Ssstttquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
Zijn jullie nou de la(c)k serie van Ikea aan het promoten?
Hebben ze ook een french manicure kleur liggen? Ik heb de potjes ook nog nooit zien liggen volgens mij, ik werk best trouw mijn lijstje af in de winkel, sommige kleine hoekjes in de winkel ken ik nog niet eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Lutte het volgende:
Die lak is echt geniaal PiscIk had een gek kleurtje nodig voor carnaval twee jaar geleden, geen zin er veel aan uit te geven, die was 54 cent ofzo nou ben meteen terug gegaan voor de leuke kleuren.
Blijft makkelijk 4-5 dagen zitten, maar max twee laagjes nodig, stinkt niet enorm en vliegt eraf met aceton.
Heb er nu metallic, roze, zacht rood en glittertjes van.. Meer hebben ze er hier nooit
Straks is VaVoet zo hersteld, dan kun je een spannende sandaal met kek lakje aan Duschk!quote:
Hebben zequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze ook een french manicure kleur liggen? Ik heb de potjes ook nog nooit zien liggen volgens mij, ik werk best trouw mijn lijstje af in de winkel, sommige kleine hoekjes in de winkel ken ik nog niet eens
Oh dan laat ik hem liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hebben zeMaar das een ander merk dan de nagellak, en heb er in het topic mensen niet zo enthousiast over gehoord.
Ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
plastic insteekhoesjes met gaten voor in een map?
Daar heb ik laatst een stuk of 6 van gekocht maal 25.quote:
Yes, heel graag!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst een stuk of 6 van gekocht maal 25.
Wil je de kwaliteit weten?
Zal vanavond wel eens kijken voor je.
Zijn ook niet zo dik dacht ik.
Ik weet nou wel bijna zeker dat die van de Action dat ook doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes, heel graag!Dan koop ik ze niet voor niks en ga ik anders gewoon langs Hema
Hema heeft ook gewoon dunne, maar dat van de Wibra kon bijna vliegen van luchtigheid
Oh ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb ze bij de Action gekocht hoor
Ja maar dan heb je ze enkel 1 keer in handenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerd
Maar daar heb ik nog geen problemen mee gehadDie had ik met schildersplakband aan de muur getapet en je zag er niks van.
Ja ik plak hoesjes op de muur
Wat heb je voor leuks hangen Lut?quote:
Oh, zijn de ruitjes anders niet recht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
Dan weet je wel zeker dat ze goed zijn
Dat heb ik dus met snelhechters en ruitjes papier, dat moet kloppen en recht zijn, dus hop naar de Hema
Dan zijn ze niet precies 0,5 of 1,0 centimeter, scheelt dan net een beetje, en als je een lijn van zes centimeter moet trekken scheelt dat alweer bijna een halve centimeter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, zijn de ruitjes anders niet recht?! Ik zal eens kieken, al heb ik volgens mij nog geen papier van action. Wel ruitjes van Hema ja.
Hahaha, ik moet nu echt hardop lachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet precies 0,5 of 1,0 centimeter, scheelt dan net een beetje, en als je een lijn van zes centimeter moet trekken scheelt dat alweer bijna een halve centimeter.
Schaamteloos is een understatement!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet nu echt hardop lachenSchaamteloos, die mensen die het maken
Damn, dat is balen als je er bijvoorbeeld helemaal niet op let en zo op school werktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schaamteloos is een understatement!
Net als passers en geodriehoeken die afwijken. Wij mogen maar een halve graad afwijken, dus dan ben je gewoon hard genaaid.
hehe was je zo een nafnaf meisje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Damn, dat is balen als je er bijvoorbeeld helemaal niet op let en zo op school werkt
Ik haalde alles bij dure boekenwinkels in m'n schooltijd, Naf naf kaftpapier, allemaal merken enzo.
Heb het één keer gehad, mijn geo was kapot en papa had er nog wel eentje liggen, maar die is schilder die hoeft alleen een lijntje te trekken, er klopte echt niks van die graden. Sindsdien let ik wel op jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Damn, dat is balen als je er bijvoorbeeld helemaal niet op let en zo op school werkt
Ik haalde alles bij dure boekenwinkels in m'n schooltijd, Naf naf kaftpapier, allemaal merken enzo.
Lijkt me heerlijk. Straks een herfstkleurtje dr op en lekker die extra bescherming meepakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks is VaVoet zo hersteld, dan kun je een spannende sandaal met kek lakje aan Duschk!
Zaten veel mooie etuis en kaftpapier bijquote:
Ze zijn wel prijzig ja, moet je alles zelf betalen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:40 schreef Lutte het volgende:
Dingen als kaftpapier haal ik wel gewoon bij de Action, net als mijn agenda. Ik weiger echt om vijftien of twintig euro uit te geven voor een agenda
Hahaquote:
Schoolspullen hoef ik niet zelf te betalen, dat is wel liefquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn wel prijzig ja, moet je alles zelf betalen?
Ik had 2 jaar geleden een National Geographic agenda, was ook wel bijna 2 tientjes denk ik. Maar dat is dan ook wel een half boekwerk met dikke foto's en mooie harde kaft.
VOlgende keer al in oktober gaan.. Heb je meer keusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben afgelopen December wel 10 keer heen en weer van de Bruna naar de V&D naar de Hema geweest voor een agenda, kon niks vinden wat ik wilde hebben. En ik ben echt een zeikerd, m'n agenda moet gewoon kloppen.Kaft is mooi en binnenkant ruk, of andersom.
Verdeeld over die 3 winkels was alles er nog wel ongeveer, maar wie weet miste ik net dat ene pareltjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOlgende keer al in oktober gaan.. Heb je meer keus
Wat leuk Bosquote:
weet ik eigenlijk niet. zie ze niet echt meer. maar tbh kijk ik er ook niet echt naar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha![]()
Zouden ze nu nog coca cola schriften hebben eigenlijk?
Wat is een shelter Lut? Een zonnescherm?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
Er zijn van die momenten dat ik me zo schaam door mijn ouders.. Ik ga morgen een dagje naar het strand, en mijn vriendinnen hebben wss een tasje met een handdoek mee en met wat mazzel zonnebrand ofzo.
Ik heb een tas zo groot als een televisie, twee handdoeken, een shelter (). Echt die auto is al vol met alleen mijn spullen
En het had makkelijker in een kleinere tas gepast
Waarom moet die shelter dan mee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
Er zijn van die momenten dat ik me zo schaam door mijn ouders.. Ik ga morgen een dagje naar het strand, en mijn vriendinnen hebben wss een tasje met een handdoek mee en met wat mazzel zonnebrand ofzo.
Ik heb een tas zo groot als een televisie, twee handdoeken, een shelter (). Echt die auto is al vol met alleen mijn spullen
En het had makkelijker in een kleinere tas gepast
Zoiets.. Een halve tent zeg maar. Ding is hartstikke oud en kapot en vies, maar 'als de zon op oe bol stuh bende er blij mih', maar daarvoor moest ik ook al een zeldzaam lelijke pet mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is een shelter Lut? Een zonnescherm?
denk zo een half open tent, waar je dan deels beschut kunt liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is een shelter Lut? Een zonnescherm?
ah dus idd zo een half open tent dingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoiets.. Een halve tent zeg maar. Ding is hartstikke oud en kapot en vies, maar 'als de zon op oe bol stuh bende er blij mih', maar daarvoor moest ik ook al een zeldzaam lelijke pet mee.
Ze komen me ophalen, dat wordt het gênantste moment, met mijn giga tas en shelter de deur uit en die de kofferbak inproppen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dus idd zo een half open tent ding
maar kun je die dingen niet gewoon bij je vriendin thuis achterlaten ofzo? als je t toch niet mee wil
Een vriendin en haar ouders komen me ophalen en daarna nog iemand ophalen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Lutte, vertrekken jullie van jullie thuis of van een van de vriendinnen en gaan je ouders mee?
Anders zou je bijvoorbeeld die SHelter eerst in de auto laden en bij 1 van de vriendinnen achter laten, waardoor je die niet hoeft mee te sjouwen of te gebruiken..
ah die moeder weet t iig al, dus die zal niet verrast zijn. zal de gene iig wel meevallen toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze komen me ophalen, dat wordt het gênantste moment, met mijn giga tas en shelter de deur uit en die de kofferbak inproppen.
Maar we kwamen de ouders waar ik mee meega dus tegen in het dorp, en toen zei mama dus: ik denk dat ik haar de shelter meegeef, dan kun je in ieder geval uit de zon.
En die moeder keek zo van: we-gaan-naar-Zeeland-niet-naar-Turkijemaar zei vriendelijk: oh dat is wel slim ja. Nou kom ik er dus niet meer onderuit
Dat is nog een gelukje jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ah die moeder weet t iig al, dus die zal niet verrast zijn. zal de gene iig wel meevallen toch?
en ach, als de zon echt fel is heb je er ms ook wat aan
yeah ik ken t gevoel welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is nog een gelukje jaEn hij zal vast van pas komen, maar het is zo mutsig
Het is goed bedoeld.. Dat is nog ietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik ken t gevoel wel
deden mijn ouders vroeger ook te vaak. te veel rotzooi meesturen
yeah dat is t altijd. maar was altijd zo raar idd als jij aankomt met een tas waar je een weekend mee wegkunt en de anderen met een klein rugzakjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is goed bedoeld.. Dat is nog iets
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Lutte het volgende:
'als de zon op oe bol stuh bende er blij mih'
Uhu, preciesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat is t altijd. maar was altijd zo raar idd als jij aankomt met een tas waar je een weekend mee wegkunt en de anderen met een klein rugzakje
Ik zou het echt lekker vinden als iemand dat mee zou nemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef gomi het volgende:
[..]
denk zo een half open tent, waar je dan deels beschut kunt liggen
Thanks Pisc!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het knap dat je toch zo al die dingen van je ouders accepteert Lut, dat maakt je juist een stoere volwassen meid. En dat klinkt heel mutsig zoals het er staat, maar zo is het wel
Wel echt iets gaafs om naar uit te kijken!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit nu te kijken op de site van de socialewerkplaatsvoorziening. Ik krijg er best wel al zin in. Al is het lang nog niet zo ver. Eerst daar een gesprek krijgen natuurlijk en ja wachtlijsten zijn er ook nog natuurlijk..
Toffe kleur Lut! Ik zie idd paars-rozequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet nog niksMaar een heeeel klein ideetje van de kleur dan
Leuk Bos, ik ben benieuwd wat eruit gaat rollen voor jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit nu te kijken op de site van de socialewerkplaatsvoorziening. Ik krijg er best wel al zin in. Al is het lang nog niet zo ver. Eerst daar een gesprek krijgen natuurlijk en ja wachtlijsten zijn er ook nog natuurlijk..
Zie de TT! Sprayen kan ookquote:
Ook nooit eens een zwart stiftje eroverheen laten vieren?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga mijn eigen nagels in ieder geval niet airbrushen
op mo had ik een tijdje dat ik 1 nagel altijd zwart hadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook nooit eens een zwart stiftje eroverheen laten vieren?
De ZwabGothquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn zusje heeft mijn nagels wel eens zwart gelakt voor de lol, maar heb dat er na 10 minuten al weer af zitten schrobben
ze riepen me wel altijd na dat ik een gothic was, maar ik ben iemand die gewoon in een spijkerjack, t-shirt en spijkerbroek looptquote:
Hajeetjes!quote:
Wat heerlijk, daar zul je wel enorm aan toe zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Voorlopig laatste dagje gewerkt.
Straks lekker vakantie.
Ik ben bang dat ik me ga vervelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heerlijk, daar zul je wel enorm aan toe zijn![]()
Whehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Haha, Vaduschk, ik lees nu je Twittertweetertjes van vanochtend, geweldig weer
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:47 schreef iBenny het volgende:
pgr, spaar jij ook van die Mini modelautootjes?
Iehhhhhh!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie de laatste week in de reclames op internet alleen maar al die Zalando-schoenen voorbijkomen.
Ja goed systeem is dat hè?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie de laatste week in de reclames op internet alleen maar al die Zalando-schoenen voorbijkomen.
Ja, zit erg goed in elkaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja goed systeem is dat hè?Ik zie al 'jouw' schoentjes ook dagelijks
volgens mij hebben we ergens wel van die kleine speelgoed en modelautootjes, dus dan zou ik wel ff voor je kunnen kijken....quote:
Ik heb geen idee of ze nieuw of oud zijn en wat je uberhaupt onder nieuw/oud telt. Maar ze komen uit de tijd dat ik nog met autootjes speelde en dat is wel een paar jaar geleden zeg maarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
Van die oude Benny?
Die nieuwe hoef ik niet perse, want daar heb ik er al een paar van.
Hoe verder we reden hoe harder het begon te regenen en hoe mistiger en kouder het werd. Dus eerst maar naar een stadje in de buurt van het strand geweest, toen leek het op te klaren, hop naar het strand, maar het was zo koudquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, ik dacht vanochtend nog aan je stranddagje toen het hier zo aan het gieten was! Hoe was het?
whehehequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
En er was daar mooi en droog weer voorspeld en voor hier regen en wind, nou het was omgedraaid, hier hebben ze geen drupje regen gehad!
Nou Piet Paulusma krijgt een claim wegens emotionele schade op de deurmat hoor!
Moggetjes P.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat zo grappig als je het vraagt, terwijl we elkaar hier zo'n beetje elke dag van de week zien postenquote:
Hallootjes!quote:
Sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo grappig als je het vraagt, terwijl we elkaar hier zo'n beetje elke dag van de week zien posten
Nee lief dat je het vraagt heur!quote:
Nog stage vandaag en morgen, dan lekker vrijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee lief dat je het vraagt heur!Ik vind het gewoon grappig
Alles goed hier
, hoest met jou? Heb je nu vrij?
Lekkerquote:
Leuken en nodige dingenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Leuke dingen op het programma pgr?
Ik heb morgen vrij, en maandag ook nog maar, dan is het gedaan met zomervakantie vieren![]()
Toch 5 dagen ertussen weten te piepen in een maand tijd!
Morgen lekker naar Amsterdam, zoveel zin in
Oeh!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Morgen lekker naar Amsterdam, zoveel zin in
Heerlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
We gaan gewoon wat shoppen en wat chillen, hondjes gaan lekker mee
Oh ja ongetwijfeld, ik hoop alleen dat het OV niet ook extra druk isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeerlijkEn ach ruimte genoeg in Amsterdam, ook met de Uitmarkt
Hoe doe je dat als je een winkel binnen wil?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
We gaan gewoon wat shoppen en wat chillen, hondjes gaan lekker mee, alleen ff geen rekening met de opening van de Uitmarkt gehouden, maar ach, we zullen t wel overleven
We gaan niet echt om te shoppen hoor, maar als we ergens binnen willen kunnen ze mee of als dat niet mag kan 1 van ons buiten blijven wachten, geen enkel probleemquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je een winkel binnen wil?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken wel een paar slechte openingszinnen met Mini erin.
Straks danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ik eet peer en dat matcht niet zo. Lijkt me siewosie niet zo'n gezellig plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psst:quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Psst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is tof!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Bos81 het volgende:
BIER!! (en tieten genoeg in het stadion, zat op een tactische plaats, recht voor de trapopgang.. INKIJK,,,)
Wat een mooie titel voor een nieuw topicdeel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos en de tietenparade. 5-0, scooooooore!
Lekker dat de avond goed was Bosquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Ja ik had best wel een prima plaatsje. Mooi op de lange zijde. Prima hoogte EN een steunrekje recht voor mijn neus. Waar ik de hele wedstrijd op heb kunnen leunen..![]()
Ja aan het begin en net voor de wedstrijd voelde ik me wel wat gestressed en niet echt op mijn gemak. Maar dat kwam wel weer goed. Zin in zondag. Misschien weer wat kletsen met de buurman (die er de vorige keer voor het eerst zat), Voor het eerst dat iemand me echt aansprak in die jaren dat ik daar zit (sinds 1997quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n opkikker had je wel even nodig.
Ja. Het is wel een oudere man (al opa), maar so what..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, gewoon het gesprek aangaan. Is leuk en ook goed voor je om weer de oude Bos te worden.
Boeie, mooie mensen blijven mooie mensen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Het is wel een oudere man (al opa), maar so what..
Idd, en gewoon lekker socializenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Boeie, mooie mensen blijven mooie mensen.
Hoi hoi!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef omearos het volgende:
hoi
eindelijk weer eens tijd voor Fok
slaap lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen, nog even wat lezen in dat boek van Mous. Prima tot nu toe. Voorlopig een aanrader Lut.
Okay, tof, zet ik hem op de lijst!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen, nog even wat lezen in dat boek van Mous. Prima tot nu toe. Voorlopig een aanrader Lut.
Luttequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, tof, zet ik hem op de lijst!
En hai omie
Bos leest Boy 7, ik heb Doorgeschoten en nog wat andere boeken gelezen, maar vooral Doorgeschoten, echt wauwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:42 schreef omearos het volgende:
[..]
Lutte
Welk boek is het? Mous zegt me niks.
Ja, maar ik denk wel dat we even moeten vermelden dat Mous zich richt op het publiek wat nog 18 moet worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bos leest Boy 7, ik heb Doorgeschoten en nog wat andere boeken gelezen, maar vooral Doorgeschoten, echt wauw
Ik zat net aan je te denken, tis echt hondenweer, hopelijk klaart het snel op!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik neem het terug, het onweert hier nu zo hard dat het onmogelijk is om naar de bus te gaan , dus tis te hopen dat dat snel over waait
Hajeetjes!quote:
Lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh goeie grutjes, hoe moet ik zo in dit weer gaan fietsen
Lekker thuis bijkomen Bosquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:21 schreef Bos81 het volgende:
ze hebben me maar vandaag naar huis gestuurd. Het ging gewoon niet. Ze vroegen al of ze iets voor me konden doen. Toen zei ik, ik bel thuis wel even de begeleiding op. Toevallig was er al iemand van de begeleiding thuis aanwezig voor een van mijn huisgenoten en dus gevraagd of ze als ze klaar was even bij mij kon komen.
Maar gewoon mijn dikke eigen schuld ik weet zelf goed dat ik over mijn eigen grens ben gegaan, door te veel te werken de laatste weken..
Het regende zacht toen ik weg ging, halelujahquote:
Jup.. En het werd allemaal omgegooid dus was nog even heel spannend, een fijne klas is voor mij wel heel belangrijk, anders durf ik bijvoorbeeld geen vragen te stellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat goed Lut, een leuke klas hebben is echt heerlijk![]()
Wanneer begin je weer trouwens?
Oh ja ik heb erover gelezen op de sitequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
Morgen zijn die AH-hamsters in Veghel!!Lutte heeeeeeen
Maar ik moet afspreken met iemand om de banden niet te laten verslapen bla bla.. Ik ben een softie
Oh, dit maakt het nu ineens heel andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar zitten vast lekkere mannen in. Kan niet anders.
Oh je maakt me wild!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik heb erover gelezen op de site![]()
Ik zag vandaag ook een Hamster-taart bij de Appie
Hajeequote:
Op de kiek met een kingsize hamsterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh je maakt me wild!![]()
Ik ga er gewoon naar toe hoor, gezelschap moet maar mee! Ik ga Fabian laten signeren en niemand die me tegen houdt
Dan kan ik vredig stervenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de kiek met een kingsize hamster![]()
volgens mij zitten er gewoon lekkere vrouwen inquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dit maakt het nu ineens heel anders
Het zijn furries!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:57 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij zitten er gewoon lekkere vrouwen in
je wilde ook op de foto met de hamster?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
AwwJammer dat het hier niet in de stad is.
Nee ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:06 schreef gomi het volgende:
[..]
je wilde ook op de foto met de hamster?
of je dochter?
Ware liefde!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
AwwJammer dat het hier niet in de stad is.
dacht ik al hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik niet
Ik denk dat je gelijk hebt, vrouwen in de hamster, want ze zijn klein.
das wel lekkere indeling zo idd. en ach na je examens gewoon dubbel feesten he, verjaardag en slagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef Lutte het volgende:
Oh kak, ik ben jarig tijdens mijn examensNja had het aan zien komen...
Wel mazzel examens-hemelvaarrt-examens dus lekker gespreid.
En telkens examen/dag niks/examen en maar één keer twee examens op een dag!
Wow, dat is echt mazzel hebben. Ik had alles op 1 rij qua dagen en vaak 2 op een dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef Lutte het volgende:
En telkens examen/dag niks/examen en maar één keer twee examens op een dag!
Maandag 14 mei: Nederlandsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat is echt mazzel hebben. Ik had alles op 1 rij qua dagen en vaak 2 op een dag
Jupquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Maar maak je je daar nu echt al druk om Lut, dat is nog 3/4e jaar vooruit?
Oke, nou dan is het wel super dat je dagen zo mooi verdeelt zijn, komtallemaalgoed!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup![]()
Er moet zo veel gebeuren komend jaar.. Profielwerkstuk, decentrale selectie, examens. Dus die kleine dingetjes stellen me dan een beetje gerust
yeah tegen de tijd van de examens staan de cijfers al redelijk vast toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, nou dan is het wel super dat je dagen zo mooi verdeelt zijn, komtallemaalgoed!
Je haalt meestal wel rond je gemiddelde, dus jupquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah tegen de tijd van de examens staan de cijfers al redelijk vast toch?
als je dan al redelijk staat verneuk je t niet meer en sta je hopeloos maak je t ws ook niet meer goed.
yeah ok, met cijfers als een 5 zit je idd nog wel op stressen tijdens je examen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je haalt meestal wel rond je gemiddelde, dus jup
Maar ik ben nogal een stresskip (Joh Lut je meent het?) en ik zie mezelf helemaal in paniek raken, en met een vijf maak je van een zeven nog een zes.. En dat verkleint je kans op inloten bam met een procent of 70.
Nou als jij het zegt dan moet het wel goedkomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ok, met cijfers als een 5 zit je idd nog wel op stressen tijdens je examen.
maar jij gaat gewoon met een gemiddelde van een 7.5 je examens is. piece of cake
precies. zo heb ik ook altijd tijdens mijn mo-tijd gedacht en kwam altijd uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou als jij het zegt dan moet het wel goedkomen![]()
Nee nog niet, misschien dat ik morgen ff langs Action ga en anders Maandagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef gomi het volgende:
pisces heb jij die aloe vera drank nog gehaald btw?
ah k. ben benieuwd wat jij ervan zal vindenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nog niet, misschien dat ik morgen ff langs Action ga en anders Maandag
Ik beeld me allemaal mini lychee stukjes inquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ben benieuwd wat jij ervan zal vinden
hehehe. heel mini danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik beeld me allemaal mini lychee stukjes in
hey bosquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
Het gaat nu iets beter. Gezellig met pa wezen eten bij La Place (hadden we eigenlijk al afgesproken, maar kwam nu mooi uit).
Ik ben ook heel benieuwd, denk ook dat het raar isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe. heel mini dan
heb t mijn neefje ook laten proeven. hij vindt die dingen maar raar.
Hey Bosje!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
Het gaat nu iets beter. Gezellig met pa wezen eten bij La Place (hadden we eigenlijk al afgesproken, maar kwam nu mooi uit).
ik drink wel vaker drankjes met iets erin. dus voor mij niet raar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd, denk ook dat het raar is
Ja prima eten voor niet al te veel geld. Pa en ik gaan er ca 4-5 keer per jaar eten..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Bosje!La Place is altijd gezellig
Ciao Gomiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ik drink wel vaker drankjes met iets erin. dus voor mij niet raar.
hmm, neefje drinkt dat ook weleens bedenk ik me nu.
en tijd om richting t boerenlandschap te gaan
laters allemaal
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:17 schreef Lutte het volgende:
Technische hobbyist?Klinkt cool!!
Hier valt net een brief op A4 formaat binnen, kei zwaar, van de gemeente voor mij.
Een campagne tegen alcoholDreigbrief aan de ouders in extreem nette taal, een wannabe hip boekje voor de kinderen in kleutertaal aangevuld met 'hip' en 'niet cool'.
Ik ben even overgeven hoor
Das zeker gaafquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die man deed aan modelvliegtuigen, gaf wekelijks een demonstratie in het Aviodrome over amateur zenders en morse-codes, knapte oude radio's en tv's op. Dat huis was zomet al die voorwerpen.
Hello! Hoe was het in Mokum?quote:
Haha Lut, ik zie het al geheel voor me.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:17 schreef Lutte het volgende:
Technische hobbyist?Klinkt cool!!
Hier valt net een brief op A4 formaat binnen, kei zwaar, van de gemeente voor mij.
Een campagne tegen alcoholDreigbrief aan de ouders in extreem nette taal, een wannabe hip boekje voor de kinderen in kleutertaal aangevuld met 'hip' en 'niet cool'.
Ik ben even overgeven hoor
Gezellig naar de dancing! Echt die folder, je gaat er bijna spontaan van drinkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha Lut, ik zie het al geheel voor me.![]()
Ze geven er nog net geen bonnen bij voor iets anders "leuks" ter compensatie
Ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Amsterdam was awesome, pics staan op Facebook al:P
Lutte, ik heb geen idee wat het is, maar ze spaart echt al dat soort dingen natuurlijk
Die zijn inmiddels compleetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee joh, als je er echte spaarders blij mee kan maken, zeker doen hoor!
Ze is niet bezig met verzamelingen compleet krijgen of zo
Nicequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Amsterdam was awesome, pics staan op Facebook al:P
Dat is flink kak ja op Zaterdag!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha Pisces
Wat voor cake?
Ik moet nog boodschappen gaan doen zo , bleeeegh, op zaterdag.
Ik ben echt moe nog eigenlijk![]()
![]()
![]()
Lutte, wat je over hebt mag je sturen als je wil.
Ik vind het alleen echt superjammer dat ik je niet een kaartje terug kan sturen
Jammer ja, ze zijn zo mooi!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Whehe neequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, nou zat ik gister aan de afwas, en bedacht ik me of je misschien de Biebert aan je muur hebt hangen met de Action hoesjes
Is prima!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha Pisces
Wat voor cake?
Ik moet nog boodschappen gaan doen zo , bleeeegh, op zaterdag.
Ik ben echt moe nog eigenlijk![]()
![]()
![]()
Lutte, wat je over hebt mag je sturen als je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |