Dan maken de eerder genoemde twee meer dan goed.quote:
Euh Ikea, zwaar overrated als je het mij vraagt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
ikea is tof
Maar uhh...als date?
Met je vaste vriendin vind ik t wel normaal om te doen, met een beginnend mokkeltje nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
Euh Ikea, zwaar overrated als je het mij vraagt.
Was er laatst nog even met m'm moeder (eerste keer voor mij daar)
Goed die gehaktballen waren lekker maar verder.....
Ja of je moet iets zoeken voor een huisjes ofzo.
Het viel mij maar tegen, snap ook niet dat mensen er daar maar een ochtend/middag voor uit trekken, maar als je meisje dat leuk vindt waarom niet..?
Hij heeft er al patent op aangevraagd dus je zal hem wel moeten betalen.quote:
Nouja als zij dat leuk vindt prima, maar wat heb je daar te zoeken als je niet een huisje wil inrichten ofzo??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met je vaste vriendin vind ik t wel normaal om te doen, met een beginnend mokkeltje niet
Eten vind ik ook niet super of zo. Maar voor studenten is het verder ideaal wat ze daar allemaal verkopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
Euh Ikea, zwaar overrated als je het mij vraagt.
Was er laatst nog even met m'm moeder (eerste keer voor mij daar)
Goed die gehaktballen waren lekker maar verder.....
Ja of je moet iets zoeken voor een huisjes ofzo.
Het viel mij maar tegen, snap ook niet dat mensen er daar maar een ochtend/middag voor uit trekken, maar als je meisje dat leuk vindt waarom niet..?
Het is een winkel waar aan werkelijk alles is gedacht en de service is goed. De Ikea in Groningen bijv. heeft tenminste fatsoenlijke parkeerruimte ( niet zoals de rest van de stad ). Ideale winkel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eten vind ik ook niet super of zo. Maar voor studenten is het verder ideaal wat ze daar allemaal verkopen.
Als buitenlander ben je altijd net wat interessanter voor de dames. Je kunt ze ook gewoon aanspreken en zeggen dat je de weg kwijt bent ( ik noem maar wat ).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:42 schreef Luco het volgende:
Vrouwen down under lijken in ieder geval een stuk makkelijker te zijn dan in Europa. Mooie plek mocht je willen flirten
Ook de internationale studentes lijken makkelijker te zijn. Kwartiertje kletsen is genoeg om mee naar huis te mogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:44 schreef kedge het volgende:
[..]
Het is een winkel waar aan werkelijk alles is gedacht en de service is goed. De Ikea in Groningen bijv. heeft tenminste fatsoenlijke parkeerruimte ( niet zoals de rest van de stad ). Ideale winkel.
[..]
Als buitenlander ben je altijd net wat interessanter voor de dames. Je kunt ze ook gewoon aanspreken en zeggen dat je de weg kwijt bent ( ik noem maar wat ).
En heb je er nog "down under" gekeken, of was het bij flirten gebleven
Dat niet alleen, maar als je begint met anti-depressiva slikken, voel je je de eerste weken juist kutter dan je je al voelde. Het kan zelfs tot zelfmoordgedachten leiden. Als je dan geen huisarts/psycholoog hebt om op terug te vallen, zou het wel eens heel slecht kunnen aflopen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar die pillen werken pas na 4 weken. Hoe ga je de eerste 2 weken naar uni dan?
Alternatieve geneesmiddelen. Meer plasebo spul.
Je wordt van sommige middelen ook nog eens best wel dik heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:49 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar als je begint met anti-depressiva slikken, voel je je de eerste weken juist kutter dan je je al voelde. Het kan zelfs tot zelfmoordgedachten leiden. Als je dan geen huisarts/psycholoog hebt om op terug te vallen, zou het wel eens heel slecht kunnen aflopen.
Ok. Je krijgt veel aansporing om aan te haken bij de algehele bedrijvigheid. Daarbij ook veel goed bedoelde kritiek. Vergeet echter niet dat je bent wie je bent. Vele mensen hebben moeilijkheden ondervonden en het is ook goed om daar eens naar te kijken ipv van alleen te luisteren naar de brave burger.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke. maar ik weet niet zoveel te doen.
ik heb nu nog(en de laatste jaren ook gehad) bijna 24/7 vrije tijd. en dan straks misschien niet meer maar toch stel ik het nog even uit.
Sandy Dennyquote:Zomers zwerft Anne door Ierland. Soms met paard en wagen. Soms met vriend en hond. Anne zingt in de pubs. Vaak dronken, vanwege de vergetelheid en de zenuwen. ‘s Winters vertrekt ze naar Engeland om geld te verdienen in de folkclubs. Soms is ze weken zoek of trekt met vrienden door overal en nergens.
Begin jaren zeventig woont Anne in een caravan in Suffolk. Daar weet een platenmaatschappij haar te vinden, en in 1971 verschijnen maar liefst twee LP’s. Anne twijfelt aan alles. Ze houdt niet van de studio, van haar stem, van het muziekcircus. In 1973, zwanger van haar tweede kind, neemt Anne Briggs nogmaals een LP op. Tijdens de fotosessie voor de hoes, weet ze het zeker: stoppen. De echte Anne verdwijnt in het Noordwesten van Schotland. 27 Jaar jong, 30 liedjes oud.
Anne Briggs komt sporadisch naar buiten. Ze leidt nu een leven zoals ieder ander en kan nachten niet slapen van een interview en wil nooit meer de studio in. Je kunt haar wel zien met je oren: Sandy Denny maakte een haarscherpe foto in muziek, toen ze in 1971 The Pond And The Stream opnam, haar ode aan Briggs. Annie wanders on the land. She loves the freedom of the air.
Jackson C Franckquote:Alexandra ‘Sandy’ Elena MacLean Denny. She swore like a docker, drank like a horse. Ze was eenzaam – met veel vrienden. Ze kon eindeloos kletsen, zonder veel te zeggen. Haar lach was legendarisch, evenals haar moodswings. Ze was het buurmeisje in een bloemetjesjurk, en tegelijkertijd een onuitstaanbare Diva. Denny wilde het liefst zingen in een band, maar in alles was ze een solistische persoonlijkheid. Ze was de bejubelde zangeres die met liters drank (Sandy on the Brandy was een gevleugelde uitspraak in het Londense uitgangsleven) haar diepgewortelde zelftwijfel probeerde te verdrinken.
In 1972 zegt Denny in een radio-interview, bijna terloops: My only ambition is to be happy. Als ze op 21 april 1978 overlijdt, 31 jaar jong, is in haar dagelijkse leven van die ambitie niets terechtgekomen.
Nick Drakequote:When Jackson Frank was 11, a furnace exploded at his school, sending a ball of flames down corridors until it ended up in Frank's music classroom in the Cleveland Hill Elementary School in Cheektowaga, New York.[1] The fire killed fifteen of his fellow students and burned Frank over more than half his body.[1] It was during his time in the hospital that he was first introduced to playing music, when a teacher, Charlie Castelli, brought in an acoustic guitar to keep Frank occupied during his recovery.
His eponymous 1965 album, Jackson C. Frank, was produced by Paul Simon while the two of them were also playing folk clubs in England. Frank was so shy during the recording that he asked to be shielded by screens so that Paul Simon, Art Garfunkel, and Al Stewart (who also attended the recording) could not see him, claiming 'I can't play.
Another song, "Milk and Honey", appeared in Vincent Gallo's film The Brown Bunny, and was also covered by Fairport Convention, Nick Drake, and Sandy Denny, whom he dated for a while. During their relationship, Jackson convinced Sandy to give up nursing (then her profession) and concentrate on music full time.
De ervaring leert dat:quote:His reluctance to perform live or be interviewed further contributed to his lack of commercial success. Despite this, he was able to gather a loyal group of fans who would champion his music. Drake suffered from depression and insomnia throughout his life, and these topics were often reflected in his lyrics. Upon completion of his third album, 1972's Pink Moon, he withdrew from both live performance and recording, retreating to his parents' home in rural Warwickshire. There is no known footage of the adult Drake; he was only ever captured in still photographs and in home footage from his childhood.[6] On 25 November 1974, Drake died from an overdose of amitriptyline, a prescribed antidepressant; he was 26 years old.
Je ouders vinden het in de huidige situatie al begrijpelijk dat je naar een psycholoog gaat. Ze hun zin geven betekent dus niet dat je je reputatie verder schaad. Alles waarvan jij niet wilt dat het je ouder wordt verteld, krijgen ze van de psycholoog niet te horen (vertrouwensfunctie).quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee.
(en dat is ook niet zomaar. diverse redenen, voornamelijk al omdat ik altijd al doe of het prima met me gaat, en het allemaal wel meevalt, tegen me ouders. dus dan ineens anders gaan doen dat zou vreemd zijn. en dat schaadt me reputatie. en dan geef ik me ouders hun zin dat ik naar een pscyholoog ga, en dan gaan ze denken dat lang blijven doorzaniken op mij werkt. en dan gaat alles mis)
Met jou gaat het steeds beter Lant.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hahahhaha oh god ik val echt op het juiste moment weer in het topic volgens mij
dat plaatje hahaha
ach gut, arme MLiG
Klopt, je kan er inderdaad suicidaal door worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:49 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar als je begint met anti-depressiva slikken, voel je je de eerste weken juist kutter dan je je al voelde. Het kan zelfs tot zelfmoordgedachten leiden. Als je dan geen huisarts/psycholoog hebt om op terug te vallen, zou het wel eens heel slecht kunnen aflopen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je wordt van sommige middelen ook nog eens best wel dik heb ik me laten vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies, en er is bij mlig niet eens vastgesteld of hij een milde of zware depressie heeft. Vooral zijn angstgevoelens lijken me te overheersen. Dan kan je niet zo maar iets gaan slikken. Het is niet voor niets dat het meestal gaat in combinatie van psychotherapie. Als je die bijwerkingen zo ziet dan wil je daar liever niet je hele leven aan vast zitten. En dat gaat met mlig wel zo zijn als hij niet ook behandeling krijgt voor zijn problemen ipv symptoombestrijding.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef kedge het volgende:
Ik heb de wikipagina van Antidressivum vluchtig doorgelezen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antidepressivum
Ff wat highlights:
Bij milde en matige depressie blijken antidepressiva niet effectief te zijn, aldus een meta-analyse die de eerste week van januari 2010 in de JAMA gepubliceerd werd.
De eerste twee tot vier weken is er kans op de geregistreerde bijwerkingen (waaronder droge mond, angstig zijn, vreemd voelen, slecht slapen, depressie en zelfmoord), daarna stabiliseren de bijwerkingen. Langeretermijnbijwerkingen zijn dik worden en verminderd libido. Circa 19% van de patiënten stopt in de eerste 4 weken ten gevolge van de bijwerkingen.
Antidepressiva kunnen, met name door de doelgroep zelf, soms ook wel gezien worden als een "medicijn voor de omgeving".
Bijwerkingen die op de lange termijn voor problemen kunnen zorgen zijn gewichtstoename en seksuele stoornissen. De seksuele stoornissen kenmerken zich door vertraging of uitblijven van het orgasme, verminderde libido en erectieproblemen
Meestal worden antidepressiva voorgeschreven in combinatie met een vorm van psychotherapie.
@MLIG ik zou er serieus vanaf zien....
Maar misschien dat hij door het gebruik van de pillen wel naar de huisarts durft, wie weet. Al denk ik dat het meer een kwestie van niet willen is dan niet kunnen. Als hij het graag zou willen zou hij zich er toe kunnen zetten, net als de meet en het uitgaan wat hij af en toe doet.
Link verwijderd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Crutch het volgende:
heloef
Dit is niet het juiste topic om erover te discusiëren.
Kut? Mwah aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef kree het volgende:
Auw, dat is kut, maar idd, kunnen we het er beter in dat andere topic het erover hebben
Trouwens om hier even op in te haken.quote:
Kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens om hier even op in te haken.
Het gaat maar over maagd zijn en sex etc.
Waar ik naar zoek is echt gewoon een relatie, ja ik ben een stuk ouder als jou.
Ik heb zoiets van ik wil eerst echt een meisje leren kennen die ik echt leuk vindt en die verder met mij wil gaan.
sexen komt pas op de tweede plaats voor mij als ik eerlijk ben.
Nou ben ik ook even eerlijk, ik ben nog steeds maagd op m'n 27equote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.
Voor mij is het meer dan heb ik het tenminste gehad.
Mwah ik heb er geen haast meer mee in ieder geval als het over 4 jaar nog zo is geen ramp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ben ik ook even eerlijk, ik ben nog steeds maagd op m'n 27e![]()
Maar ik heb er nooit echt problemen mee gehad en nog steeds niet, ik wil gewoon iemand die me leuk vindt....
Dat dacht ik ook op jou leeftijd, van het komt wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ik heb er geen haast meer mee in ieder geval als het over 4 jaar nog zo is geen ramp.
Ik ben gewoon nieuwsgierig aangezien de hele wereld het er over heeft.
Ik stel me er ook niet veel van voor, met mij er bij kan het zo geweldig ook niet worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Crutch het volgende:
Ik weet nog wel hoe graag ik het wilde en vaak nadacht over hoe de eerste keer zou zijn en voelen.
Erger nog; hoe vraag je zoiets aan je vriendinnetje en hoe lang duurt het voordat ze er klaar voor is.
Des te ouder ik werd des te meer ik naar (zoals lant het omschrijft) dat soort handelingen verlangde, totdat ik op mijn 17e met mijn eerste vriendinnetje naar bed ging.
Achteraf was ik wel trots, maar zo heul bijzonder was het nou ook weer niet.
Ach ja we zullen het zien, het loopt zoals het loopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op jou leeftijd, van het komt wel.
Maar het komt niet, bij mij iig niet vanzelf.
Verdomme ik baal er nog van, kom ik een leuke meid tegen loopt het op niks uit.
Raar wat het met je doet, ik heb nog nooit zo gebaald
Zolang je niet weet wat je mist is er niks aan de handquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ik heb er geen haast meer mee in ieder geval als het over 4 jaar nog zo is geen ramp.
Ik ben gewoon nieuwsgierig aangezien de hele wereld het er over heeft.
Dat kan toch als voorspelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hallo je moet eerst nog vingeren en alles
kijk eerst maar of dat je lukt
Helemaal nooit een relatie hebben gehad als je 27 bent is erger dan nog maagd zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:18 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik was daar nooit zo mee bezig.
Tot het zover was![]()
Beste instelling, wat mij betreftZo verspil je geen tijd aan verlangen naar iets wat je toch (nog) niet kunt hebben.
En als het dan wel zover is is het ook allemaal nieuw en spontaan (wat volgens mij wel minder is als je er te veel over na hebt lopen denken)
En ik vind nog maagd zijn op je 27e helemaal niet, zolang er geen creepy reden achter zit tenminste.
Als het betekent dat je dat niet zomaar wilde delen met de eerste de beste ben ik het juist helemaal met je eensDat gezeik altijd
Het kan toch, dat je de juiste nog niet bent tegengekomen?
Al nader je de 30 wel angstvallig, dat wel...![]()
... Maar dan nog!
Ik lees, des te ouder ik werd.. En dan, de eerste keer op je 17equote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Crutch het volgende:
Ik weet nog wel hoe graag ik het wilde en vaak nadacht over hoe de eerste keer zou zijn en voelen.
Erger nog; hoe vraag je zoiets aan je vriendinnetje en hoe lang duurt het voordat ze er klaar voor is.
Des te ouder ik werd des te meer ik naar (zoals lant het omschrijft) dat soort handelingen verlangde, totdat ik op mijn 17e met mijn eerste vriendinnetje naar bed ging.
Achteraf was ik wel trots, maar zo heul bijzonder was het nou ook weer niet.
Waarom ? Sommige mensen hebben gewoon meer moeite en moeten extra hun best doen en je maagdelijkheid kun je ook verliezen door naar de hoeren te gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helemaal nooit een relatie hebben gehad als je 27 bent is erger dan nog maagd zijn.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef kedge het volgende:
Overigens als je niet kwijt wil dat je nog maagd bent, dan zeg je dat het alweer een tijdje geleden is
Precies, zat leuken meiden gesproken en ik heb er ook helemaal geen problemen mee (om met meiden te praten dan)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom ? Sommige mensen hebben gewoon meer moeite en moeten extra hun best doen en je maagdelijkheid kun je ook verliezen door naar de hoeren te gaan.
Overigens als je niet kwijt wil dat je nog maagd bent, dan zeg je dat het alweer een tijdje geleden is
Voor jongens ligt dat geloof ik ook wel iets anders. Een meisje is een is preuts als ze lang maagd is, een jongen een trieste nerd. Althans, dat is wel een beetje het beeld wat veel mensen hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:18 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik was daar nooit zo mee bezig.
Tot het zover was![]()
Beste instelling, wat mij betreftZo verspil je geen tijd aan verlangen naar iets wat je toch (nog) niet kunt hebben.
En als het dan wel zover is is het ook allemaal nieuw en spontaan (wat volgens mij wel minder is als je er te veel over na hebt lopen denken)
En ik vind nog maagd zijn op je 27e helemaal niet, zolang er geen creepy reden achter zit tenminste.
Als het betekent dat je dat niet zomaar wilde delen met de eerste de beste ben ik het juist helemaal met je eensDat gezeik altijd
Het kan toch, dat je de juiste nog niet bent tegengekomen?
Anders praat je hem even een deadline aanquote:Al nader je de 30 wel angstvallig, dat wel...![]()
... Maar dan nog!
OK ik heb nog 3 jaar hahahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef minibeer het volgende:
Anders praat je hem even een deadline aan
Ik vind het altijd wel leuk als je gelijk zoent of seks hebt, maar vaak is het dan achteraf wel onduidelijk of ze dan langer iets wil of dat het gewoon een one night stand was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
Precies, zat leuken meiden gesproken en ik heb er ook helemaal geen problemen mee (om met meiden te praten dan)
Maar er was er gewoon niet èèn die goed bij me paste denk ik.
Nou ontmoete ik dus laatst dat meisje (die ik echt leuk vond) gelijk zoenen enzo en ik weet zeker dat als ik meer initiatief had genomen dat we al hadden liggen sexen diezelfde avond.
Maar dat wil ik gewoon niet en zeker niet na elkaar pas 1 keer gezien te hebben.
Maarja het is ieder z'n ding natuurlijk.
Achteraf denk ik misschien had ik dat gewoon moeten doen maarja dat is je eigen principes verlogenen in feite.
Of gewoon vaag doen wat je allemaal al gedaan hebt. Seks is breder dan alleen penetratie. Pijpen/beffen is ook seks maar volgens de norm ben je nog steeds maagd als als je alleen gepijpt of gebeft hebt/bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom ? Sommige mensen hebben gewoon meer moeite en moeten extra hun best doen en je maagdelijkheid kun je ook verliezen door naar de hoeren te gaan.
De vrouwen zijn net zo gewillig om sex te hebben als ons mannen en waarom wachten totdat je een goede relatie hebt ? Als de kans zich voordoet gewoon doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
OK ik heb nog 3 jaar hahahaha
Nee joh,ik wil toch echt eerst iemand vinden waarvan ik in ieder geval denk dat het een goede relatie kan worden.
Voor sex kan ik altijd nog naar de hoeren...
Ja dat is ook wel zo, maar ik wil gewoon eerst iemand echt kennen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef kedge het volgende:
[..]
De vrouwen zijn net zo gewillig om sex te hebben als ons mannen en waarom wachten totdat je een goede relatie hebt ? Als de kans zich voordoet gewoon doen.
Absoluut niet, maar voor mij begon die nieuwsgierigheid toen ik naar het voortgezet-onderwijs ging. Dan ben je twaalf jaar, ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik lees, des te ouder ik werd.. En dan, de eerste keer op je 17eIs dat al oud?
Hier ook zoiets ja. Wat is het topic dood zeg, er zijn sinds de vorige keer dat ik hier keek meer reacties op mijn fobo dan hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar voor mij begon die nieuwsgierigheid toen ik naar het voortgezet-onderwijs ging. Dan ben je twaalf jaar, ofzo.
Ik weet nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef Luco het volgende:
Ik moet vrijdag voor een stel vrouwen gaan koken, waarvan er 1 al hintte dat als ik daarna een film bleef kijken er best wel eens iets zou kunnen gebeuren. Zijn de vrouwen in Nederland gewoon lastig of heb ik altijd oogkleppen op gehad?
Bij mij is het ook alweer even geledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |