Meer een actief sociaal leven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
3 die hards, de rest verwaterd tot gepeupel... hoe zonde.
Nog genog Nederlanders in CoD4, CSS en WoWquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Meer een actief sociaal leven.Af en toe ook een feestje met alle Boffers.
En
trouwen, kinderen etc.
De console heeft net als de rest van gamend Nederland, veel gamers weg gesnoept vanwege het gemak.
in de huiskamer gamen is geen optie met een sociaal leven, een vriendin en kotersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Meer een actief sociaal leven.Af en toe ook een feestje met alle Boffers.
En
trouwen, kinderen etc.
De console heeft net als de rest van gamend Nederland, veel gamers weg gesnoept vanwege het gemak.
headsetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
in de huiskamer gamen is geen optie met een sociaal leven, een vriendin en koters
Hoezo niet? Gaat prima hoor, alleen je moet wat plannen omdat je niet meer net als vroeger thuiswonend de boel de boel kan laten. Iedereen moet toch hobbies kunnen uitoefenen? Ik wielren er ook nog bij en anderen kitesurfen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
in de huiskamer gamen is geen optie met een sociaal leven, een vriendin en koters
Stereo vs surround op PC, en 1 TV.quote:
Lijkt me heerlijk om zo'n vriendin te hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb het hier wel over shooters, mijn vriendin speelt wel mee Assassins Creed, Prince of Persia en dat soort dingen(najah, ze denkt mee)
Mijne is altijd helemaal enthousiast, tot ze het 5 minuten heeft gespeeld en dan kapt ze ermee..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om zo'n vriendin te hebben
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:27 schreef Sjapoela het volgende:
Pre order nou gewoon, je krijgt Back to Karkland er gratis bij... Zucht
Dat ben je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef steekhond het volgende:
[..]
Ik ben een zeikzak. Ik heb hem ge-preordered.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:39 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dat ben je.Prijzen zijn ook een beetje verwarrend natuurlijk. Voor minder geld krijg je meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarbij ben ik een armoedige student dus ik probeer ook nog elke euro te besparen haha. Maar goed, het is 1 van de weinige spellen van de afgelopen jaren waar ik echt warm voor loop dus het is het sowieso waard.
Nu hopen dat mijn 6870-tje er een smooth gameplay uittrekt met settings flink hoogAls de aliasing en HBAO handmatig kunnen worden afgezet gaat het lukken.
Is over dat laatste al iets bekend?
je moet wachten totdat de beta uitkomt en dan even googlen op BF3 benchmark. Weet je precies hoeveel fps je trekt met welke settings.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:43 schreef steekhond het volgende:
[..]
Prijzen zijn ook een beetje verwarrend natuurlijk. Voor minder geld krijg je meer...
En daarbij ben ik een armoedige student dus ik probeer ook nog elke euro te besparen haha. Maar goed, het is 1 van de weinige spellen van de afgelopen jaren waar ik echt warm voor loop dus het is het sowieso waard.
Nu hopen dat mijn 6870-tje er een smooth gameplay uittrekt met settings flink hoogAls de aliasing en HBAO handmatig kunnen worden afgezet gaat het lukken.
Is over dat laatste al iets bekend?
Het is 32 vs 32, zoals elke Battlefield game. En met die GFX red je het niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef Driepink het volgende:
Zijn de specificaties al bekend? Want ik wil deze eigenlijk wel voor de PC ipv zoals gewoonlijk op de PS3, maar ik wil wel normaal online kunnen met 64 man, of 128 als het 64vs64 is (even vergeten)
Deze computer:
IntelCore 2 Quad 2.6Ghz
4gb Ram
Geforce GT220
Geen idee wat nog meer, voor de rest standaard
Als ze King's Bounty zit te spelen kun je dr smoelwerk met MOEITE van dr scherm peuteren...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om zo'n vriendin te hebben
Hijs mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:15 schreef Sjapoela het volgende:
kHeb nog nooit het geluk gehad om een gamende vriendin te treffen
Off-topic maar ik kan het niet laten, ben fan van hemALLE variaties zijn leuk, ook deze
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |