Tuurlijk, maar ik vond het niet goed dat het in deze aflevering niet zat. Daardoor was ook direct de beoordeling een stuk minder duidelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:20 schreef Karina het volgende:
Nu je het zegt: geen jury inderdaad, dat was me nog niet eens opgevallen. Misschien gaan ze hierna terug naar Nederland en komen er dan pas jurybeoordelingen?
Dat is juist het mooie van model zijn. Het gaat er niet om of je in het dagelijkse leven mooi bent, maar of je goed op de foto staat. Sommige foto's zijn echter verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vond Michelle juist erg tegenvallen op tv. Vrij 'gewoon' gezichtje. Zelfde geldt voor Mandy. Van die standaard blondjes. Hopelijk verbeteren ze met de make-over.
Jep. Vooral erg veel mooi dames dit seizoen van Australias Next Top Model.quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Copycat het volgende:
Toch ben ik blijer met Britain& Ireland, Australian en New Zealand Next Top Model.
En begint America ook niet binnenkort?
Het blijft hier altijd een beetje behelpen.
Downloaden of youtube.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef Sosha het volgende:
Maar waar kijken jullie de internationale versies dan..?
Net Gb cycle 6 gezien, Elle is bizar lief! Nu halverwege Australië, op de een of andere manier wil het nog niet boeien.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:09 schreef Copycat het volgende:
Realitytvfan.org is ook een goeie site. Heb je diverse opties en alle series.
Alleen is NZ eraf vanwege copyrightgezeik. Net met nog drie afleveringen te gaan.
ik vind die Elise erger.quote:
Deze week Great Britain en Australia gekeken, daarbij vergeleken zijn de Nederlandse meiden echt krengen. Of men kiest er ten behoeve van de kijkcijfers voor om meer van het gebitch in beeld te brengen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:41 schreef _Lily_ het volgende:
ja hoor en de grootste bitch gaat volgende week janken over het trauma dat ze heeft meegemaakt (Elise)
Jammer dat ze zo is want ze is best mooi. Ik was voor het begin zeer benieuwd naar haar en wat ze met haar gaan doen. D'r haar is EXACT hetzelfde als het mijne. Maar meestal wordt de grootste trut niet Holland's next top model dus bye Elise
Wreed voor Riquelle. HEt arme kind is pas 16 en kan zich nauwelijks verweren tegen meidenterreur in het kwadraat
In dat geval bespaar ik mij de moeite om GB en Australia te gaan kijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze week Great Britain en Australia gekeken, daarbij vergeleken zijn de Nederlandse meiden echt krengen. Of men kiest er ten behoeve van de kijkcijfers voor om meer van het gebitch in beeld te brengen.
Heel veel meiden zijn nou eenmaal zo. Ik denk dat je niet heel ver hoeft te zoeken om een bende van dit soort heksen bij elkaar te krijgen. Omdat het leven nou eenmaal één grote competitie is (kan je moeilijk onderuit, dat dat zo is) voelen velen zich ertoe gedwongen om dergelijk gedrag te vertonen, om in die jungle te kunnen overleven. Het recht van de sterkste cq. knapste. Is iets natuurlijks.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze week Great Britain en Australia gekeken, daarbij vergeleken zijn de Nederlandse meiden echt krengen. Of men kiest er ten behoeve van de kijkcijfers voor om meer van het gebitch in beeld te brengen.
Das toch geweldig!quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Cee het volgende:
Ik ga ook weer kijken maar ik zag die ranzige vetklep weer in de voorstukjes vissen naar bitchy oneliners in plaats van opbouwende kritiek geven. Dus ik vrees dat dat weer de oorzaak gaat worden om vroegtijdig te stoppen met het volgen van HNTM.
Ik wel, ik kan me daar gewoon niet overheen zetten.quote:Op maandag 12 september 2011 20:04 schreef Marrije het volgende:
Oh daar kan ik me nou totaal niet aan storen
is dat ook echt zo dat jij weet?quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Elise heeft heel veel meegemaakt... nou meid, zielig voor je
ik ben 36, dus ik ben dan sowieso volledig bejaard en afgeschrevenquote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Starlie het volgende:
O fuck ik ben 28 en geen model... Hoe lelijk moet ik dan wel niet zijn!!!??!!!!!
Is Fred de coach die net in het huis aan het rondsnuffelen was?quote:
Ja, die.quote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Is Fred de coach die net in het huis aan het rondsnuffelen was?
Zo ja, dan vind ik het een vreselijke vent
Ik dacht dat ze zei 'Lisse'.quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef Marrije het volgende:
Where are you from?
Miss Zuid Holland
die gaan ze bij de make-over vast wel onwijs kortwieken enzoquote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef roos85 het volgende:
die wenkbrauwen van Tamara blijven me fascineren
quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef roos85 het volgende:
die wenkbrauwen van Tamara blijven me fascineren epileren![]()
Nee joh die borstels zijn zooo 2011!quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
die gaan ze bij de make-over vast wel onwijs kortwieken enzo
oh, dat zou kunnen, heb ik haar zwaar onderschatquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei 'Lisse'.
Vergeet haar rokershuidje nietquote:Op maandag 12 september 2011 20:44 schreef Blossom86 het volgende:
die wenkbrauwen zullen ze wel zo laten denk ik, anders herken je haar niet meer, het is (met haar lange haren, die straks weg zijn) haar enige handelsmerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |