abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101128652
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Crutch het volgende:
Jeetje Straw, wat ben je het vaak met me eens.

Daten?
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:03:25 #202
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_101128681
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef kedge het volgende:
Zij was degene die oogcontact maakte en als iemand kijkt merk je dat meteen. Maak me er ook niet druk om, maar was benieuwd naar wat de algemene intenties van een vrouw zijn als ze je "van top tot teen" checkt. Dit was overigens een voorval op straat, dus we liepen elkaar voorbij op een afstand van circa 5 mtr.

Ik denk dat de conclusie dus is: Ze keurt en het kan zowel afkeurend als goedkeurend zijn.
als ze je van top tot teen bekijkt dan checkt ze je gewoon. of ze moet het overduidelijk express gaan doen ofzoiets.
ze heeft iets gezien wat blijkbaar interessant aan je was. mannen kijken ook weleens van boven naar onder naar het figuur van een leuke lady.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:05:22 #203
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101128743
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef minibeer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook :') Ik vroeg Lanterfanter onder het mom van een rondleiding mee naar de ikea en dat werd keihard afgewezen en vervolgens komen er posts dat de ikea niet romantisch is :N
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:16:29 #204
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101129108
Weet je wat leuk is bij de IKEA?

Neem ieder een karretje mee.
Beide drie magazijnartikelen uitzoeken en die noteren in je notitieblokje met je gratis potlood.
Als je dan eindelijk na 10km lopen bij het magazijn bent dan tel je af (van 3 tot 0 bijvoorbeeld).
Spreek af bij een bepaalde stelling of bij de ingang van het magazijn.

Wie het eerste alle drie artikelen heeft gevonden heeft gewonnen en de ander trakteert op Hotdogs en Cola.
Je moeder is een hamster
pi_101129156
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:16 schreef Crutch het volgende:

Beide drie magazijnartikelen uitzoeken en die noteren in je notitieblokje met je gratis potlood.
Als je dan eindelijk na 10km lopen bij het magazijn bent dan tel je af (van 3 tot 0 bijvoorbeeld).

Wie het eerste alle drie artikelen heeft gevonden heeft gewonnen en de ander trakteert op Hotdogs en Cola.
Hahaha; heerlijk!
pi_101129719
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ze wegkijkt is eerder afkeurend. Als ze je er leuk uit vond zien was ze naar je blijven kijken denk ik? Maar het hangt van zoveel factoren af, zoals gezichtsuitdrukking etc.
Tuurlijk niet. :') Geen enkel persoon gaat 24/7 naar iemand staren, tenzij je simpelweg een dikke kneus bent. Dat 24/7 aankijken komt nogal creepy over (laatst keek iemand ook de hele tijd naar mij, daar word je gewoon zenuwachtig van, zelfs mijn zusje werd er zenuwachtig van).

Ikzelf kijk ook altijd weg en dan kijk ik soms weer enzovoort.
pi_101130496
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:16 schreef Crutch het volgende:

Hotdogs bij de Ikea?
Dacht ik toch meer aan die lompe gehaktballetjes van ze :P
Do what you love, love what you do!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:58:01 #208
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101130633
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:54 schreef kree het volgende:

[..]

Hotdogs bij de Ikea?
Die hotdogs zijn geniaal.

Wat zijn nog meer leuke out-of-the-ordinary plekken om af te spreken?
Je moeder is een hamster
pi_101130688
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:33 schreef Mpj het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. :') Geen enkel persoon gaat 24/7 naar iemand staren, tenzij je simpelweg een dikke kneus bent. Dat 24/7 aankijken komt nogal creepy over (laatst keek iemand ook de hele tijd naar mij, daar word je gewoon zenuwachtig van, zelfs mijn zusje werd er zenuwachtig van).

Ikzelf kijk ook altijd weg en dan kijk ik soms weer enzovoort.
Nee maar als je iemand één keer bekijkt en daarna gewoon niet meer. Dat bedoelde ik.

Maar het staat er nogal knullig ja. :P En nvt blijkt aangezien ze langs elkaar heenliepen.
pi_101130772
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

Die hotdogs zijn geniaal.

Ik sprak af in een strandtent, ja niet echt heel bijzonder.
Maarja kun je nog een beetje naar buiten kijken (zeetje, bootjes enzo en daar weer over lullen)
Maar ik woon dan ook aan de kust, je kunt er wel goed praten en het is niet echt een herrie zoals je dat in een kroeg, disco or wathever hebt.
pi_101130806
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Crutch het volgende:
Misschien een bepaald museum... of een bos.. en voor de echte workaholics natuurlijk je kantoor in het weekend.
pi_101130827
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef kree het volgende:

[..]

Ik sprak af in een strandtent, ja niet echt heel bijzonder.
Maarja kun je nog een beetje naar buiten kijken (zeetje, bootjes enzo en daar weer over lullen)
Maar ik woon dan ook aan de kust, je kunt er wel goed praten en het is niet echt een herrie zoals je dat in een kroeg, disco or wathever hebt.
Op zich wel ok, ja. Zelf lijkt de bios me nog steeds erg geschikt, je hoeft niet een gesprek urenlang op gang te houden :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_101130903
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef minibeer het volgende:

[..]

Op zich wel ok, ja. Zelf lijkt de bios me nog steeds erg geschikt, je hoeft niet een gesprek urenlang op gang te houden :P
Mjaa hangt van de situatie af, ik wilde haar toen gewoon effe leren kennen.
Dus juist wel praten, nou maakte ik me ook zorgen of het gesprek wel een beetje op gang zou blijven.

Maar totaal geen probleem, beetje over werk lullen andere dingen die je vroeger gedaan hebt etc.
Echt de hele avond geluld en toen daarna nog naar de kroeg.

Er was echt wel een klik, baal er nu nog van dat er niet meer van is gekomen.
pi_101130929
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nouja; ik zelf zou dit opzich prima vinden, maar combineer het dan wel met een terrasje achteraf ofzo... dan kun je dingen uit de film weer als aanknopingspunt voor je gesprek gebruiken. Het is wel belangrijk dat je beetje lekker met elkaar kunt lullen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:32:22 #215
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101131986
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja; ik zelf zou dit opzich prima vinden, maar combineer het dan wel met een terrasje achteraf ofzo... dan kun je dingen uit de film weer als aanknopingspunt voor je gesprek gebruiken. Het is wel belangrijk dat je beetje lekker met elkaar kunt lullen.
Daarom double date bij een maat thuis film kijken (werkt al helemaal als je maat een vriendin heeft want die zijn dan beetje klef etc = voorbeeld) is minder awkward dan bij jezelf thuis of bij haar thuis, en is gratis en je kunt praten (want niemand volgt de film :') ) iig lijkt me dit een goed date-idee voor mijn leeftijd.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_101132239
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:32 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Daarom double date bij een maat thuis film kijken (werkt al helemaal als je maat een vriendin heeft want die zijn dan beetje klef etc = voorbeeld) is minder awkward dan bij jezelf thuis of bij haar thuis, en is gratis en je kunt praten (want niemand volgt de film :') ) iig lijkt me dit een goed date-idee voor mijn leeftijd.
Gewoon proberen zou ik zeggen; kijk hoe het bevalt. De kosten is voor mij geen issue; dus dat is voor mij persoonlijk geen argument om thuis een film te kijken ipv in de bios.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:44:48 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101132467
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef minibeer het volgende:

[..]

SPOILER
Daar kunnen wij nog een voorbeeld aan nemen!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_101132552
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar kunnen wij nog een voorbeeld aan nemen!
Op internet is 1... IRL iets dergelijks doen is weer een heel ander verhaal; maar zeker goed om te proberen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:47:51 #219
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101132586
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Op internet is 1... IRL iets dergelijks doen is weer een heel ander verhaal; maar zeker goed om te proberen!
Ach ja in RL durf ik niks. _O-
C'est la vie
pi_101132673
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach ja in RL durf ik niks. _O-
Komt nog wel naarmate je meer ervaringen op doet.

Owja... jezelf af en toe uit dagen kan ook geen kwaad.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:53:41 #221
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101135081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Misschien een bepaald museum... of een bos.. en voor de echte workaholics natuurlijk je kantoor in het weekend.
Ik voel me aangesproken :')
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:54 schreef kree het volgende:

[..]

Hotdogs bij de Ikea?
Een hotdog kost er maar 50 cent en je kunt er zelfs een feest van maken door er uitjes, augurk en een dikke laag saus zelf tussen te doen. :+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:59:23 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101135299
Ikea is de hemel er is een ballenbak, bedden en je hebt er al hotdog en cola voor twee personen voor 4 euro.

Wat wil een mens nog meer?
C'est la vie
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:03:11 #223
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101135447
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
Ikea is de hemel er is een ballenbak, bedden en je hebt er al hotdog en cola voor twee personen voor 4 euro.

Wat wil een mens nog meer?
Lijkt me wel vet als de Ikea in de buurt is (en je een eigen huis hebt) een keer met een meisje (als date) zegt van: 'Ja ik ga binnenkort naar de Ikea, ga je mee?' ik denk dat ze dat best lol vinden.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:06:19 #224
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101135561
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:03 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Lijkt me wel vet als de Ikea in de buurt is (en je een eigen huis hebt) een keer met een meisje (als date) zegt van: 'Ja ik ga binnenkort naar de Ikea, ga je mee?' ik denk dat ze dat best lol vinden.
Ja en dan loop je langs elke wand met prulletjes etc.. en 5 uur later kom je super vermoeid de ikea uit. Goh wat een lol :')

Spreek mezelf nu tegen
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:09:29 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101135650
Nou ja ik vind het wel lachen daar en ik moet het toch een beetje eens zijn met deze jongen:
Dat is best lachen dat ding staat natuurlijk ook in de Bijlmer. _O-
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')