quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Crutch het volgende:
Jeetje Straw, wat ben je het vaak met me eens.
Daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
als ze je van top tot teen bekijkt dan checkt ze je gewoon. of ze moet het overduidelijk express gaan doen ofzoiets.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef kedge het volgende:
Zij was degene die oogcontact maakte en als iemand kijkt merk je dat meteen. Maak me er ook niet druk om, maar was benieuwd naar wat de algemene intenties van een vrouw zijn als ze je "van top tot teen" checkt. Dit was overigens een voorval op straat, dus we liepen elkaar voorbij op een afstand van circa 5 mtr.
Ik denk dat de conclusie dus is: Ze keurt en het kan zowel afkeurend als goedkeurend zijn.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef minibeer het volgende:
[..]Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vroeg Lanterfanter onder het mom van een rondleiding mee naar de ikea en dat werd keihard afgewezen en vervolgens komen er posts dat de ikea niet romantisch is
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
Hahaha; heerlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:16 schreef Crutch het volgende:
Weet je wat leuk is bij de IKEA?
Neem ieder een karretje mee.
Beide drie magazijnartikelen uitzoeken en die noteren in je notitieblokje met je gratis potlood.
Als je dan eindelijk na 10km lopen bij het magazijn bent dan tel je af (van 3 tot 0 bijvoorbeeld).
Spreek af bij een bepaalde stelling of bij de ingang van het magazijn.
Wie het eerste alle drie artikelen heeft gevonden heeft gewonnen en de ander trakteert op Hotdogs en Cola.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ze wegkijkt is eerder afkeurend. Als ze je er leuk uit vond zien was ze naar je blijven kijken denk ik? Maar het hangt van zoveel factoren af, zoals gezichtsuitdrukking etc.
Hotdogs bij de Ikea?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:16 schreef Crutch het volgende:
Weet je wat leuk is bij de IKEA?
Neem ieder een karretje mee.
Beide drie magazijnartikelen uitzoeken en die noteren in je notitieblokje met je gratis potlood.
Als je dan eindelijk na 10km lopen bij het magazijn bent dan tel je af (van 3 tot 0 bijvoorbeeld).
Spreek af bij een bepaalde stelling of bij de ingang van het magazijn.
Wie het eerste alle drie artikelen heeft gevonden heeft gewonnen en de ander trakteert op Hotdogs en Cola.
Die hotdogs zijn geniaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Hotdogs bij de Ikea?
Dacht ik toch meer aan die lompe gehaktballetjes van ze
Nee maar als je iemand één keer bekijkt en daarna gewoon niet meer. Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Geen enkel persoon gaat 24/7 naar iemand staren, tenzij je simpelweg een dikke kneus bent. Dat 24/7 aankijken komt nogal creepy over (laatst keek iemand ook de hele tijd naar mij, daar word je gewoon zenuwachtig van, zelfs mijn zusje werd er zenuwachtig van).
Ikzelf kijk ook altijd weg en dan kijk ik soms weer enzovoort.
Ik sprak af in een strandtent, ja niet echt heel bijzonder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die hotdogs zijn geniaal.
Wat zijn nog meer leuke out-of-the-ordinary plekken om af te spreken?
Misschien een bepaald museum... of een bos.. en voor de echte workaholics natuurlijk je kantoor in het weekend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Crutch het volgende:
Wat zijn nog meer leuke out-of-the-ordinary plekken om af te spreken?
Op zich wel ok, ja. Zelf lijkt de bios me nog steeds erg geschikt, je hoeft niet een gesprek urenlang op gang te houdenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik sprak af in een strandtent, ja niet echt heel bijzonder.
Maarja kun je nog een beetje naar buiten kijken (zeetje, bootjes enzo en daar weer over lullen)
Maar ik woon dan ook aan de kust, je kunt er wel goed praten en het is niet echt een herrie zoals je dat in een kroeg, disco or wathever hebt.
Mjaa hangt van de situatie af, ik wilde haar toen gewoon effe leren kennen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Op zich wel ok, ja. Zelf lijkt de bios me nog steeds erg geschikt, je hoeft niet een gesprek urenlang op gang te houden
Nouja; ik zelf zou dit opzich prima vinden, maar combineer het dan wel met een terrasje achteraf ofzo... dan kun je dingen uit de film weer als aanknopingspunt voor je gesprek gebruiken. Het is wel belangrijk dat je beetje lekker met elkaar kunt lullen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Op zich wel ok, ja. Zelf lijkt de bios me nog steeds erg geschikt, je hoeft niet een gesprek urenlang op gang te houden
Daarom double date bij een maat thuis film kijken (werkt al helemaal als je maat een vriendin heeft want die zijn dan beetje klef etc = voorbeeld) is minder awkward dan bij jezelf thuis of bij haar thuis, en is gratis en je kunt praten (want niemand volgt de filmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja; ik zelf zou dit opzich prima vinden, maar combineer het dan wel met een terrasje achteraf ofzo... dan kun je dingen uit de film weer als aanknopingspunt voor je gesprek gebruiken. Het is wel belangrijk dat je beetje lekker met elkaar kunt lullen.
Gewoon proberen zou ik zeggen; kijk hoe het bevalt. De kosten is voor mij geen issue; dus dat is voor mij persoonlijk geen argument om thuis een film te kijken ipv in de bios.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daarom double date bij een maat thuis film kijken (werkt al helemaal als je maat een vriendin heeft want die zijn dan beetje klef etc = voorbeeld) is minder awkward dan bij jezelf thuis of bij haar thuis, en is gratis en je kunt praten (want niemand volgt de film) iig lijkt me dit een goed date-idee voor mijn leeftijd.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef minibeer het volgende:
[..]Daar kunnen wij nog een voorbeeld aan nemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Op internet is 1... IRL iets dergelijks doen is weer een heel ander verhaal; maar zeker goed om te proberen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kunnen wij nog een voorbeeld aan nemen!
Ach ja in RL durf ik niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Op internet is 1... IRL iets dergelijks doen is weer een heel ander verhaal; maar zeker goed om te proberen!
Komt nog wel naarmate je meer ervaringen op doet.quote:
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien een bepaald museum... of een bos.. en voor de echte workaholics natuurlijk je kantoor in het weekend.
Een hotdog kost er maar 50 cent en je kunt er zelfs een feest van maken door er uitjes, augurk en een dikke laag saus zelf tussen te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Hotdogs bij de Ikea?
Dacht ik toch meer aan die lompe gehaktballetjes van ze
Lijkt me wel vet als de Ikea in de buurt is (en je een eigen huis hebt) een keer met een meisje (als date) zegt van: 'Ja ik ga binnenkort naar de Ikea, ga je mee?' ik denk dat ze dat best lol vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
Ikea is de hemel er is een ballenbak, bedden en je hebt er al hotdog en cola voor twee personen voor 4 euro.
Wat wil een mens nog meer?
Ja en dan loop je langs elke wand met prulletjes etc.. en 5 uur later kom je super vermoeid de ikea uit. Goh wat een lolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet als de Ikea in de buurt is (en je een eigen huis hebt) een keer met een meisje (als date) zegt van: 'Ja ik ga binnenkort naar de Ikea, ga je mee?' ik denk dat ze dat best lol vinden.
"Dikke tienermeiden achter een wandelwagen met een halfbloedje"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
Nou ja ik vind het wel lachen daar en ik moet het toch een beetje eens zijn met deze jongen:
Dat is best lachen dat ding staat natuurlijk ook in de Bijlmer.
Alleen dat laatste is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:13 schreef kedge het volgende:
[..]
"Dikke tienermeiden achter een wandelwagen met een halfbloedje"Hij heeft wel gelijk dat het net een terras is en je altijd wat te kijken hebt.
D'r zit wel een kern van waarheid in. Als een leuke meid je langer dan 5 seconden aankijkt dan komen er vrijwel meteen gevoelens los. Morgen het kassameisje maar eens 6 seconden aankijken om te oefenen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er was dacht ik ook zon studie waar uit kwam dat als je meer dan 5 seconden achtereenvolgend (ik weet het precieze aantal niet meer, maar ik schat rond de 5) oogcontact hebt met iemand, dat de kans dan rond de 90% is dat je of gaat vechten, of gaat zoenen met die persoon.
Om mijn punt maar even te illustreren.
Kan je op oefenen en dan krijg je waarschijnlijk wel reactie op je versierpogingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Iets lelijkere meiden? Waarom zou ik iemand gaan versieren die ik niet aantrekkelijk vindt? Volgens mij heb jij gewoon geen idee van hoe het studentenleven in EHV is.
Dat geldt overigens ook voor Breda.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Is EHV Eindhoven?
Uitgaan in Eindhoven was altijd kei gezellig man, de meiden zijn daar lekker spontaan en los en praatgraag.
Dat vind ik met stipt één van de betere plaatsen.quote:
Ach erger je er niet aan die typecasting.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:46 schreef Mpj het volgende:
Jullie moeten je wel realiseren dat een deel daarvan niet serieus is, bijv: (''eindelijk weer mooie mensen''). Meer voor de TV. Hoop ik. Maar verder heeft hij wel gelijk ja..
![]()
Waar ik me trouwens aan erger is dat ze laten zien alsof al die lui daar allemaal zo kakkerig zijn op die school (zijn klasgenoten bijv.). Not true, mijn broer heeft op dezelfde school gezeten en hij ergert zich dood aan zulke types en de meeste mensen gedragen zich daar wél normaal. Je hebt er (helaas) arrogante types tussen zitten en dan moeten ze juist zulke lui weer uitzenden op TV..
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:00 schreef heloef het volgende:
Ik schijn een keer mee uit te moeten met een vriendin in Arnhem ofzo.
Kijken of het daar gezellig is.
Pas op dat het niet vechten wordt dan, als je het bij een tokkie probeertquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:29 schreef kedge het volgende:
[..]
D'r zit wel een kern van waarheid in. Als een leuke meid je langer dan 5 seconden aankijkt dan komen er vrijwel meteen gevoelens los. Morgen het kassameisje maar eens 6 seconden aankijken om te oefenen.
Tokkie's hebben toch standaard een getekende streep; wat een wenkbrouw voor moet stellen en een neuspiercing. Nee, die skip ik welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Pas op dat het niet vechten wordt dan, als je het bij een tokkie probeert
En is er uiteindelijk nog een vervolg afspraak uitgekomen of uitwisselingen van tel. nr's ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:28 schreef Raggingbull het volgende:
JeejIk hou van een jaartje blijve zitte met al die nieuwe mensen. Hoop gezeur met internet op school dat bij al die nieuwe mensen niet werkt(net als vorig jaar). Dus ik moest maar eventjes een toch vrij knap meisje helpen.
Dus na school staan 2 vrienden van me en ik een beetje te roken en klasgenote te vrage of ze mee gaan naar stairway(rockers cafe in utrecht) om een biertje te drinke. Marja... niemand die wil of kan natuurlijk. Komt zij langs ik zo van he ben jij nog druk vandaag? Zij: Nou eh.. nee niet echt hoezo? Ik: Heb jij zin om met ons mee te gaan naar stairway een biertje ofzo drinken? Zij: Eh... ja is goed hoor.
En zo hebben we daar met z'n 4e een anderhalf/2 uur gezeten. Was echt super gezellig. En ik was zo blij. Tging gewoon allemaal hartstikke super. Geen last van dichtslaan of wat dan ook. En ik kende haar niet eens. Echt hartstikke toffe middag gehad.
Zo dat wou ik eventjes melden.![]()
Nee not yet spreek d'r morgen weer. Kzie wel ze is alleen 5 jaar ouder en zo ziet ze er niet uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:35 schreef kedge het volgende:
[..]
En is er uiteindelijk nog een vervolg afspraak uitgekomen of uitwisselingen van tel. nr's ?
Tsja, dat negatieve zelfbeeld is een bitch. Las een topic of wat geleden dat je je op dat moment in ieder geval wat positiever voelde over jezelf, goede zaak. Het is altijd beter dan we denken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zie ik mij ook nog overkomen ja.
Hoe oud ben je ? Wel gevaarlijk als je jonger bent, dan denk ik meteen aan een "friendzone".quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:36 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee not yet spreek d'r morgen weer. Kzie wel ze is alleen 5 jaar ouder en zo ziet ze er niet uit.
Naja... kheb al een vriendin daar gaat het me niet om. Maar toch... khad uberhaupt niet meer verwacht dat zoiets nog zo soepel zou kunnen lopen bij mij. Tgaat meestal gepaard met 3/4 keer dichtslaan een veel hakkelen en stotteren. Maar helemaal niks dit keer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ? Wel gevaarlijk als je jonger bent, dan denk ik meteen aan een "friendzone".
Misschien als je geluk hebt; kun je het leren op een oude fietsMaar het gaat erom dat je een leuke tijd hebt gehad
Klopt ik heb mezelf wat meer geaccepteerd en ik ben een stuk minder negatief over mezelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef klwerl het volgende:
[..]
Tsja, dat negatieve zelfbeeld is een bitch. Las een topic of wat geleden dat je je op dat moment in ieder geval wat positiever voelde over jezelf, goede zaak. Het is altijd beter dan we denken.![]()
kedge, hoe was jouw date nog van 't weekend?
The Stairway? God daar heb ik nog een FOK! meet gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:28 schreef Raggingbull het volgende:
JeejIk hou van een jaartje blijve zitte met al die nieuwe mensen. Hoop gezeur met internet op school dat bij al die nieuwe mensen niet werkt(net als vorig jaar). Dus ik moest maar eventjes een toch vrij knap meisje helpen.
Dus na school staan 2 vrienden van me en ik een beetje te roken en klasgenote te vrage of ze mee gaan naar stairway(rockers cafe in utrecht) om een biertje te drinke. Marja... niemand die wil of kan natuurlijk. Komt zij langs ik zo van he ben jij nog druk vandaag? Zij: Nou eh.. nee niet echt hoezo? Ik: Heb jij zin om met ons mee te gaan naar stairway een biertje ofzo drinken? Zij: Eh... ja is goed hoor.
En zo hebben we daar met z'n 4e een anderhalf/2 uur gezeten. Was echt super gezellig. En ik was zo blij. Tging gewoon allemaal hartstikke super. Geen last van dichtslaan of wat dan ook. En ik kende haar niet eens. Echt hartstikke toffe middag gehad.
Zo dat wou ik eventjes melden.![]()
Juist ja daar ja. Das echt een super chill cafe om te zitten goed bier en dicht bij centraal. Kom ik minstens 1x per week. En deze week iets vaker want tis weer introductie week voor mij dan kan het weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
The Stairway? God daar heb ik nog een FOK! meet gehad.![]()
Maar het is zooo altooquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Juist ja daar ja. Das echt een super chill cafe om te zitten goed bier en dicht bij centraal. Kom ik minstens 1x per week. En deze week iets vaker want tis weer introductie week voor mij dan kan het weer.
Altoo??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maar het is zooo altoo
Nouja, als je gewoon met vrienden gaat is het wel ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |