Ja ze lijkt wel 30 ofzo!quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef mootie het volgende:
Jildis heeft al een vrij 'oud' gezicht. En een aantal heeft echt een miss-hoofd.
ja t lijkt me niet de sympathiekstequote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zei toch dat je met Elise kon rellen
Is ze ook niet.. ik heb bij d'r in de klas gezetenquote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja t lijkt me niet de sympathiekste
Mooi! Inside info!quote:Op maandag 5 september 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Is ze ook niet.. ik heb bij d'r in de klas gezeten
één van de weinige meiden van wie ik nu al denk 'met een grote boog omheen lopen' en zelfs dat gaat niet altijd werken bij zo'n typequote:Op maandag 5 september 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh echt?quote:Op maandag 5 september 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze stopte halverwege om het te maken als, ja ja, model.. maar belandde achter de kassa bij de AH!quote:
Hmmm ik heb al een route uitgestippeld zodat ik Claudia nooit zal tegenkomenquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
één van de weinige meiden van wie ik nu al denk 'met een grote boog omheen lopen' en zelfs dat gaat niet altijd werken bij zo'n type
Dat zegt best veel over iemandquote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze stopte halverwege om het te maken als, ja ja, model.. maar belandde achter de kassa bij de AH!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze stopte halverwege om het te maken als, ja ja, model.. maar belandde achter de kassa bij de AH!
Hmmmm, Claudia. . .wie is dat?quote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm ik heb al een route uitgestippeld zodat ik Claudia nooit zal tegenkomen
zometeen ook naar PC kijken?quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef Copycat het volgende:
Nu hebben ze van dat kutconcept gewoon de slogan gemaakt.
Zalando
Schreeuw van geluk.
Uiteraard.quote:
op dat koppie zit een pruik haar dat me doet denken aan een figuur op de kaft van Otje. . .quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ach, weetje, met een laag make up erop zit er natuurlijk een leuk mooi koppie op.. maar zoals ze in elkaar zit.. er hoeft haar iets niet aan te staan, en ze heeft een grote bek... en dat is natuurlijk niet gewenst in die wereld..
Whehehe... ja... daar gaat straks een make-overtje overheen zover ik gezien hebquote:Op maandag 5 september 2011 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
op dat koppie zit een pruik haar dat me doet denken aan een figuur op de kaft van Otje. . .
Ik denk dat dat nog wel komt, maar als ze met 12 zijn ofzo.quote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef Starlie het volgende:
Deze exits zijn beter dan die met Daphne die zegt er staan hier 10 prachtige meisjes voor me (met een grafstem...)!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef MissJ het volgende:
volgende week veel gejank met de make-overs
sorry geen otje maar pluk van de pettefletquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Whehehe... ja... daar gaat straks een make-overtje overheen zover ik gezien heb
Die coach ook, toen ze de streetstyle-challenge hadden uitgevoerd. "Jullie zien er veel beter uit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 05:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Elise is inderdaad een bitch.
En die Claudia praat nogal vreemd.
En ik vind het nu al zielig voor Riquelle.
Daphne.
Vandaag gaan. De meiden. Naar London voor. Een fotoshoot.
Ze zet overal een punt tussen ...
Ik vond Michelle juist erg tegenvallen op tv. Vrij 'gewoon' gezichtje. Zelfde geldt voor Mandy. Van die standaard blondjes. Hopelijk verbeteren ze met de make-over.quote:Op dinsdag 6 september 2011 05:23 schreef female81 het volgende:
Best mooie meisjes dit jaar, terwijl ik bij sommige jaargangen gelijk dacht 'mwoah'.
Op de pasfoto's hieronder vind ik met name Michelle en Mieke heel mooi, en op tv vond ik Mandy en Nancy ook wel iets hebben, als je door het kampwijf-gehalte van die laatste heen kijkt.
http://www.rtl.nl/reality/hollandsnexttopmodel/modellen/
Edit: Ik lees hier net ergens dat Nancy de Nancy Halsema is van een fotoreportage in een of andere glossy die ik heel mooi vond, een paar jaar terug, leuk.
Aangezien er, als ik bladen weggooi, nog weleens wat ingescande troep op de pc terecht komt, heb ik deze nog, uit de betreffende reportage; ik hoefde maar 'Nancy Halsema' in te tikken op de pc en ik had hem:
[ afbeelding ]
Als je nog wat gaat googelen, blijkt het écht een beeldig, fotogeniek meiske te zijn, niet alleen op de foto hierboven.
En Riquelle gaat de spil worden waar alle ellende in het huis om draait, let maar op. Ze vechten elkaar nú al bijna het huis uit.
Wat een achterlijke site trouwens; als je op zo'n pasfoto klikt kom je op een 'de webpagina die je hebt opgezocht bestaat niet'-pagina, en het doornemen van de fotoshoot van gisteren gaat heel rottig. De namen staan er uberhaupt niet eens bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |