"Dikke tienermeiden achter een wandelwagen met een halfbloedje"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
Nou ja ik vind het wel lachen daar en ik moet het toch een beetje eens zijn met deze jongen:
Dat is best lachen dat ding staat natuurlijk ook in de Bijlmer.
Alleen dat laatste is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:13 schreef kedge het volgende:
[..]
"Dikke tienermeiden achter een wandelwagen met een halfbloedje"Hij heeft wel gelijk dat het net een terras is en je altijd wat te kijken hebt.
D'r zit wel een kern van waarheid in. Als een leuke meid je langer dan 5 seconden aankijkt dan komen er vrijwel meteen gevoelens los. Morgen het kassameisje maar eens 6 seconden aankijken om te oefenen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er was dacht ik ook zon studie waar uit kwam dat als je meer dan 5 seconden achtereenvolgend (ik weet het precieze aantal niet meer, maar ik schat rond de 5) oogcontact hebt met iemand, dat de kans dan rond de 90% is dat je of gaat vechten, of gaat zoenen met die persoon.
Om mijn punt maar even te illustreren.
Kan je op oefenen en dan krijg je waarschijnlijk wel reactie op je versierpogingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Iets lelijkere meiden? Waarom zou ik iemand gaan versieren die ik niet aantrekkelijk vindt? Volgens mij heb jij gewoon geen idee van hoe het studentenleven in EHV is.
Dat geldt overigens ook voor Breda.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Is EHV Eindhoven?
Uitgaan in Eindhoven was altijd kei gezellig man, de meiden zijn daar lekker spontaan en los en praatgraag.
Dat vind ik met stipt één van de betere plaatsen.quote:
Ach erger je er niet aan die typecasting.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:46 schreef Mpj het volgende:
Jullie moeten je wel realiseren dat een deel daarvan niet serieus is, bijv: (''eindelijk weer mooie mensen''). Meer voor de TV. Hoop ik. Maar verder heeft hij wel gelijk ja..
![]()
Waar ik me trouwens aan erger is dat ze laten zien alsof al die lui daar allemaal zo kakkerig zijn op die school (zijn klasgenoten bijv.). Not true, mijn broer heeft op dezelfde school gezeten en hij ergert zich dood aan zulke types en de meeste mensen gedragen zich daar wél normaal. Je hebt er (helaas) arrogante types tussen zitten en dan moeten ze juist zulke lui weer uitzenden op TV..
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:00 schreef heloef het volgende:
Ik schijn een keer mee uit te moeten met een vriendin in Arnhem ofzo.
Kijken of het daar gezellig is.
Pas op dat het niet vechten wordt dan, als je het bij een tokkie probeertquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:29 schreef kedge het volgende:
[..]
D'r zit wel een kern van waarheid in. Als een leuke meid je langer dan 5 seconden aankijkt dan komen er vrijwel meteen gevoelens los. Morgen het kassameisje maar eens 6 seconden aankijken om te oefenen.
Tokkie's hebben toch standaard een getekende streep; wat een wenkbrouw voor moet stellen en een neuspiercing. Nee, die skip ik welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Pas op dat het niet vechten wordt dan, als je het bij een tokkie probeert
En is er uiteindelijk nog een vervolg afspraak uitgekomen of uitwisselingen van tel. nr's ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:28 schreef Raggingbull het volgende:
JeejIk hou van een jaartje blijve zitte met al die nieuwe mensen. Hoop gezeur met internet op school dat bij al die nieuwe mensen niet werkt(net als vorig jaar). Dus ik moest maar eventjes een toch vrij knap meisje helpen.
Dus na school staan 2 vrienden van me en ik een beetje te roken en klasgenote te vrage of ze mee gaan naar stairway(rockers cafe in utrecht) om een biertje te drinke. Marja... niemand die wil of kan natuurlijk. Komt zij langs ik zo van he ben jij nog druk vandaag? Zij: Nou eh.. nee niet echt hoezo? Ik: Heb jij zin om met ons mee te gaan naar stairway een biertje ofzo drinken? Zij: Eh... ja is goed hoor.
En zo hebben we daar met z'n 4e een anderhalf/2 uur gezeten. Was echt super gezellig. En ik was zo blij. Tging gewoon allemaal hartstikke super. Geen last van dichtslaan of wat dan ook. En ik kende haar niet eens. Echt hartstikke toffe middag gehad.
Zo dat wou ik eventjes melden.![]()
Nee not yet spreek d'r morgen weer. Kzie wel ze is alleen 5 jaar ouder en zo ziet ze er niet uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:35 schreef kedge het volgende:
[..]
En is er uiteindelijk nog een vervolg afspraak uitgekomen of uitwisselingen van tel. nr's ?
Tsja, dat negatieve zelfbeeld is een bitch. Las een topic of wat geleden dat je je op dat moment in ieder geval wat positiever voelde over jezelf, goede zaak. Het is altijd beter dan we denken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zie ik mij ook nog overkomen ja.
Hoe oud ben je ? Wel gevaarlijk als je jonger bent, dan denk ik meteen aan een "friendzone".quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:36 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee not yet spreek d'r morgen weer. Kzie wel ze is alleen 5 jaar ouder en zo ziet ze er niet uit.
Naja... kheb al een vriendin daar gaat het me niet om. Maar toch... khad uberhaupt niet meer verwacht dat zoiets nog zo soepel zou kunnen lopen bij mij. Tgaat meestal gepaard met 3/4 keer dichtslaan een veel hakkelen en stotteren. Maar helemaal niks dit keer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ? Wel gevaarlijk als je jonger bent, dan denk ik meteen aan een "friendzone".
Misschien als je geluk hebt; kun je het leren op een oude fietsMaar het gaat erom dat je een leuke tijd hebt gehad
Klopt ik heb mezelf wat meer geaccepteerd en ik ben een stuk minder negatief over mezelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:45 schreef klwerl het volgende:
[..]
Tsja, dat negatieve zelfbeeld is een bitch. Las een topic of wat geleden dat je je op dat moment in ieder geval wat positiever voelde over jezelf, goede zaak. Het is altijd beter dan we denken.![]()
kedge, hoe was jouw date nog van 't weekend?
The Stairway? God daar heb ik nog een FOK! meet gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:28 schreef Raggingbull het volgende:
JeejIk hou van een jaartje blijve zitte met al die nieuwe mensen. Hoop gezeur met internet op school dat bij al die nieuwe mensen niet werkt(net als vorig jaar). Dus ik moest maar eventjes een toch vrij knap meisje helpen.
Dus na school staan 2 vrienden van me en ik een beetje te roken en klasgenote te vrage of ze mee gaan naar stairway(rockers cafe in utrecht) om een biertje te drinke. Marja... niemand die wil of kan natuurlijk. Komt zij langs ik zo van he ben jij nog druk vandaag? Zij: Nou eh.. nee niet echt hoezo? Ik: Heb jij zin om met ons mee te gaan naar stairway een biertje ofzo drinken? Zij: Eh... ja is goed hoor.
En zo hebben we daar met z'n 4e een anderhalf/2 uur gezeten. Was echt super gezellig. En ik was zo blij. Tging gewoon allemaal hartstikke super. Geen last van dichtslaan of wat dan ook. En ik kende haar niet eens. Echt hartstikke toffe middag gehad.
Zo dat wou ik eventjes melden.![]()
Juist ja daar ja. Das echt een super chill cafe om te zitten goed bier en dicht bij centraal. Kom ik minstens 1x per week. En deze week iets vaker want tis weer introductie week voor mij dan kan het weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
The Stairway? God daar heb ik nog een FOK! meet gehad.![]()
Maar het is zooo altooquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Juist ja daar ja. Das echt een super chill cafe om te zitten goed bier en dicht bij centraal. Kom ik minstens 1x per week. En deze week iets vaker want tis weer introductie week voor mij dan kan het weer.
Altoo??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maar het is zooo altoo
Nouja, als je gewoon met vrienden gaat is het wel ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |