Onthoud wel dat D1 en D2 door de oprichters van Arenanet, was eerst Blizzard North, gemaakt zijn. Iets wat veel mensen vergeten. Ik heb hier een plaatje, beetje te pro-Arenanet en ze kraken Blizzard te veel af maar toch de tijdlijn klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef LinQ het volgende:
[..]
Zit echt te wachten op deze en D3Als ze allebei dit jaar, ongeveer tegelijk, uitkomen moet mijn vriendin maar een minnaar zoeken
Dag dag, sociaal leven! Scheelt dat de helft van m'n vrienden ook GW2 en D3 gaan spelen
Ach ja, TOR is al uit en is al een zinkend schip. Helaas kunnen Biodrones nooit met goede voorbeelden komen met negatieve aspecten van een game. Ook op andere fora's is het niks anders van "OMG JULLIE GAME IS ZO SLECHT LOL XD"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef RickoKun het volgende:
Jammer hé dat er meer animo is voor TOR dan GW 2U MAD BRAH!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 15:10:21 ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ach ja, TOR is al uit en is al een zinkend schip. Helaas kunnen Biodrones nooit met goede voorbeelden komen met negatieve aspecten van een game. Ook op andere fora's is het niks anders van "OMG JULLIE GAME IS ZO SLECHT LOL XD"
En de animo komt nog wel. Er is nog geen eens een release datumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er nu wat meer helderheid over de beta? In Keulen zeiden ze nog eind 2011, maar obviously niet want ik speel nog niet.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef Morthill het volgende:
[..]Closed beta is er al wel :>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er nu wat meer helderheid over de beta? In Keulen zeiden ze nog eind 2011, maar obviously niet want ik speel nog niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef Morthill het volgende:
[..]Net of er geen animo voor GW2 is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er nu wat meer helderheid over de beta? In Keulen zeiden ze nog eind 2011, maar obviously niet want ik speel nog niet.
Het is hier op FOK! alleen wat minder.
Er is nu een Closed beta aan het draaien met een non disclosure agreement. Ik hoop ongeveer maart op een open beta maar dat is alleen maar speculatie.
Ik bedoelde openquote:
Er is nog best weinig bekend over het Guild systeem. Wel ironisch trouwens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef AMDB het volgende:
De animo in NL lijkt inderdaad nogal tegen te vallen. Toch jammer, aangezien GW1 toch ook door redelijk wat NL-ers gespeeld werd, al had ik het idee dat de community daar toch relatief wat 'oudere' spelers had dan een WoW. Zal te maken hebben met het feit dat je bij GW ook met een wat drukkere baan toch nog redelijk mee kan komen. Ik hoop dat GW2 dezelfde type spelers aantrekt. Heb me altijd prima vermaakt met de GW community![]()
Daarnaast gun ik de makers natuurlijk ook wel een mega-succes, dat WoW overtreft! En als ze waarmaken wat ze zeggen, dan moet dat ook zeker lukken. Ik hoop alleen wel dat Guild vs. Guild blijft bestaan, grote WvWvW battles zie ik persoonlijk niet zo zitten. Vond altijd de HoH en GvG battles het leukste om te spelen. Hopen dat een dergelijk mechanisme blijft bestaan
Wie zegt dat GvG weg is? Nog niet alles is bekent, hoop ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef AMDB het volgende:
Wat ik overigens ook jammer ga vinden is dat er straks überhaupt verschillende servers komen. Maakt het toch lastiger om via forums gelijkgezinden te vinden die hetzelfde speelschema als jij hebben.
Daarbij moet GvG eigenlijk wel terugkomen, anders ga ik uiteindelijk toch wel m'n interesse verliezen gok ik.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wie zegt dat GvG weg is? Nog niet alles is bekent, hoop ik.
Plan was dacht ik een release in de zomerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietSpreek meer mijn hoop uit dat het blijft. Nu ik dit topic zo doorlees kan ik nog slechter wachten. Hopen op een release in april, dan heb ik flink de tijd om te gamen
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Plan was dacht ik een release in de zomer
Ik speel ongeveer Factions vanaf toen ongeveer Nightfall uit was. En daarna heb ik later toen EotN uit was gewoon alle delen gekocht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:09 schreef Candaasje het volgende:
Er is best wel animo voor GW2 (ik ken zelfs een aantal fanatieke WoW-ers die niks van GW moesten weten, maar GW2 toch wel erg zien zitten...) alleen tja, de meeste spelers wachten nu al een paar jaar dus hoewel ik de blogs van Arenanet met enthousiasme volg, juich ik gewoon lekker thuis mee, en niet zozeer op internet. (Alleen nu hier dan)
En ja, ik kan dus niet wachten! Ik ben er nu bijna vanaf het begin bij (op een paar maandjes na, ik speelde nooit echt fanatiek games tot mijn buurjongen me op GW wees..)en ik vind de game al geweldig, (zowel GW als het vooruitzicht van GW2) maar het artwork-team is door mij tot heilig verklaard!
Ik weet alleen nog niet wat ik wil kiezen.....een rangertype vind ik wel erg tof, zeker als het pet-systeem verbeterd is....alleen...Salvari, Norn, of toch wel een lekker dierlijk karakter zoals een Char? Keuzes keuzes keuzes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |