Je kunt nooit genoeg decolleté zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef Sarabi het volgende:
Maar ik zit ook altijd te twijfelen of ik mijn buikdansfoto's kan gebruiken als profielfoto vanwege mijn werk en hoeveelheid decolleté dat je ziet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg decolleté zien.
Je weet pas dat het te shockerend is als er ineens verdacht veel vaders kwijlend voor je zitten op ouderavond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang het niet te shockerend is kan het prima
en linkje naar Sunny?
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het kan weer
maatje 38/40 he
Steer heeft hem vast opgeslagenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb het ijsje weer terug gezet nadat ik ontdekt heb dat je idd je profielfoto niet kan verbergenStom gedoe
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb het ijsje weer terug gezet nadat ik ontdekt heb dat je idd je profielfoto niet kan verbergenStom gedoe
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SeedbombsKon je op Lowlands maken. Bal van zaad, klei en meststoffen wat je dan over een hek kan gooien zodat een braakliggend terrein er wat gezelliger uit komt te zien. Schijnt een kunstenaar serieus mee bezig te zijn
Ik doe dat niet als kunst, maar gewoon omdat ik het leuk vind langs een braakliggend stuk grond te rijden die dan vol staat met de meest geweldige wilde bloemen, planten en kruiden. Zo haat ik ook het bermen snoeien langs wegen, slaat nergens op dat te doen. Laat gewoon die bermen bloeien. Nee het moet netjes zijn. Wat is het volgende, de blaadjes uit het bos wegzuigen?quote:
wat moet die toch een grote harde schijf hebben...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Steer heeft hem vast opgeslagen.
Compensatie-gedrag...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wat moet die toch een grote harde schijf hebben...
Oh Steer, wat heb jij een grote harde schijfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat moet die toch een grote harde schijf hebben...
dat kan best snel al dan voor n sterrenrestaurant! Leuk hoor, nu nog mooi weer en dan kunnen jullie nog een drankje daarna doen op het Vrijthofquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
Zo, donderdag 8 september een lunch bij Toine Hermsen in Maastricht gereserveerd.
Leuk golfer!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
Zo, donderdag 8 september een lunch bij Toine Hermsen in Maastricht gereserveerd.
Helemaal met je eens! Wilde inheemse bloemen zijn zo mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik doe dat niet als kunst, maar gewoon omdat ik het leuk vind langs een braakliggend stuk grond te rijden die dan vol staat met de meest geweldige wilde bloemen, planten en kruiden. Zo haat ik ook het bermen snoeien langs wegen, slaat nergens op dat te doen. Laat gewoon die bermen bloeien. Nee het moet netjes zijn. Wat is het volgende, de blaadjes uit het bos wegzuigen?
Ik heb dat dit jaar geprobeerd bij de brandneteltuin van mijn onderbuurvrouw die nieteens weet dat ze tuin heeft, laat staan daar komt (of überhaupt ergens komt). Helaas heb ik er weinig van kunnen zien. Dankzij het mooie lenteweer is alles wrs. Al compleet uitgedroogd en overwoekerd, voordat het ook maar de kans heeft gekregen om te kunnen groeien. Een hoop is dat het volgend jaar misschien beter gaat, aangezien ik de tuin met zaadjes van meerjarige bloemen heb gebombardeerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik doe dat niet als kunst, maar gewoon omdat ik het leuk vind langs een braakliggend stuk grond te rijden die dan vol staat met de meest geweldige wilde bloemen, planten en kruiden. Zo haat ik ook het bermen snoeien langs wegen, slaat nergens op dat te doen. Laat gewoon die bermen bloeien. Nee het moet netjes zijn. Wat is het volgende, de blaadjes uit het bos wegzuigen?
Volgend voorjaar gewoon nog een keer proberenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb dat dit jaar geprobeerd bij de brandneteltuin van mijn onderbuurvrouw die nieteens weet dat ze tuin heeft, laat staan daar komt (of überhaupt ergens komt). Helaas heb ik er weinig van kunnen zien. Dankzij het mooie lenteweer is alles wrs. Al compleet uitgedroogd en overwoekerd, voordat het ook maar de kans heeft gekregen om te kunnen groeien. Een hoop is dat het volgend jaar misschien beter gaat, aangezien ik de tuin met zaadjes van meerjarige bloemen heb gebombardeerd.
Hier ook dat rare natuurverschijnsel, die grote warme heldere lamp die opeens naar binnenschijnt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef MissHobje het volgende:
De zonen de temp loopt op, begint lekker te broeien
Goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Steerke van t weekend kijken samen bij t preuvenemint?
Ferry is wel tof, ben met rubbereend 2 jaar terug naar full on ferry geweest maar moet vrij/zat en zon 9-13 werken dus ik sla m overquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
GoedLekker
En ik wil je nog op Dim Sum trakteren bij de Chinees
Wordt weer niet studeren dit weekend
Heb je voor vrijdag al kaartjes voorDJ Ferry Corsten
? ik ken hem alleen van naam
![]()
Die met het ijsje??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
Sunnie ik wil zonnebrandcreme op je profielfoto smeren
jup klopt, ook door zonnebrand heenquote:
* Stereotomy smeert zonnebrandcreme met UV-A filter op Sunnie's neusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jup klopt, ook door zonnebrand heenMaar op die met het ijsje is niet nodig hoor, in Wales scheen de zon niet zo veel en fel
![]()
Ik was het zondag vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ondanks factor 50 wel een klein beetje bijgekleurdik kan zien waar het bandje zat
ik verbrand echt ook als n gek, en laatst bij veronica 2 eucerin factor 50 flacons voor n 10tje, gratis verzenden, heb m in mn "festivaltasje"gehad dus had m altijd bij mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik was het zondag vergetenrode schoudertjes nu dus
Bofkontquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben morgen een dagje vrij![]()
Het mot niet gekker worruh
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Natuurlijk niet....zo ben je helemaal niet hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef DarkElf het volgende:
Waarbij een begeleidster met wie ik t erg goed kan vinden en ik samen de boel helemaal niet hebben lopen opstoken natuurlijk
Idd, so nķt me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet....zo ben je helemaal niet he
Stokerd...quote:
maakt t een stuk meer ontspannenquote:
klinkt heerlijk juist!quote:Avondeten is ( weer) zalm met kerrierijst en 750 gram prei.
Twee keer vette vis / week en dan 2 x achterelkaar. Maakt toch nix uit? Verkeerd bedacht.
Oh, dat kwam omdat de zalmreepjes waren uitverkocht zaterdag.
Eet smakelijk allemaal...
Lekker, had lamscurry zojuist. Erg lekker, curry.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was een lekker vispotje. Soort viscurry eigenlijk. Makkelijk, snel en licht.
Jum. Ik moet eens op zoek gaan naar een adres voor lamsvlees, want er stonden lekkere lamsgerechten in de delicious...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker, had lamscurry zojuist. Erg lekker, curry.
Ja en de slagers hier in het dorp hebben het ook niet.. Maar er moet toch wel iets te vinden zijn hier in het Twentse land zou je zo zeggen. Maar eens in Enter proberen, daar zit een erg goede slager..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Jammer dat lamsvlees zo moeilijk te krijgen is in de super. Gelukkig heeft de Turk het wel vaak.
De AH verkoopt soms lamsworstjes (30% lamsvlees) en lamsburgers (ook zoiets
)
Deze Emte was half leeg ivm verbouwingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Emté![]()
Da's lang geleden
Hoe vond je het?
Jullie moeten eens naar Oldenzaal, daar zit een biologische slager. Die is echt heel erg goed, en kan vast goed lamsvlees regelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en de slagers hier in het dorp hebben het ook niet.. Maar er moet toch wel iets te vinden zijn hier in het Twentse land zou je zo zeggen. Maar eens in Enter proberen, daar zit een erg goede slager..
Dat laatste is het probleem niet als ze kwaliteit leveren. En Oldenzaal is goed te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jullie moeten eens naar Oldenzaal, daar zit een biologische slager. Die is echt heel erg goed, en kan vast goed lamsvlees regelen.
Natuurlijk, je betaalt er wel voor...
Jawel, in Almelo onder andere, maar die zijn niet erg handig bereikbaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:39 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie geen Turk in Tukkerland?
Het is echt een top slager. Mijn ouders gaan er ook altijd heen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste is het probleem niet als ze kwaliteit leveren. En Oldenzaal is goed te doen.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef DarkElf het volgende:
leuke middag gehad.
we hebben met een stel clienten trivial pursuit gedaan, echt een hilarische middag geworden.
Waarbij een begeleidster met wie ik t erg goed kan vinden en ik samen de boel helemaal niet hebben lopen opstoken natuurlijk
Ja! Welk programmaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef AnneX het volgende:
Gut , vanmorgen gebeld door de redactie van een tv programma !!!
Als ik vķor 12 uur tekeningen doormail, dan is het op tijd voor de bespreking met
de architect en dan komen hullie misschien met een voorstel / schets.
...spannend.
Ja he dat dacht ik ook al, goed idee, ik bel ze morgen even.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou artis even bellen om het zeker te weten... ik denk dat het meer iets voor buiten is!
Dat je daar trots op bent bluez, ik zou me rotschamenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)kt+in+Haarlem+binnen
ja klopt maar goed, in de herfst en winter is voor oma ook niet handig, ze zit in een roltsoel met langere stukken lopen en das te koud dan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
DE, misschien beter een andere keer? Dierentuinen zijn leuker als je ook buiten kunt wandelen.
Ja maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat je daar trots op bent bluez, ik zou me rotschamen
Reacties van de mensen zijn ook zo leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar![]()
Oh en wat een tof idee, dat bloemenzaad strooien op lelijke plekken!!
Je kunt natuurlijk ook gewoon 2 winkelwagentjes nemen als je veel moet halen, je hoeft niet per se je auto naar binnen te rijden Bquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)kt+in+Haarlem+binnen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon 2 winkelwagentjes nemen als je veel moet halen, je hoeft niet per se je auto naar binnen te rijden B
Met een auto een supermarkt inrijden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef DarkElf het volgende:
misschien vanavond eens een plan B bedenken voor donderdag,
neuh dat lijkt me dan zo een korte ervaringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met een auto een supermarkt inrijden?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef AnneX het volgende:
Ach Borisz : je hebt toch wel even over het binnenplein gelopen van het provinciehuis, nu museum.
En heeft de lidl / aldi geen lamsvlees? indien in de regio.
Toen wij in Z'land waren, werd dat georganiseerd op het binnenterrein van fort Remmekens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]. Hebben we gelopen, we hadden geen tijd meer voor het Zeeuws museum. Dat plein werd nu volgebouwd met een podium voor het Zeeuws nazomerfestival.
Oh en bij IJmuiden eo. is maar 1 slager die lamsvlees heeft.
Heb je een plan? Ik bedoel, meeste van dat geknabbel doe je redelijk onbewust (ik tenminste wel).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb gezondigd vandaag Anne, en jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |