De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
Zoals het er nu uit ziet heb ik dan niets nee, Q-Base is op 10 September.quote:
OP is aangepast. Snuf. kon namelijk misschien ook niet op 10 september.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet heb ik dan niets nee, Q-Base is op 10 September.
Dat is inderdaad veel toffer om heen te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet heb ik dan niets nee, Q-Base is op 10 September.
Snuf is wel een koning ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OP is aangepast. Snuf. kon namelijk misschien ook niet op 10 september.
En als Snuf. niet heen gaat ga ik ook niet.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OP is aangepast. Snuf. kon namelijk misschien ook niet op 10 september.
En als Snuf. niet heen gaat ga ik ook niet.
Ik fap ook altijd op mezelfquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het cultureel en sociaal middelpunt van Europa.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gewoon in Nederland willen houden...
Op de misschien-lijst dan maar, aangezien ik geen idee heb of ik kanquote:
Was ik al mee bezigquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Overigens DV , aangezien jij "organisator" bent_! Informeer eens of we überhaubt mogen overnachten/vissen/BBQ'en 's nachts. Misschien dat we vergunning o.i.d moeten hebben.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Op de misschien-lijst dan maar, aangezien ik geen idee heb of ik kan
Uiteraard. Voor bier en onzedelijke sexuele handelingen ben ik altijd wel te vinden!quote:
Topquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was ik al mee bezigbazin die ik ben.
Om te vissen heb je sowieso een vergunning nodig. En zo duur is zo'n ding meestal niet, 30 eu voor het hele jaar in mijn woonplaats.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Overigens DV , aangezien jij "organisator" bent_! Informeer eens of we überhaubt mogen overnachten/vissen/BBQ'en 's nachts. Misschien dat we vergunning o.i.d moeten hebben.
Ik heb gekeken, in overleg met die mensen daar mag je bbqen, kampvuur etc. Nachtvissen moet je in overleg met die visboys.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
bazin, hoe doe je het toch allemaalquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was ik al mee bezigbazin die ik ben.
Patje was me toch voorquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:47 schreef .Neovo. het volgende:
Ik weet niet of ik kan, dus maar op de Misschien lijst. ( ik weet dus wel bijna zeker dat het niet kan).
[..]
bazin, hoe doe je het toch allemaal
Er is wel een naaktstrand.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en gelieve niet te skinnydippen in ons viswater.
Ik mag van mijn ouders zelfs een Fok meet organiseren in mijn huisquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik mag van mijn ouders niet naar mensen die ik via internet ken toe gaan
Alsof jij dat durftquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is wel een naaktstrand.
Ik ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
idem dito voor mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
Mooi zo, dan hoeven we op jou niet te rekenen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
wat vertel je dan? ik ga naar mijn vriendinnen in apeldoorn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga gewoon een dagje naar mijn vriendinnen.
Dit. Ik doe wel alsof ik naar Groningen ga met vriendenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga gewoon een dagje naar mijn vriendinnen.
sexuelequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor bier en onzedelijke sexuele handelingen ben ik altijd wel te vinden!
[..]
Hoi pap, ik ga naar *namen* en ben pas rond 9u terug. Ik eet daar dus ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wat vertel je dan? ik ga naar mijn vriendinnen in apeldoorn?
Pap: "Hoi dromenvangertje kun je even thuiskomen?"quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoi pap, ik ga naar *namen* en ben pas rond 9u terug. Ik eet daar dus ook.
Doei.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik zei tegen mijn ouders: ik ga meeten met een stel nerds die ik ken via internet.
Bam. Geregeld
ja maar jouw ouders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik mag van mijn ouders zelfs een Fok meet organiseren in mijn huis
Je moet nachtvispassen hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Sorry pap, lukt niet, we zijn aan het shoppen in Zwollequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Pap: "Hoi dromenvangertje kun je even thuiskomen?"
Zit je aan de aan de andere kant van NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |