Wat ik zo grappig vind, ik zie zo'n mini zwembandrandje net boven waar haar heup begintquote:Op zondag 4 september 2011 14:38 schreef Kings het volgende:
[..]
Nee, het is echt haar bouw (of overmatige krachttraining), check maar op deze foto:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat geen zwembadrandje maar ook spier. (door haar houding lijkt het vet)quote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ik zo grappig vind, ik zie zo'n mini zwembandrandje net boven waar haar heup begint
Terwijl er verder nergens vet is, overal spieren.
Teveel sporten is dan ook niet gezond.quote:Op zondag 4 september 2011 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Romeinen hadden dat bijna standaard in hun beelden en pantsers zitten, is idd spier.
Maar het ziet er niet uit, hoe gezond het wel niet zal zijn door al het sporten.
Voor dat lijf heeft ze hard moeten trainen, maar die verhouding schouders/heupen heeft er altijd al gezetenquote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja absoluut, veel vrouwen willen niet gaan fitnessen omdat ze bang zijn om te gespierd te worden. Maar als vrouw zijnde moet je goed je best doen om echt gespierd te worden, mevr, Rimes heeft ook heel hard moeten werken voor dat lijf (ik zelf zou er niet blij mee zijn maar goed dat is een kwestie van smaak)
Thanks, zo leer je nog eens wat!quote:Op zondag 4 september 2011 16:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen zwembadrandje maar ook spier. (door haar houding lijkt het vet)
Ja zonde he! Ze worden meteen zo uitgemergeld zodra ze wat bekender worden.quote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat celebs die op een bepaald moment een beetje stevig zijn, vaak zo enorm doorslaan met afvallen.
Meer dan 10 kilo afvallen was absoluut niet nodig geweest.
Zij had vorig jaar malaria en is daardoor erg afgevallen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Cheryl Cole is ook zo'n voorbeeld, die was echt niets te dik maar is fanatiek gaan lijnen en is nu behoorlijk dun ( ze is nog steeds gorgeous daar niet van!)
E zijn wel degelijk veel vrouwen die aanleg hebben voor een dergelijk lijf. Als ik vier keer per week ga trainen en iets minder eet zie ik er over een paar maanden ook zo uit. En zo kern ik er nog wel meerquote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja absoluut, veel vrouwen willen niet gaan fitnessen omdat ze bang zijn om te gespierd te worden. Maar als vrouw zijnde moet je goed je best doen om echt gespierd te worden, mevr, Rimes heeft ook heel hard moeten werken voor dat lijf (ik zelf zou er niet blij mee zijn maar goed dat is een kwestie van smaak)
Jep, hier ookquote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
E zijn wel degelijk veel vrouwen die aanleg hebben voor een dergelijk lijf. Als ik vier keer per week ga trainen en iets minder eet zie ik er over een paar maanden ook zo uit. En zo kern ik er nog wel meer
Je zult aanleg hebben voor spieropbouw dat geloof ik, maar zo erg als Lean denk ik niet (als voorbeeld, bij haar kun je die verschillende bovenbeenspieren van elkaar onderscheiden, dat hebben vrouwen die normaal trainen en eten niet)quote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
E zijn wel degelijk veel vrouwen die aanleg hebben voor een dergelijk lijf. Als ik vier keer per week ga trainen en iets minder eet zie ik er over een paar maanden ook zo uit. En zo kern ik er nog wel meer
Haar figuurtype lijkt erg op de mijne. Die foto is het witte jurkje zou mijn lijf kunnen zijn als ik iets te mollig ben, die in dat groene jurkje als ik precies voldoende train en dat te dunne lijf als ik iets te fanatiek aan hardlopen doen en niet voldoende train met gewichten.quote:Op maandag 5 september 2011 07:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je zult aanleg hebben voor spieropbouw dat geloof ik, maar zo erg als Lean denk ik niet (als voorbeeld, bij haar kun je die verschillende bovenbeenspieren van elkaar onderscheiden, dat hebben vrouwen die normaal trainen en eten niet)
Ja precies! Dat hele afgetrainde is gewoon niet zo vrouwelijk meer, en dat is jammer want verder heeft ze een topfiguur!quote:Op maandag 5 september 2011 08:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haar figuurtype lijkt erg op de mijne. Die foto is het witte jurkje zou mijn lijf kunnen zijn als ik iets te mollig ben, die in dat groene jurkje als ik precies voldoende train en dat te dunne lijf als ik iets te fanatiek aan hardlopen doen en niet voldoende train met gewichten.
Ben het er mee eens dat ze er veel voor heeft moeten doen om zo te worden. Jammer eigenlijk. Als ze wat meer zou eten en iets meer (gedoseerd) aan krachttraining zou doen heeft ze een goed atletisch figuur.
Ze ziet er goed uit, maar ze staat rete-onflatteus op de kiekquote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef DjinN het volgende:
Ik weet niet hoor...maar voor iemand van 51 vind ik Kelly LeBrock er nog super uitzien. Van gezicht ziet ze er nog hetzelfde uit, ze is alleen wat ouder en steviger geworden. Maar is dat niet gewoon logisch als je 51 bent ???![]()
Vraag me af hoe jullie er uit willen zien op je 51e? Volgespoten met botox? Strak achterover getrokken? Of gewoon mooi oud geworden?
Dat klopt iddquote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit, maar ze staat rete-onflatteus op de kiek
Nouja :quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef DjinN het volgende:
Ik weet niet hoor...maar voor iemand van 51 vind ik Kelly LeBrock er nog super uitzien. Van gezicht ziet ze er nog hetzelfde uit, ze is alleen wat ouder en steviger geworden. Maar is dat niet gewoon logisch als je 51 bent ???![]()
Vraag me af hoe jullie er uit willen zien op je 51e? Volgespoten met botox? Strak achterover getrokken? Of gewoon mooi oud geworden?
Op de eerste foto heeft ze ook al dikken lippen vind ik. Ik vind ze op foto 2 niet dikker geworden als ik eerlijk benquote:Op maandag 5 september 2011 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja :
[ afbeelding ]
dr lijkt wel wat aan gedaan hoor.. of ze heeft rare lippen gekregen.
het valt ook nog wel mee idd ... ken haar gewoon wat andersquote:Op maandag 5 september 2011 23:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Op de eerste foto heeft ze ook al dikken lippen vind ik. Ik vind ze op foto 2 niet dikker geworden als ik eerlijk ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het valt ook nog wel mee idd ... ken haar gewoon wat andersNet zo'n gevalletje Angelina JolieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft ook altijd dikke lippen gehad.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Als je dat al vet vind...quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze ziet er goed uit, heeft een mooi gezicht en een goede huid, ze is alleen te vet geworden. En ja, daar kun je wat aan doen, ook als je 51 bent. Maar dat hoeft niet hoor, als je het niet wilt is het ook goed.
GMTAquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:38 schreef Copycat het volgende:
Vet? Enorm?
Beetje typische benamingen voor een vrouw van 51 die er nog steeds prachtig, zij het meer voluptueus dan haar jongere ik, uitziet. Ze is voller, maar verre van vet. En haar lippen zijn altijd al zo enorm geweest.
Ze ziet er prima uit nu, maar geef haar een top met fatsoenlijke ruimte voor de boezem, nu hopen ze praktisch op tot haar halsquote:Op maandag 5 september 2011 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dr lijkt wel wat aan gedaan hoor.. of ze heeft rare lippen gekregen.
Die was behoorlijk onflatteus jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Het ging dan ook eigenlijk gewoon om de onflatteuze pose op de eerste foto die ik plaatste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even achter een spoiler deze, weet niet of dit ook de bedoeling is. Maar onflatteus is het zo
Het is Tara Reed.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
lesbo theaterquote:
Valt wel mee toch, ze heeft die bolle kop en kaaklijn van d'r moeder, daar helpt geen dieet tegen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Is die ook enorm aan het jojo'en of zo?
Ik ook. En aan Pearl Jam.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
Ik moest hier aan denken
[ afbeelding ]
Die bril en mond, ik dacht aan Kirstie Alleyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |