Precies, niet te moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef ukker het volgende:
Als je er echt zo mee zit, ga een keer naar de hoeren.
Gewoon een combinatie van haast en een slecht korte termijn geheugen, dan moet je wel iedere 5 seconden vragen hoe laat het is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Doodloper het volgende:
Let er gewoon niet op.
Als je telkens in gesprekken denkt "niets over seks vragen!" of als je 2 mensen hand in hand ziet lopen denkt "had ik dat maar..." dan wordt het ook niks.
Laat het gaan, let er niet zo op en laat het ook niet je doel worden.
Als je te weinig zelfvertrouwen hebt en het uberhaupt al eng vindt om met vrouwen te praten dan ga je gewoon een keer een uurtje naar de stad en ga je random aan vrouwen vragen hoe laat het is. Wel zorgen dat ze niet zien dat je het aan iedereen vraagt, want dat komt best wel raar over..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Doodloper het volgende:
Als je te weinig zelfvertrouwen hebt en het uberhaupt al eng vindt om met vrouwen te praten dan ga je gewoon een keer een uurtje naar de stad en ga je random aan vrouwen vragen hoe laat het is. Wel zorgen dat ze niet zien dat je het aan iedereen vraagt, want dat komt best wel raar over..
Was het niet zo dat als je eenmaal faalt dat vrouwen het dan telepathisch doorseinen aan alle andere vrouwen op de wereld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Kabolter het volgende:
Je hoeft hem niet te beantwoorden hoor. Maar wat ik mij altijd afvraag: ben je op dat gebied ook zo gericht op falen? Want wat mij altijd opvalt is dat de meeste maagden (en nu zal ik wel alle uitzonderingen te horen krijgen) nogal faalgericht zijn.
Terwijl dat van de gekke is, want verpruts je het bij één vrouw dan lopen er nog minimaal 1 miljard legale vrouwen rond.
Als ik jou was zou ik gewoon proberen om de tijd die je nu al gereserveerd hebt te besteden aan zo vaak mogelijk op je bek te gaan. Gewoon 3 maanden lang zo weinig mogelijk waarde hechten aan je 'eer' en blijven vallen.
Want iedereen kan nu wel dingen tegen je zeggen. Maar als je deze tab sluit dan ga je jezelf toch weer helemaal gek praten.
Naar mijn weten komt het alleen in de Tina te staan. Maar dat lijstje zorgde voor een vicieuze cirkel en dus voor een herhaling. Waardoor de Tina nu zelfs wordt opgeheven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Was het niet zo dat als je eenmaal faalt dat vrouwen het dan telepathisch doorseinen aan alle andere vrouwen op de wereld?
Het is niet een kwestie van bang zijn om te falen. Ik heb tot nu toe wat psychische problemen gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Kabolter het volgende:
Je hoeft hem niet te beantwoorden hoor. Maar wat ik mij altijd afvraag: ben je op dat gebied ook zo gericht op falen? Want wat mij altijd opvalt is dat de meeste maagden (en nu zal ik wel alle uitzonderingen te horen krijgen) nogal faalgericht zijn. Het is geen proefwerk waarbij de foute antwoorden tellen en het cijfer bepalen.
Terwijl dat van de gekke is, want verpruts je het bij één vrouw dan lopen er nog minimaal 1 miljard legale vrouwen rond.
Als ik jou was zou ik gewoon proberen om de tijd die je nu al gereserveerd hebt te besteden aan zo vaak mogelijk op je bek te gaan. Gewoon 3 maanden lang zo weinig mogelijk waarde hechten aan je 'eer' en blijven vallen.
Want iedereen kan nu wel dingen tegen je zeggen. Maar als je deze tab sluit dan ga je jezelf toch weer helemaal gek praten.
Dat is nou zo een voorbeeld dat mij teleurgesteld doet zijn in de norm van de mens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef mikemareen het volgende:
Afgang zeg.
Versier eens een chickie (hoeft niet perse knap) en zorg dat ze een vriendinnetje/scharreltje van je wordt.
Lekker oefenen en op zoek naar een leuker exemplaar!
Ik merk dat je er niet graag over wilt praten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van bang zijn om te falen. Ik heb tot nu toe wat psychische problemen gehad.
Je moet ergens beginnen om ervaring op te doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Dat is nou zo een voorbeeld dat mij teleurgesteld doet zijn in de norm van de mens.
Ja, maar het is een erg negatief begin die veel kwaad bloed zet, doe dat op grote schaal en mannen en vrouwen gaan elkaar haten, en worden wantrouwig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen om ervaring op te doen
Volgens mij begint vrijwel niemand direct met de liefde van z'n leven. Iedereen zal sex willen ontdekken op een bepaalde leeftijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ja, maar het is een erg negatief begin die veel kwaad bloed zet, doe dat op grote schaal en mannen en vrouwen gaan elkaar haten, en worden wantrouwig.
Mensen verneuken de maatschappij door hun smerige eigenbelang voor te zetten op de waardigheid van een ander.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Blegh, haar kut rook gewoon naar zure zult.
Zeg niet dat je erbij moet blijven, maar opzettelijk iemand nemen om weer te dumpen is toch echt de oorzaak van al het wantrouwen op de markt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Volgens mij begint vrijwel niemand direct met de liefde van z'n leven. Iedereen zal sex willen ontdekken op een bepaalde leeftijd.
Ik zou er toch niet aan moeten denken dat ik met m'n eerste neukertje een langdurige relatie zou hebben gehad.
Blegh, haar kut rook gewoon naar zure zult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |