Ik schrok er nogal vanquote:Your alcohol usage exceeds safe-use guidelines, and is considered to be within the “hazardous and harmful” range of consumption. You are very likely abusing alcohol, and may be dependent (addicted) to it. In other words, you may very well be an alcoholic.
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef PiRANiA het volgende:
Shit in eerste instantie had ik hem te snel gedaan. Nu helemaal serieus: 13.
Bedoelen ze met die 'first drink in the morning' alcohol? zo ja, dan klopt die 13.
Waarom ben je niet in de gelegenheid om uit te gaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Plums het volgende:
You scored a total of 4.
Your alcohol usage appears to be within safe guidelines for consumption. Assuming you have been honest with regards to how you answered the test questions, you should be okay with regard to alcohol problems.
Als ik nog de mogelijkheid zou hebben om uit te gaan zou ik natuurlijk een heel andere uitslag krijgen
quote:Klopt niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
Geen oppasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in de gelegenheid om uit te gaan?
You scored a total of 4.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef BBQSausage het volgende:
Ik gok 5 ofzo, ga de test nu doen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef bas-beest het volgende:
Damn zeg, wat een verschrikkelijk slechte test... allemaal sturende vragen enz.
Gelukkig, ik ben niet alleenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef Tante-Leen het volgende:
16, maar dat is opzich ook wel logisch als je elke week uitgaat & indrinkt etc. Daarom vind ik 'hazardous en harmfull' nogal overdreven.
Nou scheelt het dat ik het afgelopen jaar, zwanger was en borstvoeding geef, maar ook als er geen redenen zijn om uit te kijken met alcoholgebruik kan ik zomaar weken niet drinken, en het is nooit een probleem geweest om slechts 1 of 2 drankjes te drinken en dan weer aan de alcoholvrij.quote:You scored a total of 2.
Your alcohol usage appears to be within safe guidelines for consumption. Assuming you have been honest with regards to how you answered the test questions, you should be okay with regard to alcohol problems.
Mensen met een beginnend alcoholprobleem hebben nogal eens de neiging de boel wat rooskleuriger voor te doen dan het isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef Leandra het volgende:
Wel typisch dat ze er bij de grootgebruikers vanuitgaan dat het wel naar waarheid zal zijn ingevuld, terwijl er bij zo'n 2 punten score zo'n zinnetje staat over dat je binnen de grenzen zit als je er vanuitgaat dat je de test eerlijk ingevuld hebt.
Wie weet er nou over het algemeen een beter hoeveel hij drinkt?!
Omdat jij het nooit meer kan herinneren als jij iemand knock-out slaat, daar krijg je veel punten voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waarom scoor ik de hoogste?
Ik drink alleen in het weekend, vrijdagavond, zaterdagsmiddag's en s'avonds. En zondag af & toe. s'avonds?
Hier zit toch echt wel een subtiel verschil tussen 'dit is een keer gebeurd op een feestje afgelopen jaar' en 'dit gebeurt me elke 6 weken'.quote:How often during the last year have you been unable to remember what happened the night before because you had been drinking?
Officieel heeft ieder glas alcoholische drank evenveel alcohol. Een tequila shot is daarom veel kleiner dan een glas bier. Maar 6 shots en 6 glazen bier zou evenveel alcohol moeten bevatten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:38 schreef Kieswiel het volgende:
6 maar, had het iets hoger verwacht. Vind trouwens ook wel verschil zitten tussen een glas bier, glas wijn en een glaasje sterke drank, 6 bier staat dus gelijk aan 6 tequila shots?
Sleutelwoord: zou.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Officieel heeft ieder glas alcoholische drank evenveel alcohol. Een tequila shot is daarom veel kleiner dan een glas bier. Maar 6 shots en 6 glazen bier zou evenveel alcohol moeten bevatten.
Ja, maar dan zou je zo'n zin juist verwachten bij de groep daarboven (de > 7 punten), die wel regelmatig wat drinken maar denken dat het nog geen probleem isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Mensen met een beginnend alcoholprobleem hebben nogal eens de neiging de boel wat rooskleuriger voor te doen dan het is. Ik stoor me iig niet aan die melding...
Maar dan zegt de uitleg achter de scores toch genoeg?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou je zo'n zin juist verwachten bij de groep daarboven (de > 7 punten), die wel regelmatig wat drinken maar denken dat het nog geen probleem is
Voor mijn doen best hoogquote:You scored a total of 3.
quote:You scored a total of 4.
Ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:38 schreef Kieswiel het volgende:
6 maar, had het iets hoger verwacht. Vind trouwens ook wel verschil zitten tussen een glas bier, glas wijn en een glaasje sterke drank, 6 bier staat dus gelijk aan 6 tequila shots?
Alcoholistquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik gokte op 0 - 7
Na de test:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |