SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
Welke film?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef kedge het volgende:
Ik moest vanochtend ineens denken aan een film die ik een keer had gekeken.... daar werd gezegd: Blijf in een disco/kroeg nooit langer dan 20 minuten ergens staan. In die 20 minuten heb je alle dames om je heen al gezien en zij hebben jou gezien. Mocht er binnen die 20 minuten niks zijn gebeurd, dan kun je beter ergens anders gaan staan. Altijd meteen binnen de 20 minuten actie ondernemen.
Zit wel een kern van waarheid in.
oeh, ik was daar al eens afentoe beland als ik interessante vrouwelijke users hun postgeschiedenis ging checken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Aan Benzin en MLiG, misschien kunnen jullie hier gaan posten:
Depressie & Angst #9
En tips vragen.
oke, mijn logica: serotine =het gelukshormoon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen zeggen: "Oh, het komt wel goed. Je moet gewoon X doen en dan komt het snel goed en krijg je een (gelukkig) leven".
Ik hoop gewoon op een oplossing, een wonder
[..]
Ja. Heb een paar delen gelezen. Maar denk niet dat ik er thuis hoor en:
[..]
Verstandig ja, online zware medicijnen tegen angsten bestellen zonder begeleiding van een huisarts of psych. Ik weet niet of die middelen verslavend zijn, maar een verslaving kan je er ook niet bepaald bij gebruiken. Is het niet duur ook? En is de plek waar je het gekocht hebt uberhaupt betrouwbaar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh, ik was daar al eens afentoe beland als ik interessante vrouwelijke users hun postgeschiedenis ging checken.
ik heb een beetje de medicijnnamen die daar voorbij kwamen nu net allemaal uitgezocht.
ik kwam toen op het medicijn cipramil aka citalopram . En ik heb een online winkel gevonden waar je hem kan kopen zonder recept. ik heb 90 pillen besteld.
ik mag vast weer geen links posten, maar het is een buitenlandse pharmacy.
En dan heb ik allemaal plannen dat ik me gelukkiger voel, en dan ook van binnen rustiger en vrolijker.
en dan ga ik meisjes bezighouden, en trukjes doen. bijvoorbeeld ook zon vraag van hoeveel het getal 9 voorkomt tussen 0 en 100. (dan moeten ze nadenken).
.... het antwoord is 10
en ik ga dan niet meer met die 1e stomme vriend van me om, die me altijd "bijdehand" noemt als ik mijn insziens leuke/playfulle/banter-achtige(engelse term) opmerkingen maak. hij maakt me depresief en praat me minderwaardigheidscomplexen aan. Hij is niet normaal.
[..]
oke, mijn logica: serotine =het gelukshormoon.
die pil zorgt voor een hogere serotine spiegel.
volgens de beschrijving helpt het tegen straatvrees, sociale angst bdd (voor richard) en depressie enzo.
dus misschien ook wat voor jou
het is echt oneerlijk, voor iedereen is er een simpel pilletje, en dan wordt je beter. en ik ga ook maar wat pilletjes proberen want misschien is er wel een wondermiddel.
Het antwoord is niet 10.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
En dan heb ik allemaal plannen dat ik me gelukkiger voel, en dan ook van binnen rustiger en vrolijker.
en dan ga ik meisjes bezighouden, en trukjes doen. bijvoorbeeld ook zon vraag van hoeveel het getal 9 voorkomt tussen 0 en 100. (dan moeten ze nadenken).
.... het antwoord is 10
ja, het lijkt me betrouwbaar ( ik ben geen debiel aardbei)..quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verstandig ja, online zware medicijnen tegen angsten bestellen zonder begeleiding van een huisarts of psych. Ik weet niet of die middelen verslavend zijn, maar een verslaving kan je er ook niet bepaald bij gebruiken. Is het niet duur ook? En is de plek waar je het gekocht hebt uberhaupt betrouwbaar?
oh kut, ja je hebt gelijk! ja nou dan heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Het antwoord is niet 10.
Heb je dit oa gelezen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, het lijkt me betrouwbaar ( ik ben geen debiel aardbei)..
oh en voor anderen: ik moest op die 1e site die ik had wel wat vinkjes aanvinken over me toestand ofzoiets, en dan moet je wat vragen beantwoorden die je ook zou krijgen bij een normale pharmacy.
ik heb ingevult dat ik al bij een psychomens loop of ben geweest(weet niet of je geweigerd wordt als je zegt dat je geen pscyhologische hulpt hebt, dus ik heb maar gewoon wat anders aangevinkt).
ik had een keer eerder wat besteld, en toen kwam er een email/fax (weet nieteens meer) dat ik me doktorsrecept op moest sturen. dat was faal, maar was ook al een paar jaar terug(voordat ik op fok kwam).
ik laat wel weten of het lukt.
quote:Een antidepressivum (ook wel stemmingsverbeteraar genoemd) is een medicijn dat de intentie heeft de symptomen van een depressie te verminderen. Bij milde en matige depressie blijken antidepressiva niet effectief te zijn, aldus een meta-analyse die de eerste week van januari 2010 in de JAMA gepubliceerd werd. Alleen bij ernstige depressies hebben deze stoffen zin.[1] De grote omzet van antidepressiva ligt echter vooral bij de matige en milde depressies.
Antidepressiva herstellen bij ernstige depressies de natuurlijke balans tussen bepaalde stoffen in de hersenen (neurotransmitters), waardoor een nieuw chemisch evenwicht ontstaat en de klachten meestal stabiliseren. Patiënten worden minder somber en krijgen weer plezier en belangstelling voor de dingen om zich heen. De middelen werken doorgaans[2], maar meestal laat verbetering even op zich wachten. In het algemeen gaan de medicijnen pas na twee tot vier weken werken.
De eerste twee tot vier weken is er kans op de geregistreerde bijwerkingen (waaronder droge mond, angstig zijn, vreemd voelen, slecht slapen, depressie en zelfmoord), daarna stabiliseren de bijwerkingen. Langeretermijnbijwerkingen zijn dik worden en verminderd libido. Circa 19% van de patiënten stopt in de eerste 4 weken ten gevolge van de bijwerkingen.
Heb ik verschillende keren beschreven, maar in het kort komt het erop neer dat dat net kan ivm mijn ouders. Misschien kan het als ik op mezelf woon.quote:
Ik vind het jammer dat je daar zo over denktquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat vertrouwen wek je niet door in je vicieuze cirkel te blijven zitten, daar moet je actief wat aan doen! Ik wil gerust zeggen, stil maar jongen, het komt wel goed.
Maar ik meen het niet. Althans, dan spreek ik voor mijzelf. Ik val gerust op muurbloempjes of socially awkward jongens, daar kijk ik wel doorheen. Maar stille jaknikkers die al het advies in de wind slaan, en vervolgens alleen maar lopen te piepen dat dingen moeilijk zijn.. Nee bedankt, alles behalve aantrekkelijk. En ik denk dat héél veel vrouwen dit vinden.
Als je het probeert, props! Maar wat heb je de laatste jaren geprobeerd? Je bent een keer in groepsverband langs geweest, top! Dat je dat eng vind, ok, je hebt het geprobeerd. Maar zoiets dergelijks zie ik maar een keer. Wat ga je nu doen, de komende tijd? Welke doelen wil je stellen?
Zoals je nu bent, maak je wellicht wel kans bij oudere vrouwen met het lege nestsyndroom.
Man kies een keer voor jezelf in plaats van mijn ouders dit, mijn ouders dat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb ik verschillende keren beschreven, maar in het kort komt het erop neer dat dat net kan ivm mijn ouders. Misschien kan het als ik op mezelf woon.
Hij is 21.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:57 schreef kree het volgende:
benzin, hou oud ben jij eigenlijk?
sorry als ik het niet weet maar ik lees pas een paar topics mee en in je profiel staat het niet.
hey, anderen huisartsen en pscyhologen aanraden is erg gemakkelijk hoor. maar voor jezelf die stap nemen is het toch allemaal wat moeilijker. dat kan ik echt niet, dat is een veel te grote stap.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Doe niet zo moeilijk, ga naar je huisarts en laat je behandelen. Dan krijg je de pillen misschien nog gratis ook (aan mlig).
gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Doe niet zo moeilijk, ga naar je huisarts en laat je behandelen. Dan krijg je de pillen misschien nog gratis ook (aan mlig).
Hey, of je wil een beter leven of je wil het niet. Blijkbaar niet als je dat al een te grote stap vindt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hey, anderen huisartsen en pscyhologen aanraden is erg gemakkelijk hoor. maar voor jezelf die stap nemen is het toch allemaal wat moeilijker. dat kan ik echt niet, dat is een veel te grote stap.
Nja, het is wel interessant om te weten. Ik weet niet precies hoe een passieve uitstraling er precies uitziet, ik had ook niet echt verwacht dat dat in het echt aan me te zien is. Wat is er precies mis met me?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien was ik te hard. Maar je straalt in het echt inderdaad wel passiviteit uit ja. Meiden vinden je misschien wel wat schattigs hebben, dat heb ik wel gehoord. Maar passief vind ik je inderdaad wel
nee, JUIST ALLEEN MAAR DIE STAP is een te grote stap. dat is de grootste moeilijkste extreemste stap ooit die jij daar precies beschrijft als "dat al een grote stap". het is helemaal niet " zelfs dat al"quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, of je wil een beter leven of je wil het niet. Blijkbaar niet als je dat al een te grote stap vindt.
Het is niet zo zeer dat er iets mis met je is. Je komt over alsof je nachten hebt doorgehaald op een feestje dat je niet eens leuk vond. Snap je? Misschien moet je inderdaad wat meer plezier in je leven krijgen. Maar dat vind je niet door thuis te zitten mokken, en alles en iedereen de schuld te geven terwijl jij vind dat jij een beter leven verdiend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het is wel interessant om te weten. Ik weet niet precies hoe een passieve uitstraling er precies uitziet, ik had ook niet echt verwacht dat dat in het echt aan me te zien is. Wat is er precies mis met me?
Je maakt het jezelf zo moeilijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, JUIST ALLEEN MAAR DIE STAP is een te grote stap. dat is de grootste moeilijkste extreemste stap ooit die jij daar precies beschrijft als "dat al een grote stap". het is helemaal niet " zelfs dat al"
als ik zoiets doe, dat is echt heel erg als IK die stap zou gaan nemen hoor, dat is toegeven, en dan denken anderen mensen dingen van je. en dan moet je toegeven aan de pscych iets dat je je al een X aantal jaar niet zo leuk voelt of zoiets.
en dan de faal die ik kan toegeven (x jaar leven aan het verkloten en lanterfanten) is gewoon te extreem, dan kan niemand nog hoop in je hebben als je dat allemaal meld. dat soort dingen zijn allemaal erg ongemakkelijk.
daarom is het een grote stap. +natuurlijk me reputatie, hoe moet ik anderen dan aankijken. hoe moet ik de psycholoog of huisarts aankijken als ik iets zeg(Wat is me probleem eigenlijk).
JUIST een huisarts of psycholoog is een veels te antiegelijke grote stap die nooit meer ongedaan kan worden. daarna kijkt iedereen je vreemd aan, en dan voel je je ook nog dagen kut omdat iemand je eng heeft zitten aankijken enzo.
en al bovenstaande is dan nog zonder de complotten van de dossiers die worden bijgehouden
jij doet vermoeden alsof je zo even naar de huisarts of psycholoog kan. maar dat is helemaal niet zo, niet in mijn geval, voor mezelf (lekker hypocriet) is dat geen optie. ik kan dat echt niet (streep..... ik maak er wat anders van) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk
Maar je hebt al gesprek gehad met een psych of iets dergelijks, anders zou je niet zijn afgekeurd en bijstand ontvangen. Was dat zo verschrikkelijk dan? En is het nogsteeds zo verschrikkelijk als je je bedenkt dat dan alles beter zal gaan? Ik bedoel, op de uni zal je ook met mensen moeten praten. Elke dag. Met de psych veel minder vaak.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, JUIST ALLEEN MAAR DIE STAP is een te grote stap. dat is de grootste moeilijkste extreemste stap ooit die jij daar precies beschrijft als "dat al een grote stap". het is helemaal niet " zelfs dat al"
als ik zoiets doe, dat is echt heel erg als IK die stap zou gaan nemen hoor, dat is toegeven, en dan denken anderen mensen dingen van je. en dan moet je toegeven aan de pscych iets dat je je al een X aantal jaar niet zo leuk voelt of zoiets.
en dan de faal die ik kan toegeven (x jaar leven aan het verkloten en lanterfanten) is gewoon te extreem, dan kan niemand nog hoop in je hebben als je dat allemaal meld. dat soort dingen zijn allemaal erg ongemakkelijk.
daarom is het een grote stap. +natuurlijk me reputatie, hoe moet ik anderen dan aankijken. hoe moet ik de psycholoog of huisarts aankijken als ik iets zeg(Wat is me probleem eigenlijk).
JUIST een huisarts of psycholoog is een veels te antiegelijke grote stap die nooit meer ongedaan kan worden. daarna kijkt iedereen je vreemd aan, en dan voel je je ook nog dagen kut omdat iemand je eng heeft zitten aankijken enzo.
en al bovenstaande is dan nog zonder de complotten van de dossiers die worden bijgehouden
jij doet vermoeden alsof je zo even naar de huisarts of psycholoog kan. maar dat is helemaal niet zo, niet in mijn geval, voor mezelf (lekker hypocriet) is dat geen optie. ik kan dat echt niet (streep..... ik maak er wat anders van) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk
Veel mensen hebben er dus last van (gehad). Geen schaamte dus in hulp zoeken.quote:Cijfers over angst
Angststoornissen staan in de top tien van aandoeningen die de kwaliteit van leven aantasten. Bijna één op de vijf Nederlanders heeft in zijn leven ooit last van een vorm van overmatige angst. Sociale fobie en paniekstoornissen zijn de meest voorkomende angststoornissen. Bij ongeveer 150.000 Nederlanders is de angst zo groot en alles overheersend, zodat ze nauwelijks een gewoon leven kunnen leiden
ja. dat was verschrikkelijk. ik voelde me verschrikkelijk ongemakkelijk, en deed toen heel vreemd daarom.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hebt al gesprek gehad met een psych of iets dergelijks, anders zou je niet zijn afgekeurd en bijstand ontvangen. Was dat zo verschrikkelijk dan?
online therapiequote:En is het nogsteeds zo verschrikkelijk als je je bedenkt dat dan alles beter zal gaan? Ik bedoel, op de uni zal je ook met mensen moeten praten. Elke dag. Met de psych veel minder vaak.
Mensen denken al iets over je, of je nou naar de psych gaat of niet. En die man/vrouw heeft echt wel ergere gevallen meegemaakt. Familielid van mij heeft ook last van paniekaanvallen en pleinvrees, maar met medicijnen en begeleiding van de psych gaat dat nu veel beter.
Wat jij online allemaal aan ons vertelt, kan jij ook heus tegen een psych vertellen. Als je dat eng vindt zijn er zelfs manieren om online met een echte psych in gesprek te gaan en hulp te krijgen.
het kost tijd die ik beter zou moeten besteden. ik moet ineens alles goed gaan doen op uni enzo, dat weet je toch?quote:Hoezo kijkt iedereen je vreemd aan? Niemand uit de buurt zal weten dat jij daar bent geweest. Niet zo paranoïde doen.
Je kan er inderdaad 100 mee worden. Overigens is vluchten in een relatie om maar niet alleen te zijn ook niet allesquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:53 schreef hasjman het volgende:
Kunnen we dit topic niet beter hernoemen naar " Hoe verzin ik voor alles een excuus?"
Damn, hoe lang kan je jezelf echt voor de gek houden
Ik weet niet meer precies... iets met 2 mannen die ineens alles mogen van hun vrouw en een freepass krijgen. iig ik denk dat het deze film is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Welke film?
En ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit, of je moet staan te feesten ofzo, maar stilstaan denk ik zeker.
Hall Pass?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies... iets met 2 mannen die ineens alles mogen van hun vrouw en een freepass krijgen. iig ik denk dat het deze film is.
--
@ MLIG wil je wel veranderen ? Kun je niet openhartig naar je ouders toe zijn en vragen of zij je willen helpen en begeleiden in het gene wat strawberry omschrijft ?
kan me niet herinneren dat daarin voorkwam het advies om nooit langer dan 20 minuten op dezelfde plek te blijvenquote:
nee. (en dat is ook niet zomaar.quote:--
@ MLIG wil je wel veranderen ? Kun je niet openhartig naar je ouders toe zijn en vragen of zij je willen helpen en begeleiden in het gene wat strawberry omschrijft ?
nee, ik ga me er proberen overheen te zetten straks.quote:
Back on topic dan maarquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Zucht, weet je dan niet, maar kom hier dan niet om versiertips vragen als je medicijnen voor depressie en angstklachten online gaat bestellen.
Moest jij niet een meisje op een date vragen die je via internet had leren kennen? Of was dat al gebeurt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Back on topic dan maarHelaas niets te melden
wat ontopic is
Waarom volg je niet gewoon advies op?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik ga me er proberen overheen te zetten straks.
en ik heb pilletjes besteld, en die ga ik innemen. en nog wat andere pilletjes die ik al had ga ik dan ook innemen(meer plantenbasis, hoe heet die stroming geneeswijze van juist een stofje innemen dat klachten zou moeten opwekken, wat dan helpt).
alles is beter dan zoals het nu gaat, dus hopelijk werkt het zodat het lukt.
Maar die pillen werken pas na 4 weken. Hoe ga je de eerste 2 weken naar uni dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik ga me er proberen overheen te zetten straks.
en ik heb pilletjes besteld, en die ga ik innemen. en nog wat andere pilletjes die ik al had ga ik dan ook innemen(meer plantenbasis, hoe heet die stroming geneeswijze van juist een stofje innemen dat klachten zou moeten opwekken, wat dan helpt).
alles is beter dan zoals het nu gaat, dus hopelijk werkt het zodat het lukt.
Dat moet ik inderdaad nog doen. Helaas heb ik haar niet echt gesproken. De laatste keer dat ik haar sprak ging het gesprek ook nergens naar toe.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moest jij niet een meisje op een date vragen die je via internet had leren kennen? Of was dat al gebeurt?
dat ik het voor elkaar krijg om te doen wat ik zou moeten doen. (naar school gaan en volhouden).quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waarom volg je niet gewoon advies op?
Er is in dit topic al zoveel aandacht aan je besteed, maar je blijft koppig.
Nu ga je pillen slikken... wat wil je daarmee bereiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja wat! daar kom jij nu net mee aan, en dat wist ik nog niet, wist ik veel. nou dan is dat een probleem. maar dat zijn meer details van me grote plan om drugged uni te kunnen voltooien.
ik moet ook nog uiterlijk 8+3 dagen wachten voordat het wordt bezorgt(met post).
en nee ik heb de bijsluiters en ervaringen van allerlei pillen niet allemaal uitgebreid gelezen. het is toch allemaal erg ingewikkeld, en doktors weten het ook niet want die proberen ook maar wat. en deze (naam al gepost) heb ik gevonden die ik zonder recept kon bestellen. dus dan probeer ik deze.
Ik zou 100x liever mn reputatie schade zien hebben, dan mijzelf ! Wie heb je ermee door net te doen alsof ? Elke ouder wil het beste voor zijn kind en ze zien echt wel dat jij problemen hebt. Ze proberen je waarschijnlijk hierin vrij te laten wat in mijn ogen al verkeerd is. Jij hebt echt hulp nodig en hoeft je hier NIET voor te schamen !!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat daarin voorkwam het advies om nooit langer dan 20 minuten op dezelfde plek te blijven
[..]
nee. (en dat is ook niet zomaar.
diverse redenen, voornamelijk al omdat ik altijd al doe of het prima met me gaat, en het allemaa wel meevalt, tegen me ouders. dus dan ineens anders gaan doen dat zou vreemd zijn. en dat schaadt me reputatie. en dan geef ik me ouders hun zin dat ik naar een pscyholoog ga, en dan gaan ze denken dat lang blijven doorzaniken op mij werkt. en dan gaat alles mis)
ik doe alleen dingen waar ik het zelf mee eens ben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zou 100x liever mn reputatie schade zien hebben, dan mijzelf ! Wie heb je ermee door net te doen alsof ? Elke ouder wil het beste voor zijn kind en ze zien echt wel dat jij problemen hebt. Ze proberen je waarschijnlijk hierin vrij te laten wat in mijn ogen al verkeerd is. Jij hebt echt hulp nodig en hoeft je hier NIET voor te schamen !!!!
Wat een prachtige uitdrukkingquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Het is niet zo zeer dat er iets mis met je is. Je komt over alsof je nachten hebt doorgehaald op een feestje dat je niet eens leuk vond. Snap je? Misschien moet je inderdaad wat meer plezier in je leven krijgen.
Klopt, maar het is zo makkelijk om dat te doen. En ik heb doordat het zo lang duurt eigenlijk al mijn energie en motivatie verloren om überhaupt iets te doen. Ik weet dat dat slecht is, maar ik weet niet hoe ik het goede moet doen.quote:Maar dat vind je niet door thuis te zitten mokken, en alles en iedereen de schuld te geven terwijl jij vind dat jij een beter leven verdiend.
Dankjewel; ik waardeer het compliment. Die gaat in mijn plakboek met complimentenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou moet ik er aan toevoegen benzin, dat je zonder vrouwen erbij, wel een hele leuke jongen bent, gewoon gezellig. Dus ik zou toch eerst van die angst afkomen, zelf sterker worden, en als die persoon een vriendin zoekenen niet doen alsof je iemand anders bent, en hopen dat ze het voor zoete koek slikt.
Ja goh ik denk jij leest je wel in voordat je zware medicijnen aanschaft. Dom van me hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja wat! daar kom jij nu net mee aan, en dat wist ik nog niet, wist ik veel. nou dan is dat een probleem. maar dat zijn meer details van me grote plan om drugged uni te kunnen voltooien.
ik moet ook nog uiterlijk 8+3 dagen wachten voordat het wordt bezorgt(met post).
en nee ik heb de bijsluiters en ervaringen van allerlei pillen niet allemaal uitgebreid gelezen. het is toch allemaal erg ingewikkeld, en doktors weten het ook niet want die proberen ook maar wat. en deze (naam al gepost) heb ik gevonden die ik zonder recept kon bestellen. dus dan probeer ik deze.
nee, in dit geval dus niet, omdat er heel veel medicijnen zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja goh ik denk jij leest je wel in voordat je zware medicijnen aanschaft. Dom van me hoor.
Ja, maar als je er dan een vindt, lees dan in ieder geval de werking van antidepressiva. Soms mag je die niet te lang slikken namelijk. En de bijwerkingen weten is ook wel zo handig. Maar daarover kunnen ze je hier vast meer vertellen: Depressie & Angst #9 of [Centraal] Medicatie bij psychische klachten #17quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, in dit geval dus niet, omdat er heel veel medicijnen zijn.
Dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar als je er dan een vindt, lees dan in ieder geval de werking van antidepressiva. Soms mag je die niet te lang slikken namelijk. En de bijwerkingen weten is ook wel zo handig. Maar daarover kunnen ze je hier vast meer vertellen: Depressie & Angst #9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |