Een 19 jarig talent of toch maar een oude stijve hark.quote:Derksen: Vennegoor mogelijk naar Feyenoord bij afketsen huur Guidetti
22 augustus 2011
VI hoofdredacteur Johan Derksen meldt in het programma Voetbal International dat de huur van John Guidetti moeilijker lijkt te worden. De Zweedse spits verdient 800.000 euro bij Manchester City en de Engelse club zou zelf 125.000 pond aan huursom verlangen. Dat is voor Feyenoord te gortig.
Feyenoord Netwerk
Volgens Derksen zou Jan Vennegoor of Hesselink naar de Kuip komen indien de komst van Guidetti niet doorgaat.
Denk dat het meer met geld heeft te maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Cara het volgende:
In elk geval, nog even van het vorig topic:
[..]
Een 19 jarig talent of toch maar een oude stijve hark.
Waar is de logica?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Cara het volgende:
In elk geval, nog even van het vorig topic:
[..]
Een 19 jarig talent of toch maar een oude stijve hark.
Waar is de logica?
Hij heeft vorig jaar 5 wedstrijden gespeeld voor Rapid Wien en was daar compleet overbodig en zal dat ook hier zijn. Te oud, over the top en brengt niet wat we nodig hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:24 schreef Sloggi het volgende:
Vennegoor is wel een type speler dat we niet hebben en wel kunnen gebruiken.
Die Jansen wil wel héél erg graag centen verdienen.quote:Kuyt spreekt Jansen tegen en 'weet niets' van Internazionale
Rob Jansen bracht Dirk Kuyt maandag in verband met Internazionale, maar de middenvelder annex aanvaller zelf weet niets van interesse vanuit de Serie A. “Voor zover ik weet klopt er niks van. Ik heb het geweldig naar mijn zin bij Liverpool. Niet voor niets heb ik drie maanden geleden mijn contract met twee jaar verlengd. Dat doe je niet met de intentie snel weg te gaan”, maakt Kuyt duidelijk.
Ik heb het puur over het type speler dat hij is. Of hij goed genoeg is weet ik niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:49 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar 5 wedstrijden gespeeld voor Rapid Wien en was daar compleet overbodig en zal dat ook hier zijn. Te oud, over the top en brengt niet wat we nodig hebben.
Chauvinistisch gelul.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand die eerder bedankt heeft voor de eer moet je sowieso nooit meer benaderen.
Vennegoor ging naar Rapid Wienquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Chauvinistisch gelul.
Gio heeft in 2003 voor hij van Arsenal naar Barcelona ging ook bedankt voor Feyenoord.
Waarom? Wat een onzin.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Vennegoor ging naar Rapid Wien
Het meest irritante vind ik nog dat iemand als Vennegoor voor Feyenoord bedankt terwijl 75% van de supporters hem niet eens bij Feyenoord wil zien.
Laat het ik het anders stellen, iemand met die (matige) staat van dienst en op die leeftijd moet god op zijn blote knieën bedanken dat Feyenoord nog bij hem aanklopt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Chauvinistisch gelul.
Gio heeft in 2003 voor hij van Arsenal naar Barcelona ging ook bedankt voor Feyenoord.
Dat dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laat het ik het anders stellen, iemand met die (matige) staat van dienst en op die leeftijd moet god op zijn blote knieën bedanken dat Feyenoord nog bij hem aanklopt.
Zoals je het nu stelt klinkt het al anders, en ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laat het ik het anders stellen, iemand met die (matige) staat van dienst en op die leeftijd moet god op zijn blote knieën bedanken dat Feyenoord nog bij hem aanklopt.
Dit dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:47 schreef TC03 het volgende:
Wie moet je dan halen, zonder geld?
Vennegoor kan denk ik best nog wel van waarde zijn.
Spelers huren, clubloze spelers halen, allemaal prima, maar dit is iemand die Feyenoord amper twee weken geleden nog te min vond om mee te trainen. Die kunnen we missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:22 schreef ForzaCaptian het volgende:
[..]
Dit dus.
We hebben geen geld he mensuh! Dan kan je of spelers huren of clubloze spelers halen
Die gast zal echt wel een aardig salaris eisen. Liever niks halen dan hem halen. Weer een miljoen door de plee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:22 schreef ForzaCaptian het volgende:
[..]
Dit dus.
We hebben geen geld he mensuh! Dan kan je of spelers huren of clubloze spelers halen, en tja dan krijg je dit. Als we het geld wel hadden, was Guidetti al lang in ons shirt te bewonderen, maar dat is het probleem. En tja dan moet je in een andere vijver vissen, en kan je geen spelers alá Gerndt halen mits de investeerders niks doen, en dat houdt ook op natuurlijk..
Als Guidetti 8 ton wil, krijgt Vennegoor sowieso minder. Daarnaast zal men bij Rapid Wien ook geen extreme salarissen betalen lijkt me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die gast zal echt wel een aardig salaris eisen. Liever niks halen dan hem halen. Weer een miljoen door de plee.
Kost geld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:32 schreef DonRaja het volgende:
Vennegoor... ben ik nooit echt gecharmeerd van geweest.
Is het dan echt zo moeilijk om ff naar Amoah te informeren, of heeft die een zaakwaarnemer die niet tot het 'oldboys'-netwerk behoord?
Vennegoor ook.quote:
Het is wel knap dat hij zonder echt talent, toch zo lang betaald voetbal heeft weten te spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vennegoor ook.
Met zn boerse mongolenkop.
Daar doe je Iwan mee te kort om die tussen deze namen te scharen. Iwan was een uitstekende voetballer en bovendien geen miskoop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel knap dat hij zonder echt talent, toch zo lang betaald voetbal heeft weten te spelen.
Geen functionele techniek, geen snelheid, geen goede kaats, middelmatige kopper (ondanks zijn lengte), geen goalgetter, geen assists.
Als ik het zo bekijk zou hij mooi in het volgende rijtje passen:
Marian Damaschin, John van Loen, Jhon van Beukering, Angelos Charisteas, Clyde Best, Stijn Huysegems, Harry v/d Laan, Tomec Iwan, Dave Mitchel etc. etc.
Amoah heeft geen restwaarde, dus daar investeer je niet in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal niet meer dan de 7 ton zijn, die de VvF al Immers wilde uitgeven.
Heeft z'n belofte toch niet kunnen waarmaken. Hij kwam toen toch ook voor veel geld over van Roda ofzo? Maar inderdaad minder mislukt dan de genoemde namen + Vidmar, Somalia en in mindere mate Nelissequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar doe je Iwan mee te kort om die tussen deze namen te scharen. Iwan was een uitstekende voetballer en bovendien geen miskoop.
Klopt, maar Amoah kan door doelpunten wel zorgen voor een stijging van de waarde van de huidige investeringen. Ik zie hem als een katalysator om de huidige spelers beter te laten presteren en daarmee hun marktwaarde verhogen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Amoah heeft geen restwaarde, dus daar investeer je niet in.
Dat is wel een grote gok, we hebben het hier over een modale spits van NAC. Het lijkt me financieel onverantwoord om zo'n gok te nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar Amoah kan door doelpunten wel zorgen voor een stijging van de waarde van de huidige investeringen. Ik zie hem als een katalysator om de huidige spelers beter te laten presteren en daarmee hun marktwaarde verhogen.
De winst bij Amoah halen ze niet uit zijn directe transferopbrengsten, maar uit de toegevoegde waarde die hij kan hebben voor het team. Een beter draaiend team, zorgt voor een betere ontwikkeling van jonge spelers, die weer met meer winst verkocht kunnen worden. Maar dat is slechts mijn mening en geen gegarandeerd feit, dus daar heeft een investeerder niet zoveel aan...
Het ging mij om de keuze ten opzichte van Vennegoor, dan heb ik liever Amoah. De ervaringen met gratis/transfervrije spelers is nu toch ook geen succesvolle onderneming gebleken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is wel een grote gok, we hebben het hier over een modale spits van NAC. Het lijkt me financieel onverantwoord om zo'n gok te nemen.
De VvF gaat niks investeren, het is dus alleen mogelijk om een speler te halen die transfervrij is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal niet meer dan de 7 ton zijn, die de VvF al Immers wilde uitgeven.
Of gehuurd kan worden toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:11 schreef Happel het volgende:
[..]
De VvF gaat niks investeren, het is dus alleen mogelijk om een speler te halen die transfervrij is.
Vergat ik even. Dat ook, ja. Iemand die alleen salaris kost. Elke cent extra is niet te betalen.quote:
Iemand die dit stuk gelezen heeft in het NRC? Scheen een speciaal katern ingeruimd te zijn voor Feyenoord. Weet alleen niet of het een column of ingestuurde brief is.quote:De kraai boven de Kuip
Wat is de overeenkomst tussen AGOVV, Roda JC en Feyenoord? Dat ze afgelopen weekend alle drie hun wedstrijd niet wonnen? Ook. Maar vooral: dat ze de drie enige voetbalclubs zijn die al sinds 2009 in ‘categorie 1′ staan. Daarin deelt de licentiecommissie van de KNVB de clubs in waarvan de financiële huishouding als ‘onvoldoende’ wordt bestempeld. Het gebeurde afgelopen week opnieuw.
Voor AGOVV, Roda JC en Feyenoord is ‘onvoldoende’ een eufemisme. ‘Op de rand van de afgrond’ is een betere beschrijving. Er zijn gelukkig nog wel supporters die dat wel doorhebben. Die van Feyenoord sjouwden laatst symbolisch een doodskist met zich mee.
Voor Feyenoord geldt dat de begrafenis over minder dan een jaar, in juni 2012, kan plaatshebben. Als de club dan, na drie jaar en tien beoordelingen, nog steeds geen fatsoenlijke cijfers kan tonen, geldt de regel dat ze haar licentie kwijtraakt. Met andere woorden: ophoudt te bestaan als bvo. betaaldvoetbalorganisatie. Afgaande op de woorden van algemeen directeur Eric Gudde weten ze dat heus wel in Rotterdam. Feyenoord heeft een herstelplan. Gudde: “Sterker nog, we zijn al heel ver met de uitvoering ervan.” Alleen: die woorden dateren van juli 2009.
Sinds enkele maanden heeft Feyenoord een nieuwe technisch directeur, Martin van Geel. Is hij de redder in nood? Nou, drie maanden na zijn komst in 2009 als directeur bij Roda JC belandde deze club in categorie 1. En zat daarin nog altijd toen Van Geel de bvo deze zomer verliet. De kraai vliegt boven de stadions van Roda in Kerkrade en van AGOVV in Apeldoorn zelfs nog wat lager dan boven de Kuip.
Kan Feyenoord het zich veroorloven om de miljoenen aft e wijzen die FC Twente biedt voor Leroy Fer? Nee dus. Of de verplichte doorbetaling van de ex-trainers Mario Been en Leon Vlemmings voor zijn rekening te nemen, omdat er zo nodig een nieuwe coach moest komen? Ook niet. Maar het gebeurt wel, bij het Griekenland onder de bvo’s in Nederland.
Was een column, van John Kroon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:20 schreef Happel het volgende:
Iemand die dit stuk gelezen heeft in het NRC? Scheen een speciaal katern ingeruimd te zijn voor Feyenoord. Weet alleen niet of het een column of ingestuurde brief is.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 08:07:54#Feyenoord en #Twente hebben elkaar gisteren kortstondig gesproken over de eventuele #transfer van Leroy Fer. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 08:08:40De directie van #Feyenoord heeft #Twente kenbaar gemaakt niet in te gaan op het eerder gedane bod van 4 miljoen euro, en dat ... reageer retweet
Merci. Fijn om eens een keer iets te horen van een onpartijdig standpunt.quote:
Van wat ik begreep worden zowel Been als hij doorbetaald, ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:45 schreef SlamD het volgende:
Wordt Vlemmings doorbetaald? Neemt dat het hele principe van 'solidair stellen' niet weg, en wordt dit niet gewoon vakantie vieren op kosten van de baas?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Van wat ik begreep worden zowel Been als hij doorbetaald, ja.
quote:Vennegoor wil nog geen beslissing nemen
Geschreven op 2011-08-23 om 08:50:32 | Bekeken: 2678 | Reacties: 16 | Foto: OrangePictures | Bron: Telegraaf.nl
Feyenoord is een van de clubs waar Jan Vennegoor of Hesselink een contract kan tekenen. Bij de aanvaller hebben zich nog enkele eredivisieclubs gemeld, maar de ex-international wil nog geen beslissing nemen over zijn toekomst.
Vennegoor wil de optie van een nieuw buitenlands avontuur openhouden. Daardoor zit Feyenoord nu voor twee centrumspitsen in de wachtkamer. De Zweed John Guidetti is waarschijnlijk een te dure optie. De Rotterdammers kunnen zich het salaris van meer dan een half miljoen euro plus de huursom die daar nog bovenop komt niet veroorloven. Maar technisch directeur Martin van Geel zegt meerdere alternatieven te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |