Om te vissen heb je sowieso een vergunning nodig. En zo duur is zo'n ding meestal niet, 30 eu voor het hele jaar in mijn woonplaats.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Overigens DV , aangezien jij "organisator" bent_! Informeer eens of we überhaubt mogen overnachten/vissen/BBQ'en 's nachts. Misschien dat we vergunning o.i.d moeten hebben.
Ik heb gekeken, in overleg met die mensen daar mag je bbqen, kampvuur etc. Nachtvissen moet je in overleg met die visboys.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Overigens DV , aangezien jij "organisator" bent_! Informeer eens of we überhaubt mogen overnachten/vissen/BBQ'en 's nachts. Misschien dat we vergunning o.i.d moeten hebben.
bazin, hoe doe je het toch allemaalquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was ik al mee bezigbazin die ik ben.
Patje was me toch voorquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:47 schreef .Neovo. het volgende:
Ik weet niet of ik kan, dus maar op de Misschien lijst. ( ik weet dus wel bijna zeker dat het niet kan).
[..]
bazin, hoe doe je het toch allemaal
Er is wel een naaktstrand.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en gelieve niet te skinnydippen in ons viswater.
Ik mag van mijn ouders zelfs een Fok meet organiseren in mijn huisquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik mag van mijn ouders niet naar mensen die ik via internet ken toe gaan
Alsof jij dat durftquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is wel een naaktstrand.
Ik ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
idem dito voor mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
Mooi zo, dan hoeven we op jou niet te rekenen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
wat vertel je dan? ik ga naar mijn vriendinnen in apeldoorn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga gewoon een dagje naar mijn vriendinnen.
Dit. Ik doe wel alsof ik naar Groningen ga met vriendenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga gewoon een dagje naar mijn vriendinnen.
sexuelequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor bier en onzedelijke sexuele handelingen ben ik altijd wel te vinden!
[..]
Hoi pap, ik ga naar *namen* en ben pas rond 9u terug. Ik eet daar dus ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wat vertel je dan? ik ga naar mijn vriendinnen in apeldoorn?
Pap: "Hoi dromenvangertje kun je even thuiskomen?"quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoi pap, ik ga naar *namen* en ben pas rond 9u terug. Ik eet daar dus ook.
Doei.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik zei tegen mijn ouders: ik ga meeten met een stel nerds die ik ken via internet.
Bam. Geregeld
ja maar jouw ouders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik mag van mijn ouders zelfs een Fok meet organiseren in mijn huis
Je moet nachtvispassen hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Sorry pap, lukt niet, we zijn aan het shoppen in Zwollequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Pap: "Hoi dromenvangertje kun je even thuiskomen?"
Zit je aan de aan de andere kant van NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |