Dat is ook cheatenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij maak je dan een behoorlijke knieval naar de PC en haal je het bankgemak onderuit.
Daarnaast vind ik het glashard cheaten.
Basis uitrusting console = controllerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Roces18 het volgende:
Wat let iemand anders om dat ding ook te kopen?
quote:. PC is qua accuratesse een stuk beter , maar het weegt niet op tegen de voordelen van een console (veel goedkoper, lekker op de bank zitten)
linkjequote:Ben ik het niet helemaal mee eens...
Ik ken een aantal mensen met een xbox360 die kopen iedere 3 maanden een xbox live kaart á ¤ 20
Daarnaast kopen ze 4 spellen waarvoor ze 20 euro per stuk meer voor betalen t.o.v. de PC versie.
Dat is al ¤ 160 per jaar.
Ze hebben daarnaast meestal een PC
Reken het is over 3 jaar uit
Aanschaf XBOX360 ¤ 250
xbox live + meerprijs spellen ¤ 380
= ¤ 630
PC upgrade: niet highend maar voldoende voor BF3
M4A78LT-M LE ¤ 50
Phenom2 QuadCore X4 840 ¤ 86
4GB CompuStocx 1600 DIMM CL9 Dual Kit ¤ 28
XFX HD 6850 ¤ 127
Spire CoolBox 208 420 Watt ¤ 30
Toetsenbord, muis,HDD, dvd-rom en monitor van hun oude PC
Windows 7 oem ¤ 79
= ¤ 400
Heb je eventueel nog geld over voor nieuwe andere hardware...
een game PC hoeft dus geen cent duurder te zijn t.o.v. van een xbox360 en je krijgt er veel meer voor terug.
BF3 + war sounds + goede 5,1 set + high graphicsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Basis uitrusting console = controller
Basisuitrusting PC = muis/tobo
Als je dan niet begrijpt waarom ik dit als cheaten zie heb je het niet begrepen.
[..]
[..]
linkje
En op de bank spelen... FFS, met een vriendin is dat al lastig als je een paar uur wil knallen, laat staan als je een gezin hebt. Gamen is toch solitair, achter mijn PC zit ik net zo fijn.
Mocht ik het echt willen, knal ik hem aan mijn TV en 5.1 op hoog volume.
Vond ik ook, maar inmiddels gewend. Vandaag eens terugschakelen, kijken of het veel uitmaakt.quote:
Tapes ja sorry. En ja, ik heb ook een headphone + clip-on micquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar inmiddels gewend. Vandaag eens terugschakelen, kijken of het veel uitmaakt.
20 euro per drie maanden voor Xbox LIVE? Het is wat overdreven, voor 40 euro kun je een jaar online. Dat is hetzelfde als klagen over te dure games en alles halen bij de FRSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je dan niet begrijpt waarom ik dit als cheaten zie heb je het niet begrepen.
[..]
[..]
linkje
True. Al vraag ik me bv af of zo'n ding van Razer (wat toch ook niet goedkoop is) met aparte dolby-speakers echt veel gaat uitmaken. Dan liever een 'echt' merk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Goede, degelijke koptelefoon kopen ipv aanklooien met modellen van 20-60 euro. Losse mic erbij. Gaan.
Klopt. Maar games op een console zijn rond de 65 euro bij launch? Tel in het geval van Live daar nog ¤40 bij op, en bij tien games in een jaar tikt dat behoorlijk aan, voor het verschil heb je dus jaarlijks een nieuwe grafische kaart die weer anderhalf jaar mee kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Pheno het volgende:
Een pc kopen die het lekkerste uit BF3 haalt zal duurder zijn dan een console van 250 euro.
-Nog steeds 64 playerquote:Waarom zou je met minder genoegen nemen? Dan kun je net zo goed de consoleversie nemen
Niks. Want goede geluidsengines/geluidsprocessing en een stereokoptelefoon klinken nog altijd beter (mits goede koptelefoon natuurlijk, shitty 20 euro panasonics moet je niet gaan vergelijken met een koptelefoon van razer van 200 euro)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
True. Al vraag ik me bv af of zo'n ding van Razer (wat toch ook niet goedkoop is) met aparte dolby-speakers echt veel gaat uitmaken. Dan liever een 'echt' merk.
1 verschil: wij janken niet om de haverklap UTFS en dergelijkequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef jpjedi het volgende:
Geinig dat hier dezelfde topics en dezelfde inhoud passeren, volledige parallel aan GoT.
Ik heb geen idee waarom games duurder zouden moeten zijn van een console? Zoals gezegd, dat wordt geroepen door pc-lovers, net zoals console-lovers de pc gaan uitfoeteren om weet ik bij god wat allemaal, dure hardware schijnt populair te zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klopt. Maar games op een console zijn rond de 65 euro bij launch? Tel in het geval van Live daar nog ¤40 bij op, en bij tien games in een jaar tikt dat behoorlijk aan, voor het verschil heb je dus jaarlijks een nieuwe grafische kaart die weer anderhalf jaar mee kan.
Ik zou Audio-Technica eens proberen. Erg goed geluid. Vooral als je een sound card hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Niks. Want goede geluidsengines/geluidsprocessing en een stereokoptelefoon klinken nog altijd beter (mits goede koptelefoon natuurlijk, shitty 20 euro panasonics moet je niet gaan vergelijken met een koptelefoon van razer van 200 euro)
Beyers
Moderering bij VBL zuigt ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef jpjedi het volgende:
Die moderering is echt ziekelijk daar. Echt elke letter in een post moet op een zilveren blaadje worden gewogen en elke 5 posts een modbreak.
Ik beeld me dan ook altijd in dat het die mods van die puistige kutventjes zijn van 15 jaar of volwassen kerels die thuis het licht nog niet uit maken..
Met clanwars maakten ze tijdens de war eigen aanpassingen op de server zonder die te overleggen. Echt zo zielig ook al waren ze sowieso wel beter.
Haha heel erg hypocriet maar wel een logische reactiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]En de knoppen dan
En over BF3, het lijkt me toch raar voor de consoles. Rennen en dan snel naar prone, opstaan in jet stappen en vliegen. En dat zonder mouse en keyboard
BC2 op consoles heeft auto-aim enz. Het is echt heel anders dan de PCquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Haha heel erg hypocriet maar wel een logische reactie![]()
Ik had nog nooit op de pc gegamed, alleen op console, en een shooter nooit zo intensief als BC2, ik vond de controls echt zalig, of je het gelooft of niet! Repairen/spotten/2 headshots/1 dodtag in een fractie van een seconde en ondertussen switchen naar alt fire, helemaal automatisme.
Roces kan het bevestigen, het is maar net wat je gewend ben!
Btw dit topic is echt niet meer te volgen op een mobiel terwijl je aan het werk ben![]()
En je denkt dat dat voor PC games niet opgaat? Crysis 2 @ launch voor 29 euro, BC2 voor 26 euro, and on and on...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef Pheno het volgende:
Elke gamer kijkt rond en kan ze voor gem. 49 euro vinden. Of je moet FRS graag willen spekken
Overwogen, Beyerdynamic beter bevondenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou Audio-Technica eens proberen. Erg goed geluid. Vooral als je een sound card hebt.
Aah oke. Ik zal eens kijken naar Beyer danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En je denkt dat dat voor PC games niet opgaat? Crysis 2 @ launch voor 29 euro, BC2 voor 26 euro, and on and on...
[..]
Overwogen, Beyerdynamic beter bevonden
Ik zeg toch elke gamerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En je denkt dat dat voor PC games niet opgaat? Crysis 2 @ launch voor 29 euro, BC2 voor 26 euro, and on and on...
PC gamers dus lager.quote:
Zijn nog goedkoper ook. Zoals ik al zei: niet sexy om te zien, wel om te horen, and built like a tank.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke. Ik zal eens kijken naar Beyer dan
Geen idee, ik koop mijn consolegames voor 15~20 euro dus mij hoor je niet klagen. Meestal is een maandje of twee wachten genoeg om een goede deal te vinden.quote:
Was even weg maar over die basisuitrusting heb je inderdaad gelijk. Het cheaten noemen vind ik te ver gaan want het is tenslotte een legaal middel anders word het vanzelf wel geband.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
[..]
linkje
En op de bank spelen... FFS, met een vriendin is dat al lastig als je een paar uur wil knallen, laat staan als je een gezin hebt. Gamen is toch solitair, achter mijn PC zit ik net zo fijn.
Mocht ik het echt willen, knal ik hem aan mijn TV en 5.1 op hoog volume.
PS3 is duurderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Was even weg maar over die basisuitrusting heb je inderdaad gelijk. Het cheaten noemen vind ik te ver gaan want het is tenslotte een legaal middel anders word het vanzelf wel geband.
En je vergelijking met kosten tussen PC en Xbox klopt, maar ik doel op de ps3 en die is uitzonderlijk goedkoper dan pc & xbox.
Het is niet te traceren, gek. Alsof je moorden moreel correct moet achten tot het strafbaar wordt, GTFOquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Was even weg maar over die basisuitrusting heb je inderdaad gelijk. Het cheaten noemen vind ik te ver gaan want het is tenslotte een legaal middel anders word het vanzelf wel geband.
PS3 is ook duurder per titel dan de PC. Kastje kost niets, wordt nog verlies op gemaakt, dat verschil moet ergens vandaan komen, no?quote:En je vergelijking met kosten tussen PC en Xbox klopt, maar ik doel op de ps3 en die is uitzonderlijk goedkoper dan pc & xbox.
Zoiets noem je dan een regular retail price...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie je spellen halen, maar consolegames voor > 50 euro is echt bizar
Playstation plus is even duur als Xlive. En Xlive is nog steeds beter.quote:
En wat zou Plus toevoegen? Ik kan zonder plus ook online spelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Playstation plus is even duur als Xlive. En Xlive is nog steeds beter.
Dit waarschijnlijk. En dan nog: 30 euro of 45 euro, klein verschil...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Jullie kopen games niet op de release date I guess.
Jawel maar met goed zoeken ben je veel goedkoper uit. Nu bijv. bij Wehkamp bf3 50,- ipv de retailprijs van 65quote:
de Xlive waar je voor betaalt bied veel meer dan het Gratis PSN.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat zou Plus toevoegen? Ik kan zonder plus ook online spelen?
Ja, maar dan ben je toch domquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zoiets noem je dan een regular retail price...
Ja, maar hier gaat het om het feit of je het nodig hebt, dus nee. Ik betaal niets aan Sony om online te kunnen spelen. De demo's boeien niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
de Xlive waar je voor betaald bied veel meer dan het Gratis PSN.
Klopt, maar het netwerk van XLive is daarom ook beter. Maarja, de Beta van BF3 is volgende maand toch|?>quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar hier gaat het om het feit of je het nodig hebt, dus nee. Ik betaal niets aan Sony om online te kunnen spelen. De demo's boeien niet.
Vooral hardnekkig blijven volhouden dat die prijsverlaging niet relatief even groot geldt voor PC gamers...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je toch domNet zoals je geen 50 euro neer gaat leggen voor pc-games?
Christ, mensen die pc blijven verdedigen om de prijs moeten gewoon eens nadenken. Het verschil zit 'm vooral in gemak
Waarom? Op veiligheid naquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar het netwerk van XLive is daarom ook beter.
Een pc is duurder dan een console, het is niet zo lastig dat te bedenken. Je wilt, als je een pc versie koopt, toch zeker mooier spelen dan de consoleversie en daar betaal je naar. Is het erg? Nee. je hebt meer grafische shizzle.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral hardnekkig blijven volhouden dat die prijsverlaging niet relatief even groot geldt voor PC gamers...
Whatever, dankzij uw bijdrage zitten we nu alweer tig reacties te kutten op PC vs console niveau.
Je doet er ook meer mee dan enkel gamen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een pc is duurder dan een console, het is niet zo lastig dat te bedenken.
Je gaat weer volledig aan het feit voorbij dat het gemiddelde verschil tussen een console versie en een PC versie 10-15 euro per titel is in het voordeel van de PC. Bij tien spellen per jaar tikt dat aardig aan, en als je eens in de twee jaar een grafische kaart koopt onder de top van het kunnen van dat moment (economisch gezien de meest verstandige investering), dan houd je dus geld over naast het regulier onderhoud van je PC.quote:Je wilt, als je een pc versie koopt, toch zeker mooier spelen dan de consoleversie en daar betaal je naar. Is het erg? Nee. je hebt meer grafische shizzle.
BF 3 laat dat bijvoorbeeld goed zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je doet er ook meer mee dan enkel gamen.
[..]
Je gaat weer volledig aan het feit voorbij dat het gemiddelde verschil tussen een console versie en een PC versie 10-15 euro per titel is in het voordeel van de PC. Bij tien spellen per jaar tikt dat aardig aan, en als je eens in de twee jaar een grafische kaart koopt onder de top van het kunnen van dat moment (economisch gezien de meest verstandige investering), dan houd je dus geld over naast het regulier onderhoud van je PC.
Met een sportwagen kun je ook geen boodschappen doen.Ach jee, persoonlijk worden. Altijd jammer. Het verschil is dus nihil, je zegt het zelf al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een consolegamer zou 150 euro meer per jaar kwijt zijn aan games, een pc gamer zoiets aan een videokaart. Ik zie je punt dus niet. Het ontloopt elkaar geen reet. Een pc is alleen duurder in de aanschaf. En eens in de zoveel jaar moet je meer upgraden, maar boeiend.
Geen idee waarom je de pc zo blijft verdedigen en tegen wie, want niemand spreekt tegen dat de pc superieur is met dit soort spellenquote:quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dus als het verschil nihil is, waarom dan voor de console gaan, uberhaupt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef Pheno het volgende:
Geen idee waarom je de pc zo blijft verdedigen en tegen wie, want niemand spreekt tegen dat de pc superieur is met dit soort spellen
Lol die afbeelding, Wtf gastquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus als het verschil nihil is, waarom dan voor de console gaan, uberhaupt?
[ afbeelding ]
Maar bedankt om het punt nog eens duidelijk maken: consoles zijn niet goedkoper, het gemak van een bank (waarbij je de rest van de wereld naar een andere kamer moet verbannen) wordt teniet gedaan door shoddy controls en de algehele ervaring is nog eens beter ook.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef Skull-splitter het volgende:
voor 3/4 spellen heb ik ook een console staan, maar dat zijn echt 3rd person spelers die mijn vriendin ook trekt.
ah darnquote:
Kennelijk. Of ze zijn nogal willekeurig. Een commanche was ook wel tof geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, zoals BF2, waarom de super cobra en niet de apache. Spelen we weer met de USMC
?
Volgens mij niet, met fictieve soldaten dacht ik ergens gelezen te hebbenquote:
F-18 Super Hornet, M1A1, Super cobra, super Huey. Is allemaal USMC stuffquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, met fictieve soldaten dacht ik ergens gelezen te hebben
whut?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
F-18 Super Hornet, M1A1, Super cobra, super Huey. Is allemaal USMC stuff
Weet ik, maar er zit ook zat tussen wat niet russisch is en ook niet amerikaansquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
F-18 Super Hornet, M1A1, Super cobra, super Huey. Is allemaal USMC stuff
Ik lees net pas dat die idd ook bij de marines gebruikt wordt, andere versie maar toch.quote:
BC2 was de M1A2 met TUSK. Misschien dat ze die weer gaan gebruiken hoor, ik heb nog geen updated vehicle list doorgenomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik lees net pas dat die idd ook bij de marines gebruikt wordt, andere versie maar toch.
Precies. En voor shooters: pc. Gaan jullie nog de singleplayer doen, of is het meteen online afknallen? Bij dit soort releases ben ik daar wel naar benieuwd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef Skull-splitter het volgende:
voor 3/4 spellen heb ik ook een console staan, maar dat zijn echt 3rd person spelers die mijn vriendin ook trekt.
Ik denk dat ik eerst een rondje SP ga doen en daarna MP induikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En voor shooters: pc. Gaan jullie nog de singleplayer doen, of is het meteen online afknallen? Bij dit soort releases ben ik daar wel naar benieuwd.
Scopen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Skull-splitter het volgende:
net als voorheen, instant erin en eruit.
Is er al een FOK!clan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst een rondje SP ga doen en daarna MP induik
I'm afraid I don't quite follow.quote:
Er is altijd wel iemand die niet doorheeft wat er gebeurd maar dat maakt niet uit zolang je maar op het juiste moment op E druktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
I'm afraid I don't quite follow.
Ken je forum!quote:
Bitches of FOK!?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ken je forum!
BoF.. al is het na BF2 aan het scheuren op het digitale strijdtoneel tussen console en PC, in reallife nog even close. We kunnen de PC tak van BoF gewoon doorstarten voor pcgaming. We zijn nu nog met 3 pc gamers () en met wat nieuwe leden draait het zo weer. Dan hebben we gelijk een naam die ook al wat bekender is in de clan wereld.
3 maar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ken je forum!
BoF.. al is het na BF2 aan het scheuren op het digitale strijdtoneel tussen console en PC, in reallife nog even close. We kunnen de PC tak van BoF gewoon doorstarten voor pcgaming. We zijn nu nog met 3 pc gamers () en met wat nieuwe leden draait het zo weer. Dan hebben we gelijk een naam die ook al wat bekender is in de clan wereld.
Meer een actief sociaal leven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
3 die hards, de rest verwaterd tot gepeupel... hoe zonde.
Nog genog Nederlanders in CoD4, CSS en WoWquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Meer een actief sociaal leven.Af en toe ook een feestje met alle Boffers.
En
trouwen, kinderen etc.
De console heeft net als de rest van gamend Nederland, veel gamers weg gesnoept vanwege het gemak.
in de huiskamer gamen is geen optie met een sociaal leven, een vriendin en kotersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Meer een actief sociaal leven.Af en toe ook een feestje met alle Boffers.
En
trouwen, kinderen etc.
De console heeft net als de rest van gamend Nederland, veel gamers weg gesnoept vanwege het gemak.
headsetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
in de huiskamer gamen is geen optie met een sociaal leven, een vriendin en koters
Hoezo niet? Gaat prima hoor, alleen je moet wat plannen omdat je niet meer net als vroeger thuiswonend de boel de boel kan laten. Iedereen moet toch hobbies kunnen uitoefenen? Ik wielren er ook nog bij en anderen kitesurfen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
in de huiskamer gamen is geen optie met een sociaal leven, een vriendin en koters
Stereo vs surround op PC, en 1 TV.quote:
Lijkt me heerlijk om zo'n vriendin te hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb het hier wel over shooters, mijn vriendin speelt wel mee Assassins Creed, Prince of Persia en dat soort dingen(najah, ze denkt mee)
Mijne is altijd helemaal enthousiast, tot ze het 5 minuten heeft gespeeld en dan kapt ze ermee..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om zo'n vriendin te hebben
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:27 schreef Sjapoela het volgende:
Pre order nou gewoon, je krijgt Back to Karkland er gratis bij... Zucht
Dat ben je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef steekhond het volgende:
[..]
Ik ben een zeikzak. Ik heb hem ge-preordered.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:39 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dat ben je.Prijzen zijn ook een beetje verwarrend natuurlijk. Voor minder geld krijg je meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarbij ben ik een armoedige student dus ik probeer ook nog elke euro te besparen haha. Maar goed, het is 1 van de weinige spellen van de afgelopen jaren waar ik echt warm voor loop dus het is het sowieso waard.
Nu hopen dat mijn 6870-tje er een smooth gameplay uittrekt met settings flink hoogAls de aliasing en HBAO handmatig kunnen worden afgezet gaat het lukken.
Is over dat laatste al iets bekend?
je moet wachten totdat de beta uitkomt en dan even googlen op BF3 benchmark. Weet je precies hoeveel fps je trekt met welke settings.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:43 schreef steekhond het volgende:
[..]
Prijzen zijn ook een beetje verwarrend natuurlijk. Voor minder geld krijg je meer...
En daarbij ben ik een armoedige student dus ik probeer ook nog elke euro te besparen haha. Maar goed, het is 1 van de weinige spellen van de afgelopen jaren waar ik echt warm voor loop dus het is het sowieso waard.
Nu hopen dat mijn 6870-tje er een smooth gameplay uittrekt met settings flink hoogAls de aliasing en HBAO handmatig kunnen worden afgezet gaat het lukken.
Is over dat laatste al iets bekend?
Het is 32 vs 32, zoals elke Battlefield game. En met die GFX red je het niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Driepink het volgende:
Zijn de specificaties al bekend? Want ik wil deze eigenlijk wel voor de PC ipv zoals gewoonlijk op de PS3, maar ik wil wel normaal online kunnen met 64 man, of 128 als het 64vs64 is (even vergeten)
Deze computer:
IntelCore 2 Quad 2.6Ghz
4gb Ram
Geforce GT220
Geen idee wat nog meer, voor de rest standaard
Als ze King's Bounty zit te spelen kun je dr smoelwerk met MOEITE van dr scherm peuteren...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om zo'n vriendin te hebben
Hijs mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:15 schreef Sjapoela het volgende:
kHeb nog nooit het geluk gehad om een gamende vriendin te treffen
Off-topic maar ik kan het niet laten, ben fan van hemALLE variaties zijn leuk, ook deze
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |