Fixedquote:
Gelukkig ben ik pas 23; ben niet zo goed in uitleggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk dat je sowieso iets hebt uit te leggen als je 25+ bent en nog geen ervaring hebt op beide gebieden. Sommige zullen daar op afknappen andere zullen er begrip voor tonen en verder met je gaan.
Nou mooi toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:09 schreef Axel1988 het volgende:
Zo; net terug van een nachtje stappen in EHV. Zeer geslaagde avond moet ik zeggen; qua versieren natuurlijk geen reet gebeurt omdat er in de wijde omtrek geen aantrekkelijke dame te vinden was. Desalnietemin; morgen weer een herhaling van deze stapavond; ik vermaak me prima!
Er is zo'n topic van een vent die 26 is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik pas 23; ben niet zo goed in uitleggen.
Linkjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is zo'n topic van een vent die 26 is.
Maar die is niet zo slim bezig in plaats dat ie meer contacten opbouwt breekt ie ze allemaal af omdat ie bang is dat het op een gegeven moment over seks gaat.
Dat kan je ook nog gaan doen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hier ook zoiets ja. Wat is het topic dood zeg, er zijn sinds de vorige keer dat ik hier keek meer reacties op mijn fobo dan hier
(en mijn fobo is al redelijk dood)
+1 voor je fix heloefquote:
Als je lekker in de uitgaansfeer zit dan gaat het versieren ook veel makkelijkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:09 schreef Axel1988 het volgende:
Zo; net terug van een nachtje stappen in EHV. Zeer geslaagde avond moet ik zeggen; qua versieren natuurlijk geen reet gebeurt omdat er in de wijde omtrek geen aantrekkelijke dame te vinden was. Desalnietemin; morgen weer een herhaling van deze stapavond; ik vermaak me prima!
Dan zul je het wel niet zo netjes gezegd hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Linkje?
Ik ben net op straat genegeerd door een meid die ik 2 weken terug duidelijk heb gemaakt dat er niks ging gebeuren tussen ons
Het was een feestje, ze was heel erg aanhankelijk en heb uiteindelijk maar gezegd dat ik nooit iets zag gebeuren tussen ons. Blij dat zei dat ze was. Eindelijk een guy-friend die geen sex met haar wildequote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:11 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan zul je het wel niet zo netjes gezegd hebbenIk ga volgende week met een meid vriendschappelijk lunchen waarmee ik een maandje heb ge-date. ( is dat wel een nl woord
). Je moet het gewoon netjes brengen en dan kun je gewoon vrienden blijven
Nederlandse chicks kunnen dat ook wel zijn, misschien is het wat zeldzamer. Kwestie van toeval ook, denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:30 schreef Luco het volgende:
Waarom zijn Nederlandse chicks nooit zo duidelijk?
Of zij vinden jou onaantrekkelijk en lopen met een boog om je heen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er geen enkele aantrekkelijke dame was. Tenzij je in één of andere henk en annie kroeg was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:09 schreef Axel1988 het volgende:
26 jaar en maagdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Linkje?
Ik ben net op straat genegeerd door een meid die ik 2 weken terug duidelijk heb gemaakt dat er niks ging gebeuren tussen ons
Dit zie ik mij ook nog overkomen ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef klwerl het volgende:
Heb het twee keer gehad. Een keer tijdens een feestje een chick. Mooi ook. Maar ja, toen had ik nog zo'n ultiem slecht zelfbeeld waardoor ik ook paranoïde werd, en ik dacht dat ze me voor een nare praktische grap aan het opzetten was.Heb haar maar afgewimpeld, maar hoorde later nog via iemand anders dat ze me gewoon wilde doen en een beetje op de scharreltoer was.
Het overkwam mij 2 zomers achter elkaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zie ik mij ook nog overkomen ja.
Iets lelijkere meiden? Waarom zou ik iemand gaan versieren die ik niet aantrekkelijk vindt? Volgens mij heb jij gewoon geen idee van hoe het studentenleven in EHV isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:37 schreef Mpj het volgende:
Of zij vinden jou onaantrekkelijk en lopen met een boog om je heen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er geen enkele aantrekkelijke dame was. Tenzij je in één of andere henk en annie kroeg was.![]()
Misschien moet je het eens wat lager zoeken bij de iets lelijkere meiden, misschien dat je dan juist wel succes hebt.
Leg eens uit dan ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Iets lelijkere meiden? Waarom zou ik iemand gaan versieren die ik niet aantrekkelijk vindt? Volgens mij heb jij gewoon geen idee van hoe het studentenleven in EHV is.
Nouja; gisteren was het gewoon eerst een paar uur hangen op stratum; relax wat drinken met de gasten waar ik mee uit was... was niet echt druk; maar het feit dat ik geen enkele keer echt afgeleid werd door een meid die langs liep oid, geeft wel aan dat er nauwelijks iets is langsgelopen. Het waren hoofdzakelijk andere groepjes mannen net als ons.quote:
Voornamelijk mannelijk zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoezo zou er geen studentenleven zijn? Als er studenten zijn is er ook een studentenleven.
Zoiets heet een HENGSTENBALquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja; gisteren was het gewoon eerst een paar uur hangen op stratum; relax wat drinken met de gasten waar ik mee uit was... was niet echt druk; maar het feit dat ik geen enkele keer echt afgeleid werd door een meid die langs liep oid, geeft wel aan dat er nauwelijks iets is langsgelopen. Het waren hoofdzakelijk andere groepjes mannen net als ons.
Daarna naar studentenvereniging; ff lekker los gaan. Waren denk ik ongeveer 200 mensen binnen; waarvan (niet overdreven) ongeveer 180 mannen. Wat denk je dat daar gebeurt? Precies; de enkele leuke vrouw die er rond loopt wordt overspoeld met aandacht en degene die versierd willen worden; die zijn meestal tegen een uur of 2 allang voorzien.
Ben 1x in Eindhoven uitgeweestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Cool; nouja; zo is het uitgaan bij mij dus meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |