Bofkontquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben morgen een dagje vrij![]()
Het mot niet gekker worruh
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Natuurlijk niet....zo ben je helemaal niet hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef DarkElf het volgende:
Waarbij een begeleidster met wie ik t erg goed kan vinden en ik samen de boel helemaal niet hebben lopen opstoken natuurlijk
Idd, so nķt me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet....zo ben je helemaal niet he
Stokerd...quote:
maakt t een stuk meer ontspannenquote:
klinkt heerlijk juist!quote:Avondeten is ( weer) zalm met kerrierijst en 750 gram prei.
Twee keer vette vis / week en dan 2 x achterelkaar. Maakt toch nix uit? Verkeerd bedacht.
Oh, dat kwam omdat de zalmreepjes waren uitverkocht zaterdag.
Eet smakelijk allemaal...
Lekker, had lamscurry zojuist. Erg lekker, curry.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was een lekker vispotje. Soort viscurry eigenlijk. Makkelijk, snel en licht.
Jum. Ik moet eens op zoek gaan naar een adres voor lamsvlees, want er stonden lekkere lamsgerechten in de delicious...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker, had lamscurry zojuist. Erg lekker, curry.
Ja en de slagers hier in het dorp hebben het ook niet.. Maar er moet toch wel iets te vinden zijn hier in het Twentse land zou je zo zeggen. Maar eens in Enter proberen, daar zit een erg goede slager..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Jammer dat lamsvlees zo moeilijk te krijgen is in de super. Gelukkig heeft de Turk het wel vaak.
De AH verkoopt soms lamsworstjes (30% lamsvlees) en lamsburgers (ook zoiets
)
Deze Emte was half leeg ivm verbouwingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Emté![]()
Da's lang geleden
Hoe vond je het?
Jullie moeten eens naar Oldenzaal, daar zit een biologische slager. Die is echt heel erg goed, en kan vast goed lamsvlees regelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en de slagers hier in het dorp hebben het ook niet.. Maar er moet toch wel iets te vinden zijn hier in het Twentse land zou je zo zeggen. Maar eens in Enter proberen, daar zit een erg goede slager..
Dat laatste is het probleem niet als ze kwaliteit leveren. En Oldenzaal is goed te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jullie moeten eens naar Oldenzaal, daar zit een biologische slager. Die is echt heel erg goed, en kan vast goed lamsvlees regelen.
Natuurlijk, je betaalt er wel voor...
Jawel, in Almelo onder andere, maar die zijn niet erg handig bereikbaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:39 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie geen Turk in Tukkerland?
Het is echt een top slager. Mijn ouders gaan er ook altijd heen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste is het probleem niet als ze kwaliteit leveren. En Oldenzaal is goed te doen.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef DarkElf het volgende:
leuke middag gehad.
we hebben met een stel clienten trivial pursuit gedaan, echt een hilarische middag geworden.
Waarbij een begeleidster met wie ik t erg goed kan vinden en ik samen de boel helemaal niet hebben lopen opstoken natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |