Geef ik je wel een rondleiding. Ben er destijds zo vaak geweest toen we ons bedrijfspand met ikea meubelen hadden ingericht, dat ik zelfs wat personeel bij naam ken. Te triest.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben nog nooit in de Ikea geweest.
Ik wil het wel eens zien, maar ik prefereer waarschijnlijk toch de kringloopwinkel.
Die heb ik er nooit gezien, dat eten is inderdaad lekker goedkoop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Bij de ikea lopen mooie vrouwen op leeftijdEn je kunt er voor belachelijk lage prijzen eten.
Je hebt volgens mij goede ogen, wenkbrauwen en lippen en een goede kaaklijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Geef ik je wel een rondleiding. Ben er destijds zo vaak geweest toen we ons bedrijfspand met ikea meubelen hadden ingericht, dat ik zelfs wat personeel bij naam ken. Te triest.
Wutquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij goede ogen, wenkbrauwen en lippen en een goede kaaklijn.
Ik dacht hetzelfde.quote:
het is wel eens een keer wat anders dan terrassen / filmpje / etenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Ikea, niks mis mee naar mijn idee.. Alleen zou ik er niet als date heengaan
Nesteldrang!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het is wel eens een keer wat anders dan terrassen / filmpje / eten
aan de andere kant kun je een verkeerd beeld wekken (samen naar de ikea op date en naar spulletjes kijken... wat moet ze wel niet denken xD)
Is dat een ja ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij goede ogen, wenkbrauwen en lippen en een goede kaaklijn.
Zo lelijk is het ook weer niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
als je onder een viaduct woont past die troep misschien bij de rest van je interieur
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
als je onder een viaduct woont past die troep misschien bij de rest van je interieur
De haat zit diep he?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Een vriend van me ging een keer gewoon thuis zuipen als date. Hij heeft wel gelijk seks gehadquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
ikea is tof
Maar uhh...als date?
Die ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een vriend van me ging een keer gewoon thuis zuipen als date. Hij heeft wel gelijk seks gehad
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hallo je moet eerst nog vingeren en alles
kijk eerst maar of dat je lukt
Don't know if just trolling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Alleen zie ik het nut van een vrouw vingeren niet maar goed.
Ik heb een tong en pik en vingeren kan ze prima zelf.quote:
Wat als ze geen handen heeft?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een tong en pik en vingeren kan ze prima zelf.
oja das wel waar.. vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een tong en pik en vingeren kan ze prima zelf.
Geweldige film.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
In 500 days of summer gingen ze als een date naar ikea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |