Ssstttquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
Zijn jullie nou de la(c)k serie van Ikea aan het promoten?
Hebben ze ook een french manicure kleur liggen? Ik heb de potjes ook nog nooit zien liggen volgens mij, ik werk best trouw mijn lijstje af in de winkel, sommige kleine hoekjes in de winkel ken ik nog niet eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Lutte het volgende:
Die lak is echt geniaal PiscIk had een gek kleurtje nodig voor carnaval twee jaar geleden, geen zin er veel aan uit te geven, die was 54 cent ofzo nou ben meteen terug gegaan voor de leuke kleuren.
Blijft makkelijk 4-5 dagen zitten, maar max twee laagjes nodig, stinkt niet enorm en vliegt eraf met aceton.
Heb er nu metallic, roze, zacht rood en glittertjes van.. Meer hebben ze er hier nooit
Straks is VaVoet zo hersteld, dan kun je een spannende sandaal met kek lakje aan Duschk!quote:
Hebben zequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze ook een french manicure kleur liggen? Ik heb de potjes ook nog nooit zien liggen volgens mij, ik werk best trouw mijn lijstje af in de winkel, sommige kleine hoekjes in de winkel ken ik nog niet eens
Oh dan laat ik hem liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hebben zeMaar das een ander merk dan de nagellak, en heb er in het topic mensen niet zo enthousiast over gehoord.
Ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
plastic insteekhoesjes met gaten voor in een map?
Daar heb ik laatst een stuk of 6 van gekocht maal 25.quote:
Yes, heel graag!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst een stuk of 6 van gekocht maal 25.
Wil je de kwaliteit weten?
Zal vanavond wel eens kijken voor je.
Zijn ook niet zo dik dacht ik.
Ik weet nou wel bijna zeker dat die van de Action dat ook doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes, heel graag!Dan koop ik ze niet voor niks en ga ik anders gewoon langs Hema
Hema heeft ook gewoon dunne, maar dat van de Wibra kon bijna vliegen van luchtigheid
Oh ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb ze bij de Action gekocht hoor
Ja maar dan heb je ze enkel 1 keer in handenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerd
Maar daar heb ik nog geen problemen mee gehadDie had ik met schildersplakband aan de muur getapet en je zag er niks van.
Ja ik plak hoesjes op de muur
Wat heb je voor leuks hangen Lut?quote:
Oh, zijn de ruitjes anders niet recht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
Dan weet je wel zeker dat ze goed zijn
Dat heb ik dus met snelhechters en ruitjes papier, dat moet kloppen en recht zijn, dus hop naar de Hema
Dan zijn ze niet precies 0,5 of 1,0 centimeter, scheelt dan net een beetje, en als je een lijn van zes centimeter moet trekken scheelt dat alweer bijna een halve centimeter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, zijn de ruitjes anders niet recht?! Ik zal eens kieken, al heb ik volgens mij nog geen papier van action. Wel ruitjes van Hema ja.
Hahaha, ik moet nu echt hardop lachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet precies 0,5 of 1,0 centimeter, scheelt dan net een beetje, en als je een lijn van zes centimeter moet trekken scheelt dat alweer bijna een halve centimeter.
Schaamteloos is een understatement!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet nu echt hardop lachenSchaamteloos, die mensen die het maken
Damn, dat is balen als je er bijvoorbeeld helemaal niet op let en zo op school werktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schaamteloos is een understatement!
Net als passers en geodriehoeken die afwijken. Wij mogen maar een halve graad afwijken, dus dan ben je gewoon hard genaaid.
hehe was je zo een nafnaf meisje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Damn, dat is balen als je er bijvoorbeeld helemaal niet op let en zo op school werkt
Ik haalde alles bij dure boekenwinkels in m'n schooltijd, Naf naf kaftpapier, allemaal merken enzo.
Heb het één keer gehad, mijn geo was kapot en papa had er nog wel eentje liggen, maar die is schilder die hoeft alleen een lijntje te trekken, er klopte echt niks van die graden. Sindsdien let ik wel op jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Damn, dat is balen als je er bijvoorbeeld helemaal niet op let en zo op school werkt
Ik haalde alles bij dure boekenwinkels in m'n schooltijd, Naf naf kaftpapier, allemaal merken enzo.
Lijkt me heerlijk. Straks een herfstkleurtje dr op en lekker die extra bescherming meepakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks is VaVoet zo hersteld, dan kun je een spannende sandaal met kek lakje aan Duschk!
Zaten veel mooie etuis en kaftpapier bijquote:
Ze zijn wel prijzig ja, moet je alles zelf betalen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:40 schreef Lutte het volgende:
Dingen als kaftpapier haal ik wel gewoon bij de Action, net als mijn agenda. Ik weiger echt om vijftien of twintig euro uit te geven voor een agenda
Hahaquote:
Schoolspullen hoef ik niet zelf te betalen, dat is wel liefquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn wel prijzig ja, moet je alles zelf betalen?
Ik had 2 jaar geleden een National Geographic agenda, was ook wel bijna 2 tientjes denk ik. Maar dat is dan ook wel een half boekwerk met dikke foto's en mooie harde kaft.
VOlgende keer al in oktober gaan.. Heb je meer keusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben afgelopen December wel 10 keer heen en weer van de Bruna naar de V&D naar de Hema geweest voor een agenda, kon niks vinden wat ik wilde hebben. En ik ben echt een zeikerd, m'n agenda moet gewoon kloppen.Kaft is mooi en binnenkant ruk, of andersom.
Verdeeld over die 3 winkels was alles er nog wel ongeveer, maar wie weet miste ik net dat ene pareltjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOlgende keer al in oktober gaan.. Heb je meer keus
Wat leuk Bosquote:
weet ik eigenlijk niet. zie ze niet echt meer. maar tbh kijk ik er ook niet echt naar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha![]()
Zouden ze nu nog coca cola schriften hebben eigenlijk?
Wat is een shelter Lut? Een zonnescherm?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
Er zijn van die momenten dat ik me zo schaam door mijn ouders.. Ik ga morgen een dagje naar het strand, en mijn vriendinnen hebben wss een tasje met een handdoek mee en met wat mazzel zonnebrand ofzo.
Ik heb een tas zo groot als een televisie, twee handdoeken, een shelter (). Echt die auto is al vol met alleen mijn spullen
En het had makkelijker in een kleinere tas gepast
Waarom moet die shelter dan mee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
Er zijn van die momenten dat ik me zo schaam door mijn ouders.. Ik ga morgen een dagje naar het strand, en mijn vriendinnen hebben wss een tasje met een handdoek mee en met wat mazzel zonnebrand ofzo.
Ik heb een tas zo groot als een televisie, twee handdoeken, een shelter (). Echt die auto is al vol met alleen mijn spullen
En het had makkelijker in een kleinere tas gepast
Zoiets.. Een halve tent zeg maar. Ding is hartstikke oud en kapot en vies, maar 'als de zon op oe bol stuh bende er blij mih', maar daarvoor moest ik ook al een zeldzaam lelijke pet mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is een shelter Lut? Een zonnescherm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |