Ja! Welk programmaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef AnneX het volgende:
Gut , vanmorgen gebeld door de redactie van een tv programma !!!
Als ik vķor 12 uur tekeningen doormail, dan is het op tijd voor de bespreking met
de architect en dan komen hullie misschien met een voorstel / schets.
...spannend.
Ja he dat dacht ik ook al, goed idee, ik bel ze morgen even.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou artis even bellen om het zeker te weten... ik denk dat het meer iets voor buiten is!
Dat je daar trots op bent bluez, ik zou me rotschamenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)kt+in+Haarlem+binnen
ja klopt maar goed, in de herfst en winter is voor oma ook niet handig, ze zit in een roltsoel met langere stukken lopen en das te koud dan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
DE, misschien beter een andere keer? Dierentuinen zijn leuker als je ook buiten kunt wandelen.
Ja maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat je daar trots op bent bluez, ik zou me rotschamen
Reacties van de mensen zijn ook zo leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar![]()
Oh en wat een tof idee, dat bloemenzaad strooien op lelijke plekken!!
Je kunt natuurlijk ook gewoon 2 winkelwagentjes nemen als je veel moet halen, je hoeft niet per se je auto naar binnen te rijden Bquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)kt+in+Haarlem+binnen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon 2 winkelwagentjes nemen als je veel moet halen, je hoeft niet per se je auto naar binnen te rijden B
Met een auto een supermarkt inrijden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef DarkElf het volgende:
misschien vanavond eens een plan B bedenken voor donderdag,
neuh dat lijkt me dan zo een korte ervaringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met een auto een supermarkt inrijden?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef AnneX het volgende:
Ach Borisz : je hebt toch wel even over het binnenplein gelopen van het provinciehuis, nu museum.
En heeft de lidl / aldi geen lamsvlees? indien in de regio.
Toen wij in Z'land waren, werd dat georganiseerd op het binnenterrein van fort Remmekens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]. Hebben we gelopen, we hadden geen tijd meer voor het Zeeuws museum. Dat plein werd nu volgebouwd met een podium voor het Zeeuws nazomerfestival.
Oh en bij IJmuiden eo. is maar 1 slager die lamsvlees heeft.
Heb je een plan? Ik bedoel, meeste van dat geknabbel doe je redelijk onbewust (ik tenminste wel).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb gezondigd vandaag Anne, en jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |