Denk de verkeerde dag geweest idd; vaak is het wel redelijk druk in het weekend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:44 schreef kedge het volgende:
Ben 1x in Eindhoven uitgeweestMisschien verkeerde dag en tijdstip, maar alles was echt maar halfvol en verder niks bijzonders. Niet echt voor herhaling vatbaar.
Dus wanneer er wel chicks zijn; ga je dan een move doen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Denk de verkeerde dag geweest idd; vaak is het wel redelijk druk in het weekend.
Tuurlijk; ik neem wel vaker het initiatief tijdens het uitgaan. In het weekend is de man/vrouw verhouding ook wat beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Dus wanneer er wel chicks zijn; ga je dan een move doen ?
Dat ze wegkijkt is eerder afkeurend. Als ze je er leuk uit vond zien was ze naar je blijven kijken denk ik? Maar het hangt van zoveel factoren af, zoals gezichtsuitdrukking etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:59 schreef kedge het volgende:
Als een vrouw een man van top tot teen checkt en dan wegkijkt ... is dat een goedkeurende of afkeurende blik ? Neem aan als het afkeurend is ze niet eens de moeite nemen om te kijken ?
Als ze geen interesse heeft kijkt ze sowieso niet. Maar ze zal jou ook niet blijven aankijken als jij hier niet op reageert. In mijn ervaring maken vrouwen oogcontact in de hoop dat je op ze afstapt, maar verliezen ze snel interesse als je dit niet doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ze wegkijkt is eerder afkeurend. Als ze je er leuk uit vond zien was ze naar je blijven kijken denk ik? Maar het hangt van zoveel factoren af, zoals gezichtsuitdrukking etc.
Mwa; ik denk dat er sowieso niet veel nagedacht moet worden over dit soort dingen, en wanneer jij haar ziet zitten; je haar gewoon aan moet spreken. Maar dat terzijde. Ik denk dat het eerder positief is; want als die meid je echt niet ziet zitten; dan zal ze niet eens naar je kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ze wegkijkt is eerder afkeurend. Als ze je er leuk uit vond zien was ze naar je blijven kijken denk ik? Maar het hangt van zoveel factoren af, zoals gezichtsuitdrukking etc.
Wrong. Als iemand er onaantrekkelijk uitziet of iets dergelijks wil je die persoon ook wel eens van top tot teen bekijken. Of als hij rare kleding aanhad. Zoveel mogelijke scenario's. Mensen houden van mensen kijken, ook als ze geen interesse hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:17 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als ze geen interesse heeft kijkt ze sowieso niet.
Je kan het idd op alle manieren uitleggen. Gewoon op je intuïtie afgaan in zo'n geval en niet overanalyseren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa; ik denk dat er sowieso niet veel nagedacht moet worden over dit soort dingen, en wanneer jij haar ziet zitten; je haar gewoon aan moet spreken. Maar dat terzijde. Ik denk dat het eerder positief is; want als die meid je echt niet ziet zitten; dan zal ze niet eens naar je kijken.
Overal zijn uitzonderingen op te verzinnen. Ik geef alleen maar aan wat het meest voor de hand liggend is. In het geval van jouw scenario had kedge dit echt wel gemerkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wrong. Als iemand er onaantrekkelijk uitziet of iets dergelijks wil je die persoon ook wel eens van top tot teen bekijken. Of als hij rare kleding aanhad. Zoveel mogelijke scenario's. Mensen houden van mensen kijken, ook als ze geen interesse hebben.
Mensen kijken ook meestal weg omdat het gewoon onbeleefd/raar is te blijven staren (als diegene terugkijkt dan).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was er oogcontact bij het geval van kedge dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:28 schreef TheGame het volgende:
[..]
Overal zijn uitzonderingen op te verzinnen. Ik geef alleen maar aan wat het meest voor de hand liggend is. In het geval van jouw scenario had kedge dit echt wel gemerkt.
Verder is oogcontact gewoon de meest belangrijke graadmeter. Is er oogcontact dan is de kans vrijwel 100% dat ze goed reageert als je op haar afstapt.
Dat ook nog eens idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef Crutch het volgende:
Enig idee hoe vaak mensen naar anderen kijken zonder dat ze door hebben dat ze aan het staren of keuren zijn?
Juist.
Ik staar heel vaak; niet dat ik het zelf niet in de gaten heb... ik kan het gewoon niet latenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef Crutch het volgende:
Enig idee hoe vaak mensen naar anderen kijken zonder dat ze door hebben dat ze aan het staren of keuren zijn?
Juist.
In mijn ervaring kijken ze dan even weg (verlegen) of glimlachen ze terug. Als ze geen interesse hebben blijft het bij die ene keer kijken en zijn ze niet verlegen wanneer ze wegkijken. Maar dat laatste moet je ook maar net kunnen aflezen; waarom iemand wegkijkt. Ik kijk iig wel meer dan eens als ik iemand zie zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mensen kijken ook meestal weg omdat het gewoon onbeleefd/raar is te blijven staren (als diegene terugkijkt dan).
Ok, maar als je oogcontact maakt weet je pas zeker dat de ander ziet dat je naar hem of haar kijkt. En dan kijken de meeste mensen weg, volgens mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef Crutch het volgende:
Juist.
Ook mijn ervaring idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, maar als je oogcontact maakt weet je pas zeker dat de ander ziet dat je naar hem of haar kijkt. En dan kijken de meeste mensen weg, volgens mij.
Beleefdheid, verlegenheid, afkeuring, onbewust.. het kan vanalles zijn. Punt is dat je er geen punt van moet maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, maar als je oogcontact maakt weet je pas zeker dat de ander ziet dat je naar hem of haar kijkt. En dan kijken de meeste mensen weg, volgens mij.
Er was dacht ik ook zon studie waar uit kwam dat als je meer dan 5 seconden achtereenvolgend (ik weet het precieze aantal niet meer, maar ik schat rond de 5) oogcontact hebt met iemand, dat de kans dan rond de 90% is dat je of gaat vechten, of gaat zoenen met die persoonquote:
5 seconden is nog best wel lang.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er was dacht ik ook zon studie waar uit kwam dat als je meer dan 5 seconden achtereenvolgend (ik weet het precieze aantal niet meer, maar ik schat rond de 5) oogcontact hebt met iemand, dat de kans dan rond de 90% is dat je of gaat vechten, of gaat zoenen met die persoon.
Om mijn punt maar even te illustreren.
Niet overanalyseren idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beleefdheid, verlegenheid, afkeuring, onbewust.. het kan vanalles zijn. Punt is dat je er geen punt van moet maken.
5 seconde is wel lang; maar dit ga ff onthouden. Mocht ik ooit een date hebben; dan ga ik dit feitje erin gooien... vervolgens haar aankijken en beginnen te tellen... na 5 seconde haar schouder aanduwen alsof ik een gevecht wil beginnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er was dacht ik ook zon studie waar uit kwam dat als je meer dan 5 seconden achtereenvolgend (ik weet het precieze aantal niet meer, maar ik schat rond de 5) oogcontact hebt met iemand, dat de kans dan rond de 90% is dat je of gaat vechten, of gaat zoenen met die persoon.
Om mijn punt maar even te illustreren.
Oogcontact doet het meer neigen naar goedkeurend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef kedge het volgende:
Zij was degene die oogcontact maakte en als iemand kijkt merk je dat meteen. Maak me er ook niet druk om, maar was benieuwd naar wat de algemene intenties van een vrouw zijn als ze je "van top tot teen" checkt. Dit was overigens een voorval op straat, dus we liepen elkaar voorbij op een afstand van circa 5 mtr.
Ik denk dat de conclusie dus is: Ze keurt en het kan zowel afkeurend als goedkeurend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |