Thx man!quote:
Ah, mooi, nog een Dubstep liefhebber de maaktquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:17 schreef YubYub het volgende:
Weet iemand welk nummer Come Correct gebruikte in hun optreden op 2 september bij Holland's got Talent? Doet me denken aan Moderat/Aphrodite/Edit, beetje die stijl.
Gaat om het nummer vanaf 3.23 t/m 4.28 (check filmpje)
Die wil ik namelijk zsm ff downloaden
Ik gok op The Cure...quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:26 schreef Bismarck het volgende:
Ik zoek naar de artiest + titel van het nummer in deze video:
http://bcove.me/lswrp6xy
Heeft iemand suggesties?
Edit: Ik las hiphopnummer, mijn excuses.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef elkravo het volgende:
Hijgnummer uit 80s of begin 90s,,,
Clip bevat speelgoedaapje met cymbalen...
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef elkravo het volgende:
Hijgnummer uit 80s of begin 90s,,,
Clip bevat speelgoedaapje met cymbalen...
Jezus, kan die vent niet even een paar seconden z'n mond houden?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:26 schreef Bismarck het volgende:
Ik zoek naar de artiest + titel van het nummer in deze video:
http://bcove.me/lswrp6xy
Heeft iemand suggesties?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
De vraag is vast al langs gekomen en ik heb het nummer ook op 3fm gehoord. Hoe heet de band uit de reclame van Canon?
dank jequote:
Graag gedaan. Het is trouwens uit een Nikon reclame, geen Canonquote:
My badquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het is trouwens uit een Nikon reclame, geen Canon
Ik kende het nummer, maar kwam er niet op. Mijn vriendin wist opeens: "and I touched your face..."quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:54 schreef snodaard93 het volgende:
het einde van dit filmpje. heel bekend lied. wij weten de naam niet. help.
quote:Op zondag 4 september 2011 02:59 schreef Dropdown het volgende:
Spaans liedje (denk ik). Refrein gaat iets van : Say oijoijoi, say oijoijoi
Iemand? Het is best wel een bekend nummer, maar ik weet de naam niet
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:13 schreef Mainport het volgende:
Hoe heet dat hippe dansnummer met de saxofoonsolo als refrein? Geen epic sax guy - al heeft het daar wel wat van weg
Volgens mij hoor ik daar Liquido - Narcotic?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:54 schreef snodaard93 het volgende:
het einde van dit filmpje. heel bekend lied. wij weten de naam niet. help.
Niet geschoten..quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:18 schreef oddeyed het volgende:
Ik zoek een liedje waarin een vrouw ''whoa oh oh'' zingt, de tekst weet ik niet meer. Op internet vond ik deze beschrijving en dit lijkt over het liedje wat ik zoek te gaan;
It's a very ambient sounding song. The song has a pretty slow tempo, with good drum n bass lines in it.. It has a female vocalist singing something along the lines of "whoa ohhhhh oh, whoa ohhh oh. With the "ohs" changing in length from time to time. I think the some of words just before all the whoa ohs is can you feel it or can you see?
Alvast bedankt
N00bie, wat ben je hip.quote:
Via YouTube de track zelf gevonden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:17 schreef Burner2000 het volgende:
Via FOK! Weblog kwam ik dit spelletje tegen:
http://www.flashgamesbase(...)/Multitask_1383.html
Wie kent dit nummer zodra er op de play knop gedrukt wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |