ik heb een beetje zitten zoeken, ik ken zo 1 plaatje van 4chan achtige bronnen van een feestje waar iedereen plezier heeft, en waar zo 1 zielige/saaiere/"creepy" jongen in de hoek staat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer dat er iets mis met je is. Je komt over alsof je nachten hebt doorgehaald op een feestje dat je niet eens leuk vond. Snap je?
*knip*
hahahhaha oh god ik val echt op het juiste moment weer in het topic volgens mijquote:
cool story bro, maar is dat niet gewoon je jaarboek fotoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb een beetje zitten zoeken, ik ken zo 1 plaatje van 4chan achtige bronnen van een feestje waar iedereen plezier heeft, en waar zo 1 zielige/saaiere/"creepy" jongen in de hoek staat.
ik kan hem niet vinden, maar ik heb wel een paar anderen gevonden:
1:[ afbeelding ]
http://2.bp.blogspot.com/(...)e-fail-prom-date.jpg
2:http://www.failfunnies.com/pages/fail-party.html
3:http://www.google.nl/imgr(...)s:0&biw=1399&bih=763
die laatste vind ik op de 1 of andere manier geacteerd lijken.
ik wil nog even kwijt dat er dus heel wat meer voor nodig is dan een kort enkel adviesje voor iemand die elke keer in zon situatie vanzelf komt en daar niet uitkomt.
vanaf 0(eerste indruk die mensen vanuit de verte van hem krijgen) moet het dan al anders worden.
Moet je allemaal zelf weten. Je maakt het alleen maar jezelf moeilijker, en het wordt voor mensen hier ook steeds moeilijker om je serieus te nemen als je niet naar een psycholoog wil om zulke kutredenen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik doe alleen dingen waar ik het zelf mee eens ben.
ik ga niet tegen me ouders uit laten komen dat ik helemaal geen Propedeuse heb gehaald, en dat ik helemaal nooit ben bezig geweest aan de laatste dingen voor me bachelor. Dat zou erg vervelend zijn want dan zijn ze teleurgesteld, en komt uit dat ik al jaren een beetje lieg. met zulk soort dingen laten uitkomen, of zelfs al ineens anders tegen me ouders gaan doen(waar ik later en nog altijd last van zal hebben) ben ik het oneens.
ik ga ook niet tegenover een psycholoog zitten. en ik ga ook niet op banken zitten of liggen of weet ik veel hoe dat moet bij de betere psychologen. ik wil ook niet in de wachtkamer bij een psycholoog gaan wachten, al die kleine stoeltjes enzo, en andere mensen die langslopen.
ik ben het met het idee om naar de pscyholoog te gaan.... oneens.
Is ze niet zo mooi? Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Run Tijn rundamn ik ga op paiq weer eens een oneliner sturen(gewoon omdat het kan) tref ik iemand waar ik gelijk al een gevoel van krijg dit klopt niet. Aan de ene kant wil ik haar best nog een kans geven aan de andere kant liever niet. Toch best lastig.
Oh dat wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Is ze niet zo mooi? Wat bedoel je precies?
Geef haar een kans en probeer er een date uit te slepen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat wel.anders zou ik geen oneliner sturen. Meer de dingen die ze zei. Of juist niet. Ik vraag wat voor werk ze doet en haar antwoord ik zit thuis en verder wil ik het er niet over hebben. Dan gaan er bij gelijk alarmbellen rinkelen.
omdat ze je afsnauwt alsof je iets fouts gevraagd heb en je je daarom nu kut en afgewezen voelt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat wel.anders zou ik geen oneliner sturen. Meer de dingen die ze zei. Of juist niet. Ik vraag wat voor werk ze doet en haar antwoord ik zit thuis en verder wil ik het er niet over hebben. Dan gaan er bij gelijk alarmbellen rinkelen.
Goed planquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Geef haar een kans en probeer er een date uit te slepen.
Waarom zou ik mij daarom afgewezen voelen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ze je afsnauwt alsof je iets fouts gevraagd heb en je je daarom nu kut en afgewezen voelt?
of omdat ze niet interessant klinkt, en misschien zelfs wel psychotisch of borderline achtig?
nee posttraumatische stressstoornisquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en misschien zelfs wel psychotisch of borderline achtig is en jij daar problemen mee hebt ofzo?
Dat zou best kunnen ja. Ik zei dat ik binnenkort naar Ikea wilde en daar reageerde ze ook al raap op. Het is slecht, klachten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee posttraumatische stressstoornis
Eerst maar eens kijken of het gesprek de volgende keer wat minder stroef verlooptquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef NaRRaToR het volgende:
bij mij zouden er dan ook alarmbellen gaan rinkelen hoor Tijn. Mjah je kunt het even aankijken of ze zo ook doet bij wat meer persoonlijke vragen want eerlijk is eerlijk over je werk praten valt nog redelijk mee qua prive-vraag xD
Oh jammer ik wilde juist een voorstel doen als date naar de Ikea te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:30 schreef RandyMcRanderson het volgende:
nou is het ook moeilijk om enthausiast te reageren als het over de ikea gaat
ja dat zeg ik dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of het gesprek de volgende keer wat minder stroef verloopt
Neem je ikea family kaart wel mee voor gratis koffie en thee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Ik zei dat ik binnenkort naar Ikea wilde en daar reageerde ze ook al raap op. Het is slecht, klachten.
een stelletje in mijn vriendengroep gaat regelmatig naar de ikea. lekker samen daar eten en spulletjes kijken (maar nooit iets kopen) xDquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jammer ik wilde juist een voorstel doen als date naar de Ikea te gaan
Maar dat is ook echt heel leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
een stelletje in mijn vriendengroep gaat regelmatig naar de ikea. lekker samen daar eten en spulletjes kijken (maar nooit iets kopen) xD
Bij de ikea lopen mooie vrouwen op leeftijdquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
een stelletje in mijn vriendengroep gaat regelmatig naar de ikea. lekker samen daar eten en spulletjes kijken (maar nooit iets kopen) xD
Niet iedereen heeft smaak of geldquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef RandyMcRanderson het volgende:
man man wat een zooi verkopen ze daar. Een eethoek van 70 euro geloof je het zelf
Zeker nu maar eerst tot een date zien te komenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:31 schreef kedge het volgende:
[..]
Neem je ikea family kaart wel mee voor gratis koffie en thee.
ot: Elke ervaring is er 1 en kan weer meegenomen worden naar de volgende date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |