De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
Zoals het er nu uit ziet heb ik dan niets nee, Q-Base is op 10 September.quote:
OP is aangepast. Snuf. kon namelijk misschien ook niet op 10 september.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet heb ik dan niets nee, Q-Base is op 10 September.
Dat is inderdaad veel toffer om heen te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet heb ik dan niets nee, Q-Base is op 10 September.
Snuf is wel een koning ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OP is aangepast. Snuf. kon namelijk misschien ook niet op 10 september.
En als Snuf. niet heen gaat ga ik ook niet.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik fap ook altijd op mezelfquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het cultureel en sociaal middelpunt van Europa.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gewoon in Nederland willen houden...
Op de misschien-lijst dan maar, aangezien ik geen idee heb of ik kanquote:
Was ik al mee bezigquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Overigens DV , aangezien jij "organisator" bent_! Informeer eens of we überhaubt mogen overnachten/vissen/BBQ'en 's nachts. Misschien dat we vergunning o.i.d moeten hebben.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Op de misschien-lijst dan maar, aangezien ik geen idee heb of ik kan
Uiteraard. Voor bier en onzedelijke sexuele handelingen ben ik altijd wel te vinden!quote:
Topquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was ik al mee bezigbazin die ik ben.
Om te vissen heb je sowieso een vergunning nodig. En zo duur is zo'n ding meestal niet, 30 eu voor het hele jaar in mijn woonplaats.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Overigens DV , aangezien jij "organisator" bent_! Informeer eens of we überhaubt mogen overnachten/vissen/BBQ'en 's nachts. Misschien dat we vergunning o.i.d moeten hebben.
Ik heb gekeken, in overleg met die mensen daar mag je bbqen, kampvuur etc. Nachtvissen moet je in overleg met die visboys.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
bazin, hoe doe je het toch allemaalquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was ik al mee bezigbazin die ik ben.
Patje was me toch voorquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:47 schreef .Neovo. het volgende:
Ik weet niet of ik kan, dus maar op de Misschien lijst. ( ik weet dus wel bijna zeker dat het niet kan).
[..]
bazin, hoe doe je het toch allemaal
Er is wel een naaktstrand.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en gelieve niet te skinnydippen in ons viswater.
Ik mag van mijn ouders zelfs een Fok meet organiseren in mijn huisquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik mag van mijn ouders niet naar mensen die ik via internet ken toe gaan
Alsof jij dat durftquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is wel een naaktstrand.
Ik ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
idem dito voor mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
Mooi zo, dan hoeven we op jou niet te rekenen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
wat vertel je dan? ik ga naar mijn vriendinnen in apeldoorn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga gewoon een dagje naar mijn vriendinnen.
Dit. Ik doe wel alsof ik naar Groningen ga met vriendenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga gewoon een dagje naar mijn vriendinnen.
sexuelequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor bier en onzedelijke sexuele handelingen ben ik altijd wel te vinden!
[..]
Hoi pap, ik ga naar *namen* en ben pas rond 9u terug. Ik eet daar dus ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wat vertel je dan? ik ga naar mijn vriendinnen in apeldoorn?
Pap: "Hoi dromenvangertje kun je even thuiskomen?"quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoi pap, ik ga naar *namen* en ben pas rond 9u terug. Ik eet daar dus ook.
Doei.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik zei tegen mijn ouders: ik ga meeten met een stel nerds die ik ken via internet.
Bam. Geregeld
ja maar jouw ouders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik mag van mijn ouders zelfs een Fok meet organiseren in mijn huis
Je moet nachtvispassen hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Sorry pap, lukt niet, we zijn aan het shoppen in Zwollequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Pap: "Hoi dromenvangertje kun je even thuiskomen?"
Zit je aan de aan de andere kant van NL
En dan komt hij weer met de opmerking: "alsof er niet genoeg winkels in Groningen zijn"quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorry pap, lukt niet, we zijn aan het shoppen in Zwolle
Monopoly doet zich dan wel voor als de vader van 1 van mijn vriendinnen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Pap: "Hoi dromenvangertje kun je even thuiskomen?"
Zit je aan de aan de andere kant van NL
Ik hoop overdagquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
Is dit vooral overdag of ook `s avonds?
Episch, zo ging het hier de eerste keer ook, maar toen had ik myraela al gemeet, dus "ik kon iemand"quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik zei tegen mijn ouders: ik ga meeten met een stel nerds die ik ken via internet.
Bam. Geregeld
HOE WEET JIJ DATquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Monopoly doet zich dan wel voor als de vader van 1 van mijn vriendinnen.
Net als met heloef.
Ik durf niet alleen, kan jij mijn handje vasthouden als we samen gaan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeg ik nietIk zeg dat er een is.
Voorbereiding is alles beste .Neovo:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
En dan komt hij weer met de opmerking: "alsof er niet genoeg winkels in Groningen zijn"
Nicequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
Sowieso mijn ouders lieten mij naar Pukkelpop gaan en daar gingen mensen dood dus nu mag ik overal heen
Ik had gedacht dat jij of Rectum dat ging zeggen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mooi zo, dan hoeven we op jou niet te rekenen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
Sowieso mijn ouders lieten mij naar Pukkelpop gaan en daar gingen mensen dood dus nu mag ik overal heen
DAT KAN NIET TENZIJ JE T-MOBILE HE....quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voorbereiding is alles beste .Neovo:
Ja die zijn er daar zat, maar die heb ik al 100 duizend keer gezienDaarom een keertje ergens anders kijken. Ik loop nu de Sting in , dus de verbinding valt weg! :p
Neger wat ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef Driepink het volgende:
Ben ik ook uitgenodigd? Want ik laat mezelf wel bij de misschien-lijst zetten maar misschien wilt mono mij wel niet zien
Iedereen is welkom.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef Driepink het volgende:
Ben ik ook uitgenodigd? Want ik laat mezelf wel bij de misschien-lijst zetten maar misschien wilt mono mij wel niet zien
Broder?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neger wat ?
Ik heb met één iemand haat op FOK!, en die heeft zich hier niet laten zien
Onder begeleiding dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij of Rectum dat ging zeggen.
quote:Om overdag te mogen vissen heeft u de volgende vergunningen nodig:
- VISpas
- Bewijs van lidmaatschap van een hengelsportvereniging
Neem voor meer informatie contact op met de Hengelsportfederatie Oost Nederland
Nachtvissen
Om 's nachts te mogen vissen op Bussloo heeft u een Nachtvispas nodig. Op www.nachtvissenbussloo.com vindt u hierover meer informatie.
quote:1. Bezoekers zijn welkom tussen zonsopgang en zonsondergang. Daarna is het terrein zonder toestemming van de beheerder, RGV, niet meer toegankelijk.
2. De bezoekers dienen elkaar niet tot last te zijn en elkaar te respecteren.
3. Instructies van beheerders dienen altijd, onmiddellijk te worden uitgevoerd.
4. Alle voertuigen dienen op de daarvoor bestemde plaatsen te worden geparkeerd.
5. De toegangswegen moeten worden vrij gehouden.
6. Het is verboden het terrein of de eigendommen van RGV te bekladden, te vervuilen of te vernielen.
7. Het is alleen toegestaan om een geluidsinstallatie te plaatsen wanneer RGV hier toestemming voor heeft gegeven.
8. Het is alleen toegestaan om reclame te maken wanneer RGV hier toestemming voor heeft gegeven.
9. Voor activiteiten, zoals evenementen, feestjes, outdooractiviteiten, zeskampen, sport- en speldagen etc. dient altijd toestemming van RGV te worden aangevraagd. Klik hier voor meer informatie.
10. Een (kamp)vuur stoken mag alleen met toestemming van RGV en in overleg met de beheerder.
11. Barbecuen voor groepen vanaf 20 personen is alleen toegestaan wanneer RGV hiervoor toestemming heeft gegeven.
12. Op het water mag niet worden gevaren met een gemotoriseerd vaartuig, met uitzondering van Mookerplas en Rhederlaag. U dient zich te houden aan de maximum snelheid van 9 km/ uur.
Op de Randmeren bij Strand Nulde, Strand Horst, Nieuw Hulckesteijn en Surfoever Hoge Bijssel is varen eveneens toegestaan. Hier gelden echter de regels van Rijkswaterstaat, als beheerder van het water.
13. Zeilen en surfen is op alle RGV recreatiegebieden toegestaan. U dient buiten het zwemgedeelte (afgezet met ballenlijnen) te blijven.
14. Kitesurfen is alleen toegestaan in de kitesurfzone op Strand Horst-Noord.
15. Honden zijn alleen in het laagseizoen welkom (16 september - 1 mei), de rest van het jaar is er een hondenverbod van kracht. Hondenbezitters dienen hun hond te allen tijde onder appèl te houden. Indien dit niet toereikend is, dient de hond te zijn aangelijnd.
Hondenpoep dient door de hondenbezitters zelf te worden opgeruimd.
16. Paardrijden is alleen toegestaan op de ruiterpaden op Berendonck, Bussloo, Heerderstrand en Zandenplas.
17. Vissen is op bijna alle recreatiegebieden van RGV toegestaan. Nachtvissen is alleen toegestaan met toestemming van de hengelsportfederatie. Zie informatie over vissen.
18. Duiken is toegestaan. Voor nachtduiken dient een toestemming te worden aangevraagd. Voor het geven van duikcursussen heeft u eveneens toestemming van RGV nodig. Zie informatie over duiken
Ik weet niet waar je woont, ik wil je wel ophalen.quote:
Niggawhuttttttquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neger wat ?
Ik heb met één iemand haat op FOK!, en die heeft zich hier niet laten zien
Ik woon helemaal in Zuid Limburgquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, ik wil je wel ophalen.
Nachtvissers moeten zich dus van te voren inschrijven.quote:Om Bussloo voor een ieder visbaar te houden, is er besloten maximaal 100 ‘vaste’ nachtvispassen en 15 roulerende nachtvispassen uit te geven.
Ik woon in midden Limburg we zouden samen kunnen gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik woon helemaal in Zuid Limburg![]()
Dat verklaart hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik woon helemaal in Zuid Limburg![]()
En dit?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nachtvissers moeten zich dus van te voren inschrijven.
Wellicht dat als de groep groot genoeg is, er iets te regelen valt..
als je mij wilt oppikken kom ik zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, ik wil je wel ophalen.
Met toestemming van RGV is het dus wel mogelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En dit?
Bezoekers zijn welkom tussen zonsopgang en zonsondergang. Daarna is het terrein zonder toestemming van de beheerder, RGV, niet meer toegankelijk.
Hoe wil je nachtvissen als je niet meer op het terrein mag zijn?
Je hebt DMquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik woon in midden Limburg we zouden samen kunnen gaan.
En nu vraag, hoe kom je aan toestemming?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Met toestemming van RGV is het dus wel mogelijk.
Shit, ik had mijn penis nog wel snoekbaars genoemd voor deze meetquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
Zolang ik geen vissen hoef aan te raken kom ik misschien wel.
Smeg wilt ons misschien oppikkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
Zolang ik geen vissen hoef aan te raken kom ik misschien wel.
Herinner je belofte vd vorige meet bij myr!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Shit, ik had mijn penis nog wel snoekbaars genoemd voor deze meet
Smeg moet niet zo gek doen, hij woont aan de andere kant van het land.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Smeg wilt ons misschien oppikken
Als ik ga dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vet, housewarming tussendoor dus?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik woon dan ook in R'dam , maar ik heb geen beschikking over een auto!
Ik woon in Almelo zegmaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Oceanview het volgende:
Waar woont smeg?
Amsterdam hier en ik overweeg misschien wel om te komen.
Ik woon daar een kilometer of 20 boven, dus als ik voor zeker ga kan je op zich wel meerijden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Oceanview het volgende:
Waar woont smeg?
Amsterdam hier en ik overweeg misschien wel om te komen.
Ik ben klein, myr op schootquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef smegmanus het volgende:
Als ik tenten / visspullen en andere meuk mee moet nemen, pak ik de caddy en daar kan dus maar 1 extra persoon bij in
Je kunt beter eerlijk zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef Trollscience het volgende:
Als ik een proper smoesje kan verzinnen kan ik zelfs nog komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |